Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Mayıs 2013, 12:53
#14641
onoank adlı üyeden alıntı
arkadaşlar motor yağı için pazarbaşını aradım mobil kullanıyorlarmış
esengül ipone dedi.
motul kullanan ve bakım için önerceğiniz yer varmı acaba
Aldığım günden bu yana 4 LT Motul 10-40W yağ kullanıyorum tavsiye ederim. 2.5 kere yağ değişebiliyorsun 110 TL ye alıyorum Feyizoğlu'ndan.
CBR-125 CBR-250-R CBR-600-F
Reklamlar
-
17 Mayıs 2013, 13:03
#14642
18 Mayıs 2013 Cumartesi Kocaeli Çıkışlı ŞİLE gezisi
toplanma yeri=perşembe pazarı otopark girişi
gezi lideri=MBHoro
1-MBHoro
2-mrt89
3-erdem_cengiz+
4-erkanozgur (klarnet erkan)
5-blooower
6-KutlayGül (ist'den katılcak)
-
17 Mayıs 2013, 15:28
#14643
merhabalar. 5 ay önce ehliyetimi aldım. yaklaşık 1 aydır sitedeyim araştırıyorum yeni yeni öğreniyorum bir çok şeyi. anladığım kadarıyla başlarken tecrübe için çoğu kişi ilk olarak scooter kullanmayı öneriyor.
benim düşüncem de bu yönde gelişti: al-sat yapıp masraf olmaması için bu yaz pizzacıda çalışıp scooterla tecrübe kazanmayı düşünüyorum. sonrasında CBR250 veya CRF250L düşünüyorum.
Diyeceksiniz crf250 ile işin ne? şuan için haftasonları kaçamak yapmayı düşündüğümden değil(ilerde olabilir) motorun tipi çok çok hoşuma gittiğinden aklıma girdi. alacağım motor hangisi olursa olsun şehir içi kullanacağım uzun yol düşüncem yok. 80-90 km hızın üzerine çıkmam.(en azından ilk birkaç yıl)
2.el temiz bulmak zor olduğunu düşündüğümden sıfır almaktan yanayım.
Sorularım:
1. 3 aylık scooter kullanmak CBR veya CRF kullanabilmek için yeterli olur mu tecrübe açısından. Ve vitesli kullanmayı bilmiyorum. kendim öğrenmem mümkün mü yoksa illaki honda Güvenli sürüş derslerine katılmam gerekir mi.
2. CRF için boy sorun olur mu otoparkta görüyorum yüksek gibi geliyor. Boy 1.79 kilo 77
3. Yakıt sarfiyatı asfaltta iki araç için de birbirine yakın değerlerde mi ?
4. Bozuk hava şartlarında CRF nin dezavantajı CBRa göre çok fazla mıdır. Güven açısından hangisini önerirsiniz.
veya başka önerisi olan, şunu şunu da değerlendirmeye kat diyen var mı.
teşekkürler
-
17 Mayıs 2013, 21:52
#14644
"19 MAYIS"
istanbul boş durmayalım
şile'ye gitmeyi dusunuyorum sabahtan.
yarın aksama kadar katılabılecek olanlar alıntı yapsın.
-
17 Mayıs 2013, 22:20
#14645
theplatoon adlı üyeden alıntı
motor freni ve ön freni kullanıyorum aldığımdan beri cbr 250r yi..arka frene pek ihtiyacım olmadı..lastiklerden ve frenden yana şikayetim yok..bu motorun frenlerine ve lastiklerine haksızlık ediliyor.yoğun yağmurda bile lastikler ve frenler sıkıntı oluşturmadı bende..çok güvenli bi motor
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:04 ----------
arka fren kullanmamaya alış dostum..arka freni gerektiğinde ve az kullan..yoksa düşük hızlarda bile motor kayar ya da arka kitlenir
+1 özellikle racing makinalarda ön fren çok değerli arka fren sadece yardımcı konumunda, hatta yokmuş gibi davranılabilir.(Ama dikkat !!! gidon konumu çok önemli)
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:16 ----------
petra adlı üyeden alıntı
Ya yok tabi hocam. Hayatinda ilk kez motora binmis adam gelmis camur atiyor. Yok lastikti frendi. Kendi beceriksizligim demiyorlar da... sirf bu tarz muhabbetlerden dolayi aboneligimi iptal edicem
Kenan Sofuoğluda kaza yaptı.Lastikleri Michelin değildide Birlas mıydı acaba.
-
17 Mayıs 2013, 23:26
#14646
Ben de motorunu yeni almış biri olarak kısa tecrübelerimi paylaşmak istiyorum.
