Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
12 Temmuz 2013, 17:25
#16001
Yok hayır 1000 bakımında yine değiştittirirm . Amacım ilk 300 km deki en çok çıkan talaşı zarar vermeden atmak.
Reklamlar
-
12 Temmuz 2013, 17:51
#16002
-
13 Temmuz 2013, 01:15
#16003
Arkadaşlar bugün zincir temizliği yaptım. Motomax'da satılan Petrochem yağ sökücü aldım, yağ olarak da Motul C4. Motoru sehpaya alıp solventi sıktım, sonra fırçaladım sonra bezle sildim. Böyle yapa yapa zincir bembeyaz oldu. Daha sonra arka çamurluğu sökmeye çalıştım ama beceremedim ucunu kurtarıp dişlinin olduğu yere sıktım solventi oraları da temizledim bir güzel. Elim değmişken arka tekerdeki yağları da sildim. Henüz yağlamadım solvent uçsun diye sabahı bekliycem, bir güzek yıkar sonra yağlarım diye düşündüm. Burda birkaç sorum olacak.
1) Zincirden yağ sıçraması önleyen parçayı sökmek için debriyajı sökmem lazım sanırım. Ona uygun anahtar çıkmadı çantadan. Söksem geri takabilir miyim?
2) Yağ sökücüyü sıkarken arka tekere de geldi sanırım. Tekere zarar verir mi ya da kayganlaştırma yapar mı? Sabunla yıkasam çıkar herhalde?
3) Zinciri yağlarken motoru 1. viteste çalıştırıp o döndükçe yağlamakla tekeri elle çevirip yağlamak fark yaratır mı?
4) Zincir yağladıktan sonra ne kadar zaman geçmesi lazım?
-
13 Temmuz 2013, 03:05
#16004
Merhaba sevgili cbr kullanicilari , uzun arastirmalardan sonra cbr250r almaya karar kildim buyuk ihtimal ya mototal ya da gungor motordan almayi dusunuyorum. Bu onumuzdeki ayin basinda ehliyet sahibi olacagim insallah ve yasim 17 size sormak istedigim sey motoru alirken ruhsat ,sigorta vs bana ne kadara gelir bu arada istanbulda yasiyorum , saygilarimla bugra .
-
13 Temmuz 2013, 04:05
#16005
Miskin_86 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bugün zincir temizliği yaptım. Motomax'da satılan Petrochem yağ sökücü aldım, yağ olarak da Motul C4. Motoru sehpaya alıp solventi sıktım, sonra fırçaladım sonra bezle sildim. Böyle yapa yapa zincir bembeyaz oldu. Daha sonra arka çamurluğu sökmeye çalıştım ama beceremedim ucunu kurtarıp dişlinin olduğu yere sıktım solventi oraları da temizledim bir güzel. Elim değmişken arka tekerdeki yağları da sildim. Henüz yağlamadım solvent uçsun diye sabahı bekliycem, bir güzek yıkar sonra yağlarım diye düşündüm. Burda birkaç sorum olacak.
1) Zincirden yağ sıçraması önleyen parçayı sökmek için debriyajı sökmem lazım sanırım. Ona uygun anahtar çıkmadı çantadan. Söksem geri takabilir miyim?
2) Yağ sökücüyü sıkarken arka tekere de geldi sanırım. Tekere zarar verir mi ya da kayganlaştırma yapar mı? Sabunla yıkasam çıkar herhalde?
3) Zinciri yağlarken motoru 1. viteste çalıştırıp o döndükçe yağlamakla tekeri elle çevirip yağlamak fark yaratır mı?
4) Zincir yağladıktan sonra ne kadar zaman geçmesi lazım?
SIradan Cevap Vereyim
1) Debriyajı tam olarak sökme söz konusu değil debriyajın buluntuğu metal parçanın 2 adet vidasını gevşetmeniz yeterli onu yaptıktan sonra çamurluğun tam 4 adet vidası mevcut onları çıkartan anahtarda çantada olması lazım acaba sizin ki kaybolmuş olabilir mi?
2) Tekere bir zararı olmaz fakat virajlarda kayganlaşabilir tekerin o yüzü bu yüzden onuda iyice temizlemeniz gerekir
3) Elle yavaş yavaş çevirirsen daha iyi olur ilk yağmala yapıldığı sırada okadar emek verip temizlediğin jantına yağ sıçramaması için daha özenli davranırsın
4) Bu tamamen yol koşullarına ve sürüş tarzına göre değişmektedir. Fakat rutin olarak 500km de bir yağlamayı unutma alışkanlık haline getir. Sonra çok extreme durumlarda gene yağlarsın mesela uzun yola gideceksin, dağda bayırda çok gezdin toz toprak oldu vs vs.
Umarım yardımcı olabilmişimdir.
-
13 Temmuz 2013, 11:10
#16006
Razor999 adlı üyeden alıntı
SIradan Cevap Vereyim
1) Debriyajı tam olarak sökme söz konusu değil debriyajın buluntuğu metal parçanın 2 adet vidasını gevşetmeniz yeterli onu yaptıktan sonra çamurluğun tam 4 adet vidası mevcut onları çıkartan anahtarda çantada olması lazım acaba sizin ki kaybolmuş olabilir mi?
