Arkadaşlar bu IRC lastikleri hiç kullanmadan, michelin alsam acaba
IRC'leri satabilme imkanımız var mıdır? Var mı hiç böyle bir şey deneyen, yapan?
Daha kullanmadan soğudum lastiklerden, yorumlar yüzünden
4riders hakkında bi bilgim yok ama ben bunu kullanıyorum rahat bi model tavsiyede ederim..
http://www.ozenmotor.com.tr/REViT-COMET-SiYAH-KIRMIZI_214.html#0
( geçenlerde bu konuşmalar yapılmış olmalı çünkü gene link attığımı hatırlıyorum geriye doğru tararsanız sayfaları belki daha da fazla bilgi çıkar )
'' hayat ancak ölümle yüzyüze gelince anlam kazanır. ''
Arkadaslar elimde orjonal SAĞ AYNA var isteyen olursa satabilirim bilginiz olsun
Yarın sabah Andaç'la Şile ve Ağva üzerinden Kandıra'ya gitmeyi planlıyoruz. 280 km civarı yol oluyor. Sabah saat 8 gibi buluşacağız. Gelmek isteyen olursa yazın .
bugün vatan computerin yolundan cevizlibağ daki tramway yolundan karşıya geçmek için viraj varya hani hafif bir viraj sanırım virajı biraz hızlı girdim önce arka teker sonra ön teker kitlendi hızım 30 40 km civarındaydı sanırım virajın bitimine doğru frenlemeyi yaptım hassas yumuşak bir şekilde kesinlikle ani fren yapmadım nedense arka ve ön teker kitlendi 1 metre mesafe kaldı öndeki arabaya çarpmaya motosikleti allaha çok şükür biraz iri yarı güçlü olduğum için sanki altımda boğa varmış gibi hissettim zaptettim ne yere düştü motosiklet nede arabaya çarptım çok şükür kaza yapmadım.ama bir yandan böyle ufak tefek pürüzlerin çıkması benim için avantaj çünkü motosikletimin hangi hızda virajlara girilebileceği nerde nasıl hız yapılacağı işin doğrusu motosikletin huyunu öğreniyorum her hatadan ders çıkarmak gerek.durum onu gösteriyorki virajlara daha düşük hızlarda daha kontrollü girmem gerekiyor.çünkü viraj zaten mesafe olarak kısa az ilerdede kırmızı ışık vardı en öndede yeşil ışığı bekleyen araba viraj içinde arka ön fren çok hafif sıkmama rağmen lastikler kaydığına göre viraja özellikle ucu görülmeyen virajlarda daha yavaş ve kontrollü gitmek frenlemeye gerek kalmadan virajı bitirmek gerektiğini bir kez daha anladım.sanıyorum birazda aceleci davrandım öndeki araç yavaş gidince sollama yaptığım için viraja 30 40 km hızla girdim. ne olursa olsun trafikte kızmamak gerekiyor kızınca vücut kasılıyor beden geriliyor ve hata yapma olasılığımız artıyor. eğer sinirlenirsek müsait biryerde motosikleti stop ettirip derin derin nefes alıp kendimize gelmemiz lazım yoksa bozuk moralle sinirle öfkeyle hatalar çoğalabiliyor.+1 diyorum...
Bilmislik olmasin ama viraj icinde fren sikmak zaten tehlikelidir hele de on freni sikmak en dogrusu viraja gore hizimizi ayarlayip viraja oyle girmektir(yanlisim varsa duzeltin) zaten motosikletimizin lastik tutuslari cok iyi degil dikkatli olmak lazim gecmis olsun Allah kaza bela vermesin
@ Barodi
Bende motor daha 1000 km deyken benzer bir olayda motoru yatırıyordum. ön kitledi hızım 20-30 gazın olduğu gidon topuzu yere 2-3 cm kala motoru durdurdum orda halterci gibi 5 saniye güç toplayıp pes etmeden koparmacı halterciler gibi kaldırdım. Tabi CBr 125 in 20 kilo avantajı var 250 ye göre ama yere ivmeli yaklaştığı için durdurup kaldırmak için bildiğin motorla güreştim
geçmiş olsun..
