Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #13201
    deep_far - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2013
    Şehir
    izmir - güzelyalı
    Motosikleti
    Honda Pcx150 2015 Siyah
    Alıntı Tyranttt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar hafta arası cbr 250 almayı düşünüyorum 2012 model makyajlı kasa için plaka ruhsat dahil anahtar teslim 9750 fiyat aldım sizce nasıl fiyat ?
    Pahali benim aldigima gore 100 tl 150 tl daha indirmeye calis

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:04 ----------

    Alıntı seigen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBR250R'ın service manual'ı sonunda internete düşmüş .

    http://dl.dropbox.com/u/62673960/CBR250_New.pdf

    Garanti bitimine (30bin km) birkaç ay kaldı, sonrasında servise 12 binde bir giderim, bütün diğer bakımları kendim yapmayı planlıyordum, bunu bulmam iyi oldu. Sizin de işinize yarar.


    Motul 7100 MA2 10W-40 iyidir .
    Hocam bu ekran acilmiyor bi yanlislik olmasin


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #13202
    dream_rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2013
    Şehir
    Kadıköy/İST
    Motosikleti
    14' CBR 650F
    9250 faturalı nakıt aldım gerısını ben harcadım 205 sıgorta+ 180 ruhsat plaka ıslemlerı.
    cb125e (5000km) --- CBR250R (11500km ) CBR 650F (0KM ---- )

  3. #13203

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    @deep_far
    Trafik dolmuş, evet . Servis kılavuzuna talep çok demek ki. Tekrar yükleyeyim ben ayrıca.
    deep_far bunu beğendi.

  4. #13204
    slymn93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Aralık 2012
    Şehir
    İzmir-Karabağlar
    Motosikleti
    Honda Cbr 250 R- Siyah(full)
    Alıntı seigen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1. Yanıp sönmeye başlaması son uyarı. İçinde 2.5 lt kalıyor, internette bulunan kitapçıkta öyle yazılmış ve doğrusu o. 1.4 lt değil. Bu sebeple 60-70 km daha gider, sonra benzin bitiyor. Bu da yolda kalınarak test edilmiştir. Ayrıca bir vana/musluk yok, içinde kalan benzini ölçüp ona göre gösteriyor işte.
    2. Saati ayarlamak için mode ve reset tuşlarına aynı anda basılı tutuyorsun. Yanıp sönmeye başladığında reset tuşuna basılı tutarak arttırıyorsun, mode tuşuyla saatten dakikaya geçiyor, bir kez daha basınca kaydediyor.
    3. Advrider'da testleri vardı, bence o-ring'lere uygun zincir temizleme spreyi kullan. Gaz yağı ve karbüratör temizleyici o-ring'leri genişlettiği için berbat onu biliyorum da balata spreyi ne yapar emin değilim.
    eğer yedek litre olayı dediğinse benm motorun hesapladığım gibi çok yakmadığı ortaya çıkar işime gelir açıkcası ama ben %100 emin olamıyorum 2 kılavuz bile birbiriyle çelişiyor şaka gibi gerçi 60-70 km gittiğine göre 2,5 litre doğrudur.sadece aklıma şu gelmiyor değil acaba son çıkanlarda sisteminin değişmiş olma ihtimali var mıdır ki?
    2 Teker bir başka !

  5. #13205
    deep_far - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2013
    Şehir
    izmir - güzelyalı
    Motosikleti
    Honda Pcx150 2015 Siyah
    Hocam sigorta neden oyle cikmis yuksek

  6. #13206
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı deep_far adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam sigorta neden oyle cikmis yuksek
    İstanbul' da kaza riski yüksek diye
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  7. #13207
    slymn93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Aralık 2012
    Şehir
    İzmir-Karabağlar
    Motosikleti
    Honda Cbr 250 R- Siyah(full)
    Alıntı deep_far adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam sigorta neden oyle cikmis yuksek
    +yaş küçükse etkiliyor belli yaş aralıkları (sallıyorum)25-40 yaşta daha sakin kullanım olduğu için düşüyor gibi mesela ve belli yaştan sonra tekrar çıkıyor 50 den sonra mesela
    +ehliyetinin (a2) kaç yıllık olduğu
    +birde mesela şimdi sıfır aldı seneye kadar allah korusun kazasız belasız bindi o zaman kazasızlık indirimi falan alıyor o şekilde düşüyor.
    +yani 3. nedenden sıfır aldığımızlada alakalı olduğunu anlayabiliriz.

    babamla benim aramda 40-60 lira oynuyor yaş 20-21 olduğu için daha fazla ödüyorum 206 tuttu benmde.babamda aynı durum 140-160 arasına maloluyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:29 ----------

    he evet birde 3 büyük metropolde fiyatlar katlıyor.izmirde ben 206 ödedim demekki istanbulla aynıymış.şehirden şehirede değişiyor ferdinand abinin dediği gibi
    2 Teker bir başka !

