Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #15181
    kakare - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2012
    Şehir
    Muğla-İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR650FA
    Alıntı avcagatay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Akü bitti gardaşlıklar
    sanırım ilk akü sorunu sende mi çıktı
    Nasıl bitti uzun süre kullanmadın mı yoksa farklı bi olay mı ?
    Bu arada hep merak ettim akü bitince napıyoz :D arabadaki gibi servisi arayıp gelip alıyolar mı ? hep merak etmiştim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:14 ----------

    Alıntı gerilim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar öncelikle herkese selam ismim Selahattin Ömür .

    Öncelikle bir anda aklıma düşmüş bir motor olarak cbr 250r almaya karar verdim tabi ilk motorum a2 ehliyetim bile yok . Kısmet ise bu ay sonu tatil dönüşü önce a2 ve sonra hondanın gs1 eğitimine katılacağım. Ancak aklıma takılan sorular var. İlk motorum olacağından dolayı biraz dışarıdaki baskılardan dolayı ölürsün motor akıl işi değil diyen insanlar çok fazla sıkıldım ama kaldıki İstanbul'da çok fazla heyecan arayan biri değilim. Normalde de kendi aracımı sakin kullanan hız kurallarına amiyane tavırla manyaklardan değilim. Bizimde başımıza gelen iki ölüm tehlikesi yüzünden biraz daha temkinli vede tedbirliyim. En çok aklıma takılan sorulardan bir tanesi boyum 1.82 kilo olarak 102 kiloyum biraz güreşçilik var bunlar motor için bir dezavantajmıdır özelliklede kilo olayı beni düşündürüyor. Çok fazla hız düşkünü olmadığımdan 140-150 yeterli benim için oda ayda yılda bir çıkabiliceğimden dolayı. Bakımlarını servis haricinde neler yapmam gerekli düzenli olarak. Rodaj dönemi 500 ile 1000 km arasında imiş. bu km yeterlimidir yoksa daha az yada fazlamıdır. ilk aldıktan sonra Ankara'ya git gel yapmayı düşünüyorum motora zarar verirmi bu yapıcağım gezi teşekkürler sitenizden öğrendim bu lafıda tekerinize taş değmesin saygılar aktif forumlar
    bende kilo ve boy harici senin gibi düşünüyordum ve şuanda da öyle sürüyorum motoru daha 150'yi geçmedim sakin sürüyorum
    bnmde ilk motorum cbr250r oldu ama öncesinde honda'nın gs1 ve gs2 eğitimlerini aldım, gerçekten çok faydalı sakın es geçme, baskıları fazlasıyla bende yaşadım ve hepsi doğru aslında normal sürsen bile elin manyağı gelip seni taciz ediyor trafikte, motorun kıçına kadar giriyorlar vb vb. insan sürekli tedirgin oluyor. Kilo olayıda biraz şöyle sıkıntı olabilir sen yeterince ağırsın arkana adam veya bi bayan arkadaşını alırsan biraz hafif olmasına özen göster yanlış hatırlıyo olabilirim aylar önce okumuştum motorun üzerine ağırlık olarak 180kg üzeri sıkıntı olabilirdi sanki.. ( emin değilim aylar önce okumuştum yanlış ise düzeltelim )

    kullanma kılavuzunda rodaj döneminde sabit hızda uzun süre sürmeyen tarzı ibare vardı, ara ara değişken hızlarda farklı viteslerde sürüş öneriliyordu. ( ama bu rodaj olayında da bi ton farklı düşünce var bana kalırsa doğru olan bu )
    '' hayat ancak ölümle yüzyüze gelince anlam kazanır. ''


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #15182

    Üyelik
    07 Haziran 2013
    Motosikleti
    cbr 250R
    Alıntı kakare adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    kullanma kılavuzunda rodaj döneminde sabit hızda uzun süre sürmeyen tarzı ibare vardı, ara ara değişken hızlarda farklı viteslerde sürüş öneriliyordu. ( ama bu rodaj olayında da bi ton farklı düşünce var bana kalırsa doğru olan bu )
    motor aldıktan sonra kesinlikle benden başkasını bindirmem sürmesini bilir o ayrı mesele ancak benden başka bir kişi maalesef üzgünüm tek olarak gezmeyi sakin kafa dinlemeyi bilirsiniz sizde büyük şehirin yoğunluğu yorgunluğunu. Ben onları atmak için üç beş arkadaş buluşup organizasyonlarda aktif olmak için alıyorum motoru yoksa hız falan bahane hocam :D