Bundan önceki motorum Hyosung 250 gt naket idi,herşeyden önce vitesleri ve torku mukayese bile edilemez hyo da vitesler takur tukur degişiyordu. süspansiyon tahminimde daha iyi cıktı sanırım oturuş şeklinden kaynaklanıyor,vucut ağırlığımın büyük bir kısmı ellerime ve ayaklarıma biniyor dolayısıyla belime anı tepkimelerde bir darbe gelmiyor malum bizim keçiören yolları KÖY yolları gibi oldu cukursuz yol yok..ivmelenmesi güzel daha motoru ilk aldıgımda 90-95 lere nasıl geldigimin farkına bile varmadım.frenler ise,panige yakın bir kaç frenlemem oldu ve çok iyi bir şekilde hızımı kese bildim hyo da aynı şeye yapmaya kalksam arkası bir tarafa önü bir tarafa gidiyodu.
aynalardan pek memnun kalmadım kör alan biraz fazla birde debriyaj biraz yukarıda kavrıyor bu daha iyi sanırım vites geçişler daha seri oluyor şimdilik izlenimlerim bunlar..şu farın sürekli yanması çanımı sıkıyor çözümü olan arkadaşarın tavsiyelerini bekliyorum..
-
17 Mayıs 2013, 23:36
#14647
wolrath adlı üyeden alıntı
"19 MAYIS"
istanbul boş durmayalım
şile'ye gitmeyi dusunuyorum sabahtan.
yarın aksama kadar katılabılecek olanlar alıntı yapsın.
inertiya varım diyor .)
-
17 Mayıs 2013, 23:45
#14648
petra adlı üyeden alıntı
Ya yok tabi hocam. Hayatinda ilk kez motora binmis adam gelmis camur atiyor. Yok lastikti frendi. Kendi beceriksizligim demiyorlar da... sirf bu tarz muhabbetlerden dolayi aboneligimi iptal edicem
hayatımda ilk kez motora binmiyorum ankara'da en iyi hocadan eğitiminide aldım bu işin, ve arka freni nasıl kullancağımı biliyorum.
motora bok atmıyorum severek biniyorum cokta iyi motor. sadece daha önce bindiğim duke 200 ün arka freninin daha iyi olduğunu söyledim.
-
18 Mayıs 2013, 00:02
#14649
Flash_9 adlı üyeden alıntı
hayatımda ilk kez motora binmiyorum ankara'da en iyi hocadan eğitiminide aldım bu işin, ve arka freni nasıl kullancağımı biliyorum.
motora bok atmıyorum severek biniyorum cokta iyi motor. sadece daha önce bindiğim duke 200 ün arka freninin daha iyi olduğunu söyledim.
Ya hocam sen aldırma o yeni yetmelere bu forumlarda zaten bir gerçek motorcular vardır.Birde tatlısu motorcuları olarak ikiye ayrılırlar.Artık sen karar ver.
-
18 Mayıs 2013, 00:32
#14650
Abi ben CBR250 hiç kullanmadım ama özellikle CBR250 arka fren dozajıyla ilgili hep olumlu şeyler okudum veya duydum
Gerçi kötü denilmemiş ama sanki bazı arkadaşlarca öyle algılanmış, yoksa "daha iyisi var" sözcüğünün sonu yok zaten, iyininde iyisi herzaman var
-
18 Mayıs 2013, 00:50
#14651
AristoCBR adlı üyeden alıntı
Ben de motorunu yeni almış biri olarak kısa tecrübelerimi paylaşmak istiyorum.
Bundan önceki motorum Hyosung 250 gt naket idi,herşeyden önce vitesleri ve torku mukayese bile edilemez hyo da vitesler takur tukur degişiyordu. süspansiyon tahminimde daha iyi cıktı sanırım oturuş şeklinden kaynaklanıyor,vucut ağırlığımın büyük bir kısmı ellerime ve ayaklarıma biniyor dolayısıyla belime anı tepkimelerde bir darbe gelmiyor malum bizim keçiören yolları KÖY yolları gibi oldu cukursuz yol yok..ivmelenmesi güzel daha motoru ilk aldıgımda 90-95 lere nasıl geldigimin farkına bile varmadım.frenler ise,panige yakın bir kaç frenlemem oldu ve çok iyi bir şekilde hızımı kese bildim hyo da aynı şeye yapmaya kalksam arkası bir tarafa önü bir tarafa gidiyodu.
aynalardan pek memnun kalmadım kör alan biraz fazla birde debriyaj biraz yukarıda kavrıyor bu daha iyi sanırım vites geçişler daha seri oluyor şimdilik izlenimlerim bunlar..şu farın sürekli yanması çanımı sıkıyor çözümü olan arkadaşarın tavsiyelerini bekliyorum..
kullandığındığın hyosung kaç modeldi kazası vs. bir sorunu var mıydı bana biraz sallamasyon gibi geldi anlattıkların ayrıca vitesler takır tukurmuş ne marka yağ kullandın?
