Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #15621
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    Şu 250cc motorları 250cc ne zaman 250cc olarak kullanmayı öğrenirsek amacına uygun kullanırsak inanıyorum ki ozaman daha iyi daha kaliteli motorlar ülkemize gelicek yoksa senin çift silindirin var benim torkum var senin grenajın pahalı benim ki ucuz demekten motora binmeyip burada en fazla +15km/h tin hesaplarını yapıyoruz. Bazen şüpheleniyorum benmi motor kullanmayı bilmiyorum diyorum cbr250 ile çok rahat 130 gidiyor üzeri zaten yok sağlıklı değil bu motorlarda neyin üzerine yatacanda gidecen zaten üzerine yatmayalım diye oturuş pozisyonu rahat diye cbr250 aldık ee 1000rr da öyle 250 çok rahat e o zamanda yol bitiyor be hacı. Bırakın arkadaşlar bu üzerine yatarım seni geçerim ben 140 gidiyorum o gelemiyor işlerini motorunuzdan zevk alıyosanız gerisi teferruat o ne demiş bu ne demiş boş işler.
    DALGIC_800, barodi ve wolrath bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #15622
    Dezinho - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    12' Honda CBF 1000FA
    Arkadaşlar selam..
    Dün gece 02 de bir şile yaptık geldik. Dönüş yolunda 120km/h civarı seyrederken, otobanda bir yerde (nasıl olduysa) bir sürü taş vardı. 1-2 tanesinden kaçtım fakat el kadar bir tanesi lastikten sekti motorun alt tarafına vurdu ve motor stop etti. Kenara çektim baktım ayaklık açılmış, geri kaldırdım tutmuyor düşüyor. Bir iple bağlayıp eve geldim.
    Size sorum bu ayaklığın bir yayı falan var mıydı, şu anda benimkinde yok, acaba taş vurunca mı fırladı..? Az önce kontrol ettim, bağlantı vidaları gevşemiş. Acaba bu vidaları sıksam düzelir mi yoksa yukarda tutmayı saglayan bir yayı falan var mıydı, bir bakabilir misiniz ?
    Kimilerinin terapiye ihtiyacı olabilir, benimse motorsikletim var..

  3. #15623

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Evet yan ayaklıkta yay var, taş çarptığında düşmüş olmalı .
    Dezinho bunu beğendi.

  4. #15624
    slymn93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Aralık 2012
    Şehir
    İzmir-Karabağlar
    Motosikleti
    Honda Cbr 250 R- Siyah(full)
    Taşın yaya çarpıp çıkarmasıda herkesin başına gelcek bişey değil yani ilk defa duydum kendini farklı hissettn mi acaba hiç?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:29 ----------

    Alıntı deep_far adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorum 2013 model siyah cbr 250 r

    Alt skaladaki siyah parçanın üstüne gri renkte Honda yazısı yazsak nasıl durur acaba

    ( depo üstünde ki hında yazısıyla ve iki parça gri renkle aynı renkte bir yazı )

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:53 ----------



    Onceden görseydim keske gelirdim ya bı isim yoktu bugün motoru güzelce temizledim.

    Yarın Karaburun gezisine gideceğiz 9 yada 10 motorla r6 dan cbr e kadar çeşit var )
    kıskandım yalnız hacı şu gezi işini 27 sinde bitiyor sınavlar ondan sonra davet bekliyorum senden :D
    2 Teker bir başka !

  5. #15625
    tuc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2012
    Şehir
    adana/kozan
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    dün ışıklarda dururken motora gaz verdim bir 8-9 bin devire kadar çıkarttım geri bıraktım gazı anlık olarak bastım.arabaların arasından polis geldi o motor sesi senden mi geldi dedi.bende dedim hangi ses bu mu dedim 6 bin devire kadar gaz verdim poliste burda yapma giderken yap dedi hızlı bir kalkışla ışıklardan uzaklaştım.ilk defa görüyorum bizim motor sanki çok ses çıkarıyorda geldi benim yanıma kadar polis

  6. #15626
    sailor33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2013
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    VFR 800 (INTERCEPTOR)
    Alıntı tuc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dün ışıklarda dururken motora gaz verdim bir 8-9 bin devire kadar çıkarttım geri bıraktım gazı anlık olarak bastım.arabaların arasından polis geldi o motor sesi senden mi geldi dedi.bende dedim hangi ses bu mu dedim 6 bin devire kadar gaz verdim poliste burda yapma giderken yap dedi hızlı bir kalkışla ışıklardan uzaklaştım.ilk defa görüyorum bizim motor sanki çok ses çıkarıyorda geldi benim yanıma kadar polis
    Taha itiraf et abart eksoz yaptırdın dimi

  7. #15627

    Üyelik
    14 Mart 2013
    Şehir
    İzmir - Bornova
    İbre konusunu da açıklığa kavuşturayım. Gps ile ölçüm yaptım ben geçenlerde. İbrenin normalden fazla gösterdiğini biliyorum zaten.İbre 50 iken gps 46, ibre 100 iken gps 92 gösteriyor. Bunun anlamı ben 182 ibre gördüğümde gerçek hızım 168 falandı aslında.

