Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
10 Nisan 2013, 22:42
#13741
Arkadaşlar 2013 model cbr lerin ne zaman bayilerde olacağını bilen varmı. ben sordum hondaya cevap vermedi eşşekler.
Reklamlar
-
10 Nisan 2013, 23:20
#13742
b.dog adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar 2013 model cbr lerin ne zaman bayilerde olacağını bilen varmı. ben sordum hondaya cevap vermedi eşşekler.
bana gemide 15 nisanda limanda 20sinde teslim ederiz dediler. (bölge md.nün ağzından)
-
10 Nisan 2013, 23:23
#13743
b.dog adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar 2013 model cbr lerin ne zaman bayilerde olacağını bilen varmı. ben sordum hondaya cevap vermedi eşşekler.
Sakarya Ersin ticaret ayın 15 inde geleceğini söyledi bende beklemedeyim garajı falan hazırlıyorum ama istanbulda hangi bayilerde var bilmiyorum alan arkadaşlar vardı hatta ruhsattaki C ve D harfi tartışılmıştı diye hatırlıyorum
-
11 Nisan 2013, 00:12
#13744
arkdaşlar merhaba motorda her geçen gün daha da zevk alarak sürmeye devam edıyorum
kaldığım yerlerden de forum u okumaya devam edıyorum
hem siyah cbr 250 si olup hemde kamerası olan bi arkdaşımız var mıdır motorumuzun güzel güzel resmlerini çeksede paylaşşa : )
-
11 Nisan 2013, 00:26
#13745
-
11 Nisan 2013, 00:42
#13746
Motosikletede inceden bir zammı gelmiş ne ?
-
11 Nisan 2013, 01:29
#13747
Arkadaşlar 2013 beyazlar için fikriniz ne?
beyazmı full siyahmı sizce? 2013 beyazlar 2012 cbr 125'i çok andırıyorlar bu da hoş değil.
Beyaz güzelmi değilmi bir karar veremedim Full Siyah güzelde görünürlük açısından dezavantajı var.
-
11 Nisan 2013, 01:31
#13748
chemical adlı üyeden alıntı
irc lere iyi lastik demek michlene metzellere hakaret olur
kötü-idare eder arası bir lastik. Tek kişi kullanımda düşük süratte bile 50km/h gibi arka teker çok rahat kitliyor yağmurda özellikle yeni yağmaya başladığında kenara çek bekle. Sadece iyi ısındığında 20km+ üzerinde diyelim asfalt güzelse tutmaya başlıyor 100-110 viraja yatırıyorum sorun olmuyor ama tedirgin oluyorum. Durum varsa değiştirilmeli ama insan 10 bin lira verip daha 1000km bile yapmadan lastik almak tabiki böyle orta alt sınıf motorda adama koyuyor. Ben fazla km yapmadığımdan ve 2. motor olduğundan 5-6bin yapmadan değiştireceğimi sanmıyorum ama uzun vade de kullanıcak olan arkadaşlar değiştirmesini öneririm. Cbf150 de bile michlen ile lastiği değiştiren arkdaşlar başka motora biniyor gibi oluyoruz dediler inanın abartmıyolar motorun yoldaki karakteristiği değişiyor verdiğin paranın karşılığını alıyosun
Selamlar Nihat tanıyacanmı beni bakayım.
Evet haklısın lastik konusunda benimde bildiğim bir şey varki ucuz etin yahnisi bol kemikli olur misali ucuz lastiklerdede nylon katkısı fazla olduğundan yol tutuşu zayıftır.Kaliteli lastiğin hamuru yumuşak ve katkısız olduğundan yol tutuşu iyiidir,ama erken aşınır çabuk biter.çok temiz asvaltta binilirse biraz daha ömrü uzun olur.
-
11 Nisan 2013, 04:07
#13749
ŞEHİR İÇİ ve ŞEHİR DIŞI HIZ LİMİTLERİ ve MOTORSİKLETLERİN DURUMU
ARAÇ CİNSİ Şehir İçi Şehir Dışı Otoyol
Otomobil 50 Km/s 90 Km/s 120 Km/s
Otobüs 50 Km/s 80 Km/s 100 Km/s
Minibüs, Kamyon, 50 Km/s 80 Km/s 90 Km/s
Kamyonet
Arazi Taşıtı, Motosiklet 50 Km/s 70 Km/s 80 Km/s
Tehlikeli madde taşıyan 30 Km/s 50 Km/s 60 Km/s
ve Özel izin belgeli araçlar
Motorlu ve motorsuz bisikletler 30 Km/s 50 Km/s -
Lastik tek. Traktör, arızalı 20 Km/s 20 Km/s -
aracı Çeken araçlar ve iş makineleri
Motorsiklete Şehirler arası hız limiti 70 olması çok yanlış bir uygulamadır. Çoğu motorsiklet 2.3. viteste o hızı yapıyor zaten. 6. vitese ne zaman atacak bu kişi? Kağnı gibi yol da bitmez. Benzin sarfiyatı desen iki katına çıkar. Yurt dışında bu limitler otomobillerle aynı seyretmektedir. Bu sayede kaza sayısı en aza indirgenmeye çalışılmıştır.
