İyi akşamlar Mayıs ayında bende cbr250r almayı planliyorum
Beyler cbr125 105-115 km hız arası uzun yol(405 km) ve 45 km si sehir içi artçılı sürekli 7-10 bin devirde olmak üzere 446 km de 49.8 lira benzin yaktı
şoktayım... 110 km hızda 2.33 litre/100km yakmasını beklemiyordum. Ölçmeden önce 2.7-2.8 yakıyor sanıyordum. 100 kilo artçı ile şehir içi 50 km aragazlı devirli saçmalamasam 2.2 yakması muhtemel 110 km hızda
CBR 250 nin 110 km ortalama hızda uzun yolda yakıtı nedir? detaylı ölçen varmı?
evet arkadaşlar herkeze merhaba 2012 model 2.el cbr almayı düşünüyorum bu motoru kullanan birilerinden gördüğü eksileri ve artıları dinleyebilirmiyim aşağı yukarı 8 bin tl civarında bir sürü buldum aklıma yatan bir motor 8 bin tl ye başka önerileri olan varsa onlarada bakabilirim tabi ama gönlüm cbr den yana herkeze teşekkürler.
Vala kardeşim CBR CANDIR. 250 R yenı sahip oldum. ama ondan önce 125R kullanıyodum. Bıkmadım usanmadım hiç 125 R ile araba çarptı motorum pert oldu. o yuzden CBR ailesine devam edip hiç üşenmeden çok arastırmadan 250 R yi aldım. Makıne her türlü ihtiyacu karşılıyor. 4/4 lük demesekte istek arzulara bakar bu iş benı 4/4 lük tatmın edıyor ve tüm ihtiyaclarıma olumlu cevap verıyor. uzun yolda çok yormadı benı. ama en azından belirli aralıklarla mola vermek lazım. ayıptır sölemesi gıc ağrıyo
Dört Teker Bedenimi, 250R Ruhumu Taşır..!
Cevaplar için teşekkürler..
Dün İstanbul Antalya turumdan döndüm. Biraz saçma biliyorum ama 4 güne 2200km yol sıkıştırdım.
İstanbuldan Foça'ya geçiş, 1 gece konaklama, ertesi gün sabah 7.30 ayazında antalyaya yardırmaca 14.45 antalyaya varış orda 1 gece kalış, ertesi gün saat 15'te de foçaya geri yardırıp uyuma ardından istanbul....
Her gün 550 km 8- 8.5 saat motor üstünde kaldım. 3. ve 4. gün hele son gün o 50 km istanbula girince yorgunluk ve sele ağrısında boyut değiştirip hiç ummadığım seviyelere geldim
2200 km yakıt 260 tl yi geçmedi Antalyadan dönüşte özellikle İzmir İstanbul arası 115 in altına yokuşlar dışıinmeden müsait yerleri ve bursa otobanını 130-140 arası dip gaz geçtim. Bunda bile lambayı 400 civarında(390) yakıyor... Ama belirtiyimcbr 250 ye göre dış şartlardan çok daha fazla etkileniyor o anki hızınız. Siddetli rüzgar önden geldimi 110 da zorlanma başlayabiliyor bazen 135-140 gidiyor
pek foto çekmedim...
Antalyada konaklamada
Buda Antalyaya geçme sebebim.
Yakın arkadaşımın 3.5 yılda tamamladığı tamamı el yapımı(kit değil) 5 metre buyunda türbin motorlu dev Airbus A330'un ilk uçusu... Türkiyede kimsenin yapabildiği birşey değil avrupada ise az sayıda insanın yapıp uçarabildiği bir boyutta. İlk havalanmada herşey olabilir bütün emekler boşa gidebilirdi ama Allahtan bir sorun çıkmadı.
Gerçi bi ara motordaki taşan yakıttan uçak alev alıyordu ama erken müdahale ettik...Boyutları büyük olduğundan 500 metre iniş pisti istiyor ve bu yüzden uçabileceği yerler çok sınırlı..
Minik kuşla ben
Kalkış ve uçuş videoları youtube' a atmadım daha... Sağ sağlim yere indi ya o bize yetti
Arkadaşlar, haftaya uzun yola çıkacağım da, acaba yol rüzgar durumunu yola çıkmadan en güvenilir hangi siteden ya da link den control edebilirim.
Teşekkürler
senin yüzünden sonunda andoridli bi telefon sahibiside oldum şimdi kaldı 4,5 ay gibi bi süre iyileşmeme. aslında iyileştim. ama Kemiğin tam oturması acısından bekleyecem azimle. Motosikletim bitmiş ama Çamurluk yüzünden telsim alamıyorum çamurluk yok Şimdiden hazırlıklara başlayalım rotayı çiz en Yakın motorcu dostum Sercanda Bizimle olacak umarım..
Dört Teker Bedenimi, 250R Ruhumu Taşır..!
Gp500 ben de videolari sabrszlikla bekliorum turbin marka model ne kullandilar bilgin var mi?
Sabah ilk buluşma Gaziemir Kipa önü saat 06:00
Son kontroller
Ve herzaman olduğu gibi devlet babaya yardımıda unutmuyoruz
İlk durak kahvaltı Ödemiş yazıyo ama aslında torbalıdayız
Efes harabelerini görmeden geçiyoruz üzgünüm ama vakit dar
Sökede ufak bi mola tabi molayıda sıcak börekle değerlendiriyoruz
Bi ara takas düşünmedik değil ama kaskla falan garip olur diye vaz geçtik
Bafa Gölü
Ve Milas federalleri ensemizde :D
Ve kazasız belasız bodrum meydan
Ha birde sakallı bıyıklı iri kıyım godaman amcaların motorları var :D
Hayvan yakıtı yakmıyor türbin motorlar adeta içiyor... 3+3 iki yakıt tankı toplam 6 litreyi 9-10 dakikada yok ediyor. 250 km hıza 20 sn de ulaştığından 50 km yapar tek kalkışta ama en az 40 kg daha kaldırabileceğinden depoları büyütsen istanbul- İzmir arasını 1 saat 40 dakikada uçabilir
Hacam motorlar jetcat marka 20 kg itiş gücüne sahip, tanesi 3500 dolar, iniş takımlarını da Almanyada manyak bi adam imal ediyor, onlarda neredeyse bi o kadar
Videolar
Hazırlık ve kalkış http://www.youtube.com/watch?v=gwAAbNq2lwk
Alçak geçiş http://www.youtube.com/watch?v=lVdiieFXAhk
iniş sonrası geliş http://www.youtube.com/watch?v=s-gi0OaX2Oc
Hangara gidiş http://www.youtube.com/watch?v=xGcQ7DpmPt8 burda sonlara doğru motorun stop ederken çıkardığı ses çok hoş...
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)