Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #13141
    dream_rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mart 2013
    Şehir
    Kadıköy/İST
    Motosikleti
    14' CBR 650F
    Alıntı wolrath adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    155-165 arası degısır

    10 km/h den fazla bir fark yok realitede.
    ninjayı test etmedım ama teknık bılgım tek sılındır oldugu ıcın ve tork egrısıne bakarsak max gucu 8000de verıyor nınja ıse 10000rpm buda demektır kı sehır ıcı kullanımda cbr alt devırde cok daha rahat varsın 10 hatta 20 km az hızlı gıtsın
    wolrath bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #13142

    Üyelik
    10 Ekim 2008
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Fazer
    Selamlar arkadaşlar motoruma alıştıkça sevmeye başlıyorum,bir fotoğrafta benden gelsin

    wolrath, tugfox, DALGIC_800 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  3. #13143
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    Alıntı tuc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler hyosungla ninjanın top speed hızlarına bakayım dedim öyle pekte hızlı gitmiyorlar gibi.hyo eğimli yolda 178 görmüş var bir tane, ninja da düzlükte acaip yavaş kalmış gibi görünüyor bunların süratini bilen var mı. (ninjanın 190 çekilmiş videosu demeyin çünkü nasıl bir inişten indiyse artık motor son devirde ve diğer videolar da 190 gören felan yok )
    cbr250 154te kesiciye giriyor zaten hyo ve ninja çift silindir olduğu için son hızda 15-20km/h daha fazla yapar cbr250 ye göre. Zaten 130+ km/h üzeri 250cc için uygun değil zaten motorun sesinden de bunu rahatlıkla anlıyosun ister istemez tedirgin oluyorsun buda sürüşüne yansıyor o yüzden 250cc için bu hızlar gerekli değil. Bence bu kategoride son hız değil 0-100 hızlanması daha önemli çünkü bu tip düşük cc motorlar şehir içi ve kısa mesafe hedeflenerek yapılıyor dolayısıyla dur kalklarda ışıklarda bu hızlanma bize daha çok lazım. Kendimde cbr250 kullanıyorum yanlı olarak yorum yapmıyorum ama 250cc kategorisinde honda servisiyle,parçasıyla,piyasasıyla diğer markalardan önde zaten cbr250 çift silindir olsaydı ninja ve hyo tercih eden çok çok az olurdu ben +15-20km/h yerinde daha düşük yakıt tüketimini,daha ucuz yedek parça ve servis ağını tercih ederim.
    KeaSH-07 bunu beğendi.
    Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz

  4. #13144

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    1.viteste giderken çok çukurlu yollarda engebeli yollarda motosiklet sallandıkça gaz tepkimesi değişiyor kontrolüm dışında hızlanıp yavaşlıyor motosiklet ellerimi hiç sıkmıyorum gevşek bırakıyorum gidona yapışıyor dizlerim dirsekler el hizasından biraz aşağıda tutuyorum.Ama genede ufak bir çukurda motorsikletim cbr 250 kontrolum dışında sanki tepki veriyor.buna alışabilirim sanıyorum sizde bu şekilde oldumu hiç olduysa çözümü nasıl buldunuz?
    birde bunun daha tehlikeli olan bir örneğini vereyim:yüksek hızlarda görmediğiniz ani bir çukura girdiniz diyelim motosiklet sizi amortisordan dolayı esnetti kaldırıp indirtti sizi seleye o sırada elinizde gazda :peki o gaz ayarını yapan eliniz bileğiniz o sallanma esnasında gazı kesebilirde kökleyebilirde .çözümü ne arkadaşlar.bizim hergün kullandığım dandik bir yol var çok yavaş ilerliyor yol çünkü full çukur dolu irili ufaklı kaçacak yer yok çukurlardan
    ayrıca başka yerlerdede tümsek kasis vs karşılaşıcaz hızlı geçtik diyelim pozisyonunuz duruşunuz nasıl olucak?

  5. #13145
    tavares - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2013
    Şehir
    hissi kablel vuku
    Motosikleti
    cbr250
    Alıntı KeaSH-07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    8000-8500 derken bugün cbr 250 r siyah 2012 model 7500 kmde full orjinal motoru alamadım.satıcı gaddar çıktı
    niye anlaşamadınız ?

