Motoru rodaja uygun kullanmayıp hafif zorlayıpta , rodaj bitince hız denemesi yapan oldumu ? yani yanlış rodaj hıza etkilermi bunu sormak istedim . Veya rodajda zorladım diyipte şimdi 160-170 görüyorum diyen varmı ?
Motoru rodaja uygun kullanmayıp hafif zorlayıpta , rodaj bitince hız denemesi yapan oldumu ? yani yanlış rodaj hıza etkilermi bunu sormak istedim . Veya rodajda zorladım diyipte şimdi 160-170 görüyorum diyen varmı ?
Eski bi CBR 250 sahibiyim, motorumu 0 km almıştım, o dönemler sürmeyi bilmediğimden bi abimiz çok insaflı şekilde bi 15 km kadar eve getirmişti, az buçuk dolanıp sürmeyi öğrenip, motor belki 150 km iken falan çevreyolunda sıkıp 182 km/h görmüştüm 9 bin km bindim sonra ufak gelmeye başlar başlamaz sattım, hemen hemen her bindiğim gün şehre uzak oturduğumdan 170 falan görürdüm otoban kullanıyorum güzergah olarak, o şekilde hiç bir sıkıntısı olmadan kullandım, ama 1-4-8k bakımlarını aksatmadım. Motul 300V kullanıyordum.
o zaman hafiften içim rahatladı teşekkürler Bende geçen 8.000 devire çıktım 1 kere onun haricinde 3-4 kere 7000 devir yaptım ama kısa süreli tabi 1-2 saniyelik yani rodajı bozmuş gibi oldum . Onun haricinde 6.000 devirde kullanıyorum vited değişimleri falan 6.000 devirde yapıyorum yani. Rodajı düzgün yapmassan motorun son hızı diğerlerine göre 20 km az olur gibi yorumlar okudum pişman oldum yaptığıma . O yüzden sordum siz böyle diyince biraz rahatladım açıkçası
Mecnun bir bilseydi motosiklet sevgisini , severmiydi hiç Leyla zillisini ?
Dün yapılan buluşmadan 2 poz
Buluşmada 4 cbr250r bir tanede Honda Dylan'ımız vardı güzeldi gelen herkese teşekkür ediyorum tekrardan umarım tekrar yaptığımızda daha yoğun katılım olur
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Tasvip etmem ama 9 bin km boyunca gaz kök kullandım desem abartmış olmam, zira son zamanlarında hiç yetmiyordu bana rahmetli, 1-2-3. viteslerde hep elektrik keserdim farkında olmadan. Ama Allah var şehir içine dur kalka fazla sokmadım. Makine ve şanzımanda zerre sıkıntı çıkarmadı. Bir seferinde kendim kaşınıp debriyajını yakmıştım ama motorla ilgisi yok durumun ben yaptım yani
Son hız olarak göz nizamıyla düz denecek yerlerde 168-172 çok rahat görüyordum. BP 97 oktan, 300V yağ. 192 cm/85 kg
oh çok iyi o zaman ben size gere az bile sıkıştırmışım yani 150 görse yeter bana ya zaten
5. viteste yapıyordum. Fazla abartıyor insan bazen, bilmiyorum daha önce ne kadar ne kullandınız ama motora ilk başladığında küçük cc kullanırken, ben gözlerimi kısıp gidona var gücümle tutunup giderken aha derdim bu sefer uçuyorum bi bakardım tako 120 km/h diyor
Biraz daha zaman geçince gelen sesleri falan da yok saymaya başlıyor insan
Sözün kısası, heç bi şey olmaz Honda o
Bilmiyorum herkez rodaj da zorlarsan şöyle olur böyle olur , korktum açıkçası . Öyle dipgaz da yapmıyorumda ara ara 7000 deviri göstermiştim o yüzden sordum . Demekki rodaj da sıkıştırsakta son hızı etkilemiyor .
Katiyyetle etkilemez diye bir iddiam yok, ama bende bişey olmamıştı, olacağını da sanmıyorum
İnsan bir dünya para bayılınca ve özellikle Honda kalitesini görmek isteyip, 100 lük çin malı çelik motordan çıkmayan gıcık sesi duyduğunda daha fazla kafaya takıyor. Bu cbr 250 sayfasında o kadar yorum okumama rağmen bu sorundan bahsedilmemesi, kronik sorun olduğunun söylenmemiş olması ayrı ilginç. Keza bu yorumlara bağlı olarak aldığım bir motor. Umarım dediğin gibi kronik değildir ve sesten kurtulurum. Bazı arkadaşlarda ise hiç ses yok. Honda egzantrik meselesini halledemediyse diğer arkadaşlar neden problem yaşamıyor acaba?
Arkadaşlar elimde kullanmadığım Held marka depo üstü çanta mevcuttur. İsteyen olursa uygun bir fiyata verebilirim özelden ulaşın lütfen kirlilik yapmayalım forumda
şimdilik yetsede ilerde yetmeyecek. scoterim varken 80 km hız yeter diyordum cbr aldım otobanda 150 160 yetmiyor. sende yakın zamanda 150 yetmiyor diyeceksinbu işler böyle insanoğlu nankör gözü doymaz ancak toprak doyurur gözümüzü diversion f arıyorum bende seneye kadar abs li gelirse direk absli diversion f alıcam aksi halde ikinci el bakıyorum sahibinden de 1 veya 2 adet f modeli var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:33 ----------
sessiz motorsiklet ancak elektrikli bisiklette oluyor bu motorlar güçlü motorlar illaki ses olur rüzgar sesinden motosikletin sesini z aten hiç duymuyorum bile. oyüzden sıkıntı etmiyorum o sesi . bende sadece ön camın titreme sesi var zangır zangır titriyor yüksek hızlarda.
ayrıca 120 km hızdan sonra müthiş derecede elciklerden ve vites arka frene ayaklarımızı koyduğumuz yerde ellerim ayaklarım çok titreşimden uyuşuyor.sizdede oluyormu?
tek silindirli makinalarmı daha çok titreşim yayar vücuda yoksa 4 silindirli lermi?
Tek
CBR 250'den sonra 4 silindire geçtim titreşim yok diyemem ama çok çok az hissedilir bi rezonans var, kıyas bile götürmez yani tek ve 4 silindir arası titreşim farkı, 4 silindirin her şeyi başka Şimdiki motorum karbüratörlü, eminim ki enjeksiyonlu 4 silidirliler daha az yapıyordur.
silindir sayısı arttıkça titreşim düşer.tabi enjeksiyon sistemiylede alakalı.
Şu egzantirikteki ses gittiğinden beri çok huzurluyum :D
Antalyaya gidip geldikten sonrada motor iyicene açıkldı 10/30 yağın etkiside var diye düşünüyorum motor anında 150 yi buluyor
wolky-ksk o sesi yaşamayan bilemez. O yüzden arkadaşlara basit zincir şıkırdaması gibi geliyor sanırım. Sana geçmiş olsun, inşallah yarın ben de kurtulacağım.
eksantirik sesi yok sanırım ama fazlasıyla zincir sesini alıyorum arka dişliden
makineden makineyi elbette hız yetmez
100 lük motoru olan ah bir 110 yapsa der.bende ah bir 180 felan yapsak derim.600cc motorum olsa ah bir 300 yapsak derim öyle olur o işler :D
cbr 250 siyah renk grenaj parçalarını alabilecegim uygun bi yer varmı acaba
cbr nin 2012 ve 2013 modellerinde abs var mı ?
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)