  3. #15183
    erdem_cengiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2013
    Şehir
    izmit
    Motosikleti
    cbr600f 5i
    102 kilosun zaten istesende ibrende 162den yukarısını göremessin

  4. #15184
    Eagle7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT
    bizim motorun kitapçığının pdf formatı var mı yada başka format bende kitapçık yok

  5. #15185
    ormankebabi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER-6n
    Beyler sonunda Honda Türkiye sitesindeki CBR 250R fotoğraflarını güncellemiş

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:26 ----------

    Alıntı Eagle7 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bizim motorun kitapçığının pdf formatı var mı yada başka format bende kitapçık yok
    İngilizcesi var internette http://www.hondampe.com.au/docs/owni...032KYJE000.pdf

  6. #15186
    avcagatay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ekim 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbr 250 siyah
    Aneste taktirdigim alarm yuzunden Kaan,sabah gelip alacaklar motoru
    kakare bunu beğendi.

  7. #15187
    Eagle7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT
    Alıntı ormankebabi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler sonunda Honda Türkiye sitesindeki CBR 250R fotoğraflarını güncellemiş

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:26 ----------



    İngilizcesi var internette http://www.hondampe.com.au/docs/owni...032KYJE000.pdf

    Bende onu okuyacak ingilizce yok :D
    Kelimelerini yükselt sesini değil, yağmurdur çiçekleri büyüten gök gürültüsü değil.

  8. #15188
    RuzgarSA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER6F


    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us

    Herkese Selam, uzun yolda eksikliğini çok çektim burada paylaşmak istedim. Ben Extreme motorda Orhan Ustaya yaptırdım çakmaklık ve işçilik dahil 50 tl yaptılar. Elektriği direk kontaktan aldılar aküden falan değil ve arada sigorta falan yok çok güzel oldu sorunsuz kullanıyorum. Birde üzerindeki usb çeviriciye 7,50 tl verdim hepsi bu

    Son gezimden bi kaç fotoğrafta ben atayım



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us



    Uploaded with ImageShack.us

    Herkese Keyifli Sürüşler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:25 ----------

    Alıntı avcagatay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Akü bitti gardaşlıklar
    Ne çektin be Çağatay
    avcagatay, seigen, kakare ve 4 diğerleri bunu beğendiler..

  9. #15189
    Twin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 300 / MT-07-09 / 600RR
    Cbr250r'ın farları, motor çalıştığı gibi otomatik mi yanıyor? Yoksa açıp kapama gibi bir lüksümüz varmı?

  10. #15190
    erdem_cengiz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Nisan 2013
    Şehir
    izmit
    Motosikleti
    cbr600f 5i
    farlar otomatik
    zenon bunu beğendi.

  11. #15191

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Alıntı Twin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cbr250r'ın farları, motor çalıştığı gibi otomatik mi yanıyor? Yoksa açıp kapama gibi bir lüksümüz varmı?
    O lüks kalktı, 2011'den sonra AB'de yasal zorunluluk başladı. Avrupa piyasasına sürülmeyen veya eski modellerde bulunur artık.

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post3044470

    Şunu da yazdım, çünkü Honda maliyetten kısmışçılar gelip de yorum yapmasın diye .

  12. #15192
    Twin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 300 / MT-07-09 / 600RR
    Alıntı seigen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O lüks kalktı, 2011'den sonra AB'de yasal zorunluluk başladı. Avrupa piyasasına sürülmeyen veya eski modellerde bulunur artık.

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post3044470
    Bu motoru kışa doğru nasipse almayı düşünüyorum ama far olayından şöyle bir çekincem var. Alırsam xenon ve Amerikan park modülü takıcam. Zaten xenon fazla akım çekiyor. Daha motor çalışır çalışmaz yanması sıkıntı çıkarmaz mı?