2) Tekere bir zararı olmaz fakat virajlarda kayganlaşabilir tekerin o yüzü bu yüzden onuda iyice temizlemeniz gerekir
3) Elle yavaş yavaş çevirirsen daha iyi olur ilk yağmala yapıldığı sırada okadar emek verip temizlediğin jantına yağ sıçramaması için daha özenli davranırsın
4) Bu tamamen yol koşullarına ve sürüş tarzına göre değişmektedir. Fakat rutin olarak 500km de bir yağlamayı unutma alışkanlık haline getir. Sonra çok extreme durumlarda gene yağlarsın mesela uzun yola gideceksin, dağda bayırda çok gezdin toz toprak oldu vs vs.
Umarım yardımcı olabilmişimdir.
Çok teşekkürler.
Çamurluğun anahtarı var onu sökebiliyorum ama debriyajın metal parçasını söken anahtarı bulamadım artık evden birşeyler bulmaya çalışırım
-
13 Temmuz 2013, 12:35
#16007
arkadaşlar yağ konusunda bilgi alamadım , cbr 250 için yağ öneren varmı? kullanıpta çok memnun olan fiyat fark etmez , motor için en iyisi olsun .
-
13 Temmuz 2013, 13:08
#16008
bende para çok 500km de bir yağ değiştiririm diyorsun yani
-
13 Temmuz 2013, 13:17
#16009
beko12345 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar yağ konusunda bilgi alamadım , cbr 250 için yağ öneren varmı? kullanıpta çok memnun olan fiyat fark etmez , motor için en iyisi olsun .
motul 10w40 7100 iyi yağ serviste benim motora ondan koydular memnunum açıkçası başka yağ koysaydıda anlamazdım heralde:D motor sağlıklı olsun diye biraz fazla para verdik işte :D
-
13 Temmuz 2013, 13:33
#16010
barodi adlı üyeden alıntı
[/COLOR]avcagatay kardeşim bugün bana özelden mesaj atmış aynen bana attığı mesajı burada paylaşıyorum .
saolsun bilgilendirdi. açıkcası mesajı okuyunca çok şaşırdım. zaten kendime güvenim yoktu tipimle ilgili bu mesajdan sonra iyice kendime olan güvenimi kaybettim kızlar sanıyorum bana hayabusa kadar uzak olmaya devam edicekler.
kızın biri yazmış tanımam etmem facebookta demişki bazı abiler motosikletlerine yakışmıyorlar .
tamam doğrudur yakışmıyor olabilirler.
kızda suç yok aslında
uğur topçu denen (TOP) onuda tanımam etmem benim bu sitede paylaştığım resimimi selda öztürk denen şahısın duvarında paylaşıvermiş. kızda sonra iyk demiş
özellikle o uğur topçu denen şahıs kıza yalakalık etmek için hemen nerden buldun resimimide orada paylaştın.ss olarak ve paylaştıkları resimimi atıyorum
http://img24.imageshack.us/img24/949...5261522111.jpg
https://www.facebook.com/selda.ozturk.79
sonuçta bu resim burada paylaşılır burda kalır .bende anasının resimini burda paylaşıp yorummu yapmalıyız ? her iki şahısıda tanımıyorum.
siz siz olun resim paylaşmayın benim gibi tipsiz iseniz sonra millete benim gibi sakız olmayın bundan sonra resim atmıyorum bu siteye saygılar.
Oooo burda neler olmuş benim bu konu ile uzaktan yakından bi alakam yok sadece isim benzerliği zaten siteye sık giremiyorum bide adımız çıkmasın sadece isim benzerliği.Çağatay kardeş sende takma böle ergen kafalı salakların attığı mesajlara onlar söyleye dursun sen motorunun keyfini çıkarmaya devam et.Onlar bunu sadece rüyasında görür.
-
13 Temmuz 2013, 14:17
#16011
ayhan06 adlı üyeden alıntı
bende para çok 500km de bir yağ değiştiririm diyorsun yani
Madem cbr 250 aldık yağınıda ödeyelim diyorum
Flash_9 adlı üyeden alıntı
motul 10w40 7100 iyi yağ serviste benim motora ondan koydular memnunum açıkçası başka yağ koysaydıda anlamazdım heralde:D motor sağlıklı olsun diye biraz fazla para verdik işte :D
teşekkür ederim araştıracağım
Mecnun bir bilseydi motosiklet sevgisini , severmiydi hiç Leyla zillisini ?
-
13 Temmuz 2013, 16:52
#16012
beko12345 adlı üyeden alıntı
Madem cbr 250 aldık yağınıda ödeyelim diyorum
teşekkür ederim araştıracağım
İpone 10-40 yağ koydurdum ben serviste. 1000 bakımda. 1000 bakımdakı vites geçisinden eser yok. tık tık tık şık şık şık geçiyor beğendım ben. iponeye dewam. litresi:30 tlcik. 4000 bakımdada iponeye devam baba eski cbr 125rmde ise Castrol Power 1 4T 10-40 kullanıyodumç Ondanda cok memnundum.
