Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
25 Mart 2013, 19:40
#13441
2012 model 2013 görünümlü
Aşk tutkuyu ortaya çıkarmasaydı o 2 tekerin üzerinde gitmezdim
Reklamlar
-
25 Mart 2013, 19:48
#13442
Merhaba arkadaslar foruma yeni uye oldum. Adim Berkay istanbulda yasiyorum kismetse kymco scooterimi satip cuma gunu bir cbr 250r sahibi olmak icin mototalin yollarini tutacagim. 2006 dan beri a2 ehliyetim var ve daha once esin dostun vitesli motorlarini cok surdum ve artik benimde bir vitesli motorum olsun istedim Gonlum ninja 300 diyordu fakat hem z-moto hakkinda okuduklarimdan sonra hemde 17.000tl fiyati duyunca cbr250 de karar kildim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:45 ----------
enzo1903 adlı üyeden alıntı
2013mü yoksa önceki sayfalarda deniyor, model 2012 ama 2013 renkli diye öyle mi? Ayrıca 2012-2013 arasında ne farklar var?
Galiba 2012-2013 arasindaki en belirgin fark 2013 modellerde jantlari siyah yapmislar. Guzelde olmus eski gri jantlar biraz basit duruyordu bana gore
-
25 Mart 2013, 22:16
#13443
Evet beyler sonunda motordan düştüm. Hem de pisi pisine düştüm. Çok moralim bozuldu. Ortaklar Caddesinden Gayrettepe'ye doğru dönerken sıkışık trafikte önümdeki araba aniden durdu. Ayaklarımı yerdeydi daha pege koyamadan frene basmam gerekti. Ön frene asıldım. Ön tekerlek azıcık kaydı ve motor sağa doğru yattı. Bir noktadan sonra taşıyamadım, bıraktım gitti. Durur vaziyette yattığı için ufak sıyrıklarla kurtardık motoru. Ben mi? Bende hiçbir şey yok motor bacağımın üzerine yattı ama bot ve dizlik motorun ağırlığını taşıdı herhalde herhangibir acı, sızlama, ağrı hissetmedim. Üzerinde orjinal lastikleri var suçu onlara yıkmaya çok niyetliyim. Bu hafta sonu lastik almaya gidecektim, yetişemedim.
HASARLAR:
Egzoz koruması boydan boya çizildi boyası sıyrıldı.
Arka fren pedalının boyası soyuldu. (yamulmamıştır umarım gece gece inceleyemedim de)
Sağ elcik topuzunun boyası soyuldu.
Şimdi bunlar paslanır mı? Değiştirmek gerekir mi? 1000 bakımına kadar idare eder mi? :D
-
25 Mart 2013, 22:32
#13444
-
25 Mart 2013, 22:36
#13445
ormankebabi adlı üyeden alıntı
Evet beyler sonunda motordan düştüm. Hem de pisi pisine düştüm. Çok moralim bozuldu. Ortaklar Caddesinden Gayrettepe'ye doğru dönerken sıkışık trafikte önümdeki araba aniden durdu. Ayaklarımı yerdeydi daha pege koyamadan frene basmam gerekti. Ön frene asıldım. Ön tekerlek azıcık kaydı ve motor sağa doğru yattı. Bir noktadan sonra taşıyamadım, bıraktım gitti. Durur vaziyette yattığı için ufak sıyrıklarla kurtardık motoru. Ben mi? Bende hiçbir şey yok motor bacağımın üzerine yattı ama bot ve dizlik motorun ağırlığını taşıdı herhalde herhangibir acı, sızlama, ağrı hissetmedim. Üzerinde orjinal lastikleri var suçu onlara yıkmaya çok niyetliyim.
Bu hafta sonu lastik almaya gidecektim, yetişemedim.
HASARLAR:
Egzoz koruması boydan boya çizildi boyası sıyrıldı.
Arka fren pedalının boyası soyuldu. (yamulmamıştır umarım gece gece inceleyemedim de)
Sağ elcik topuzunun boyası soyuldu.
Şimdi bunlar paslanır mı? Değiştirmek gerekir mi? 1000 bakımına kadar idare eder mi? :D
geçmiş olsun , aynı olay benim de başıma geldi, koruma takozları görevini yaptı, sadece eksozda çizilme var onu da karbon kaplatırım yine...
çanta için bir alternatif, bizim forumdan hemşerim bi abi http://www.motosiklet.net/forum/memb...syi-76733.html
ASPANDA BÜRKÜT, JERDE KÖKBÖRÜ BOL
-
25 Mart 2013, 22:44
#13446
ormankebabi adlı üyeden alıntı
Evet beyler sonunda motordan düştüm. Hem de pisi pisine düştüm. Çok moralim bozuldu. Ortaklar Caddesinden Gayrettepe'ye doğru dönerken sıkışık trafikte önümdeki araba aniden durdu. Ayaklarımı yerdeydi daha pege koyamadan frene basmam gerekti. Ön frene asıldım. Ön tekerlek azıcık kaydı ve motor sağa doğru yattı. Bir noktadan sonra taşıyamadım, bıraktım gitti. Durur vaziyette yattığı için ufak sıyrıklarla kurtardık motoru. Ben mi? Bende hiçbir şey yok motor bacağımın üzerine yattı ama bot ve dizlik motorun ağırlığını taşıdı herhalde herhangibir acı, sızlama, ağrı hissetmedim. Üzerinde orjinal lastikleri var suçu onlara yıkmaya çok niyetliyim.
Bu hafta sonu lastik almaya gidecektim, yetişemedim.
HASARLAR:
Egzoz koruması boydan boya çizildi boyası sıyrıldı.
Arka fren pedalının boyası soyuldu. (yamulmamıştır umarım gece gece inceleyemedim de)
Sağ elcik topuzunun boyası soyuldu.
Şimdi bunlar paslanır mı? Değiştirmek gerekir mi? 1000 bakımına kadar idare eder mi? :D
geçmiş olsun hiç moralini bozma önemli olan can mal gelir ama can gittimi geri gelmez.
-
25 Mart 2013, 22:53
#13447
wolrath adlı üyeden alıntı
gecmıs olsun kardesım
Teşekkür ederim.
avcagatay adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim, ben de bu karbon işine girmek istiyorum. Serviste mi kaplattın yoksa bir ustaya mı götürdün?
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:47 ----------
barodi adlı üyeden alıntı
geçmiş olsun hiç moralini bozma önemli olan can mal gelir ama can gittimi geri gelmez.
Teşekkürler, doğru valla moral bozmaya değmez, telafi edilemeyecek bir hasar yok. Buna da şükür.
-
25 Mart 2013, 22:56
#13448
ormankebabi adlı üyeden alıntı
Evet beyler sonunda motordan düştüm. Hem de pisi pisine düştüm. Çok moralim bozuldu. Ortaklar Caddesinden Gayrettepe'ye doğru dönerken sıkışık trafikte önümdeki araba aniden durdu. Ayaklarımı yerdeydi daha pege koyamadan frene basmam gerekti. Ön frene asıldım. Ön tekerlek azıcık kaydı ve motor sağa doğru yattı. Bir noktadan sonra taşıyamadım, bıraktım gitti. Durur vaziyette yattığı için ufak sıyrıklarla kurtardık motoru. Ben mi? Bende hiçbir şey yok motor bacağımın üzerine yattı ama bot ve dizlik motorun ağırlığını taşıdı herhalde herhangibir acı, sızlama, ağrı hissetmedim. Üzerinde orjinal lastikleri var suçu onlara yıkmaya çok niyetliyim.
Bu hafta sonu lastik almaya gidecektim, yetişemedim.
HASARLAR:
Egzoz koruması boydan boya çizildi boyası sıyrıldı.
Arka fren pedalının boyası soyuldu. (yamulmamıştır umarım gece gece inceleyemedim de)
Sağ elcik topuzunun boyası soyuldu.
Şimdi bunlar paslanır mı? Değiştirmek gerekir mi? 1000 bakımına kadar idare eder mi? :D
böyle hasara hasar demem sana bişey olmasın alt tarafı 100-150 liradır sıfır taksan sıkma canını böyle şeylere cana gelmesin gerisi hikaye.
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
-
25 Mart 2013, 22:57
#13449
ormankebabi adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim.
Teşekkür ederim, ben de bu karbon işine girmek istiyorum. Serviste mi kaplattın yoksa bir ustaya mı götürdün?
şirinevlerde rastgele girdim bi yere hudson derinin arka taraflarında, şimdi şirinevler karaoğlan cd. sinde modifiyeciler var onlara gitmeyi düşünüyorum, çeşitleri çok
ASPANDA BÜRKÜT, JERDE KÖKBÖRÜ BOL
-
25 Mart 2013, 23:32
#13450
Arkadaşlar ben cbr 250r 'ımı alalı 1 ay oluyo. Şirinevler otosever honda bayiinden " 0 "aldım. Fakat benim arka grenajlarda cbr250r sticker'ı yok. yorumları okurken dikkat ettimde 2. ellerde bu sanki bir sorunmuş gibi lanse edilmiş. Aldığımda farkettim ama umursamamıştım. stickerdır yapıştırmayı unutmuşlardır felan diye. Şüphelenmelimiyim acaba?
-
26 Mart 2013, 00:09
#13451
acaba alt sakalı beyaz boyatsam mı nedersınız sankı orda bır butunluk olucak gıbı ayrıca ful depoyla 290 km gıttım yanıp sonmeye basladı 30 daha gıttım tırstım aldım nası ılk depom ıcın ???
cb125e (5000km) --- CBR250R (11500km ) CBR 650F (0KM ---- )
-
26 Mart 2013, 00:30
#13452
avcagatay adlı üyeden alıntı
Beğendim biraz daha ufağından olsa cbr için alınılabilir aslında pek pahalı olduğunuda zannetmiyorum.Tasarlayanın emeğine sağlık vallahi
-
26 Mart 2013, 01:04
#13453
gecmis olsun @ormankebabi. oralarin trafigi fenadir ben daha o trafige cikmaya cesaret edemedim.
bende bugun saat 21.30 gibi yollar bostur diye ilk defa trafige ciktim. maslakdan gayrettepeye gidip geldim.
ilk olarak ruzgar oldukca zorladi diyebilirim. levent koprusunun ustunde savurdu diyebilirim. naptim tam olarak bilmiyorum ama bir sekilde kurtardim.
bu durumlarda belkide hizi artirmak daha iyi olabilirmi?
bunun disinda yollar bos oldugu icin kisa mesafede durmam gereken durumlar olmadi. rahat rahat yavaslayarak durabildim. bos bir alan bulup frenleme calismam lazim fakat trafiksiz alan da pek bilmiyorum malesef.
-
26 Mart 2013, 01:10
#13454
selamlar arkadaslar 2-3 haftadır forumu takip ediyorum. Honda CBR 250r almak istiyorum 2013 adana mersin kastamonuya sordum hicbir bayide ne 2012 nede 2013 model var. alabilecegim bayi bilen var mi ?
-
26 Mart 2013, 01:18
#13455
onoank adlı üyeden alıntı
gecmis olsun @ormankebabi. oralarin trafigi fenadir ben daha o trafige cikmaya cesaret edemedim.
bende bugun saat 21.30 gibi yollar bostur diye ilk defa trafige ciktim. maslakdan gayrettepeye gidip geldim.
ilk olarak ruzgar oldukca zorladi diyebilirim. levent koprusunun ustunde savurdu diyebilirim. naptim tam olarak bilmiyorum ama bir sekilde kurtardim.
bu durumlarda belkide hizi artirmak daha iyi olabilirmi?
bunun disinda yollar bos oldugu icin kisa mesafede durmam gereken durumlar olmadi. rahat rahat yavaslayarak durabildim. bos bir alan bulup frenleme calismam lazim fakat trafiksiz alan da pek bilmiyorum malesef.
Rüzgar konusunda hızını azaltmaman gerektiğini biliyorum hızını azalttıkça rüzgara karşı verdiğin direnç zayıflar ve rüzgar seni daha sert savurur. Aklımda kalan bu daha iyi bilen bi arkadaşımız okursa yanlışım varsa düzeltilir.
'' hayat ancak ölümle yüzyüze gelince anlam kazanır. ''
-
26 Mart 2013, 01:42
#13456
onoank adlı üyeden alıntı
gecmis olsun @ormankebabi. oralarin trafigi fenadir ben daha o trafige cikmaya cesaret edemedim.
bende bugun saat 21.30 gibi yollar bostur diye ilk defa trafige ciktim. maslakdan gayrettepeye gidip geldim.
ilk olarak ruzgar oldukca zorladi diyebilirim. levent koprusunun ustunde savurdu diyebilirim. naptim tam olarak bilmiyorum ama bir sekilde kurtardim.
bu durumlarda belkide hizi artirmak daha iyi olabilirmi?
bunun disinda yollar bos oldugu icin kisa mesafede durmam gereken durumlar olmadi. rahat rahat yavaslayarak durabildim. bos bir alan bulup frenleme calismam lazim fakat trafiksiz alan da pek bilmiyorum malesef.