'78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR
-
18 Mayıs 2013, 02:02
#14652
Siz kabullenmesenizde hyolarda en çok bahsedilen konuların başında 1 vites geçişlerinin sesli olduğu, 2 frenlemesi çift disk olmasının bir şeyi değiştirmediği. En çok sorun bunlarda var ve forumda bahsediliyor cbr250nin bence kronik sorunuda ön camı adam akıllı bir cam takamamışlar zır zır kafa ütülüyo.
-
18 Mayıs 2013, 02:38
#14653
chemical adlı üyeden alıntı
Siz kabullenmesenizde hyolarda en çok bahsedilen konuların başında 1 vites geçişlerinin sesli olduğu, 2 frenlemesi çift disk olmasının bir şeyi değiştirmediği. En çok sorun bunlarda var ve forumda bahsediliyor
cbr250nin bence kronik sorunuda ön camı adam akıllı bir cam takamamışlar zır zır kafa ütülüyo.
hocam bunda yağın etkiside olabilir benim başıma gelmedi hatta 1.vitesden boşa çok zor geçiyor da diyorlar ama ben çok kolay boşa geçirebiliyorum. biri çıkıp haşat motorun testini yaptı vay efendim freni yok ,virajda kıçı başı ayrı gidiyo bilmem ne abartılı buluyorum.2011 öncesi hyosunglarla 2011 de piyasaya çıkan cbr 250 yi kıyaslamayı doğru bulmuyorum...
'78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR
-
18 Mayıs 2013, 03:49
#14654
hekimoglu61 adlı üyeden alıntı
merhabalar. 5 ay önce ehliyetimi aldım. yaklaşık 1 aydır sitedeyim araştırıyorum yeni yeni öğreniyorum bir çok şeyi. anladığım kadarıyla başlarken tecrübe için çoğu kişi ilk olarak scooter kullanmayı öneriyor.
benim düşüncem de bu yönde gelişti: al-sat yapıp masraf olmaması için bu yaz pizzacıda çalışıp scooterla tecrübe kazanmayı düşünüyorum. sonrasında CBR250 veya CRF250L düşünüyorum.
Diyeceksiniz crf250 ile işin ne? şuan için haftasonları kaçamak yapmayı düşündüğümden değil(ilerde olabilir) motorun tipi çok çok hoşuma gittiğinden aklıma girdi. alacağım motor hangisi olursa olsun şehir içi kullanacağım uzun yol düşüncem yok. 80-90 km hızın üzerine çıkmam.(en azından ilk birkaç yıl)
2.el temiz bulmak zor olduğunu düşündüğümden sıfır almaktan yanayım.
Sorularım:
1. 3 aylık scooter kullanmak CBR veya CRF kullanabilmek için yeterli olur mu tecrübe açısından. Ve vitesli kullanmayı bilmiyorum. kendim öğrenmem mümkün mü yoksa illaki honda Güvenli sürüş derslerine katılmam gerekir mi.
2. CRF için boy sorun olur mu otoparkta görüyorum yüksek gibi geliyor. Boy 1.79 kilo 77
3. Yakıt sarfiyatı asfaltta iki araç için de birbirine yakın değerlerde mi ?
4. Bozuk hava şartlarında CRF nin dezavantajı CBRa göre çok fazla mıdır. Güven açısından hangisini önerirsiniz.
veya başka önerisi olan, şunu şunu da değerlendirmeye kat diyen var mı.
teşekkürler
dostum crf 250 kros yaaaa..cbr 20r ile crf 250 yi karşılaştırmak pek doğru olmaz..motoru kullanım amacını iyi belirlemen
lazım..şöyle bi söz var..önce asfaltta gitmeyi öğren,sonra dağlara çıkarsın diye..cevaplarım
1)scooterle başlaman yeterli olmaz..125 likle başlayıp,bozuk yolları,arka fren kullanmayı,yağmuru,mucuru,sollamanın
ne kadar önemli olduğunu öğrenmen lazım
2)crf yi tercih etme bence..asfaltta kullanmayı iyice öğren
3)cbr 250 r sakin kullanımda 125 lik motorumdan az yakıyor..kroslar daima fazla yakar..
