Yok bende yan sehpada fıldır fıldır çeviriyorum o tarz sıkıntılar değil benimkiler, seyir halinde kullanımı çok daha kolay hatta
Mesela ara sokak trafik durmuş yandan yandan ilerliyorum, durmam gerekiyor ayağım yandaki hafif çukur su eşiğine gelirse o motosikleti o bacak taşımıyor, CB' yi taşıyordu, her ikisindede tecrube ediyorsun ama biri yatıyor yani
Yada yokuş yukarı tırmanıyorum, yukarda görünürde bişey yok yokuşu çıktın küt duran trafik ve sert bi fren, ayak yine az çok boşlukta ve yatışşşşş
Hafif yokuş inerken yan taraf açık mesela tam akıyorum oradan hop taksi gıcıklığına ilerleyemesede beni görünce kapatıyor, hafif geri almak imkansız, beklesen 15-20dk, inatla geri alayım derken hop yine yastık yorgan
Bi gün yan ayağı açtım, çantadan bişeyler aldım CB' den alışanlık yavaş yavaş bırakıyorum kapanmış olabilir diye ve kapanmış, tabi CB de açıyı hissettiğim anda kaldırıp ayağı açıyordum tekrar
CBR' da bırakmak zorunda kaldım ama o gün bıraktığım yerde çıkma lastikler vardı o sayılmaz
Hafif bi motosiklette bu tür durumlar tek ayak, ilk kural olan ağırlığı motosiklete taşıtmak kısmını tecrube ede ede öğreneyim derken affediyor CBR bende affetmiyor
Yada dediğin gibi herbirinin kilit bi noktası var dolayısıyla benim acilen eğitim almam lazım
Bi gün yağı kontrol edeyim diye dik tutmaya çalışırken üstüme düşürücem ondan korkuyorum tam enkaz
bence senin sorunun çözümü bol bol süt içmekte hocam Boyun uzaması için,yaşta geçmiş ama yapcak bişe yok
Aradaki kg farkı 30 40 bir şey değil mi tip olarak bile farkı yok ki oturuş olsun sadece az daha büyük en azından 125 likle arabaların arasından kalmam sollama yaparım
Hayır, CBR 250R 600 cc ye geçmek için en az 2 yıl üzerinde sürat yapmaya, viraja girmeye ve altında ki güce hükmetmen için seni hazırlayan bir makina.Kardeşim cbr 250 de tek silindir, cbr 125 de tek silindir. Arada beygir farkı var. Birisi 12-13 bg birisi 26 bg. Artçıyla birlikteyken bile tek silindir cbr 250 ile de çok bir şey değişmez. Ben mümkğn olduğunca arkama birisini almamaya çalışıyorum. İki kişi rampada ne kadar asılsanda tek silindir motorda bir yere kadar. 100 km yola gideceksen artçı ile Suzuki İNAZUMA GW 250 al. En azından hem yol motoru hem artçın ile çift silindir çok rahat rampa çekersin. Ha sport kasa olsun görüntüm olsun sa niyetin çift silindir 33 bg kawasaki ninja 250 alabilirsin. Onunda şu dezavabtajı var. Amortisör sistemi sert bir, ikincisi artçın bir bayansa 100 km lik yol sivri kuyrukta sıkıntı verir. CBR'dan artçı ile birlikte 250 sinde de çok bi verim alamazsın.
CBR 250R'nin alınış amacı diğer rakiplerine göre; tek silindir, ninja kadar seri olmasada yakıtta çok iyi. Ha birde şu var. Çift silindir olan motorlarda basmana bağlı olarak yakıt sarfiyatı cbr 250'ye göre biraz daha farklı olacaktır. Artçıysa niyetin İNAZUMA bak derim. CBR 250'de hoşuna gidiyorsa al geç. CBR 125 + Artçı seni yorar onuda söyleyeyim. Çok düşünmene gerek yok.
