http://www.anesmotor.com/?urun-142-M...sk-Kilidi.html
bende bundan var memnunum 50 tlye alırsın ordan alırsan
http://www.anesmotor.com/?urun-142-M...sk-Kilidi.html
bende bundan var memnunum 50 tlye alırsın ordan alırsan
Kelimelerini yükselt sesini değil, yağmurdur çiçekleri büyüten gök gürültüsü değil.
http://www.anesmotor.com/?urun-142-M...sk-Kilidi.html
bende bundan var memnunum 50 tlye alırsın ordan alırsan
Kelimelerini yükselt sesini değil, yağmurdur çiçekleri büyüten gök gürültüsü değil.
Beyler aynayı ön karenaja sıkıştıran vidadan arıyorum. Servis vida yok komple aynayı değiştirebilirz oda 70tl dedi Bu vidayı nereden bulabilirim? Göztepe sanayiyle şu zamana kadar hiç işim olmadı artık bir usta edinmeliyim. Feneryolu yada göztepe cıvarında oturan cbrdaşlar biriniz şu çırağın elinden tutunda götürün
Arkadaşlar motoruna videodaki gibi vites göstergesi taktıran oldu mu? Özellikle vitesli (debriyajsız) scooter kullanıcısı olarak soruyorum, vites göstergesiz zorluk yaşatıyor mu merak ettim.
http://www.youtube.com/watch?v=Co1y1j8e-gg
Hiç eksikliğini hissetmedim, vites göstergesi olsa daha iyi olurdu demedim. Hız ve devir varken zaten hangi viteste olduğu belli oluyor, kaldı ki hangi viteste olduğunun hiçbir önemi yok sürerken .
bugün 1000 km bakımına gittim yağla yağ filtresi dğşti 79 tl tuttu daha önceden aradım yağ için falan kendi yağımı getiremeyeceğimi söylediler elf marka yağ koydular.yağın kalitesi nasıldır bilmiyorum ama motora bindikten sonra yağın değiştiğini ciddi anlamda hissettim yağ gibi akmaya başladı motor daha kolay devirlenmeye ve titreşimide biraz daha azalttığını hissettm
Parça kataloğunda aynayı komple bütün olarak kodlamışlar, servis doğru söylemiş açıkçası. Grenaja bağlanan somunlar ayrı kodlanmış. CBR125 için farklı olabilir.
CBR250R'ın parça kataloğu bu, açıp bakabilirsin:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/...5/18KYJB01.pdf
Ben de D&B servisinden aynı cevabı almıştım.
ben sağ aynayla uğraşmıştım biraz ,o vidaya da zarar vermiştim, serviste (anes) baktı arkadaş, vidalarla dolu bi kutudan hemen aynı tip bir vida buldu ama rengi beyaz diye takmadı, mevcut vidaya bişeyler yaptı, aynada sorun yok şimdi, sonuç olarak o vidanın bulunması yardımcı olmak isteyen kişiler için zor değil.
bugün geçenlerde kaybettiğimiz Ömer arkadaşımızın kaza yaptığı yerden geçtim, hatırladım ki ben de ordan bi geçişimde bi land rover ın altında kalacaktım, yol sakat , o bölgede en sağ şeritten gitmemek gerekiyor, normalde sağa dönüşlerde önce ek şerit açılır kesik çizgilerle ve böylece ileriyi görmeseniz bile ilerde yol ayrımı olduğunu anlarsınız, burada senin normal olarak tercih edebileceğin sağ şerit, birden yan yolun parçası oluyor, yani ek şerit açılacağına mevcut yoldaki şerit sayısı aniden 1 şerit azalıyor, rampayı sağdan çıkarken bi bakıyorsun ki yolundan kopacaksın, son anda yolundan ayrılmamak için solundaki şeride gitmeye çalışıyorsun o esnada arkadan hızla gelen araçların önünde kalıyorsun, arkadan gelen araçların gözünde şerit ihlali yapmış oluyorsun,,,
bunu yapan mühendis kör oldu diyelim son günlerin moda esprisiyle...
bu nokta dalgınlığa gelmez, tecrübesiz veya dalgın olabilecek arkadaşlar bu yazdıklarımı unutmasın, o noktada özellikle uyanık olun
ASPANDA BÜRKÜT, JERDE KÖKBÖRÜ BOL
Cuma günü motorumu almıştım bu gün pazartesi ve bi kaza atlattım cidden forumu takıp etmem cok ıse yaradı Sinyalimi yakmıs olmama, arkamdaki arabanın durmus oldugunu gormeme ragmen yınede kafamı cevirip baktım ve duran arabanın arkasındaki araba uçak gibi yanımdan geçti verilmiş sadakam varmış. Sinyal vermiş olmanıza güvenmeyin lütfen...