4)kesinlikle cbr avantajlı..çok güvenli bir motor
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:41 ----------
Flash_9 adlı üyeden alıntı
hayatımda ilk kez motora binmiyorum ankara'da en iyi hocadan eğitiminide aldım bu işin, ve arka freni nasıl kullancağımı biliyorum.
motora bok atmıyorum severek biniyorum cokta iyi motor. sadece daha önce bindiğim duke 200 ün arka freninin daha iyi olduğunu söyledim.
dostum eğitim elbette önemlidir ama tecrübe kat be kat önemlidir..mucurlu yolları,bozuk yolları,
yağmuru,sollamanın önemini,ivmelenmeyi,motor frenini,ön ve arka fren kullanmayı ve daha pek çok şeyi ancak tecrübeyle geliştirebilirsin..
-
18 Mayıs 2013, 09:04
#14655
theplatoon adlı üyeden alıntı
dostum crf 250 kros yaaaa..cbr 20r ile crf 250 yi karşılaştırmak pek doğru olmaz..motoru kullanım amacını iyi belirlemen
lazım..şöyle bi söz var..önce asfaltta gitmeyi öğren,sonra dağlara çıkarsın diye..cevaplarım
1)scooterle başlaman yeterli olmaz..125 likle başlayıp,bozuk yolları,arka fren kullanmayı,yağmuru,mucuru,sollamanın
ne kadar önemli olduğunu öğrenmen lazım
2)crf yi tercih etme bence..asfaltta kullanmayı iyice öğren
3)cbr 250 r sakin kullanımda 125 lik motorumdan az yakıyor..kroslar daima fazla yakar..
4)kesinlikle cbr avantajlı..çok güvenli bir motor
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:41 ----------
dostum eğitim elbette önemlidir ama tecrübe kat be kat önemlidir..mucurlu yolları,bozuk yolları,
yağmuru,sollamanın önemini,ivmelenmeyi,motor frenini,ön ve arka fren kullanmayı ve daha pek çok şeyi ancak tecrübeyle geliştirebilirsin..
biliyorum adamım aksini iddia etmedim tecrübe çok önemlidir. arkadaşa motora bok atmadığımı ve ilk defa motora binmediğimi anlatmaya çalıştım.
-
18 Mayıs 2013, 11:28
#14656
wolrath adlı üyeden alıntı
"19 MAYIS"
istanbul boş durmayalım
şile'ye gitmeyi dusunuyorum sabahtan.
yarın aksama kadar katılabılecek olanlar alıntı yapsın.
ben gelirim. detayları da paylaşın
-
18 Mayıs 2013, 12:12
#14657
Pistolero_10 adlı üyeden alıntı
kullandığındığın hyosung kaç modeldi kazası vs. bir sorunu var mıydı bana biraz sallamasyon gibi geldi anlattıkların ayrıca vitesler takır tukurmuş ne marka yağ kullandın?
2010 Model 250 Naket idi ve sıfır almıştım rodaj dönemidir geçer dedim ama bir türlü düzelmedi , üstelik devir sayacıda kafasına göre takılıyordu aylarca yenisini bekledim... daha sayayım mı?
-
18 Mayıs 2013, 14:25
#14658
merhaba arkadaşlar..2011 model siyah ceberemle aranıza katılmış bulunuyorum..
bu ilk motorum oldu..umarım şu acemiliği bir an evvel atlatırım..
hoş ilk günden bi köprü geçme deneyimi yaşamış bulundum, biraz heyecanlı oldu
-
18 Mayıs 2013, 14:31
#14659
AristoCBR adlı üyeden alıntı
2010 Model 250 Naket idi ve sıfır almıştım rodaj dönemidir geçer dedim ama bir türlü düzelmedi , üstelik devir sayacıda kafasına göre takılıyordu aylarca yenisini bekledim... daha sayayım mı?
deposunda honda yazmasa alırmıydın acaba cbr 250 denen motoru?hiç kusura bakmasın kimse bende 07 hyosung da vardı bu dediklerinin hiçbirini yaşamadım memnun kalmasam niye sıfır hyosung alayım gider cbr 250 alırdım.bu arada servis ve yedek parça ucuz ona lafımız yok
'78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR
-
18 Mayıs 2013, 14:41
#14660
Pistolero_10 adlı üyeden alıntı
deposunda honda yazmasa alırmıydın acaba cbr 250 denen motoru?hiç kusura bakmasın kimse bende 07 hyosung da vardı bu dediklerinin hiçbirini yaşamadım memnun kalmasam niye sıfır hyosung alayım gider cbr 250 alırdım.bu arada servis ve yedek parça ucuz ona lafımız yok
hacı senin hyo milyonda bir istisnai bir durumdu.
ama şuan gidip 5 6 bine satan hyoların alayı ceset. motorun sesi cok güzel deyip aldanmamak lazım. 5e aldın 2 binlira masraf ediyorsun.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler