Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Haziran 2013, 00:30
#15141
psychocake adlı üyeden alıntı
Alışamadım bu motoru sürmeye bir türlü. Çok değil 130 km yaptım daha. boy 1,74 sözde dik oturcaktım
arkadaş gidona uzanabilmek için yatıyorum üzerine neredeyse
bacaklarımla kavrayıp belimden güç almaya çalışıyorum ama avuç içlerim çok ağrı yapıyor bi süre sonra. Tavsiyesi olan?
Arkadaşım bence sen "Altın Elbiseli Adam'ı" izle. Oturuş pozisyonunu çok iyi gösteriyor.
Ben 2 Şubat'tan beri CBR250 kullanıyorum. Oturuş pozisyonunu daha önceden öğrendiğim için bunda sıkıntı çekmedim. Oturuş pozisyonumu gör, gayet eğik olduğum halde bana çok dik oturuyorum gibi geliyor. İşi öğrendikçe yatar pozisyonda daha iyi kullanıyorsun zaten. Şu anda bana bu motosiklet yetmiyor.
Motosikleti kardeşimle birlikte kullanıyorum. Tek motosiklet bize yetmediği için 2. motosiklet olarak Hyosung GT 250 R düşünüyorum.
Kardeşim CBR250'ye devam eder, ben daha eğik oturabileceğim Hyo'ya geçerim diye düşünüyorum. Tabi önce 2013 Hyo'yu görüp denemem lazım :D
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:19 ----------
barodi adlı üyeden alıntı
bende geçen e4 -80 de istanbul sakarya arası aynı dediğin gibi biraz rüzgar vardı arkamdada sırt çantası biraz boşluk vardı çanta ile aramda boşluk oluşmasaydı dahada rahat ve iyi giderdim. ortalama düz yolda sürekli gidilebilir 150 çok rahat gidiyor 160 a kadar sıkıntısız.yokuş inerken dediğin gibi 170 felan basılıyor.
Aynen, ben Ankara'ya giderken de sırtımda 10 Kg'lik çanta ve arka koltukta 2. kask bağlıydı. Aerodinamim çok da iyi değildi açıkçası. Ama yine de söylediğim hızlarda sürdüm.
Ayrıca yokuş yukarı ve yokuş aşağı dediklerim de Kocaeli-Ankara arasındaki otobandaki yokuşlardır. Yanlış anlaşılma olmasın
Reklamlar
-
05 Haziran 2013, 00:47
#15142
sailor33 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bu motorun sürekli gidilebilir maksimum hızı nedir ? Yani şu süratte sürekli gidilebilir hızı
Adana Ceyhan arası iki kişi 150-170 net sürekli hızı 150 diyelim
-
05 Haziran 2013, 01:30
#15143
Bugün serviste motora tam bakmadım ama 300 ml civarında yağ eklettim. Yola çıkmadan evvel yağı kontrol ederim. Eksilme var gibime geliyordu ama gezi dönüşü yağı kontrol etmek aklıma geldiğinden yağ daha süzülmemiştir deyip geçiyordum. Nihayet bugün 2-3 km çalışma sonrası kontrol ettiğimde motoru sağ tarafa biraz yaslamak gerekiyordu yağı görebilmek için.
Motor şu anda 2800 km'de. 1800 km önce 10w40 Würth yağ konuldu ki ben eksilmeyi yağın kalitesizliğine yoruyorum. İlk 1000 km'de hiç eksilme yoktu, orjinal yağı daya iyiydi demek ki diye düşündüm. Motoru ne baygın ne de devirli kullanıyorum. Vitese göre 6000-7000 devir aralığında vites değiştiriyorum.
Eğer böyle eksiltmeye devam ederse 6000 km'deki yağ değişimine 10w30 Motul ile gideceğim. Bakalım değişiklik olacak mı?