Motorsikletlerdeki bu düşük hız limiti kazalara davetiye çıkarır.
70le giden bir motorsikleti TIR lar Kamyonlar da dahil bütün araçlar sollamak zorunda kalır. 110-120km hızla giden bir TIR motorsikleti solladığı zaman rüzgarından motorsiklet sürücüsü hakimiyetini kaybedebilir. Hele yağışlı havalarda bu tehlike daha da artmaktadır.
Karayolunda seyreden hemen hemen tüm araçlar şehirlerarası yollarda 80-90 km/s hız sınırına sahipken, teknolojik açıdan artık oldukça gelişmiş bir durumda olan, günümüz araç standartlarından aşağı kalmayan fren ve yönlendirme sistemlerine sahip motosikletler için geçerli olan 70 km/s hız sınırı uygulamasının düzeltilerek, motosikletler için şehirlerarası yollardaki hız sınırlamasının otomobil hız sınırlarına paralel hale getirilmesi bir gereklilik haline gelmiştir.
Hız limiti motorsikletlerde artırılmazsa olacağı budur.
Şehirlerarası karayollarında hemen hemen tüm araçların sürat limitlerinin altında kalan 70 km/s hız sınırı uygulaması nedeniyle, biz motosiklet sürücüleri ağır araçlardan bile yavaş seyretmek zorunda kalmaktayız. Bu durum, yapısı gereği hafif olan motosikletlerin, ağır araçlardan kaynaklanan tehlikeli türbülanslardan etkilenmesi, sollama girişiminde bulunan ağır araçlar tarafından yol dışına atılması, taş-moloz sıçratması riskine maruz kalması sonucunu doğurmaktadır. 70 km/s hız sınırına uymak zorunda kalan motosiklet sürücüleri sürekli olarak başka araçlar tarafından sıkıştırılmakta veya sıklıkla yaşanan yakın takipler neticesinde risk altında kalmaktadır. Şehirlerarası karayollarında güvenli bir sürüş sağlamak adına, makul bir hız olan 90 km/s sürate çıkılması durumunda ise motosiklet sürücüleri ağır trafik cezalarıyla karşı karşıya kalmaktadır.
Söz konusu risk ve sıkıntıların fark edildiği Avrupa Birliği ülkelerinde motosikletler için kabul edilen hız limitleri otomobil hız limitlerine paralel hale getirilmiştir. Söz konusu ülkelerde motosikletlerin çift yönlü yollarda seyri için düzenlenen hız limitleri 90 km/s ila 120 km/s arasında değişirken, otoyollarda bu limitler 110 km/s ila 130 km/s aralığında kabul edilmiştir.
İnşallah güzel ülkemizde de Motorsiklet ile otomobil hız limitleri paralel hale getirilir.
alıntı,,,
http://www.bosnakforum.com/index.php?topic=21606.0
ASPANDA BÜRKÜT, JERDE KÖKBÖRÜ BOL
-
11 Nisan 2013, 04:46
#13750
GP500-1st adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar 2013 beyazlar için fikriniz ne?
beyazmı full siyahmı sizce? 2013 beyazlar 2012 cbr 125'i çok andırıyorlar bu da hoş değil.
Beyaz güzelmi değilmi bir karar veremedim
Full Siyah güzelde görünürlük açısından dezavantajı var.
BEYAZ cok sade ham gözüküyor gözüme siyah desen hiç bi zaman tarzım olmadı en güzeli Tri colordu onunda 2013ü yok hondayı anlamak mümkün değil :D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
11 Nisan 2013, 09:42
#13751
Alper Kaya adlı üyeden alıntı
BEYAZ cok sade ham gözüküyor gözüme siyah desen hiç bi zaman tarzım olmadı en güzeli Tri colordu onunda 2013ü yok hondayı anlamak mümkün değil :D
bu sene satılıyor mu bilmiyorum ama önceki tricolorun yerini hiç biri tutamaz gözümde...yenileri biraz ucuz hissiyatı doğuruyo..
-
11 Nisan 2013, 10:20
#13752
Arkadaşlar iki gündür sabahları motoru çalıştırdıktan sonra ilk 5-10m hareket ettirirken gıcırtı sesi geliyor. Acaba amortisör mü dedim üzerinde biraz tepindim tık yok. Boştayken de vitesteyken de yapıyor bu sesi sonra geçiyor... ya da ben duymaz oluyorum. Başına böyle birşey gelen var mı?
Bir de sonunda Michelin Pilot Activ ile arkayı kilitlemeyi başardım. Ne yalan söyliyim kilitlenmesini umuyordum.
-
11 Nisan 2013, 10:29
#13753
Alper Kaya adlı üyeden alıntı
BEYAZ cok sade ham gözüküyor gözüme siyah desen hiç bi zaman tarzım olmadı en güzeli Tri colordu onunda 2013ü yok hondayı anlamak mümkün değil :D
erro adlı üyeden alıntı
bu sene satılıyor mu bilmiyorum ama önceki tricolorun yerini hiç biri tutamaz gözümde...yenileri biraz ucuz hissiyatı doğuruyo..