    Ancak burada ibre tartışması yapmayalım zira bir çok araba da ibre fazla gösteriyor. Motosikletlerde genelde %10 fazla. Ninjada fazla göstermiyorsa orasını bilemeyeceğim.

  8. #15628

    Üyelik
    25 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul / Çekmeköy
    Motosikleti
    D'elight & Tracer 900
    Dün İstanbul-Kandıra-Ağva-Şile-İstanbul yolculuğumda toplam 242km yol yaptım ortalama hız 100-120 yer yer 150-160 arası 1-2kez gittim. Benzincide depoyu tam fulelyip doldurduğumda 34.70TL benzin aldı buda 3.03lt takıt tüketimine tekabül ediyor. Bana gayet uygun geldi bir tanede gezi sonu çekilmiş fotoğrafımı paylaşayım
    GP500-1st bunu beğendi.

  9. #15629
    Volkan Serezli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı muratlion adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeş sen kawasaki ninja 250r mı zannettin altındaki tek silindirli motoru.arkadaş tek silindirli ss motormu olurya hangi motorcuya söylesen güler 182 yapmış
    Kawasakini 300 ü yok mu sen de aaa çok yazık olmuş bak 210 basardın onla :D

  10. #15630
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı Razor999 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün İstanbul-Kandıra-Ağva-Şile-İstanbul yolculuğumda toplam 242km yol yaptım ortalama hız 100-120 yer yer 150-160 arası 1-2kez gittim. Benzincide depoyu tam fulelyip doldurduğumda 34.70TL benzin aldı buda 3.03lt takıt tüketimine tekabül ediyor. Bana gayet uygun geldi bir tanede gezi sonu çekilmiş fotoğrafımı paylaşayım
    http://img824.imageshack.us/img824/462/qlh6.jpg
    toruring hızı 100-120 zaten ve bu hızlarda 3.0-3.1 litre yakması bence çok güzel. Cbr125 çok hassas ölçmedim ama o hızlarda 2.8 falan yakıyor ama solllama şansınız çok az. O yüzden %10 yakıt farkı ile solllama ve hızlanma imkanı vermesi paha biçilmez

    bu arada like ve cbr250 kombinasyonu güzelmiş
    slymn93 bunu beğendi.

  11. #15631
    tuc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2012
    Şehir
    adana/kozan
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı sailor33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Taha itiraf et abart eksoz yaptırdın dimi
    yok abi tamamen orjinal benim motor geldi motor sesi senden mi geldi diyor.bende bu ses mi dedim bir daha gaz verdim.arkamda da kuzenim vardı onun kaskıda yoktu genede bişe olmadan yırttık

  12. #15632

    Üyelik
    17 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    GPS ile ölçüm hassas iştir, iki nokta arasındaki mesafe süre ilişkisiyle çalışır. hız sabit bile kalsa %5-10 eğimi çıkarken olduğundan yavaş ölçer gps. (fizik yanılmaz) Düz olduğundan muhakkak emin olduğunuz uzun bir yolda ancak doğru verileri alırsınız. Havaalanında motoru süreniniz varsa o gps ölçümüne güvenin.

  13. #15633
    culers - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250r
    arkadaşlar, bizim bu standart lastikler çok kötü değil mi yaa..

    zaten acemilik var, üstüne iki de bir kayan lastikler olunca tedirginlik artıyor..

  14. #15634

    Üyelik
    14 Mart 2013
    Şehir
    İzmir - Bornova
    Alıntı visamlord adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    GPS ile ölçüm hassas iştir, iki nokta arasındaki mesafe süre ilişkisiyle çalışır. hız sabit bile kalsa %5-10 eğimi çıkarken olduğundan yavaş ölçer gps. (fizik yanılmaz) Düz olduğundan muhakkak emin olduğunuz uzun bir yolda ancak doğru verileri alırsınız. Havaalanında motoru süreniniz varsa o gps ölçümüne güvenin.
    sahil yolunda denemek lazım o zaman. deneyip paylaşıcam önümüzdeki günlerde.

  15. #15635

    Üyelik
    13 Şubat 2013
    arkadaslar selamlar
    malesef cok sevdigim motorumu satisa koydum ilgilinen var ise asagida ilani gorebilir

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...9218595/detay/

  16. #15636

    Üyelik
    14 Mart 2013
    Şehir
    İzmir - Bornova
    nişanlımla birlikte bugünkü rumeli kavağı - rumeli feneri - garipçe gezimizden birkaç kare motorsikletin resimlerini çekemedim fazla. artçı olunca durup resim çekmek falan daha zor oluyor


    avcagatay bunu beğendi.