-
05 Haziran 2013, 01:35
#15144
xismailaydin adlı üyeden alıntı
Arkadaşım ben Kocaeli'den Ankara'ya otobandan 162 KM/S ortalama ile gittim. Ortalama diyorum bak.
Yokuş çıkarken 154'e kadar düştüğü oldu. Yokuş inerken 176'yı gördüm. Düz yolda çok rahat 165'te sabit gidiyor. (Rüzgar azken.) Çok rüzgarlı havada düz yolda bile 153 filan oluyor.
Hocam bence siz biraz fazla zorluyorsunuz motoru. 250 lik motorlarda 140 tan sonraki hızlarda uzun süre seyretmek motorun ömrünü kısaltır.Bu bütün 250cc motorlar için geçerlidir.
'78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR
-
05 Haziran 2013, 01:41
#15145
140-150 farazi rakamlar. en ideal maksimum sürati 120 dir en güzel süzüldüğü yorlumadığı az yaktığıda 110km/h tir. 26bg makinanın canı neki zaten. 140-150km/h ile gidecek adam en az 500cc motora binmesi lazım.
-
05 Haziran 2013, 01:57
#15146
Arkadaşlar yağ değişim zamanım gelio bende şimdiden filtremi falan alayım die bir kaç bayiye filtre fiyatı sordum ve çok şaşırtıcı bi olay ile karşılaştım 3 servis aradım ve fiyat sordum ben ilk bakımda 30 tl YAĞ FİLTRESİ PARASI VERMİŞTİM fiyatını bilmediğim içinde ses çıkarmamıştım ama bugün öğrendimki filtre 16.tl küsürlü bi rakammış çok şaşırdım Ankara Efe plaza ile konuştuğumda kimse bu fiyatın üstüne satamaz dedi ama ben Kuşadası MNR motorda 30 tl verdim ve bu elimde kanıtlı bi durumda ARKDAŞLAR SERVİSLERE FAZLA PARA VERMEMEK İÇİN ÖNCE 3-4 YERDEN FİYAT ALMAK LAZIMMIŞ BUNU ÖĞRENDİM BİLGİNİZ OLSUN!!!
-
05 Haziran 2013, 02:10
#15147
Petrol Ofisi Maximoto 10W-40 tam sentetik yağı kullanan oldu mu? Bu yağdan yeni haberim oldu ama fiyatı çok uygun, eğer doğru verilmişse. Motul 7100 10W-40 tamam çok iyi de litresine 38 TL vermekten bıktım , 3000 km'de bir değiştiriyorum her halükarda.
http://www.turkoilmarket.com/Po-Maxi...e,PR-1395.html
Teknik özellik olarak da Motul'a yakın, gerçi üstteki sitede yanlış verilmiş, doğrusu bu: http://www.poas.com.tr/PO_pdf/madeni...moto_10W40.pdf
Bu da Motul 7100 10W-40:
http://www.motul.com/system/product_...pdf?1316105300
-
05 Haziran 2013, 02:22
#15148
Arkadaşlar app küçük plaka olayına kafayı takmış durumdayım. Motosikletine takan varmı minik küçük plakalardan ? ceza olayı nedir acaba çünkü biz yanımızda orjinal plakayı taşıyamayız ki
-
05 Haziran 2013, 03:48
#15149
koray gfb adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar app küçük plaka olayına kafayı takmış durumdayım. Motosikletine takan varmı minik küçük plakalardan ? ceza olayı nedir acaba çünkü biz yanımızda orjinal plakayı taşıyamayız ki
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-en-mantikli-2011-cbr250-plus-ekstrali-plus-126820614/detay/
ilandaki fotolara bak. emniyet çıkışlı mühürlü orijinal ;) ama epey uğraştım yaptırmak için.
