Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Temmuz 2013, 11:46
#16241
Öncelikle merhaba arkadaşlar. Soracağım soru forumun formatına aykırıysa şimdiden özür dilerim. Ben sıfır cbr 250r almayı planlıyorum ilk motorum olucak o yüzden fiyat hakkında pek bi bilgim yok. İnternette parça parça bi şeyler buldum ama ilk ağızdan duymak daha doğru olur diye düşündüm. Motoru aldığımda vergisi sigortası kaskı ceketi eldiveni bakımı servisi veya benim bilmediğim masraflar olursa yani tüm masraflar ortalama ne kadar tutar yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
Reklamlar
-
25 Temmuz 2013, 11:58
#16242
cagolaan adlı üyeden alıntı
Öncelikle merhaba arkadaşlar. Soracağım soru forumun formatına aykırıysa şimdiden özür dilerim. Ben sıfır cbr 250r almayı planlıyorum ilk motorum olucak o yüzden fiyat hakkında pek bi bilgim yok. İnternette parça parça bi şeyler buldum ama ilk ağızdan duymak daha doğru olur diye düşündüm. Motoru aldığımda vergisi sigortası kaskı ceketi eldiveni bakımı servisi veya benim bilmediğim masraflar olursa yani tüm masraflar ortalama ne kadar tutar yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
ekipman sana bağlı. kaliteli ekipman alırsan yüksek tutar, dandik alırsan düşük tutar. ben mont, pantolon, dizlik, ayakkabı, eldiven, bellik, kask toplam 1000-1100 TL ye falan aldım.
motosikletin sıfırı 10500 TL. vergisi yılda 100 TL, sigortası benim 120 TL tuttu kişiden kişiye değişir. Ruhsat ve plaka için de yaklaşık 300 TL masrafın olur. 1000 bakımında ortalama 100-120 TL alıyor servisler.
-
25 Temmuz 2013, 12:11
#16243
Peki bakımları ne sıklıkla oluyo?
-
25 Temmuz 2013, 12:14
#16244
iguven adlı üyeden alıntı
Selam,
Bende motoru aldığımda ilk zamanlarda bir depo ile anca 300 km gidebiliyordum. Doldurunca depoyu 12 litre benzin alsa 100 kmde 4 lt demek.
Şu an 12 litre ile 400 kmye yakın gidiyorum. Motorum 18 binde.
Ne kadar çok vites değiştirirseniz o kadar az yakıyor motor. Her zaman uygun viteste olmak lazım. Hızlanınca 6000-7000 arasında vites atabilirsiniz. 80-90 ile giderken 6. vitese alabilirsiniz. Titreşimde ortadan kalkıyor o zaman. Ama motoru bayıltmamak lazım vites düşürmek lazım bayılınca. Ayrıca her zaman uygun viteste olursanız arka tekerin çekişini, yola tutuşunu falan da kaybetmezsiniz.
Ara sıra ışıklarda kalkıyorum, 10 saniyede falan 6. vitese geçiyorum sonra bir daha vites değiştirmeye çalışıyorum bakıyorum 6. vitese gelmişim zaten
Tabi bir de ekonomi için gaza gelmemek lazım ani hızlanmalar, bağırtmalar falan yapmamak lazım.
Valla ben kıyaslama yapmıyorum. Olanı söylüyorum. Benim az yakma gibi bir amacım yok. Çünkü zaten her viteste 10.000 devirde kullanıyorum motosikleti. 8.500'ün altına hiç düşmüyorum.
(Yolda tabi, sokak aralarında değil.)
Ben bu şekilde kullanmayı seviyorum. Yapacak bir şey yok ;)
Yol tutuşu muhabbetine gelince de yüksek devirlerde daha atik ve kıvrak hissediyorum motosikleti. Ayrıca yüksek devirde fren kullanmadan da çok rahat yavaşlanabiliyor.
Yeni değil bu yalnızlık . . .
-
25 Temmuz 2013, 13:07
#16245
Herkese merhabalar. Forumdan tanıyanlar bilir motorumu temiz kullanırım herşeyine kefilim özel nedenlerden dolayı cbr250 mi satmak durumundayım. 2012 model treecolor 4000km de, tanıdığa giderse sevinirim motor sıfır ayarında kapalı garajda muhafaza ettim eş dost tanıdık olursa fiyatta anlaşırız. Hayırlı forumlar.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-akademisyenden-4000km-de-temiz-garaj-motoru-132517516/detay
-
25 Temmuz 2013, 13:58
#16246
motosiklet botu kullanan var mı aramızda? varsa hangi marka modeli kullanıyorsunuz? bot alacağımda kararsızlık düz boyu
-
25 Temmuz 2013, 19:03
#16247
uthec adlı üyeden alıntı
motosiklet botu kullanan var mı aramızda? varsa hangi marka modeli kullanıyorsunuz? bot alacağımda kararsızlık düz boyu
paran varsa dainese al ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:59 ----------
DarkRaider adlı üyeden alıntı
Hacı CBR 250 Fiyat , teknik destek yakıt vs bakımından iyi ama performans istiyorsan Kawasaki
250cc motosikletten ne gibi bir performans bekliyorsun ? sen 30snde 170 e çıkarsın ben 40sn 160a çıkarım bunun için gidip kazığa oturmanın anlamı yok ;)) tabiki zevkler tartışılmaz ama sen gelip cbr forumunda kawayı övmeye kalkma kardeşimm
Rüzgarın Yüzünü Okşamasına İzin Ver...Ama Şeytanın Kulağına Fısıldamasına ASLA..!
https://www.facebook.com/groups/hondacbr250rclub
-
25 Temmuz 2013, 19:29
#16248
bazen bu kadar basit, dikkati elden bırakmamak lazım
http://haber.mynet.com/dunya/unlu-fo...net_HomePage_3
-
25 Temmuz 2013, 20:00
#16249
avcagatay adlı üyeden alıntı
bu nasıl bir şanstır arkadaş ufak bir dokunuş sonra düş yere ama kamyon üstünden geçsin çok feci :((
-
25 Temmuz 2013, 20:22
#16250
-
25 Temmuz 2013, 21:24
#16251
prohonda adlı üyeden alıntı
paran varsa dainese al ;)
para olsa alpinestars smx2 de gözüm var ama max 300 tl ayırabiliyorum
-
25 Temmuz 2013, 21:29
#16252
avcagatay adlı üyeden alıntı
Konumlanmasında ciddi hata var. En olası sonuç bu zaten, şaşırtıcı birşey yok kazada. Bunu öngörüp kamyondan uzak konumlanmak gerekiyordu. Fren mesafesi ve tepki süresine hiç girmiyorum, inanılmaz geç fren yapıyor.
Okumadıysanız motosiklet yol sanatını alıp okuyun, bunun gibi birçok konuya değiniyor. Nelere dikkat edip, neleri öngörmemiz gerektiğinden bahsediyor. Her sürüş sonrası kendimizi değerlendirip nelerde hata yaptık, neleri gözden kaçırdık gibi sorularla gelişmemizi sağlayan bir sistem var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:27 ----------
Şu kawa honda muhabbetleri 2014'te de bitmeyecek ama sonra rahatlayacağız arkadaşlar . Sonrasında ninja 250 üretimi duruyor, kafamız rahat olacak.
-
25 Temmuz 2013, 22:13
#16253
Biraz önce boşta tik tik diye bi ses duydum yalniz çok az nerden geliyor diye dinledim motordan geliyordu sanki titresimden olabilecek her yere baktim varmi sizde de
-
25 Temmuz 2013, 23:19
#16254
-
25 Temmuz 2013, 23:28
#16255
Orhan hayırlı uğurlu olsun , kazasız belasız kullan, güzel makine, abs var mı?
bu arada gittikçe kilo veriyo gibisin, devam ...
darısı benim başıma inşallah
-
25 Temmuz 2013, 23:55
#16256
avcagatay adlı üyeden alıntı
Orhan hayırlı uğurlu olsun , kazasız belasız kullan, güzel makine, abs var mı?
bu arada gittikçe kilo veriyo gibisin, devam ...
darısı benim başıma inşallah
benimde dikkatimi çekti evet gitgide kilo veriyorum .102 kilodan 83e kadar düşmüşüm göbek baya eridi yüzümde.
abs yok .
güzel dilekleriniz için teşekkürler herkese .darısı herkesin başına
-
26 Temmuz 2013, 00:07
#16257
avcagatay adlı üyeden alıntı
Orhan hayırlı uğurlu olsun , kazasız belasız kullan, güzel makine, abs var mı?
bu arada gittikçe kilo veriyo gibisin, devam ...
darısı benim başıma inşallah
Motosiklet kondüsyon isteyen bir araç. Zekâ, refleks, dikkat ve öngörü ile kullanıyoruz bu aletleri.
Masabaşı işte çalışıp evden işe işten eve gidip gelen biri ile aynı işe motosikletle giden arasında bariz kilo farkı olur.
Ayrıca kilolu olup motosiklete de merakı olan arkadaşlar cross deneyimiyle daha fazla kilo verebilir.
Bu arada hayırlı olsun Orhan abi. Cbr 250 ile yaptığın kıyaslamada söylediğin avantajların olması farz zaten. Yoksa ne anlamı var 78hp/600cc'nin?
Sen racingden çok sport touring adamısın. Bu nedenle daha yumuşak amortisörlü ve daha konforlu olan Diversion F bu kadar hoşuna gitti. Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin ;)
Bu arada Allah'ın izniyle bundan sonraki motosikletimi beyaz ya da siyah olmayan bir renk alacağım. Arkadaş, siyah motosikletle uğraşmak ne zor işmiş
Yeni değil bu yalnızlık . . .
-
26 Temmuz 2013, 00:09
#16258
xismailaydin adlı üyeden alıntı
Motosiklet kondüsyon isteyen bir araç. Zekâ, refleks, dikkat ve öngörü ile kullanıyoruz bu aletleri.
Masabaşı işte çalışıp evden işe işten eve gidip gelen biri ile aynı işe motosikletle giden arasında bariz kilo farkı olur.
Ayrıca kilolu olup motosiklete de merakı olan arkadaşlar cross deneyimiyle daha fazla kilo verebilir.
Bu arada hayırlı olsun Orhan abi. Cbr 250 ile yaptığın kıyaslamada söylediğin avantajların olması farz zaten. Yoksa ne anlamı var 78hp/600cc'nin?
Sen racingden çok sport touring adamısın. Bu nedenle daha yumuşak amortisörlü ve daha konforlu olan Diversion F bu kadar hoşuna gitti. Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin ;)
Bu arada Allah'ın izniyle bundan sonraki motosikletimi beyaz ya da siyah olmayan bir renk alacağım. Arkadaş, siyah motosikletle uğraşmak ne zor işmiş
eyvallah kardeşim güzel yorumlar benim mutluluğuma pay katıyor.
-
26 Temmuz 2013, 00:27
#16259
xismailaydin adlı üyeden alıntı
Motosiklet kondüsyon isteyen bir araç. Zekâ, refleks, dikkat ve öngörü ile kullanıyoruz bu aletleri.
Masabaşı işte çalışıp evden işe işten eve gidip gelen biri ile aynı işe motosikletle giden arasında bariz kilo farkı olur.
Ayrıca kilolu olup motosiklete de merakı olan arkadaşlar cross deneyimiyle daha fazla kilo verebilir.
Bu arada hayırlı olsun Orhan abi. Cbr 250 ile yaptığın kıyaslamada söylediğin avantajların olması farz zaten. Yoksa ne anlamı var 78hp/600cc'nin?
Sen racingden çok sport touring adamısın. Bu nedenle daha yumuşak amortisörlü ve daha konforlu olan Diversion F bu kadar hoşuna gitti. Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin ;)
Bu arada Allah'ın izniyle bundan sonraki motosikletimi beyaz ya da siyah olmayan bir renk alacağım. Arkadaş, siyah motosikletle uğraşmak ne zor işmiş
ismail güzel yazıyosun da bayadır merak ettiğim bişey var, profil resminde öyle dalgın dalgın nereye bakıyorsun kardeşim ;)
Orhan kilo verdikçe yakışıklılığın çıkıyor ortaya kardeşim ;)
ASPANDA BÜRKÜT, JERDE KÖKBÖRÜ BOL
-
26 Temmuz 2013, 00:38
#16260
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)
Bu Konudaki Etiketler