  8. #13208

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Kendi hesabıma yükledim, bu sefer link daha uzun süre ayakta kalır.

    CBR250R'ın 499 sayfa servis kılavuzu (ingilizce):

    http://dl.dropbox.com/u/23902055/Hon...e%20Manual.pdf

    123 MB olduğu için yüklemesi uzun sürüyor, browser'dan açmak yerine PC'ye indirmenizi tavsiye ederim.

  9. #13209
    dream_rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2013
    Şehir
    Kadıköy/İST
    Motosikleti
    14' CBR 650F
    trafık sıgortalarına cıddı zamlar geldı bu sene ben ıkı farklı acentede 6 farklı sırkete fıyat calısması yaptırdım sektor otomotıv olunca elın kolun uzun oluyor :D axa 490tl cıktı rekor ondaydı bu en dusuk olandı ...
    cb125e (5000km) --- CBR250R (11500km ) CBR 650F (0KM ---- )

  10. #13210
    deep_far - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2013
    Şehir
    izmir - güzelyalı
    Motosikleti
    Honda Pcx150 2015 Siyah
    Alıntı dream_rider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    trafık sıgortalarına cıddı zamlar geldı bu sene ben ıkı farklı acentede 6 farklı sırkete fıyat calısması yaptırdım sektor otomotıv olunca elın kolun uzun oluyor :D axa 490tl cıktı rekor ondaydı bu en dusuk olandı ...

    Benimki 158 lira tuttu ama

    Bizimde sigortaci arkdas vardi o halletti ben gitmedim bile bi kontrol edeyim bi sorun mu var

  11. #13211

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    iyi akşamlar arkadaşlar ben bugün test sürüşlerime devam ediyorum ancak bir sorunum var çözemiyorum yardım ederseniz sevinirim.
    bundan bir gün önce yüksek hızlarda giderken vites nasıl düşürülür nokta duruş yapacak örn 100 km hızla gidiyoruz 100 metre sonra durmamız gerekecek.ne yaparsınız hız düştükçemi vites düşürürsünüz yoksa durmaya yakın son 10metre kala peşpeşe vites düşürürmüsünüz nasıl olcak ?peşpeşe vites düşerse motosiklet boğulurmu yavaşlamaya başladığımızda.yada kızaklama olurmu tekerlerk kayarmı?ben bugün 50 km hız ile giderken vites 3ten 2ye düşürmek için sanırım 30 35 km hıza düşmem lazımki yoksa örn 80 km hızla giderken vites 4 hemen sonra vites 3 yaparsam ne olur?
    arkadaşlar diyorki uzun mesafede duruşlarda hıza göre önce gaz kesilir sonra belirli vites geçiş oranlarına göre vites düşürülerek durulur.ben sürekli km göstergesinemi bakacam vites oranlarının hızını bilmek için yoksa siz bunu hissederekmi yapıyorsunuz bu işlemleri çünkü hız oranlarını km göstergesine bakarsak vites geçiş işlemleri yaparsam elim ayağıma dolanıyor ayrıca ufuk çizgisine bakamadğımız için tehlike arz ediyor. bunun püf noktası nedir.
    biz honda g 1 de sadece 1 ve 2nci vites eğitimi aldık. 3 4ncü viteslerde durma nasıl olur gösterilmedi oyüzden sormam lazım hayati mesele benim için .teşekkürler..

  12. #13212
    slymn93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Aralık 2012
    Şehir
    İzmir-Karabağlar
    Motosikleti
    Honda Cbr 250 R- Siyah(full)
    Açıkcası ben kaçıncı viteste olduğumu kullanırken hiç bilmiyorum motorun sesine göre gözümü yoldan ayırmadan yapıyorum.eğer çok gerekiyorsa göz ucuyla devir saatinede bakabilirsin alşıncaya kadar mesela kendi sürüş stiline göre sallıyorum 6bin devirde değiştiriyorsan o deviri kestiremediğinde sesten anlayamadığında bakar değiştirirsin.durma işine gelince eğer panik freni yapıyorsan hızla durmak istiyorsan vitese başta hiç dokunma frenlemelerını yap ön arka aynı anda sonrasnda yavaşlayınca iyice debriyaja bas.en kısa böyle durursun.birde 35 e düşmene gerek yok eğer sen daha ani hızlanmak için devir yükseltmek istiyorsan bulunduğun hızın önemi yok bir vites düşersin devirin yükselir motorun sesi artar zaten ve gaza yüklenirsin.ama rahat gitmek istiyorsan motorun sesine göre kendini alıştır belli bi bağırmaya ses tonuna geldiğinde vitesi yükselt.aynı şekilde normal şekilde yavaşlamak için gazdan çektin diyelim elini motor yavaşlamaya başladı sesin azaldığını hissettin artık motor devirsizleşmeye başladı pat pat yapmaya yaklaştı diyelim (ki bunları sesten anlamalısın)vites düşersin her seferinde böyle düşersin.yada lambada durup hepsini birden düşersin ama o biraz daha zahmetli
    barodi ve deep_far bunu beğendiler.
    2 Teker bir başka !

  13. #13213

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    Alıntı slymn93 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Açıkcası ben kaçıncı viteste olduğumu kullanırken hiç bilmiyorum motorun sesine göre gözümü yoldan ayırmadan yapıyorum.eğer çok gerekiyorsa göz ucuyla devir saatinede bakabilirsin alşıncaya kadar mesela kendi sürüş stiline göre sallıyorum 6bin devirde değiştiriyorsan o deviri kestiremediğinde sesten anlayamadığında bakar değiştirirsin.durma işine gelince eğer panik freni yapıyorsan hızla durmak istiyorsan vitese başta hiç dokunma frenlemelerını yap ön arka aynı anda sonrasnda yavaşlayınca iyice debriyaja bas.en kısa böyle durursun.birde 35 e düşmene gerek yok eğer sen daha ani hızlanmak için devir yükseltmek istiyorsan bulunduğun hızın önemi yok bir vites düşersin devirin yükselir motorun sesi artar zaten ve gaza yüklenirsin.ama rahat gitmek istiyorsan motorun sesine göre kendini alıştır belli bi bağırmaya ses tonuna geldiğinde vitesi yükselt.aynı şekilde normal şekilde yavaşlamak için gazdan çektin diyelim elini motor yavaşlamaya başladı sesin azaldığını hissettin artık motor devirsizleşmeye başladı pat pat yapmaya yaklaştı diyelim (ki bunları sesten anlamalısın)vites düşersin her seferinde böyle düşersin.yada lambada durup hepsini birden düşersin ama o biraz daha zahmetli
    mesela devir saati 5000de ikenmi vites değştircez diğer vitese düşürmek için veya yükseltmek için?

  14. #13214
    slymn93 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Aralık 2012
    Şehir
    İzmir-Karabağlar
    Motosikleti
    Honda Cbr 250 R- Siyah(full)
    diyelim ki sabit hızda gitme devirin 5bin olsun.yani gaz verme veya kısmadan sabit. sen 5 binde tutcaksan motoru hızlanırken 6bine getirip vitesi büyüt veya tam tersi düşünelim yavaşlıyorsun diyelimki 5binde tutmaya çalışcaksın hep 3,5 4 bin devire düştüğünde sende vitesi küçültceksin ki 5 bin devire geri çıksın.teorik olarak bu şekilde.ama işin uygulamasına gelince 4,5-5 çok farketmez.2,5 dan daha az olunca pat pat yapmaya başlıyor altına düşmemeye çalışman yeterli.yani anlatmak istediğim 5 binde tutmak için sürekli devir saatine bakmana gerek yok 4-5 bin dolaylarında gitmeye çalış eğer yumuşak kullanıyorsan. mesela 4 binin altına düştü 3 binlere yaklaştı vitesi küçültürsün deviri yükseltirsin biraz.veya hızlanıyorsun diyelim motorun sesi arttı biraz geldin 6 bin devirlere veya 5,5 olur hatta o anki durumuna göre 5 binde bile vites yükseltebilirsin.ama ani hızlanmak için deviri daha yüksek devirlerde tutmalısın 4 bin devirdeyken çok ani hızlanmayabilir
    barodi bunu beğendi.
    2 Teker bir başka !

  15. #13215
    cotonak28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    burgman 200
    Alıntı Tardigrat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam ikametgahiniz neredeyse oranin trafik tescilinden cikartmaniz gerekiyor.
    eyvallah sağol..

  16. #13216
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı barodi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar diyorki uzun mesafede duruşlarda hıza göre önce gaz kesilir sonra belirli vites geçiş oranlarına göre vites düşürülerek durulur.

    Honda G1' de sadece 1. ve 2. vites eğitimi aldık. 3. 4. viteslerde durma nasıl olur gösterilmedi
    Honda eğitiminde 2. viteste, 2. vites hızı ile giderken neye göre zamanlıyordun 1. vitese düşeceğin zamanı Diğerlerinde de aynı şeyi yapıyorsun, bişey değişmiyor ki.

    Arkadaşların en doğru şekilde söylemiş. He durduğunda bile düşürürsün tabi ama o hızdan durana kadarki yükün tamamını sadece frenler taşır, peygamber diye tabir edilen şekilde ilerlersin

    oysaki motosiklette en önemli kural "gücün kontrolü sürekli sende olmalı" !

    Birde durum hep durmanı gerektirmeyebilir, 5 te giderken 90 derece kısa ve sert viraja girebilirsin, bişey olur... bu durumda tork kontrolü sende olmazsa... ...

    Benim anlamadığım nokta şu, vitesleri yükseltirken neye göre yükseltiyorsun yani sana ne referans oluyorsa aynı sese kulak ver işte, aynı şekilde de düşür

    Bu arada ben henüz eğitim almadım, en kısa sürede zaman yaratmayı düşünüyorum bunun için, ne öğrendiysem aşağıdaki kitaptan öğrendim, hakkım DD Reşat abimize helal olsun

    Bu konuda daha iyi rehper olabilecek türkçe içerikli bi kitaba denk gelmedim, cuzzide bi fiyatı vardı tavsiye ederim Her aklıma takılan mevzuda, hatta takılmasa bile açıp açıp tekrarlıyorum.

    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  17. #13217
    dream_rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2013
    Şehir
    Kadıköy/İST
    Motosikleti
    14' CBR 650F
    Alıntı deep_far adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benimki 158 lira tuttu ama

    Bizimde sigortaci arkdas vardi o halletti ben gitmedim bile bi kontrol edeyim bi sorun mu var
    herkezın aynı cıkacak bır kural yok yas daha oncekı kaza sayısı etkı edıyor benım adıma hıc kaza yok 88 dogumluyum ama hasarsızlıgımı kullanamadım oncekı motorum 1 yıl dolmadan sattıgım ıcın hangı fırmadan yapıldı sıgortanız?
    cb125e (5000km) --- CBR250R (11500km ) CBR 650F (0KM ---- )

  18. #13218
    deep_far - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2013
    Şehir
    izmir - güzelyalı
    Motosikleti
    Honda Pcx150 2015 Siyah
    Alıntı dream_rider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkezın aynı cıkacak bır kural yok yas daha oncekı kaza sayısı etkı edıyor benım adıma hıc kaza yok 88 dogumluyum ama hasarsızlıgımı kullanamadım oncekı motorum 1 yıl dolmadan sattıgım ıcın hangı fırmadan yapıldı sıgortanız?

    Hocam ona bakmadim bile motorun heyecanindan bi 158 liradedi

    Yarin bakip bilgi vereyim

  19. #13219

    Üyelik
    25 Kasım 2012
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    cbr 250r
    şuan arkadaşların aldığı cbr 250 rengi dream_rider ın mesela hondanın tr resmi sitesinde yok. nasıl oluyor anlamadım?

  20. #13220
    dream_rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2013
    Şehir
    Kadıköy/İST
    Motosikleti
    14' CBR 650F
    Alıntı silent_moto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şuan arkadaşların aldığı cbr 250 rengi dream_rider ın mesela hondanın tr resmi sitesinde yok. nasıl oluyor anlamadım?
    cunku teknık ekıbı yetersız yada baska bır fıkrım o rengı koydugunda fıyatta guncelleme ( zam ) yapıcaklar 1 nısan bsy kalmadı gecen senede aynı olayı cbr 125te yasadım sıraya yazıldım beyazı alıcaktımda 1 nısan cat 500tl fıyat degıstı bende cb125 almıstım sınırlenıp bu sefer ısımı sansa bırakmadan aldım tek problem 2012 motor aldım :([COLOR="Silver"]
    cb125e (5000km) --- CBR250R (11500km ) CBR 650F (0KM ---- )


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 18 kullanıcı var. (0 üye ve 18 misafir)

Bu Konudaki Etiketler