bence cbr 250 nın orjınal egzozunun 8000 den sonrakı sesı cok daha hos hepsınden...
bence cbr 250 nın orjınal egzozunun 8000 den sonrakı sesı cok daha hos hepsınden...
Orjinal egzos istanbul trafiğinde tehlike hocam kimse duymuyor görmüyor.Fıtı fıtı olsun huzurlu gidelim orjinal olsun bende isterim ama öyle olmuyor
merhabalar arkdaşlar
mart 3013 de sıfır aldıgım motorumu satıp param elimde beklemek istiyorum
almak istediğim motorlar
1-cbr 600f
2-xj6n
3-cb600f
hangi motoru alacağıma gerçekten karar veremıyorum
600rr , r6 ve nınja600 kesinlikle düşünmüyorum
ne yapmalıyımsizce??
Aslında çok az daha uğraşıp göbekteki kapağı açmayabilirmişsin bile
O hortumun içinde alüminyum çubuk var. Bayağı da uzun. Bu çubuğun etrafını elektrik bantı ile sarıp deliğe sıkıştıra sıkıştıra soktum. Plastik kelepçeye gerek kalmadı neredeyse. Kapak da bagajda duruyor. Yarın tutacağı söker atarsam kapağı takar devam ederim.
ben bu motorla enduro havasına iyice girdim. cbr ile yaylalardan aşağı inmez oldum
Selamlar Cbr250 debriyaj balatasinin omru ne kadardir ortalama ? 12000 bakiminda degismesi gerekenler nelerdir acaba ??? Debriyaj balatasinin Degismesi gerektigini nereden anlariz
Debriyaj balatasının ömrü kullanımına göre epey değişiklik gösterebilir. Ne yaparsan yap atnadart kullanımda yaklasık 30.000km' den erken bitirilebileceğine pek ihtimal vermiyorum Kılavuza bi bakmak lazım
Balatanın değişmesi gerekip gerekmediğini, vitesi 1 e al, ön freni sık, debriyajı yavaş yavaş bırak, stop etmeyip çalışabiliyorsa belki yarın belki yarında da yakın
İlk kalkışlarında biraz hantallaşıp olağan dışı titreşim hissetmen de bunun bi işaretidir.
Gazı sert açarsın ama tepkileri ağır ağır hızlanarak gelir mesela..
Tabi bunları hissettiğinde önce debriyaj ayarına bakman gerekir, olması gerekenden gerginse kavramaz zaten, yani aynı belirtiler yaşanır
Ayarladığın halde böyleyse balataların değişmesi gerekir.
selam
6000 km ye geldi motora yağ aldım 10 40 castrol magnatec. haftaya değiştireceğim de sıkıntı olurmu diye sorayım dedim.
şundan
http://cdn.opieoils.co.uk/images/var...arge/972-1.jpg
Abi ciddi ciddi dalga geçiyorsun sandım başta Çünkü motosiklet yağı harici yağ kullanma ihtimalini düşünmedim bile
O yağı kullanırsan olmaz, debriyajın yine aynı belirtileri gösterebilir, çünkü CBR' ın debriyajı yağ içinde çalışıyor,
motosiklet yağı olmazsa (hatta mümkünse MA2 standardında) tutunma arttırıcı kimyasalları olmadığından en başta bu konuda sıkıntı yaşarsın.
Sonrası zaten magnatec düşük devir otomobil motorları için, biz binlerce devir çeviriyoruz motorunda kalıcı sıkıntılar olabilir kesinlikle kullanma o yağı!
Motul 7100 veya 5100 - MA2 - 4T - ester - 10W30 veya 10W40 gibi bi yağ kullanabilirsin mesela
selamlar,
Rodaj döneminde ortalama olarak kaç KM/saat hızla kullanmayı öneriyorsunuz? Geçen gün evrak işleri için servise uğradım oradaki arkadaş ilk 1000 km içerisinde 60 - 70 i geçme dedi. Bir ara düz yolda max hız denemek istedim 110 km/h dan ileriye çıkamadım rodaj döneminde normaldir hızlı gitme dediler. Ortalama olarak 6000 - 7000 devir arasında vites değiştiriyorum.
Şuan için 70 den yukarı çıkmamaya gayret gösteriyorum. Sizin önerileriniz nedir? Sağlıklı rodaj dönemi geçirmek için önereceğiniz püf noktalarından bahsederseniz sevinirim.
Birde ilk aldığım gün ne kadar yaktığını görmek için depoyu fullemiştim ve dün tek çizgiye düştüğünü görünce tekrar fulleyim dedim motor 240 km de iken 9.4 lt ek benzin almak durumunda kaldın sizce bu fazla değil mi?
Hocam ben full depo 340 km yol yaptım, uzun yolda, sabit 100-110 arası. Deponu da tam doldurmamış olabilirsin. Bazen doldu gibi görünüyor pompacıya yeter abi diyoruz. Bir miktar daha alıyor tank. Yedekte de bi 50 60 km hesap edersek, 240 dan 340 a 100 km, 50 km de yedekten hesap etsek 150 km daha gidecek mesafen var. Hadi tek tırnak yanıp sönmeye başladı yedeğe geçmeden o zaman benzin aldın diyelim 100 km eksiğin var abi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:30 ----------
Ustam sen binek otomobiller için yağ almışşsın. Bu motora katılacak yağ değil. Aman ne yaptın sen.
OTOMOBİLLER İÇİN CASTROL MAGNATEC;
http://www.castrol.com/castrol/secti...tentId=7074761
MOTOSİKLET İÇİN CASTROL POWER 1;
http://www.castrol.com/castrol/secti...tentId=7074766
- - Booooobbbb... buuuuuuuuu - -
70 den yyukarı çık kardeşim onu kim dediyse hangi akla hizmet demiş bilemedim 6. viteste 70 le giderken motor zaten sıkışıyor rodajdaki maksat motoru sıkıştırmadan alıştırmak.sen 6000 devir civarı sür 100 km hızıda geçmemeye özen göster
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:58 ----------
yine beğendim benim gibi dağ taş demeden motora acımadan her yola gidiyonuz bende birtek ben varım zannediyordum.birşey soracam bu topcase top speedde kaç km fark ettiriyor rüzgar topcaseden dolayı engel oluşturuyor mu birde kaç litre kullanıyorsunuz bende taktırmak istiyorum kullanacağım zaman takarım onun harici çıkarırım rahat olur bence
5 km yok denecek kadar azmış yan çantaları felan takıncada en az 5-10 km fark yapıyordu benim asıl düşüncem topcasenin rüzgar direnci oluşturup oluşturmayacağı belki o ağırlıktan dolayıda hızı düşürmüş olabilir.motorun üstüne yattığında topcaseye rüzgar gelmiyorsa sıkıntı yoktur.shad 40 kullanan birinin resmini görmüştüm çok yakışmıştı cbrye galiba senindi ybalci o motor bir resim atta bakalım
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)