Bu arada amacın 250 cc mi 125 cc mi. Önce bunu netleştir
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:43 ----------
Hocam bende ilk motoru olacakmış cbr 125 ile başla dedim. Yanlış mı dedim
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:47 ----------
Ben 7 sene CGL125 kullandım, 2 sene cbf 150 ve bu sene ağustosda cbr 250 ye geçtim. CBR 250R için tabi ki hakimiyet tecrübesi gerekli. Yoksa kaza sebebin.
- - Booooobbbb... buuuuuuuuu - -
Sipsi, Kardeşim öncelikle amacın nedir? Hız, gezmek, motordan zevk almak, kendini tatmin etmek? Amacın ya da beklentilerin nelerdir? Ben şuanda ybr125 kullanıyorum. Cbr125'e geçmeyi düşünüyorum, sebebi 1.si su soğutmalı bir motor ve 2 kişi 110-125 aralığında gidiyor olması. Bunu da kullanan abi ve arkadaşlarımdan öğrendim. Benim amacım motordan zevk almak. Grup olarak bir geziye çıksanız zaten hızınız aşağı yukarı bellidir racing'lerle geziye çıkmıyorsan. Adı üstünde diyorum gezi.. Gezmeye gittiğin zaman sağa sola bakınarak gidersin, zevkli bir seyahat olsun istersin. Motor olsun araba olsun 130'dan sonra bütün dikkatini yola ve trafiğe verirsin. Yani ne geçtiğin güzellikleri görebilirsin ne de seyahat'ten zevk alırsın. Bu benim düşüncem. Geçen bir abimizi arkadaşımızı trafik kazasında kaybettik. Bugün 5. günü vefahatının. Sebebi yanımıza gelirken aniden bir transporter aracın önlerine kırması. Bir abimiz çok şükür ufak tefek sıyrık ve yaralarla atlatmış kazayı, diğer abimizi maalesef kaybettik. Çok acı bir durum, çok kötü bir duygu. Biz grup olarak şok olduk. Büyük konuşmak istemem ama içimde ki büyük hacimli motor sevdası son buldu diyebilirim. Eğer amacınız hız yapmak heyecan aramaksa 250cc tek veya çift silindirli bir motor sizi tatmin etmez ve isteklerinize cevap vermez. Ama ben motordan zevk almak, gezdiğim-gittiğim yerleri görerek zevk alarak gezmek istiyorum derseniz cbr125 yeterli bir motor bunun için. Karar sizin. Bunlar da benim düşüncelerim.
Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!
hocam mesele motorun büyüğünde küçüğünde hızlısında yavaşında değil bizim memleketimiz çok afedersin ama hakikaten şerefsiz dolu. bahsettim daha yeni cbr250 aldım eşimi asla bindirmem demiştim motora ama heveslendi hadi gel bir tur atalım dedi. iyi dedim kırmadım hemen bir kask buldum kendine zaten hani gideceğimiz 3-4 km sahil kenarı 10 dk da gidip döneceğiz. dedim ya sahil kenarı zaten herkes 15-20 km hızla yavaşça geziyor. bende sağ şeridin biraz solunda yavaş yavaş gidiyorum. tak daha 2 dakika geçmedi yolun gidiş kısmını yarılamadan gavatın biri sağ tarafımdan gaza basıp bir geçti ama beni yani geçme amaçlı değil tamamen ama tamamen şerefsizliğine neredeyse bize çarpacak düşürecek hadi onu geçtim korksak ürksek falan dokunmasına gerek kalmadan düşeceğiz. ki daha motorumu alalı 1 ay dolmadı topu topu 3-5 kere motora bindim bu karşılaştığım 3. aynı vaka. ki bunda eşim vardı eşim olmasa gırtlağını sıkacağım ama ya sabır dedim bastım geri döndüm eve bir daha eşimle motora binmemeye yemin ederek. yani resmen memleketimizde şöyle bir inanış var motorun şerit hakkı yok yolda işi yok gitmesi gereken yol otoban çevre farketmez sürekli banket. banket dışında bir yerde hele araç sollarken falan gördüğünde afedersin annesinin oynaşını görmüş gibi gözünü kan bürüyor direk üstüne sürüyor arabası kamyonu tırı altında her ne varsa. maalesef memleketimiz bu tür insanları barındırdığı sürece motorun cc sinin önemi yok.