-
05 Haziran 2013, 10:34
#15150
Kargaburun adlı üyeden alıntı
Bugün serviste motora tam bakmadım ama 300 ml civarında yağ eklettim. Yola çıkmadan evvel yağı kontrol ederim. Eksilme var gibime geliyordu ama gezi dönüşü yağı kontrol etmek aklıma geldiğinden yağ daha süzülmemiştir deyip geçiyordum. Nihayet bugün 2-3 km çalışma sonrası kontrol ettiğimde motoru sağ tarafa biraz yaslamak gerekiyordu yağı görebilmek için.
Motor şu anda 2800 km'de. 1800 km önce 10w40 Würth yağ konuldu ki ben eksilmeyi yağın kalitesizliğine yoruyorum. İlk 1000 km'de hiç eksilme yoktu, orjinal yağı daya iyiydi demek ki diye düşündüm. Motoru ne baygın ne de devirli kullanıyorum. Vitese göre 6000-7000 devir aralığında vites değiştiriyorum.
Eğer böyle eksiltmeye devam ederse 6000 km'deki yağ değişimine 10w30 Motul ile gideceğim. Bakalım değişiklik olacak mı?
Arkadaşım bence IPONE yağ kullan. Yağ filtresi ve yağları internetten ucuza bul bir yerden. Getirt. Kendin bile yapabilirsin periyodik bakımı.
Benim gittiğim serviste zinciri temizlemeden yağlıyorlar. Zincir çamur gibi kalıyor.
Zincir temizleme sıvısı, zincir yağı ve bir de hareketli yerler için uygun bir yağ al. Bunları zaten 4-5 kez kullanırsın. Yağı da 2 litre IPONE al. Yağ filtresi de uygunmuş zaten. Kendin yap bakımını.
Ben bundan sonra böyle yapacağım. Ağır bakımlar dışında servise gitmeyeceğim. Elemanlar iyice bozuyor.
-
05 Haziran 2013, 16:32
#15151
xismailaydin adlı üyeden alıntı
tuc ve ybalci arkadaşlar, işin tekniğini ben de biliyorum merak etmeyin. Az devir, az yakıt vs.
Ancak o devirlerde bizim motosikletler ne kadar güvenli? Ya da siz motosikleti TIR gibi kullanıyorsunuz. Her şey ağır ağır...
Motosikleti kıvrak ve rahat kullanmıyorsanız nasıl sürüş güvenliği sağlayacaksınız? Kontra ve kıvırmaca(sweering) o söylediğiniz devirlerde çok iyi şekilde olmaz.
Ayrıca 5. viteste 3000 devirde kullanırken hız kesmek istediğinizde gaz kapatın ve hızınızın kaç saniyede düştüğüne bakın.
Bir de 3. viteste 9000 devirde aynı hızda kullanırken hız kesmek için gaz kapatın ve hızınızın kaç saniyede düştüğüne bakın.
Tabii ki 9000 devirdeyken gaz kestiğinizde 3. vitesin alt devirleri daha yavaş olduğu için daha çabuk yavaşlarsınız. Ayrıca düşük devirde ve yüksek viteste ani frenleme yapmak isterseniz tekerinizi kilitlersiniz. Yüksek devirde önce devir düşürerek yavaşladığınızdan bu risk en aza iner.
Beyler ben kıvrak ve güvenli sürüşten bahsediyorum. Varsın benim kullanımımda 13 litrelik depom 300 KM'de bitsin.
Ayrıca yüksek devirlerde motosikleti kullanmak zarar verseydi o kadar devir konmazdı merak etmeyin. Zaten bizim motosiklet 10600'de kesiciye giriyor. Sorun çıkaracak devirlere zaten çıkamıyoruz.
Ben Kocaeli'den Ankara'ya ortalama 10.000 devirle gittim ve hava sıcak olmasına rağmen motosiklet hararet bile yapmadı. Motosiklet sadece üst devirlerde değil alt devirlerde de sıkıştırılır. Siz düşük devirlere dikkat edin bence.
