ya ninja okadar sönük kalmıyordu birazda motordan iri olmayı seviyorum ben yakıt konusunda ninja hiç üzmedi honda zaten üzmez ama uzun rampalarda falan bayılırsa sıkıştırıldıgımda gaza bastımmı kaçamıcaksam biraz sıkıntı olabilir açıkcası.
Abi öyle bayılacağını falan zannetmiyorum, zaten atiklik konusunda ninjadan aşağa kalır bi yanı yok hatta ilk 100 de çoğu testte takıyor, viraj kabiliyetindede takıyor, yakıttada takıyor... ... ...
He birde mesela daha bu sabah seramik gibi taş döşenmiş bi sokağa girdim, sağlı sollu ortaya eğim verilmiş tam ortayada su oluğu yapılmış aynı malzemeden...
Baktım ilerde dayı dükkanın önünü yıkamış sakata gelmeyelim kesin kayarız diye düşünüp kendimi sağa atarken su oluğu arka lastiğimi ıslaklığında etkisiyle bir çekti motosiklet sanki birden raya girdi ve ben yerden seyrediyorum tabi sonra tık diye sağa yattı... aynayı düzelttim devam ettim hepsi bu, sağ grenaj komple patlasaydıda koymazdı 100 lira bişey bu yüzden kontrol bile etmedim. Kawa da aynı senarjo yaşansa yerden kalkamazdım Bence buda çok büyük bir CBR sebebi
Sonuç olarak 100 madde yazsan 90 maddede CBR öndedir, %90 daha bi paranın karşılığını alıyor olmak standart motosiklet seçimidir, 27000 liraya vespa sukuter almak lükstür, yani herzaman söylendiği gibi beklenti ile alakalı.
Ayrıca ben 1.90 civarı epey kullanıcısını gördüm CBR' ın benim gözümde hiç sırıtmadı, he sırıtan arkadaşlarda vardı ama 86 kg değillerdi hangi motosiklete binseler dönüp bakarsın yani.
Buda forumdan bir arkadaşımızın fotoğrafı, boy 1.83 yanlış hatırlamıyorsam kilo 95 ti, bence kesinlikle sırıtmıyor.
cevap için öncelikle teşekkür ederim dediğin gibi bir senaryo olsaydı bir granaj (karenaj) 950 tl cikk oldugu için büyük sıkıntı olurdu ama cbr da değil hatta alırsam ninjaya inat olsun diye takım granaj takımı alıp eve koycam :D fotoda gayet iyi arkadaş cok sırıtmamış gayet istediğim gibi olmuş biraz motor küçük olucak zannımca
Bana yardımcı olacak kimse yok mu beyler CBR 250 ilk motorsikleti olan onda öğrenen yok mu ? Kullanımı kolay mı zor mu ? Scooter deneyimim var. Bu motorla başlayabilir miyim? 125 alsam zaten yaşım 17 her gün bineceğim 2 aya sıkılıcam sadece hafta sonu binmicem ki okula dershaneye gidicem arada uzun yol yapıcam öğrenme ilk motor olayları sıkıntı olmasa direk bunu alırım da işte 125 ile başla diyorlar. CBR 125 ile CBR 250 arasında öğrenme kabiliyet rahatlık farkı çok mu?
Teşekkürler . Ama yine de yanlış olur diyorsanız eğer motoru almadan önce honda güvenli sürüş okulunun 1. Seviyesini alırım. Galiba ondan sonra 250 sorun oluşturmaz en azından 125 ile uğraşmam haklı değil miyim beyler ?
metci zahmet oldu teşekkür ederim bence ideal duruyor. sıkıntı olacağını düşünmüyorum kazasız belasız sürüşler dileğiyle
Arkadaşlar cbr250'nin orj dişli oranları nedir? Cbr250.net'e ecnebilierin sitesinde geziniyordum da performans kısmında dişli değişimi bölümü var. Biri 15-36 dişli ile değişim yapmış ön arkayı çok iyi olduğunu söylüyor. Merak ettim orj dişli oranlarını cbr'ın. Motor çok hantal kalmaz mı 15-36 dişli takımı ile
17T-36 dişli takımı kullanıp memnun olduğunu belirtenler bile var? Nasıl yürüyor bu motor bu dişli oranıyla? Tahminimce 4-5-6. vitesler ölür yani. 4 olmasa bile 5-6 kesin ölür.
ilgilenen arkadaslara duyrulur ıkısıde sıfır sayılır motorumu sattıgım ıcın satılıktır
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-cbr-250-r-cbr-125r-tri-780-cbr-250-2012-gt250r-eksoz-146989009/detay/
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-cbr-250-r-cbr-125-r-canta-aparati-kappa-147045544/detay/
Bu nasıl forum ya herkes kendi derdin de bir yardımcı olun 2 kere yazdım.
ön kısa farı sürekli yanmaması için araya dügmekoydum..
kartal gözü led taktım motorda delme işlemi yapmadan monte ettim..
gündüz ledi olarak kullanıcam gayet güzel oldu.
sabitledigim yerde grenaj vidası vardı biraz uzununu buldum işim daha basitoldu
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)