O kazada arabadaki izler, araba gelip çarpmış gibi. Gidonun kaportadaki izi geriye doğru azalıyor, araba çarpıp devam etmiş. Ben de incelemiştim, olduğu yeri falan, berbat bir yol. Tahminim araba sürücü sağdan giderken yolun ayrıldığını geç görüyor, sol şerite ani geçmek isteyip motora çarpıyor. Gidon sağdan çarpma etkisiyle kontra vermiş gibi motorun sağa yönelmesine sebep olmuş. Arkadaş da sağdaki direklere başını çarpmış. Trafiği aksatmamak için arada bir yerde gidip durmuş araba.
Kaskı var ama başını direğe çarptığı için korumamış. Yine de açılabilir kask kullanmayalım. Birçok detayı bilmiyoruz, kask kaza anında açık mıydı, çeneden bağlı mıydı, bağlıysa sıkı mıydı, bedeni tam mıydı, güvenli bir kask markası mıydı. Kask konusunda detaylar hayatta kalıp kalmadığımızı belirliyor. Kaza görüntüleri de kaskın hiçbir işe yaramadığını gösteriyor. Kafamızdan uçup giden kaskın hiçbir faydası yok.
Aynı motor olduğu için ben de araştırmıştım, tanımasam da çok üzücü bir kaza gerçekten...
Ya böyle haberler beni çok soğutuyor motordan geçen senede yakın arkadaşımızı kaybettik daha yeni kendime geliyorum, artık tanımadığım biride motorda vefat etse çok etkileniyorum. Bu günde tamda virajda hayvanın biri sıkıştırdı panikle frene bastım bu seferde motor dikildi sonra tekrar fren yaptım kontra yatırdım ama aklım çıktı şu abs çok önemli gerçekten abs bile bir motor için başlı başına tercih sebebi olabilir bu yüzden nc700 serisine çok sıcak bakıyorum.
Servise motorla gittim. Gördüler hangi parçayı istediğimi (alyan ile sıkılan vida) İtinayla serviste bulamazsın komple ayna değişecek dediler. Hatta nası olmaz ya alt tarafı vida diyince tornacıya git yapsın ozaman gibi saçma bir tavır sergilediler. Araştırma yaptım az çok mevcut aynalar aralardan geçerken diğer arabaların aynalarına çarpıyor. Bağlantı kolu kısa olanlardan kullananlar var mı? Çifti 50tl civarında. Hem çizilmiş aynaları yenilemiş olurum hemde vida sıkıntısınıda gidermiş olurum. Kullanan arkadaşlar dezavantajı oluyormu?[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:19 ----------
Aradığım vida bu
o vidayı ben normal bi hırdavatçıda bulsum sadece başı orjinal gibi deil normal yuvarlak alyan
Sevgili kardeşim Bağlantı kolu kısa aynaları kullanıp omuzlarına veya kollarına mı bakacaksın Ama ben kısa kollu aynada kullansam arka sağı ve solu görürüm diyorsan sorun yok Ayna kullanmaktaki amaç arkadaki trafiği kontrol etmek olduğuna göre önemli olan aynanın kolunun uzun olup olmaması değil...! Arkayı gösterecek konumda olup olmamasıdır .. Motorun veya profesyonelce yapılmış bir makinanın şurasını burasını değiştirmeye çalışan arkadaşlar hiç unutmasınlar ki o markaları oluşturan yüzlerce mühendis üretilen her ürünün eksisini artısını defalarca tecrübe ederek en uygun olanı üretmişlerdir.
Beninde aynanı alyan vidabaşları yalama oldu çok aradım tesadüfen bir arkadaşta kromlarını buldum çok sağlam harika sprey boyaylada siyaha boyuyarak sorunu çözdüm ( ayna kollarını mümkün olduğu kadar sabit tutmakta fayda var sık sık açıp kapatınca yalamaoluyor ..
DİL BİR MİLLETİN SES BAYRAĞIDIR .LÜTFEN YAZIŞMALARIMIZDA ALFABEMİZDE OLMAYAN HARFLERİ,NOKSAN HARFLERLE YAZILMIŞ KELİMELERİ KULLANMAYALIM. Benim ayağımın altı da müsait ,başımın üstü de. Nerede duracağını sen belirle.
Merhaba arkadaşlar 3 5 Fotoda benden olsun
Ben size bişiler sorucam arkadaşlar belki sıkca sorulmuştur bu soru ama 250 R için istedigim bilgiye bitürlü ulaşamadım.
Ben motoru ocak ayında aldım şuan 2500 km de. ve vites boştayken 1. ci vitese takdıgımda 'Tak' sesi geliyor bunun herkes normal oldugunu söylüyor. ama ben 4000. 5000. devirlerde 2. vitese takdıgımda yine o 'TAK' sesi geliyor ve 3,4,5,6 da böyle bişi olmuyor sadece 1. ve 2. ci vitesde yapıyor bu sesi. Sizce normalmidir yoksa bi servise görüneyimmi
Normal 2. vitese geçerken boştan 2 ye geçiyor sıkıntı yok motorunda. Sen bide 600-1000rr da 1e taksan şoka girersin dannnn diye ses geliyor
Hııım Teşekkür ederim. heyecan yaptımda daha 2500 km de takır tukur ses geliyo diye
Şu an bu konu içerisinde 17 kullanıcı var. (0 üye ve 17 misafir)