Tabi tüm bu söylediklerim yüksek devirli motosikletler içindir. Honda NC700 serisi bu konuda bir istisna mesela. Araba motoru var deniyor. Max 6000 devir var ve 5000küsürde kesiciye giriyor. Söylediklerinizi o motosiklette yapmanız normal olabilir, çünkü motosikletin yapısı buna elverişli. Düşük devirde de kıvraklığını koruyabiliyor, teker kitlemiyor.
Doğru söylediğin yerlerde var yanlış bilgilendiğin yerlerde.
1.si
devir yükseldikçe motor freni daha çok yapar bu konuda haklısın fakat normalde rahat gitmek varken motora gereksiz fazladan devir yapmak ciddi anlamda motorun ömrünü kısaltır.ben 5.vites 70 giderken sen 3. vites 70 le gidiosan benm motorumun ömrü 1500bin km de biterse senin motorun max 100bin km der.ayrıca sen 50 hız sınırı olan yolda 70 le gidiyorsan doğrudur 3. viteste olman daha sağlıklı ama bizim burda amacımız hem motorun sağlıklı olması hemde sürücünün kurallara takip mesafesine vs uyması gereklerine insanları uydurmak uyarmak.takip mesfasini koruduğu sürece daha düşük devirlerdede motor freni yeterlidir.yok ama ben makas ata giderim asabi kullanıyorum diosan o zaman yüksek devir yapman motorun tepkisini artırabilmen açısından gerekldr.yüksek devirli motor demek illa gelde sana yüksek devir kullanmak zorundasın demek değildir.yüksek devirlerde performans verebilen demektir.
2.si
nc700 de ise 1400 cc motoru ikiye böldüklerinden dolayı honda 1.4 benzinli motorun yarısı var ama bu demek değilki araba motorunu yarıya böldü diye yüksek devir yapmaz.krank milindeki flywheel denen parçanın uzunluğu motorun max devirinde büyük etken.bikaç uzuluk değişimiyle o motorada 12bin devir yaptırmak mümkün.
3.sü
dediğin gibi yüksek devir motora zarar olarak düşünmeyin ama rakamları sallıyorum bi motora biçilen devir ömrü vardır mesela der ki cbr 250 nin motoru ömrü 1 milyar devirdir der mesela.bunu sen 10 bin devir 2 vites gidersen çabuk doldurursun ama 3 vites 7 bin devirle giden senden çok yol yapmış olur.1. madde de dediğim gibi sallıyorum bnmki 150bin görürse sennki 100bin der max gbi.
4.sü
işte spor motor aldı adam madem gaza basmıcak neden aldı diyebilirsin.ama tipini beğenipte sakin kullanmak isteyebilir bu seri kullanmayan birine göre düşük devirde daha az motor freni dahi yapsa daha güvenlidir.seri kullanımda aynı şeyi söyledim zaten devirli kullanılması gereklidir.ama sakin kullanan adam gdip önündeki arabann afedersiniz kıçına yapışmaz o yüzden senn duyduğun kadar motor freninenede ihtiyacı olmaz.
5.si
kocaeline 10 bin devirle gitmişsin.fakat motoru sıkıştırma olayına gelince sen motoru daha çok sıkıştırmış oluosun.fakat hararet dediğin olay tamamen sıkıştırmayla alakalı değil.bilmem hiç duydun veya yaşadınmı? hararet yapan arabayı dahi devirli kullanın derler.bu motorun sıkıştırılmasından kurtulması için değil motor soğutma suyunun çok daha fazla devir yaparak motoru daha rahat soğutmasıyla alakalıdır.sıkıştırma azalamasıyla değil.