Beyler sanki bu CBR 125R -CBR 250R karşılaştırması biraz abartılıyor. CBR 250R benim de ilk motosikletim kullanması gayet kolay ve keyifli bir motosiklet. CBR 125R'den şaşırılmayacak kadar güçlü, ağır,fazla benzin yakan ve pahalı bir motosiklet. Hatta bence görünüşlerini bir kenara bırakırsak tek ortak noktaları aynı vergi dilimini paylaşıyor olmaları :D
Bu alacağım motorsiklet lise öğrencisi olduğum için şehir içi olcak genelde etüte dershaneye derse felan gidip geleceğim . Bu yüzden ss tip motor istiyorum görüntüsü de güzel olsun az yaksın . Arada da Ankara'ya gideceğim amaç bu yani alacağım motor 125 olursa üni de değiştiririm yani 1 2 sene binerim . Ama 250 olursa 3 4 sene binerim yanına arabada alırım ancak üni 2 3. Sınıfta değiştiririm. Yani fiyat farkı önemli değil ama motoru zorlamıyım da bu üstüme sürenlerden kaçayım bir uyduruk multijet motor bile hemen 100 yapıyor ben ki 125 ile çok aralarda kalırım eminim buna çünkü ufak bir şehirde yaşıyorum insanlar çok yobaz motorsiklet saygısı yok yani. Öğrenmek için de ha CBR 125 ha 250 zaten öyle hız delisi değilim . Artçımda çok olur. Galiba artçı için ayarlanabilir amortisörler diye okudum 250 lerin? Süspansiyon da daha iyi durumum varken 125 üstünde tepinmiyim bence
İstanbul trafiğinde öyle yerlerden geçiyoruz ki bazen sıfıra sıfır bu çantaları taksak çoğu zaman trafiği bekleriz
motorda gri kombinasyonu olunca iki rengede canta cuk oturuyor
Bu gri cizgilelere bayiliyorum zaten daha canta takmadan daha sport touring kucuk vfr gibi duruyor.
avrupada amerika ve bizde satan renkler racing e benzetme temali ama siyah ve beyaz harici motorla cok uymlu degil aslinda. bu farin ve kasanin ne alakisi var 600RR 1000RR ile?
Evet beyler ben ben bu küçük hondaya alışırsam güzel şeyler çıkacak ortaya
Şöyle bir siperlik buldum daha doğrusu bu kafa grenajıda farklı detaylı incelerseniz.Siperliğin yanına uzanan parçalar var ve farı kapattığı nokta daha keskin.Fakat bu olayı ebayde bulamadım.
Varsa araştırabilecek olan bulalım şu cam-grenaj herneyse alak yaw
Sattığım Ninjam'da kullandığım arka soft çantayı çok uygun fiyata satıyorum. İlgilenen olursa...
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-kappa-tk711-soft-arka-canta-125590721/detay
Burayada şafak atalım atarsa 354 93/4 tertip ezine jandarma
Gözüm gibi baktığım makinamı satmaya karar verdim arkadaşlar artık ben de 4 silindir zamanı diye düşünüyorum garaj motorudur 5900 km dedir . İstanbul içinde olan arkadaşlar görmek isteyenler bakabilir . En ufak bir çiziği dahi bulunmamaktadır . Orjinalliğini hiç bozmadım sıfır aldığım gibi . Numaram 537 433 93 38 , arayabilirsiniz .
http://img491.yukle.tc/image.php?id=...425_114331.jpg
http://img491.yukle.tc/image.php?id=...504_225740.jpg
şuan alırsak model olarak 2013 mü 2014 mü olacak
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)