Rüzgardan etkilenmemenin en önemli yolu: dizlerinle depoyu sıkacaksın, gidonu sakin tutacaksın.
Rüzgarda savrulmayayım diye gidonu sımsıkı tutunca gidon ufak düzeltmeler yapamıyor daha da zorlaşıyor durum...
Geçen sene boğaz köprüsünden ilk geçişim kabus gibiydi :D ben savrulurken yanımdan scooter'lar vızır vızır geçiyordu :D alışınca problem kalmıyor
-
26 Mart 2013, 01:44
#13457
Küçük bi bilgilendirme yazısı buldum, tamamen alıntıdır....
Rüzgarda Güvenli Sürüş
Rüzgarda güvenli sürüş için çok tekniksel detaylara girmeden bir kaç önemli noktayı hatırlatmak istiyorum.
Mutlaka "Kulak Tıkacı" kullanınız.
Motor rüzgarın geldiği YÖNE yatar. Yatar ama düz gitmeye devam eder. Tedirgin olmamayı beyninize öğretin.
Yatıklık oranını ters tarafa vereceğiniz "Hafif Kontra" ile dengeleyiniz.
"Çok yavaşlamak" zihinsel olarak güven verse de, motoru "belli bir akış hızında tutmak" daha güvenlidir.
Çok yavaşlamayınız. Rüzgarlı bir yolda gidişte, kendi motorunuzun (her motorun yapısı, şase, lastik ebadı yüzünden farklıdır) “güvenli hızını” bulunuz.
Tedirginliğinizi azaltacak sürat seyrini deneyerek keşfedebilirsiniz. Bazı durumlarda çok yavaşlamaktansa biraz hızlanmanızın daha stabil bir gidiş sağlıyor olduğunu göreceksiniz.
Yüksek araç yanından geçerken veya yüksek dağ kenarlarından geçerken bir anda rüzgar kesileceği için motorunuzun aniden dikleşeceğini hep kafanızın bir yerine yazınız ve hazırlıklı olmayı unutmayınız.
Seyir halindeyken belli yerlerde aşırı patlayan rüzgarın olabileceğini ve sizi sarsacağını (bir anda yoldaki konumunuzu bile değiştirebilir) biliniz. Her zaman tedbirli olunuz.
Kendinize ve motorunuza güveniniz, konsantrenizi yitirmeden, omuzlarınız düşük, bakışınız ileride, eğlenmeyi unutmayınız, her zaman olduğu gibi sırıtınız.
Sevgilerimle
Yazan :
Uğur ERTEKİN
'' hayat ancak ölümle yüzyüze gelince anlam kazanır. ''
-
26 Mart 2013, 02:15
#13458
tesekkurler arkadaslar
dediklerinizi aklimda tutucam
sanirim tecrubeyle hersey yavas yavas yerine oturacak.
-
26 Mart 2013, 02:46
#13459
Tardigrat adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar ben cbr 250r 'ımı alalı 1 ay oluyo. Şirinevler otosever honda bayiinden " 0 "aldım. Fakat benim arka grenajlarda cbr250r sticker'ı yok. yorumları okurken dikkat ettimde 2. ellerde bu sanki bir sorunmuş gibi lanse edilmiş. Aldığımda farkettim ama umursamamıştım. stickerdır yapıştırmayı unutmuşlardır felan diye. Şüphelenmelimiyim acaba?
Motorlar arabalar gibi değil el ile toplandığı için hata yapılmış olabilir saten bu yüzden rodaj önemlidir bence hiç takma iyi tarafından bak kimse 250 olduğunu anlamaz
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:44 ----------
dream_rider adlı üyeden alıntı
acaba alt sakalı beyaz boyatsam mı nedersınız sankı orda bır butunluk olucak gıbı ayrıca ful depoyla 290 km gıttım yanıp sonmeye basladı 30 daha gıttım tırstım aldım nası ılk depom ıcın ???
Boşver orjinal dursun satarken çoğu kişi bu zevk meselelerinden anlamadığı için problem çıkarıyorlar ama harbiden şık ve güzel durur
-
26 Mart 2013, 11:30
#13460
Satlık knox handroid eldiven.Hiç kullanılmamıştır arkadaşlar.
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...9547862/detay/
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)
Bu Konudaki Etiketler