  17. #15637
    gokhan87 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    "2008 Honda CBR600RR & Pcx
    [IMG] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

    Arkadaşlar merhaba motosikletimin jantlarını bu renk yaptırmayı düşünüyorum photoshop ufak bir işlemle bu hale getirdim bence şık oldu sizce nasıl olmuş ? Renk tam olarak CBR1000RR HRC jant rengi olucak ya da R125 deki renk de olabilir.
    Ayrıca jant boyama işi yapan bildiğiniz yerler varmı ?

  18. #15638
    Volkan Serezli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Bende bu rengi istiyorum ama zamanla boyanın çıkmasından endişeleniyorum çok güzel zımparalanıp fırın boya atılması lazım renk subaru sarı diyede eçiyor sanırım

  19. #15639
    cx571 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2012
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    CBR 250 R & YBR 125 ESD
    Selamlar Saygılar Arkadaşlar. Sonunda bende Dün saat 14:00 İtibari ile motosikletime kavustum. Eskişehirde idi motor. Eskişehirden Aldım. Ankaraya . Ankaradan Bolu Gerede- Gerede üzerinden Karabüke 6 saatte vardım. Motosiklet rodajda olduğu için sakin kullandım. 4-6 bin devir arasında vites değiştirdim. zaten 6ncı vites 6 bin devirde motor 90-100 rahat gidiyor. hep sabit devirde kalmamak ıcın ara ara yavasca zorlamadan 7-8 bin devire çıkarttım 1-2 dakıka böle gittim. ara ara vites küçülttüm tekrar hızlandım. 6 bin deviri geçmedım kı umarım rodajı doğru yapıyorumdur. Her neyse şu anda motor 650 kmde. zincirini yağlamamı tavsiye edermisiniz? Çünkü vites atısında ses gelmiyodu sonrada şak şuk etmeye basladı 1-2 vites arası. Şimdilik motosiklet çok iyi. Çok keyif aldım kullanırken. gerçekten 125 R den inip buna binince aradaki farkı müthiş gördüm. tork olayı harıkaa. Arka Fren biraz hosuma gitmedi. ama ön fren hemen çakıyor. baskada kafama takılan birşey olmadı. 450 km de depo tek dişe düştü yanıp sönüyor şu anda.. Yol cok uzun olduğu için durup durup resim cekilmedim inşallah resimleri gümletecem bundan sonra
    theplatoon bunu beğendi.

  20. #15640
    xismailaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Voge 525 DSX
    Alıntı cx571 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar Saygılar Arkadaşlar. Sonunda bende Dün saat 14:00 İtibari ile motosikletime kavustum. Eskişehirde idi motor. Eskişehirden Aldım. Ankaraya . Ankaradan Bolu Gerede- Gerede üzerinden Karabüke 6 saatte vardım. Motosiklet rodajda olduğu için sakin kullandım. 4-6 bin devir arasında vites değiştirdim. zaten 6ncı vites 6 bin devirde motor 90-100 rahat gidiyor. hep sabit devirde kalmamak ıcın ara ara yavasca zorlamadan 7-8 bin devire çıkarttım 1-2 dakıka böle gittim. ara ara vites küçülttüm tekrar hızlandım. 6 bin deviri geçmedım kı umarım rodajı doğru yapıyorumdur. Her neyse şu anda motor 650 kmde. zincirini yağlamamı tavsiye edermisiniz? Çünkü vites atısında ses gelmiyodu sonrada şak şuk etmeye basladı 1-2 vites arası. Şimdilik motosiklet çok iyi. Çok keyif aldım kullanırken. gerçekten 125 R den inip buna binince aradaki farkı müthiş gördüm. tork olayı harıkaa. Arka Fren biraz hosuma gitmedi. ama ön fren hemen çakıyor. baskada kafama takılan birşey olmadı. 450 km de depo tek dişe düştü yanıp sönüyor şu anda.. Yol cok uzun olduğu için durup durup resim cekilmedim inşallah resimleri gümletecem bundan sonra
    Hayırlı olsun arkadaşım. Çok sevindim makinene kavuşmana.

    1000 bakımına kadar bu şekilde devam et. 1000 bakımında IPONE yağ koydur. Zinciri filan güzelce yağlat. Yağ filtresini kesinlikle değiştirsinler: IPONE yağ diğer yağla karışmasın ;)

    Arka fren zamanla daha iyi olur. Balatalar yeni, zamanla daha iyi olur. Lastikleri fazla zorlama. Lastikler çok kötü ama iyi bir sürücü bu lastiklerle de hiç sıkıntı çekmez. (Tabi lastiğin tepkilerini öğrenince.)
    Benim lastikler de orjinal ama benim kontrolüm dışında hiç kaymıyor. Sadece kalkışlarda çok agresifsem istesem de istemesem de kayıyor :D Michelin takınca o sorun çözülecek ama o zaman da böyle yanlayamayacağım sanırsam :D
    theplatoon bunu beğendi.
    Yeni değil bu yalnızlık . . .


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 26 kullanıcı var. (0 üye ve 26 misafir)

Bu Konudaki Etiketler