Dört Teker Bedenimi, 250R Ruhumu Taşır..!
-
13 Temmuz 2013, 19:08
#16013
cx571 adlı üyeden alıntı
İpone 10-40 yağ koydurdum ben serviste. 1000 bakımda. 1000 bakımdakı vites geçisinden eser yok. tık tık tık şık şık şık geçiyor
beğendım ben. iponeye dewam. litresi:30 tlcik. 4000 bakımdada iponeye devam baba
eski cbr 125rmde ise Castrol Power 1 4T 10-40 kullanıyodumç Ondanda cok memnundum.
bende sürekli castrol 10-40 power1 kullanıyorum memnunum ama şu ipone çok duyuyorum sizce ipone mu castrol mu?
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
-
14 Temmuz 2013, 00:20
#16014
Motulcuyuz biz! Hüloğğğğ!
-
14 Temmuz 2013, 00:42
#16015
Miskin_86 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar bugün zincir temizliği yaptım. Motomax'da satılan Petrochem yağ sökücü aldım, yağ olarak da Motul C4. Motoru sehpaya alıp solventi sıktım, sonra fırçaladım sonra bezle sildim. Böyle yapa yapa zincir bembeyaz oldu. Daha sonra arka çamurluğu sökmeye çalıştım ama beceremedim ucunu kurtarıp dişlinin olduğu yere sıktım solventi oraları da temizledim bir güzel. Elim değmişken arka tekerdeki yağları da sildim. Henüz yağlamadım solvent uçsun diye sabahı bekliycem, bir güzek yıkar sonra yağlarım diye düşündüm. Burda birkaç sorum olacak.
1) Zincirden yağ sıçraması önleyen parçayı sökmek için debriyajı sökmem lazım sanırım. Ona uygun anahtar çıkmadı çantadan. Söksem geri takabilir miyim?
2) Yağ sökücüyü sıkarken arka tekere de geldi sanırım. Tekere zarar verir mi ya da kayganlaştırma yapar mı? Sabunla yıkasam çıkar herhalde?
3) Zinciri yağlarken motoru 1. viteste çalıştırıp o döndükçe yağlamakla tekeri elle çevirip yağlamak fark yaratır mı?
4) Zincir yağladıktan sonra ne kadar zaman geçmesi lazım?
1. sorunuzu anlayamadım..arka camurluğun 4 tane vidası vardır..onları söktüğünüzde çamurluk çıkar ama debriyajla nasıl bir bağlantı kurdunuz anlayamadım..
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:39 ----------
beko12345 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar yağ konusunda bilgi alamadım , cbr 250 için yağ öneren varmı? kullanıpta çok memnun olan fiyat fark etmez , motor için en iyisi olsun .
1000km bakımı haricinde hep motul kullandım memnunum..
motul 7100 10w40
aşağıdaki linkten alıyorum ben..en ucuz orası..
http://www.boyassi.com/urun/motul-71...aspx?CatId=226
-
14 Temmuz 2013, 01:10
#16016
yok böyle bişey arkadaş at mı dersin tank mı dersin uzay aracımı dersiniz şeytan diyor bastır parayı al görüntüye bak üstelik en sevdiğim renk bembeyaz
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-honda-vfr-800-prensin-beyaz-ati-102822619/detay
-
14 Temmuz 2013, 01:30
#16017
uthec adlı üyeden alıntı
1. sorunuzu anlayamadım..arka camurluğun 4 tane vidası vardır..onları söktüğünüzde çamurluk çıkar ama debriyajla nasıl bir bağlantı kurdunuz anlayamadım..
Vites pedalını kastettim. Arabadan alışanlık sol ayak debriyaj :D
-
14 Temmuz 2013, 01:55
#16018
Ya arkadaşlar bölül pörçük yazılar var hep soracağım soru ile ilgili cidden merak ediyorum biliyorsunuz benzin göstergesi 3 bardan 1 bara çok çabuk düşüyor... tek çubuk yanarkende motoru çalıştırdığımda yanıp sönüyor en azından ısınana kadar. şimdi düzgün kullanımla tek bar iken kaç km yapıyor bu alet? cesaret edip bir deneyemedim yolda kalıcam diye
-
14 Temmuz 2013, 03:17
#16019
10/30 yağ kullanmanızı öneririm zaten kitapçıkta 10/30 tavsiye ediyor
-
14 Temmuz 2013, 03:48
#16020
psychocake adlı üyeden alıntı
Ya arkadaşlar bölül pörçük yazılar var hep soracağım soru ile ilgili cidden merak ediyorum biliyorsunuz benzin göstergesi 3 bardan 1 bara çok çabuk düşüyor... tek çubuk yanarkende motoru çalıştırdığımda yanıp sönüyor en azından ısınana kadar. şimdi düzgün kullanımla tek bar iken kaç km yapıyor bu alet? cesaret edip bir deneyemedim yolda kalıcam diye
2,5 litreden daha az benzin kaldı demek. En az 25-30 km götürmesi lazım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 30 kullanıcı var. (0 üye ve 30 misafir)
Bu Konudaki Etiketler