kusura bakma arkadaşım ama bende beğenmedim.
özellikle ön cam dahil sade kalsa çok daha güzel dururdu.
kusura bakma arkadaşım ama bende beğenmedim.
özellikle ön cam dahil sade kalsa çok daha güzel dururdu.
Eyvallah teşekkür ederim arkadaşlar. Gölcük Bozdağ haftasonu inşallah. Izmirli arkadaşları da beklerim.
arkadaşlar bende moturumu almış bulunmaktayım 37 km lik tecrübem oldu cok fena
resim yüklemeyi beceremedim rresimleri atcam en kısa zamanda[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:13 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:29 ----------
CBR 250 R ına yeni kavuşupta tecrübesi az olan arkadaşlara tavsiyem.Boş bir alanda arka fren çalışması yapın.Trafiğe çıktığınızda özellikle limitlerinde arka frene fazla güvenmeyin.Ön frene daha sıkça alışkanlık edinin ama panik fren şeklinde değil.Gidon düz vaziyette hız düşürmek amacıyla hızınızı düşürür düşürmezde arka frenlede takviye yapmaya başlamalısınız.Panik fren yapmanız gerektiğinde her iki frenide beraber kullanın ama çok dikkat edin gidon herdaim düz olsun yoksa kendinizi bir anda yerde bulabilirsiniz....Tekeriniz düz bassın.Cümlemizin kandili mubarek olsun.
öncelikle yeni motor sahibi arkadaşlara hayırlı olmasını iyi günlerde kullanmasını diliyorum. ayrıca herkesin kandili kutlu olsun.
yenimotor olduğu için frenler tam performans göstermez. balataların biraz alışması lazım birkaç yüz kilometre sonra farkı anlarsın. bende başta hiç tutmuyo bu frenler diye ama şu an 500 km de frenler harika insana güven veriyor.
Motor bayiden ilk çıktığında tutmuyor doğrudur.Balatalar yer yapmadığı için bayideki teknik eleman uyarıyo zaten 300-500 km frenlerin zayıf olur diyor.Ondan sonra tutmaya başlıyor ama dozajını iyi ayarlayamazsan çok teker kitliyor.Ben acaba teknik olarak şöyle düşünüyorum,bu sadece benim düşüncem arka diskin çapı biraz daha büyük ve papatya disk olsaydı dahamı iyi olurdu diyorum.
benm motor şu an 800 km de
hoyosung gt 250 si olan arkadas motorumu kullandı senın frenler benımkine göre hiç tutmuyor oldu sevmedi yani
bakalım 1000 bakımından sonra ne olacak
ilk motorum ama banada hiç iyi gelmıyor
sen ozaman hyo ya binsen fren yok dersin. hyo cuların en büyük derdi zaten fren. Doğru frenajla gayet yeterli bir çok kez ani fren yaptım özellikle ışıklarda yapıştırdım banamısın demedi. Arka fren yavaşlamak içindir durmak için değil, ön frenle durulur. Panik anında arka frene yüklenildiği için kitler bu her motorda aynıdır (abs liler hariç) zaten bu yüzden absli motorlar tercih edilir. Durmanın kuralı zaten doğru lastik,doğru lastik basıncı, doğru disk-balata, doğru frenaj siz motora alıştıkça frenajlarınızda düzelecek.
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
Motorsikletlerde frenleme tekniği apayrı bir branştır.Örneğin birçoğumuz hem otomobil kullanıyor hem motor kullanıyor.Otomobildeki alışkanlıklarımızı motora taşırsak çok büyük risk almış oluruz.Motorsiklet sürme tekniğinin aslında ona iki teker üstünde hükmedebilme tekniğidir.Motorun kompresöründen yararlanma gerektiğinde vites büyütme ve küçültmeleri zamanında yapabilme bunlar çok önemli dir.Yoksa her daim frene asılmak güvenli bir sürüş değildir.
Bir çok arkadaşımı tanıyorum.Kalabalık trafikte freni minimum kullanarak araçların arasında dans eder gibi motor kullanıyorlar.Freni sadece son duruş da kullanıyor.Ben inanıyorumki ben dahil bir çok arkadaş tecrübesizliğimizden motorsiklette frene çok bel bağlıyoruz.Ondan sonra frene kabahat buluyoruz.Olmadı lastiklere kabahat buluyoruz.Aslında sürücü kaynaklı kabahatlerin oranı daha yüksek olduğu kanaatindeyim.
zaten kompresör yapınca motor yavaşlıyor duruşlar frenlemeyle bu makinalar boşuna 13-15-20bin devir çevirmiyor. gazı kapa vites düşür fren yap( gerekliyse)
kompresyon dedıgın motorun vıtesteyken rolantı devrıne düşme dürtüsü. 6.viteste 1000-1500 arası bi rakama düşmek ıcın zorlanması da, kayda deger bı yavaslama saglar motora. biraz o anki devirinize de bağlı yani
motor freni ve ön freni kullanıyorum aldığımdan beri cbr 250r yi..arka frene pek ihtiyacım olmadı..lastiklerden ve frenden yana şikayetim yok..bu motorun frenlerine ve lastiklerine haksızlık ediliyor.yoğun yağmurda bile lastikler ve frenler sıkıntı oluşturmadı bende..çok güvenli bi motor
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 03:04 ----------
arka fren kullanmamaya alış dostum..arka freni gerektiğinde ve az kullan..yoksa düşük hızlarda bile motor kayar ya da arka kitlenir
Arkadaşlar velonotteye katılacak olan veya katılmak isteyen var mıdır? bilmeyen varsa linki bir incelesin. İstanbul'da bir bisiklet organizasyondur.
http://www.velonotte.com/
arkadaşlar motor yağı için pazarbaşını aradım mobil kullanıyorlarmış
esengül ipone dedi.
motul kullanan ve bakım için önerceğiniz yer varmı acaba
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)