Bu arada benim Cbr 250'ye Pirelli Diablo Rosso II lastik taktırdım. Motosiklet kontrol manyağına döndü.
Maalesef artık kalkışlarda yanlayamıyorum, kaydıramıyorum ama motosiklet öyle bir hızlanıyor ki şimdi de daha farklı bir haz alıyorum.
Ayrıca virajda yatar pozisyonda 140'a çıktım ve motosiklet azıcık bile savrulup kontrolden çıkmadı. 140'ı gördükten sonra viraj bitti.
Lastikleri değiştirdikten sonra motosikletteki titreşim de azaldı.
Deneyim ve izlenimlerime göre stock lastiklerde motosiklet 3 pozisyona sahipti. Dik pozisyon, sağa ve sola yatar pozisyon. Ancak geçişler çok tatlı değildi.
Lastiker değiştirdikten sonra bu 3 pozisyondan eser kalmadı. Çok tatlı bir şekilde yatış pozisyonu alınabiliyor. Artçı varken de sorun olmuyor.
Lastikleri 16.08.2013 Cuma akşamı taktırdım. Aynı akşam 110+ KM yol katettim. Şu an da kardeşim KM artırıyordur. Lastik rodajı tamamlanmadığı halde frenleme mükemmel.
Lastikler değiştiğinden beri motosiklet asfaltta hiç kaymadı!
İmkânı olan Cbr 250 sahiplerine fiyat ve kalite olarak birbirine çok yakın olan Pirelli Diablo Rosso II veya Michelin Pilot Activ serisi lastiklerden birini stock lastiklerle değiştirmelerini tavsiye ederim.