Tri color bencede en güzel renkti, gri cantlarlada uyumu tamdı, Beyazı park halinde fena değil ama çok sade, mavi bir tank ped ve mavi cant şeridiyle biraz tri colora benzetince idare ediyor gibi... Ama Anes üstüne birde mavi cam takıyor işto o hiç olmuyor, satın alandan 220 tl isteyeceğine alan adam 220 lira istese yeridir o derece
-
11 Nisan 2013, 11:44
#13754
ormankebabi adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar iki gündür sabahları motoru çalıştırdıktan sonra ilk 5-10m hareket ettirirken gıcırtı sesi geliyor. Acaba amortisör mü dedim üzerinde biraz tepindim tık yok. Boştayken de vitesteyken de yapıyor bu sesi sonra geçiyor... ya da ben duymaz oluyorum. Başına böyle birşey gelen var mı?
Bir de sonunda Michelin Pilot Activ ile arkayı kilitlemeyi başardım. Ne yalan söyliyim kilitlenmesini umuyordum.
balatan diske sürtüyor olabilir. freni hafif sıkarak dene.eğerki ses kesilirse disk yamuk olabilir.
-
11 Nisan 2013, 12:34
#13755
pazar akşamı kolum kırıldı özledim motor kullanmayı
Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...
-
11 Nisan 2013, 12:44
#13756
KeaSH-07 adlı üyeden alıntı
geçmiş olsun
ne kadar süre kullanamayacaksınız motoru?
'' hayat ancak ölümle yüzyüze gelince anlam kazanır. ''
-
11 Nisan 2013, 12:46
#13757
kakare adlı üyeden alıntı
geçmiş olsun
ne kadar süre kullanamayacaksınız motoru?
26 gün falan tahmini tesekkür ederim
Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...
-
11 Nisan 2013, 12:59
#13758
KeaSH-07 adlı üyeden alıntı
26 gün falan tahmini tesekkür ederim
Tam da sezon açılmış ve yeni motoruna kavuşmuşken
”Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre hürmet ederiz. Fikirler, şiddetle, top ve tüfekle öldürülemez.” M.Kemal Atatürk...
-
11 Nisan 2013, 13:43
#13759
sbr adlı üyeden alıntı
balatan diske sürtüyor olabilir. freni hafif sıkarak dene.eğerki ses kesilirse disk yamuk olabilir.
Uppps! Aman diyeyim. Durduk yere yamulur mu ki bu
KeaSH-07 adlı üyeden alıntı
Çok geçmiş olsun.
-
11 Nisan 2013, 15:01
#13760
kakare adlı üyeden alıntı
Küçük bi bilgilendirme yazısı buldum, tamamen alıntıdır....
Rüzgarda Güvenli Sürüş
Rüzgarda güvenli sürüş için çok tekniksel detaylara girmeden bir kaç önemli noktayı hatırlatmak istiyorum.
Mutlaka "Kulak Tıkacı" kullanınız.
Motor rüzgarın geldiği YÖNE yatar. Yatar ama düz gitmeye devam eder. Tedirgin olmamayı beyninize öğretin.
Yatıklık oranını ters tarafa vereceğiniz "Hafif Kontra" ile dengeleyiniz.
"Çok yavaşlamak" zihinsel olarak güven verse de, motoru "belli bir akış hızında tutmak" daha güvenlidir.
Çok yavaşlamayınız. Rüzgarlı bir yolda gidişte, kendi motorunuzun (her motorun yapısı, şase, lastik ebadı yüzünden farklıdır) “güvenli hızını” bulunuz.
Tedirginliğinizi azaltacak sürat seyrini deneyerek keşfedebilirsiniz. Bazı durumlarda çok yavaşlamaktansa biraz hızlanmanızın daha stabil bir gidiş sağlıyor olduğunu göreceksiniz.
Yüksek araç yanından geçerken veya yüksek dağ kenarlarından geçerken bir anda rüzgar kesileceği için motorunuzun aniden dikleşeceğini hep kafanızın bir yerine yazınız ve hazırlıklı olmayı unutmayınız.
Seyir halindeyken belli yerlerde aşırı patlayan rüzgarın olabileceğini ve sizi sarsacağını (bir anda yoldaki konumunuzu bile değiştirebilir) biliniz. Her zaman tedbirli olunuz.
Kendinize ve motorunuza güveniniz, konsantrenizi yitirmeden, omuzlarınız düşük, bakışınız ileride, eğlenmeyi unutmayınız, her zaman olduğu gibi sırıtınız.
Sevgilerimle
Yazan :
Uğur ERTEKİN
Motor sürerken en korktuğum dış etkenlerin başında geliyor Rüzgar.3 şeritli yolda en sağdan en sola attığı için iyi bilirim. Rüzgarlı havalarda en uygun hız aralığı 70-80 bence.Daha yüksek hızlarda denge unsuru iyice zayıflıyor ve kontrolden çıkıyor motor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler