Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
28 Mayıs 2013, 00:36
#14941
2 Teker bir başka !
Reklamlar
-
28 Mayıs 2013, 00:36
#14942
Oğlum benden hevesli çıktı
-
28 Mayıs 2013, 00:53
#14943
slymn93 adlı üyeden alıntı
pazar günü öğleden sonraya anlaşıyoruz o zaman ? bir buluşma yeri belirleyelim izmir ekibi!?
ben ve ufuk geliyoruz kesin ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:33 ----------
saat 8 buçukta önünden geçtim o kafenin
tınaztepeden geliyordum okuldan
hatta beyaz bir motor gördüm cbr dı ama 125 mi 250 mi bilemedm sen değildin heralde? bu yazıyı daha önce okumuş olsaydım uğrardım en azndan tanışırdık
Yok ben tam 21:00 de geldim siyah 250 benimki. Ayrıca çok büyük bi mani olmazsa pazar günü öğleden sonra bende gelicem. Yer ve saati belirleyin şimdiden...
-
28 Mayıs 2013, 00:55
#14944
Flash_9 adlı üyeden alıntı
merhabalar arkadaslar
benimde bi sorum olcak motoru kullandıktan sonra park ettiğim yere ertesi gün geldiğimde ayaklığın hizasında yere damlamış yağ lekesi görüyorum bunun nedeni ne normal bir durum mu acaba?
Şanzımandan gelen yuvarlak demir çıkıntısı var vites ayaklığına bağlanan, yağ damlaması sanırım oradan geliyordur servise göstermen de fayda var ben bu gün 18 bin bakımında oradaki yağ keçesini değiştirdim sorun kalmadı. Geçen hafta Antalya da motoru park ettiğim yerde ayaklığın altına bayaa yağ damlatmıştı bende gress yağı ve ince yağla zinciri yağlıyorum aşırı sıcaktan falan zincirden akandır dedim silip temizledim arkadaşdan kuru zincir yağını alıp temizledim tekrar istanbula geldigimde pazar günü kontrol ettim gene yağ damlası vardı ve serviste mildeki yağ keçesini değiştirdiler. Sendeki sorun budur sanırım servise göster bence.
-
28 Mayıs 2013, 01:22
#14945
Nexthor adlı üyeden alıntı
Yok ben tam 21:00 de geldim siyah 250 benimki. Ayrıca çok büyük bi mani olmazsa pazar günü öğleden sonra bende gelicem. Yer ve saati belirleyin şimdiden...
izmir ekibi buluşma yer ve zamanı olarak önerileri alalım? Ona göre bi yer belirleyip buluşalım max cuma güne kadar yer zaman belirlensin pazar günüde buluşalım.
şuan için 3 olduk.
-ben
-nexthor
-deep far
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:17 ----------
zeytinizm adlı üyeden alıntı
Merhabalar ben Hilal izmirden takip ediyorum sizleri, benim cbrm da 2 hafta sonra geliyo katılmış bulunmaktayım aranıza
hoşgeldiniz bayanlarıda motor sever olarak görmek çok güzel.Şimdiden hayırlı olsun kazasız belasız...
2 Teker bir başka !
-
28 Mayıs 2013, 01:41
#14946
-
28 Mayıs 2013, 01:58
#14947
psychocake adlı üyeden alıntı
Sevgili arkadaşlar akşam akşam uyku tutmadı bende oturup biraz araştırma yaptım. Mutlaka aranızda konu hakkında bilgi sahibi olanlar vardır ama özellikle 250R forumunda büyük çoğunluğumuz daha yeni olduğumuz için bu motor olayında bende paylaşayım dedim.. Yaptığım araştırma nedenim de Zeus marka kaskımın standartları nelerdir? güvenlimi harbiden? gibi sorularıma ışık tutmak içindi
Kısaca yazıcam merakı olanlara mutlaka cvp vermeye çalışırım daha sonra.
Kaskınızın boyun bağı kısmında beyaz bir etiket bulunur. Üzerinde model vs vs yazar ön tarafında size bakan yerde '' E '' harfi ile başlayan bir numara vardır. Bu numara kaskın hangi ülkede test edildiğini gösteren numaraymış. Kısacası numarasının ne olduğu önemli değil sadece nerede test edildiğini gösteren bilgi amaçlı bir sayı ( benimki E13 ). Bütün avrupa ülkeleri mevcut aşağıdaki listede daha da uzuyor liste asya-amerika falan derken.
E1 Germany
E2 France
E3 Italy
E4 Netherlands
E5 Sweden
E6 Belgium
E7 Hungary
E8 Czech Republic
E9 Spain
E10 Yugoslavia
E11 British (United Kingdom)
E12 Austria
E13 Luxembourg
E14 Switzerland
E16 Norway
E17 Finland
E18 Denmark
E19 Romania
E20 Poland
E21 Portugal
E22 Russian
E23 Greece
E25 Croatia
E26 Slovenia
E27 Slovakia
E28 Belarus
E29 Estonia
E31 Bosnia Herzegovina
E37 Turkey
Şimdi bildiğiniz gibi Sharp testi mevut ancak bu test İngiltere için tasarlanmış bir test. Her ne kadar güvenilirliği konusunda sağlam olsada Sharp sitesi haricinde ( ki bazı kasklar bulunmamakta mesela benim Zeus orada yoktu ) bakmanız gereken bir yer daha var. Oda az önce bahsettiğim E* yazan sayının arka tarafı, orada şu ibareyi görüyorsak '' ECE 22.05 '' anlıyoruzki üretici firma kaskınızın ön tarafındaki numaraya denk gelen ülkede o ülkenin yetkililerinin eşliğinde kaskı sağlam testlere sokmuş ve bu kask bütün o testlerden geçmiş demektir. Bu testler rahatlıktan - güvenliğe kadar akla gelebilecek herşeyi kapsamaktadır. Ama tabiki testi geçtiği için 200 liralık kaskı da 1500 liralık kask ile aynı kefeye koymamız doğru olmaz. Orasını bu işin dışında tutmamız gerekmekte kesinlikle. Velasıl kaskım biraz daha güven verdi bana, ama en kısa zamanda çok daha sağlam bir model alma planlarımı bozmadı.
E9 yazıo benmknde iyi mi kötü mü şimdi anlamadım :D
2 Teker bir başka !
-
28 Mayıs 2013, 09:27
#14948
psychocake adlı üyeden alıntı
Sevgili arkadaşlar akşam akşam uyku tutmadı bende oturup biraz araştırma yaptım. Mutlaka aranızda konu hakkında bilgi sahibi olanlar vardır ama özellikle 250R forumunda büyük çoğunluğumuz daha yeni olduğumuz için bu motor olayında bende paylaşayım dedim.. Yaptığım araştırma nedenim de Zeus marka kaskımın standartları nelerdir? güvenlimi harbiden? gibi sorularıma ışık tutmak içindi
Kısaca yazıcam merakı olanlara mutlaka cvp vermeye çalışırım daha sonra.
Kaskınızın boyun bağı kısmında beyaz bir etiket bulunur. Üzerinde model vs vs yazar ön tarafında size bakan yerde '' E '' harfi ile başlayan bir numara vardır. Bu numara kaskın hangi ülkede test edildiğini gösteren numaraymış. Kısacası numarasının ne olduğu önemli değil sadece nerede test edildiğini gösteren bilgi amaçlı bir sayı ( benimki E13 ). Bütün avrupa ülkeleri mevcut aşağıdaki listede daha da uzuyor liste asya-amerika falan derken.
E1 Germany
E2 France
E3 Italy
E4 Netherlands
E5 Sweden
E6 Belgium
E7 Hungary
E8 Czech Republic
E9 Spain
E10 Yugoslavia
E11 British (United Kingdom)
E12 Austria
E13 Luxembourg
E14 Switzerland
E16 Norway
E17 Finland
E18 Denmark
E19 Romania
E20 Poland
E21 Portugal
E22 Russian
E23 Greece
E25 Croatia
E26 Slovenia
E27 Slovakia
E28 Belarus
E29 Estonia
E31 Bosnia Herzegovina
E37 Turkey
Şimdi bildiğiniz gibi Sharp testi mevut ancak bu test İngiltere için tasarlanmış bir test. Her ne kadar güvenilirliği konusunda sağlam olsada Sharp sitesi haricinde ( ki bazı kasklar bulunmamakta mesela benim Zeus orada yoktu ) bakmanız gereken bir yer daha var. Oda az önce bahsettiğim E* yazan sayının arka tarafı, orada şu ibareyi görüyorsak '' ECE 22.05 '' anlıyoruzki üretici firma kaskınızın ön tarafındaki numaraya denk gelen ülkede o ülkenin yetkililerinin eşliğinde kaskı sağlam testlere sokmuş ve bu kask bütün o testlerden geçmiş demektir. Bu testler rahatlıktan - güvenliğe kadar akla gelebilecek herşeyi kapsamaktadır. Ama tabiki testi geçtiği için 200 liralık kaskı da 1500 liralık kask ile aynı kefeye koymamız doğru olmaz. Orasını bu işin dışında tutmamız gerekmekte kesinlikle. Velasıl kaskım biraz daha güven verdi bana, ama en kısa zamanda çok daha sağlam bir model alma planlarımı bozmadı.
E11 shark speed-r
-
28 Mayıs 2013, 09:37
#14949
teşekkür ederim arkadaşlar
-
28 Mayıs 2013, 09:56
#14950
arkadaşlar bir sorum olacak. bundan yaklaşık 3-4 hafta önce 15.150 km'de Pazarbaşı Honda'da balataları değiştirmiştim. 15.400 kmde yani Son bir kaç gündür ön tekerden sürtme sesi gelmeye başladı. Bir arkadaşım balatalar sıfır olduğu için bunun normal olduğunu zamanla geçeceğini söyledi. ( zaman herşeyin ilacı ) Sizin başınıza böyle birşey geldi mi? Tekrar servise götürmeme gerek var mı? Sürtme sesinin balatadan geldiğine emin olmasam da balata değişikliğinden kaynaklanıyor olabileceğini düşündüm.Siz ne dersiniz?
-
28 Mayıs 2013, 10:59
#14951
Arkadaşlar şu zıngırdama sesi benim de içime dert oldu. Yalnız ben zincirden geldiğini düşünüyorum. Sol arkadan geliyormuş gibi oluyor, acaba zincir mi gevşedi diye düşünüyorum. Sesden şikayet eden arkadaşlar; düzenli olarak zincir gerginliğini kontrol ediyor musunuz? Benimki 1200km.de havalar da ısındı gevşemiş olabilir diye düşünüyorum.
-
28 Mayıs 2013, 12:30
#14952
RuzgarSA adlı üyeden alıntı
Şanzımandan gelen yuvarlak demir çıkıntısı var vites ayaklığına bağlanan, yağ damlaması sanırım oradan geliyordur servise göstermen de fayda var ben bu gün 18 bin bakımında oradaki yağ keçesini değiştirdim sorun kalmadı. Geçen hafta Antalya da motoru park ettiğim yerde ayaklığın altına bayaa yağ damlatmıştı bende gress yağı ve ince yağla zinciri yağlıyorum aşırı sıcaktan falan zincirden akandır dedim silip temizledim arkadaşdan kuru zincir yağını alıp temizledim tekrar istanbula geldigimde pazar günü kontrol ettim gene yağ damlası vardı ve serviste mildeki yağ keçesini değiştirdiler. Sendeki sorun budur sanırım servise göster bence.
bende iki kez değişti
ASPANDA BÜRKÜT, JERDE KÖKBÖRÜ BOL
-
28 Mayıs 2013, 13:45
#14953
zırıldama sesi için plakanın oraya bakmanızı öneriyorum ordanda geliyor olabilir.
-
28 Mayıs 2013, 13:48
#14954
Sakalımda çıktı ama niye kimse dinlemiyor beni çözemedim zıngırdama sesi için devir saatine kulağınızı dayayın bakın en fazla 1 dakikanızı alır ama kesin değildir söylediğim şey.
-
28 Mayıs 2013, 14:05
#14955
ben öyle bakmadım zaten motor 5100 km oldu ama plakanın takılı olduğu yer plakayla temas halinde her titreşimde orda ses çıkıyor inanmıyosanız elinizle hafiften vurdurun plakanın takıldığı plastik çamurluğun en alt tarafına zır zır diye ses geliyor
-
28 Mayıs 2013, 14:20
#14956
Yarım saat kadar önce 59 plakalı birini kızdırdım galba ama birşey yapmadım o fren yapınca yanına geldim oda geçiyim diye el yaptı :D forumdan ise kusura bakmasın
-
28 Mayıs 2013, 15:04
#14957
Devir saatini elimle tuttum, dinledim o değil. Plaka da değil onun arkasına da mobilya ayaklarına yapıştırılan pedlerden yapıştırdım. Motor bloğunda da değil, boşa attığımda da geliyor. Bu değil... Bu değil... diye başladık Ağaoğlu gibi, hadi hayırlısı :D haftasonu elime cetvel alıp bakıcam zincir gerginliğine, çok hassas bir mesele ama ya beceremezsem diye de tırsmıyor değilim. :D
-
28 Mayıs 2013, 15:53
#14958
ormankebabi adlı üyeden alıntı
Devir saatini elimle tuttum, dinledim o değil. Plaka da değil onun arkasına da mobilya ayaklarına yapıştırılan pedlerden yapıştırdım. Motor bloğunda da değil, boşa attığımda da geliyor. Bu değil... Bu değil... diye başladık Ağaoğlu gibi, hadi hayırlısı :D haftasonu elime cetvel alıp bakıcam zincir gerginliğine, çok hassas bir mesele ama ya beceremezsem diye de tırsmıyor değilim. :D
gaz kesince de geliyorsa zincir gevşemiş olabilir.arkana artçı aldıysa bu ara o yüzdende olur.gaz kestiğinde yada boşa attıgında şıkırtı şeklinde bir ses
-
28 Mayıs 2013, 16:09
#14959
5k devirde motordan gelen sesten şu forumda bahsedilmiş
http://www.cbr250.net/forum/cbr250-problems-issues/3866-anybody-solved-5k-engine-rattle-yet.html
bi topik daha vardı onu bulamadım
okuduğum kadarıyla herkes bişi demiş, kimisi sübap ayarından demiş, ben yaptırdım geçti demiş,
kimisi ben de sübap ayarı yaptırdım geçmedi demiş
hatta bi sensörden geldiğini söylemiş biri (bank angle sensor gibi bişi olabilir)
sonuç olarak bu ses kronik, henüz çözümü yok sanırım
-
28 Mayıs 2013, 16:18
#14960
initial-D adlı üyeden alıntı
gaz kesince de geliyorsa zincir gevşemiş olabilir.arkana artçı aldıysa bu ara o yüzdende olur.gaz kestiğinde yada boşa attıgında şıkırtı şeklinde bir ses
Evet hocam, aynen öyle :D Artçı alıyorum ara ara, ama ben artçı binince zincir gerilir zannediyordum. Yarın akşam ben şunu biraz kurcalıyayım bakayım ne olacak...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)
Bu Konudaki Etiketler