Bugün öğlen aynı yolu birkaç kere gidip geldim, çok zevkli yer . Yokuş aşağı virajlardan tedirgin oluyordum, burası sayesinde kurtuldum. Ayrıca viraj tekniği çalışmak için de ideal yerlerden.
Merhaba Arkadaşlar;
Ben de aranıza ANKARA dan katılıyorum.kısmet olursa 2013 model için kaporamı yatırdım ve en zorlu dönem yani bekleme başladı, benim için sizlerin tecrübeleri çok önemli 690 sayfadır yapmış oldugunuz gibi seviyeli bir tartışma,paylaşma ortamının birlikte de devam edecegini umuyorum..hepinize kazasız günler..
zaten kendinize cevapta vermişiniz 30-40 bu motor için bir şey değil ancak dediğiniz gibi sonunu görmediğiniz viraja çok yavaş girin ki her hangi bir aksilikte olayı toparlayın bu bir araç olur su birikintisi olur yaya çıkar herşey olabilir. Viraj içinde frene basınca motor yatık halden düzelir ve düz gitme eğilimi gösterir onun için viraja girerken hızınızı düşürün viraj içinde hızınızı sabit çıkarken gazı açarak çıkın zaten viraja sabit hızla girdiğinizde fizik kanunlarından dolayı hızınız düşücek misal 100le girdiniz dönerken 80 oldu virajın sonunu gördünüz aksilik te yok motorun deviri daha da düşmeden gazı açıp devam edebilirsiniz. Hata yaptıkça insan akıllanıyor zaten ama bu hataları bize birşey olmadan atlatmak lazım bir de dediğiniz trafikte kızma konusu benimde başıma çok geliyor napıcam bilmiyorum düz açık yolda akan trafikte en fazla 100-110 giderim hızlı hayatta gitmem ama trafik sıkışınca deli oluyorum kan beynimde toplanıyor sanki en fazlada ozaman hata yapıyorum. Mesela bugün eve dönüyorum şehir içindeyim trafik 10-20km/h arası akıyo akamıyo önümdeki araçta onun önündeki araç mesafesi 10-15metre var olurda bukadar takip mesafesi olmaz solladım diğer aracıda geçiyorum karşıdan araç gelince birden panik fren yaptım 2 aracın arasına girdim ama arka teker yanımdaydı sonra napıyorum ben diye düşündüm şeytan işte yapmıcam yapmıcam diyorum ama iş stresi yorgunluk vs birikip bu sonuçlar doğuyor malesef... Ben ön tekeri hiç kitlemiyorum daha başıma gelmedi bu motorda ama arka tekerle başım belada diyebilirim...
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
cok dogru hatirlattigin icin saol ben on arka freni esit sikmayi aliskanlik edinmisim. Virajda iken mecbur kalmadikca tabiki fren sikilmaz mecbur kalirsakta sadece arka fren cok yumusak slkllir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:42 ----------
Hosgeldin hayirli olsun motosikletin
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:44 ----------
Sallaniyor ancak ses gelmiyor diger orjinal cam zingir zingir ses cikariyordu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:46 ----------
Cok pahali
@barodi
Virajda elini hiç ön fren manetinin üzerine getirme bile . Frenlemeni tamamla, sonrasında tamamen gaz kontrolüyle virajı al. Rossi bile bu şekilde viraj alıyor .
selamün aleyküm ben iyiyim,bu arada Allah razı olsun diyecemde bi türlü ulaşamadım sana bundan böyle daha sık haberleşiriz inşallah.Korayada selamlar.Sana daha rahat ulaşmak ve eski cıbırcı olarak cıbırcıların arasına dalmak zorunda kaldım.Biliyorsun artık cibif ciyiz.Ben daha çok cibifçilerle takılıyorum.
havalar biraz daha ısınsın bi gezi yapalım.şuan uzun mesafe geziye yemiyo daha.üşütürüz müşütürüz.malum benim kanım eskisi gibi kaynamıyo artık.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:33 ----------
parası olana bişey diyememde bence çoooook para yaa.altı üstü mika
Ceyhandan Kozana gezmeye gelen ceyhan ekibi ve diğer cıbırcı cihan(omerta) abiyle resimlerimiz
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)