Kısacası bazı konularda yanlış bilgilendirmeler yapıyorsun yine benimde yanlış bildiğim şeyler varsa arkadaşlar düzeltsinler beni ben buna açığım ama inatla karşıdaki görüşü kabullenmemek yanlış geliyor bana.Şunu da tekrar edeyim devir olayı görecelidir kişiden kişiye değişir sakin kullanan adam zaten alt devirde gazı sonuna kadar açıp motoru sıkıştırmaz.şeridinden doğru düzgün gider takip mesafesini korur ve 1 metre daha çabuk durayım diye motorun 10 bin devirde bağırtıp ömrünü kısaltıp motorun canını yakmaz.Ha ama spor kullanım için ise motorumuzun max torku(maksimum motorun tekeri döndürme kuvvetide denebilir) 7 bin devirde başlıo motorumuzu bu değerlere yakın tutmak gereklidir.ve max tork gazdan çekildiğinde de aynı etkiyi yapar ve en çabuk motor freni bu devirlerde gerçekleşir 10 binde veya 5 binde değil 6,5 8 bin devir aralığında
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:25 ----------
ybalci adlı üyeden alıntı
ninja çok yakar cbr a göre. baya fark eder.
ben ölçümümü yazdım yukarıda. 100 km'de ortalama 2.90-2.95 civarı yaktı benim ölçümüme göre.
ayrıca şekil olarak ninjayı beğenmeden önce çıplak göz ile siyah cbr gör bence sen
resimlere aldanma. cbr çok daha şekilli ninjaya göre. ninja bana tipsiz geliyor.
3,5 litre civarı yakıyorum çoğu şehiriçi ninjada çift silindirden ötürü daha yüksek değerler var spor kullanımda 5 litreye kadar yanaştığını duymuştum ne kadar doğru ne kadar yanlş bilmiyorum.
birde ninja ninja deyipte bizim motorun ön farına laf atanlara deli oluyorum ninjanın ön farı çok klasik ne biliyim sanki şahin doğan farı gibi hiçte spor durmuyor bence
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:30 ----------
psychocake adlı üyeden alıntı
Alışamadım bu motoru sürmeye bir türlü. Çok değil 130 km yaptım daha. boy 1,74 sözde dik oturcaktım
arkadaş gidona uzanabilmek için yatıyorum üzerine neredeyse
bacaklarımla kavrayıp belimden güç almaya çalışıyorum ama avuç içlerim çok ağrı yapıyor bi süre sonra. Tavsiyesi olan?
selenin ön tarafına kayarsan biraz daha dik bi otruş sağlayabilirsin alışıncaya kadar
2 Teker bir başka !
-
05 Haziran 2013, 16:45
#15152
xismailaydin adlı üyeden alıntı
Arkadaşım bence IPONE yağ kullan. Yağ filtresi ve yağları internetten ucuza bul bir yerden. Getirt. Kendin bile yapabilirsin periyodik bakımı.
Benim gittiğim serviste zinciri temizlemeden yağlıyorlar. Zincir çamur gibi kalıyor.
Zincir temizleme sıvısı, zincir yağı ve bir de hareketli yerler için uygun bir yağ al. Bunları zaten 4-5 kez kullanırsın. Yağı da 2 litre IPONE al. Yağ filtresi de uygunmuş zaten. Kendin yap bakımını.
Ben bundan sonra böyle yapacağım. Ağır bakımlar dışında servise gitmeyeceğim. Elemanlar iyice bozuyor.
Hocam ben de aynı fikirdeyim ama rodaj bakımında bayağı ilgilendiler. Normalde motorla uğraşmayı severim, elimden de ufak tefek tamir işleri gelir. Burdaki serviste cüzi bir işçilik parası alıyorlar. Hatta almıyorlar desem daha doğru olur. O yüzden ben de elimi bulaştırmak istemiyorum. Ama getirdiğim yağı değiştirmezler, ağız burun eğerlerse dediğin gibi yapacağım. Elimde Würth'ün kuru yağlayıcısı, balata temizleyicisi, WD-40'ı var zaten. Şimdi ufak bir lokma takımı da alınca sorun kalmayacak zira motorla gelen açık ağızlı anahtarlar yalama yapıyor civataları.
-
05 Haziran 2013, 17:11
#15153
Merhaba slymn93,
Ben motosikletin SS kullanımıyla ilgili söyledim tüm söylediklerimi. Türkiye şartlarındaki trafikte motosikletliye zaten müsamaha gösterilmiyor. Bir de sakin kullanacağım diye her haraketi ağır yaparsa işi çok zor.
Kırmızıda millet sınıra gelmeden yavaşlamıyor. Sen motosikletle yavaş yavaş hız kesip belki hiç fren kullanmadan duracaksın kırmızı ışıkta ama arkadan öyle araçlar geliyor ki ister istemez agresif kullanıma yönelmek durumunda kalıyorsun.
Arkadaşlar "virajı zor aldım, az daha bariyere giriyordum" filan deyince böyle yazdım. Ki konunun aslında da şöyle başladı:
inatla şerit değiştirmeyenlere uyuz oluyorum. ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum. geçenlerde istanbul yolculuğumda adamın birisi 3 şerit otoban yolda abartmıyorum 70 ile en sol şeritten gidiyor. gelen giden korna çalıyor adamın umrunda değil. böyle durumlarda da bence en mantıklısı sağ şeride geçip ağır ağır ilerlemek. adamın hemen arkasına denk gelecek kadar ilerledikten soonra hala şerit değiştirmeyeceği belli ise birden hız verip dikkatlice geçmek. zaten bizim cbr lar 70 ten 100 e çok çabuk çıkıyor 5. viteste. sorunsuz geçilir böyle durumlarda. tabii önümüzde başka araç olmadığını varsayıyorum.
ben bu tarz durumlarda ilk başlarda adam sağa geçene kadar onun hızında ama sağ şeritte sabırla gidiyordum. eninde sonunda bir araba gelip adamı sağ şeride geçmeye zorluyordu yani öyle solluyordum ben de ama artık sabredemiyorum. böyleleri çok nadir geliyor ve ben de sağ taraftan sollama şeklinde değil de sağ şeritte kendi hızımda seyrederek geçiyorum insanları. sağdan sollamak sayılmıyor bu. eğer sağ şeritte seyrediyorsan ve hızın o şeridin gerektirdiği hız ise soldaki adamı geçsen bile sollama sayılmıyor. burada problem sende değil o kişide oluyor.
Şimdi bu muhabbette "yakıt tasarrufu, motor ömrü" vs. şeylerden ziyade "kıvraklık ve kontrollü hızlanma" vs. şeyler daha önemli.
Sana şöyle söyleyeyim, bugün herhangi bir araç sürücüsü beni şerit dışına atmaya çalışsa veya üzerime sürse emin ol ya beni yakalayamaz ya da çok çabuk durduğum için ıskalar.
Bunları övünmek için söylemiyorum. Bundan 6 ay önce en sakin motosiklet kullanıcısı bendim belki de. Ancak trafikte öyle şeyler geldi ki başıma, ister istemez bu şekilde kullanmaya başladım.
Tabi hala yolda çizgimi bozmadan, sağdan sollamadan devam ediyorum olabildiğince. ;)
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:09 ----------
Kargaburun adlı üyeden alıntı
Hocam ben de aynı fikirdeyim ama rodaj bakımında bayağı ilgilendiler. Normalde motorla uğraşmayı severim, elimden de ufak tefek tamir işleri gelir. Burdaki serviste cüzi bir işçilik parası alıyorlar. Hatta almıyorlar desem daha doğru olur. O yüzden ben de elimi bulaştırmak istemiyorum. Ama getirdiğim yağı değiştirmezler, ağız burun eğerlerse dediğin gibi yapacağım. Elimde Würth'ün kuru yağlayıcısı, balata temizleyicisi, WD-40'ı var zaten. Şimdi ufak bir lokma takımı da alınca sorun kalmayacak zira motorla gelen açık ağızlı anahtarlar yalama yapıyor civataları.