    Aranızda daha önceden GT250R kullanıp Cbr'a geçen varmı? Ya da her 2 motoruda kullanmış birileri?
    Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!

  13. #15193
    xismailaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Voge 525 DSX
    Alıntı Twin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cbr250r'ın farları, motor çalıştığı gibi otomatik mi yanıyor? Yoksa açıp kapama gibi bir lüksümüz varmı?
    Bilinçli motosikletçinin farı her zaman açık olur arkadaş. Çin malları gibi akü biter diye endişe etmene gerek yok

    Ne demişler; "Farım da hep açık yolum da." (Makaslar hariç :D)

    Ben Xenon taraftarı değilim arkadaş. Takacaksan da motosikletin tüm elektrik sistemini güncellemen lazım bence. Akünün akımını etkiler, kablolardaki yükü etkiler, marş motoruna gidecek elektriği etkiler. Etkiler babam etkiler.

  14. #15194
    Volkan Serezli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı Twin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu motoru kışa doğru nasipse almayı düşünüyorum ama far olayından şöyle bir çekincem var. Alırsam xenon ve Amerikan park modülü takıcam. Zaten xenon fazla akım çekiyor. Daha motor çalışır çalışmaz yanması sıkıntı çıkarmaz mı?


    Aranızda daha önceden GT250R kullanıp Cbr'a geçen varmı? Ya da her 2 motoruda kullanmış birileri?
    Bende exenon mevcut Motor için olanlardan kullanırsan sorun yapmaz benimki marş bastığınızda bile ışık kıpırdamıyor.Ama yoldayken durdum ve zinciri yağladım 2 dk kontak açık kalmış.Az kalsın akü bitiyordu ve yolda kalıyordum

  15. #15195
    deep_far - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2013
    Şehir
    izmir - güzelyalı
    Motosikleti
    Honda Pcx150 2015 Siyah
    Yarın sabah Kuşadası'na gideceğim arkadaslar İzmir guzelyalidan çıkıp iki günlük otele bakalım yolculuk nasıl olacak resim yüklerim Pazartesi falan

  16. #15196
    S.Orhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2013
    Şehir
    Adapazarı
    Motosikleti
    2013 Simsiyah CBF 150
    Alıntı xismailaydin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilinçli motosikletçinin farı her zaman açık olur arkadaş. Çin malları gibi akü biter diye endişe etmene gerek yok

    Ne demişler; "Farım da hep açık yolum da." (Makaslar hariç :D)

    Ben Xenon taraftarı değilim arkadaş. Takacaksan da motosikletin tüm elektrik sistemini güncellemen lazım bence. Akünün akımını etkiler, kablolardaki yükü etkiler, marş motoruna gidecek elektriği etkiler. Etkiler babam etkiler.
    +1 İsmail xenon takan arkadaşların bir çoğu (motor markası önemli değil) sorun yaşıyor.Sorun yaşamayanda ya tesisatta değişiklik yapıyor yada elektrikçisi kalite usta.Çünkü fabrika çıkışlı bir motorun tesisatı xenon u kaldırmaz.Hatta ve hatta ilave lambalar bile takmak aslında tesisata yüktür.

  17. #15197

    Üyelik
    14 Mart 2013
    Şehir
    İzmir - Bornova
    arkadaşlar benim kalkışlarda bazen arka teker pati çekiyor. fena halde hem de. bugün kırmızıda yeşlin yandığını farketmedim. korna çalınca sert kalkayım biraz dedim bir kaydı ki anlatamam. gazı kesip tekrar kalktım resmen motor yerinden kalkmadı pati yüzünden. eğer az bişey dönüşte gaz verirsem de aynı şekilde pati çekiyor 2. viteste. çok mu çabuk hızlanmaya çalışıyorum yoksa lastiklerde mi sorun var? 4000 km de motor lastiklerde sorun olmaması lazım.

    ayrıca durma mesafesi de sanki uzun gibi. kayıyor ön teker arka teker eğer ani durmaya çalışırsam. zorlanıyorum ani duruşlarda.

  18. #15198
    Volkan Serezli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı RuzgarSA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://img24.imageshack.us/img24/6959/dscn1244f.jpg

    Uploaded with ImageShack.us

    http://img35.imageshack.us/img35/7371/dscn1245jk.jpg

    Uploaded with ImageShack.us

    http://img197.imageshack.us/img197/7444/dscn1247.JPG

    Uploaded with ImageShack.us

    Herkese Selam, uzun yolda eksikliğini çok çektim burada paylaşmak istedim. Ben Extreme motorda Orhan Ustaya yaptırdım çakmaklık ve işçilik dahil 50 tl yaptılar. Elektriği direk kontaktan aldılar aküden falan değil ve arada sigorta falan yok çok güzel oldu sorunsuz kullanıyorum. Birde üzerindeki usb çeviriciye 7,50 tl verdim hepsi bu

    Son gezimden bi kaç fotoğrafta ben atayım

    http://img94.imageshack.us/img94/2873/dscn0759fg.jpg

    Uploaded with ImageShack.us

    http://img41.imageshack.us/img41/5706/dscn0779sk.jpg

    Uploaded with ImageShack.us

    http://img59.imageshack.us/img59/1827/dscn0801m.jpg

    Uploaded with ImageShack.us

    http://img35.imageshack.us/img35/3862/dscn0802y.jpg

    Uploaded with ImageShack.us

    http://img96.imageshack.us/img96/8117/dscn0805v.jpg

    Uploaded with ImageShack.us

    Herkese Keyifli Sürüşler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:25 ----------



    Ne çektin be Çağatay
    Sizinle yolda karşılaştık sanırım arkamda pembe kaskla sevgilim vardı siz karşı yönden geliyordunuz

  19. #15199
    RuzgarSA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER6F
    Alıntı wolky-ksk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sizinle yolda karşılaştık sanırım arkamda pembe kaskla sevgilim vardı siz karşı yönden geliyordunuz
    Olabilir nerede karşılaştık

  20. #15200
    xismailaydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mart 2013
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Voge 525 DSX
    Alıntı ybalci adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar benim kalkışlarda bazen arka teker pati çekiyor. fena halde hem de. bugün kırmızıda yeşlin yandığını farketmedim. korna çalınca sert kalkayım biraz dedim bir kaydı ki anlatamam. gazı kesip tekrar kalktım resmen motor yerinden kalkmadı pati yüzünden. eğer az bişey dönüşte gaz verirsem de aynı şekilde pati çekiyor 2. viteste. çok mu çabuk hızlanmaya çalışıyorum yoksa lastiklerde mi sorun var? 4000 km de motor lastiklerde sorun olmaması lazım.

    ayrıca durma mesafesi de sanki uzun gibi. kayıyor ön teker arka teker eğer ani durmaya çalışırsam. zorlanıyorum ani duruşlarda.
    Arkadaşım senin lastikler fabrika çıkışlı lastikler mi? Eğer öyleyse gayet normal. Motosikletimizin torku yüksek. Lastikler de güneş tepedeyken kendinden geçiyor. Ben her kırmızı ışıkta bilinçli pati yapıyorum :D Arka tekeri sağımda buluyorum hemen. Ayrı bir keyif ama durma konusunda aynen söylediğin gibi bayağı sıkıntı oluyor.

    Bizim lastikler ilginç bir şekilde yağışlı ve kapalı havalarda mükemmel performans gösteriyor. Ama azıcık güneş görünce dötü başı oynuyor. Hele bir de kavşak, kırmızı ışık vs.'deyseniz yolun kayganlığı da buna ekleniyor ve motosiklet normalde olduğundan da fazla kayıyor. Bunların KM ile ilgisi yok.

    Ben öneriler üzerine Michelin Alpine lastik siparişi verdim. Lastikler de geldi ancak "arka dişli takozu" gelmediği için sök-tak olmasın diye lastikleri taktırmadım henüz.

    Fabrika çıkışlı lastik kullanan CBR 250 kullanıcılarına söylüyorum; lastiklere dikkat edin. Tabi motosiklete ne kadar hakimseniz lastiklerden de o kadar az etkilenirsiniz ;)
    ybalci ve KNC bunu beğendiler.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler