Dört Teker Bedenimi, 250R Ruhumu Taşır..!
O acemiliktendi Olur da vites takılı kalırsa, vitese basarken debriyajı da kavrama noktasına kadar bırakınca tık diye geçiyor. O olmazsa motoru az ileri geri oynatınca yine tık diye geçiyor. Saniyelik bir çözümü var ki bütün vitesli motosikletlerde oluyor bu anladıım kadarıyla...
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:23 ----------
Ahahaha, şaşırdım valla... Ama şimdi hatırladım benim de sırtım çamur oluyordu. %90 çanta takıyorum o yüzden o da koymuyor ama, arka lastik ortalığı batırabiliyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:30 ----------
Bu arada herkesin Kurban Bayramı kutlu olsun.
herkesin bayramı mübarek olsun nice motosikletli bayramlara
bu arada abi sırta nasıl çamur atıyor ya plakalı iptali felan mı yapmıştınız.yağmurda sürünce hızımıza göre bacağı ıslamaya başlıyor yavaşsak paçaya 80'lere çıkınca dize doğru geliyor su ama pek yağmurda kullanmadığımdan sıkıntı yok
Hepinizin Kurban Bayramını kutlarım arkadaşlar
hepinizin Kurban bayramını kutlar,güzellik,birlik,beraberlik dolu,her zaman bir öncekinden daha güzel ve mutlu bir Kurban Bayramı dilerim..
Herkese mutlu bayramlar, kazasız belasız güzel sürüşler
cbr125 ile cbr250 arasında yakıt tuketimini sordugumda bayiye cok fark olmadıgını totalde 30-35TL fazlası olacagını söyledi. cbr125'in bir depoyla (10lt) 400km'yi rahat cıkardıgından bahsediliyor. Yakıt hesabı yaptıgımda işe gidiş gelişim gunluk 40km. ayda 800km yani yaklasık 100TL. merak ettigim cbr250 ile aylık masrafım 140-150TL arasında kalsa bile benim için yeterli olur..
Bir diger konuda HGS ile kopru gecisinde sticker nasıl kullanılıyor? cama yapıstırmak riskli sanki, montun ustunde seffaf cepler olabiliyomus diye duydum saglıklı olurmu emin olamadım.
CBR 250 R Yol durumuna dur kalk durumuna göre yakıtta değişiklik gösteriyor. 100 Kmde Uzun yolda 15 tl Yakıyor maks (zorlamaz isen)
1 depo ilede zorlamazsan fazla sıkıstırmadan 300-350 km gidebiliyor. yaklaşık olarakta 50 tlye 300 km gidiyor. bu yakıt olayı devamlı değişiklik gösterir belli olmuyo ama geneli böyle. ama 125 ile 250 arasında müthiş hızlanma ve tork farkı var. hele rampada bunu cok fena hıssedersiniz.
Arkadaşlar karşınızda Honda Cbr300
Türkçe Haber kaynağı:
http://www.motojektif.com/blog/motoj...-Honda-Cbr-300
Tam tersini söyleyeyim ben de .
Honda'nın imajına uygun, oldukça güzel bir tasarımı olmuş bence. Çoğu motorunda baykuş bakışlı ön tasarımı görmek mümkün. Vergi dilimi 300 cc'ye yükseltilse bile satışlarda geçemez, buradaki tek etmen görsellik değil çünkü.
Yalnız bunun bari ABS'lisini de getirsinler isterim...
Çok şık olmuş, çift farın kesinlikle ayrı bir asaleti var.
Fiyatların öyle çok uçuk olacağını da sanmıyorum, Honda'nın Trükiye'ye giriş politikasına bağlı tamamen; girmek isterse fiyatını nispeten ucuz tutar ve kimse vergisine takılmaz ama aksi olursa kimse yüzüne bakmaz.
Honda Cbr 300 http://www.motojektif.com/Blog/motoj...-Honda-Cbr-300 [/SIZE]
Fazla yarış duruşu var bence. Honda CBR 250' yi ülkemizde yıllardır deli gibi satabiliyorsa, bunu racing sevmemesine rağmen alternatifsiz kalan standart kullanım amaçlayan 250cc arayışındaki alıcılarına borçlu.
Bu motosiklet standart kullanıma ne kadar uygun olur bilemem fakat tasarımı hiç uygun değil şimdiden söyleyeyim
Bukadar keskin hatlara giderek, Commuter, SP Touring, Touring hatta ve hatta Naked seven birçok 250cc kulanıcısını kaybedecek, sadece racing kullanıcıları ile baş başa kalacak, yeterli satış ve tutundurma geridönüşü olmazsa da silinip gidecek
He durum sadece bizde böyle tabi, dünya zaten alternatiflerle dolu olduğu için Honda CBR severler aksine artacaktır
Şık mı? Şık, Sevecen mi? Değil Oysa ki CBR 250' yi klasik motosiklet kullanıcıları bile beğeniyor, o hatları bu kadar makkajlamamalıydı bence
Hala 250cc' ye alternatif modellerin ülkemize gelmeyeceğini varsayarsak bizde bu durum en çok Inazuma'nın işine yarayacak, ahanda buraya yazdım
250cc motoru varken honda 300cc motorunu getirip ötv'ye takılmaz 250cc'ye devam eder 500 serisini fuarda getiricek inşalalh zaten 250dende büyütmek istiyen 500 e geçer bizim için pek gerekmiyen bi motor olduğunu düşünmüyorum gelirse kaderi vtr250'den pek farklı olmaz ninja300 ün 19 olduğunu ele alırsak buda 16 dan aşa olamaz 16 milyarda böle bi motora vericeğime 18 e 500 lerden alırım
Ben bu çift fara geçme olayını 2 yıl önceden söylüyodum yani en geç 4. yılda makyaj gelecek diye
ninja 300 çıktıktan sonra ise hondanın 250R de daha agresif bir ön tasarım kullanması ve 300cc'ye geçmesi dünya pazarında yerini koruyabilmesi için şart oldu.
Şimdi 250R üretimden kalkacaksa honda Türkiye bu 300'lüğü kendi hiyerarşisi ve satış politikasındaki yerini koruması için napar eder vergiye rağmen uygun fiyatlandırır buna emin olun.
Ama 500R gelip 250R üretimden kalkarsa o zaman üstte dendiği gibi işler karışır ama ben böyle birşey olursa veya olmasa dahi CBR300'ün geldiği taktirde 13.500 gibi bir giriş fiyatında tutulmak istenceğini düşünüyorum.
250R bitip 300 gelmek zorunda kalırsa Alperin verdiği fiyatın aksine.
300R 13.500
500R 18.500-19.000 arası olacak
GP500 demişti dersiniz.
Şu an bu konu içerisinde 12 kullanıcı var. (0 üye ve 12 misafir)