Arkadaşım servise götüreceksen de ben sana kesinlik IPONE yağ tavsiye ediyorum. Ayrıca bakımlarda zincirini temizlemeden yağlamalarına izin verme. Önce temizlesinler. Sonra damlamayan sprey yağla yağlasınlar zinciri.
-
05 Haziran 2013, 18:11
#15154
ismail ailecek takip ediyoruz seni
-
05 Haziran 2013, 18:33
#15155
Konunun baş kısmını bilmiyorum ben konuya 5. Viteste 70 den 100 e ckcaksan soyleminden sonrasnda dahil bulundum ve soyledgni yanls buldugum icn acklama geregi duydum yoksa herkesin kendne gore kullanimi vardr.Ters birsey soylediysem yine kendi adma ozur dilerim amacm insanlarin bilgilenmesi ve ondan sonra kendilerince en dogru kullanim tarzini bulmasidir baska birsey degil iyi gunler dilerim kazasiz belasiz...
-
05 Haziran 2013, 19:28
#15156
slymn93 adlı üyeden alıntı
Konunun baş kısmını bilmiyorum ben konuya 5. Viteste 70 den 100 e ckcaksan soyleminden sonrasnda dahil bulundum ve soyledgni yanls buldugum icn acklama geregi duydum yoksa herkesin kendne gore kullanimi vardr.Ters birsey soylediysem yine kendi adma ozur dilerim amacm insanlarin bilgilenmesi ve ondan sonra kendilerince en dogru kullanim tarzini bulmasidir baska birsey degil iyi gunler dilerim kazasiz belasiz...
Yok canım. Burada ters bişe söyleyen yok zaten. Sadece kullanıcı deneyimlerimizi paylaşıyoruz.
ismail ailecek takip ediyoruz seni
Sağolasın Erdem abi. Agresifim, kompleksliyim ama perdelerimi kaldırınca da kedi gibi bir insanım :D
-
05 Haziran 2013, 19:30
#15157
nası agresifsin bea ben daha depayla 200km göremedim ismail
-
05 Haziran 2013, 19:37
#15158
erdem_cengiz adlı üyeden alıntı
nası agresifsin bea ben daha depayla 200km göremedim ismail
Hahaha, bu iyiydi. Yalnız belden aşağı vurdun :D
Valla ben de anlamadım. Kardeşim de ben de hep 9000-10000 devir arası kullanıyoruz. Redine'a girmeden vites yükselttiğimi hatırlamam. Ama en az 290 KM gitti bir depo, onda da kapağa kadar fullememiştim.
Tabi sende arıza olduğu da kesinleşti ;)
Beyler bu arada acayip yedek parça sıkıntısı çektim. 29 Nisan'dan beri CBR 250 "Arka Dişli Takozu" bekliyorum. Parça gelmediği gibi ne zaman geleceğiyle ilgili tarih bile veremiyorlar.
Ben de Amerika'dan sipariş ettim. Onu bekliyorum.
Kısacası Honda da Kawasaki ve Suzuki gibi olma yolunda emin adımlarla ilerliyor bence...
-
05 Haziran 2013, 19:39
#15159
hangi servise sordun ismail
-
05 Haziran 2013, 21:48
#15160
erdem_cengiz adlı üyeden alıntı
hangi servise sordun ismail
Abi Sakarya ve Kocaeli'de yok.
Haldızlar'da adamlar parçanın ne olduğunu bile bilmiyordu. Anlatana kadar akla karayı seçtim.
İnternette de araştırdım ama kimsede yok. Tahmini süre istiyorum, süre de vermiyorlar.
Ben de Amerika'dan sipariş ettim mecburen ;)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 26 kullanıcı var. (0 üye ve 26 misafir)
Bu Konudaki Etiketler