  6. #13146
    tuc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2012
    Şehir
    adana/kozan
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı chemical adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbr250 154te kesiciye giriyor zaten hyo ve ninja çift silindir olduğu için son hızda 15-20km/h daha fazla yapar cbr250 ye göre. Zaten 130+ km/h üzeri 250cc için uygun değil zaten motorun sesinden de bunu rahatlıkla anlıyosun ister istemez tedirgin oluyorsun buda sürüşüne yansıyor o yüzden 250cc için bu hızlar gerekli değil. Bence bu kategoride son hız değil 0-100 hızlanması daha önemli çünkü bu tip düşük cc motorlar şehir içi ve kısa mesafe hedeflenerek yapılıyor dolayısıyla dur kalklarda ışıklarda bu hızlanma bize daha çok lazım. Kendimde cbr250 kullanıyorum yanlı olarak yorum yapmıyorum ama 250cc kategorisinde honda servisiyle,parçasıyla,piyasasıyla diğer markalardan önde zaten cbr250 çift silindir olsaydı ninja ve hyo tercih eden çok çok az olurdu ben +15-20km/h yerinde daha düşük yakıt tüketimini,daha ucuz yedek parça ve servis ağını tercih ederim.
    Kardeşim cbr nasıl 154'te kesiciye giriyor ben 5. viteste bir keresinde 156 gördüm (ilk başlarda 150 de kesiciye giriyordu sonradan 156'ya kadar çıktı bende şaşkınım) ki bunun 6. vitesi var.Hyoların yaptıkları süratleri bakımlı bir cbrde yapabilir bence düz yolda belki çok az farkla hyo uzar diye düşünüyorum ama inişte cbr yakalar ben güveniyorum cbr'me vallahi.bir ninja ve hyo olsada denesek adanada .15-20 km az bir sürat değil ben o kadar fark olacağını hiç düşünmüyorum.çünkü hafif mehilli bir otobanda 172'ye oturuyor benim motorum hemde sonrasında rampada da hızını kesmeden devam edebiliyor (geriden yellenerek geldiği için yavaşlayıp geri hızlandıralım desek 165 te felan kalıyor ) hyoların ve ninjanın süratlerine bakıyorum hele ninjanın bir videosu var düzlükte 160'ı geçirememiş birazdan izlediğim videolarıda paylaşırım bende diyorum hyo ve ninja sorunsuz 180 yapıyor. yokmuş öyle dünya (Not:Süratlendik motorun üstüne yatıyorum ben kafayı depoya dayayıp ön camdan bakıyorum belki videodakiler kafayı eğmiyorlardır )

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:41 ----------

    Alıntı barodi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1.viteste giderken çok çukurlu yollarda engebeli yollarda motosiklet sallandıkça gaz tepkimesi değişiyor kontrolüm dışında hızlanıp yavaşlıyor motosiklet ellerimi hiç sıkmıyorum gevşek bırakıyorum gidona yapışıyor dizlerim dirsekler el hizasından biraz aşağıda tutuyorum.Ama genede ufak bir çukurda motorsikletim cbr 250 kontrolum dışında sanki tepki veriyor.buna alışabilirim sanıyorum sizde bu şekilde oldumu hiç olduysa çözümü nasıl buldunuz?
    birde bunun daha tehlikeli olan bir örneğini vereyim:yüksek hızlarda görmediğiniz ani bir çukura girdiniz diyelim motosiklet sizi amortisordan dolayı esnetti kaldırıp indirtti sizi seleye o sırada elinizde gazda :peki o gaz ayarını yapan eliniz bileğiniz o sallanma esnasında gazı kesebilirde kökleyebilirde .çözümü ne arkadaşlar.bizim hergün kullandığım dandik bir yol var çok yavaş ilerliyor yol çünkü full çukur dolu irili ufaklı kaçacak yer yok çukurlardan
    ayrıca başka yerlerdede tümsek kasis vs karşılaşıcaz hızlı geçtik diyelim pozisyonunuz duruşunuz nasıl olucak?
    Abi motoru rölanti seviyesinde yavaş kullanıyorsundur ondandır o bence.biraz daha hızlanıp 2. vitese atsan (15 km hız) sorunun bir miktar azalacaktır diye düşünüyorum çünkü 1. viteste benim motorda öyle ani tepkiler veriyor.Yüksek hızda çukura girileceği zaman ayaklar amortisör görevi görüp kişiye kaldırıp geri indirtiyor gazla ilgili bir problem olmadı çünkü hızlı giderken viteste yüksek oluyor aşırı tepkiler veremiyor hatta tepki bile vermiyor sabit gidiyor doğru oturuş pozisyonunda oturuyorsanız

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:44 ----------

    ninja: http://www.youtube.com/watch?v=lb_43t1mcJA
    burda biraz daha hızlı gitmiş http://www.youtube.com/watch?v=OBw_D5SBf8U

    hyosung: bu inişte cbr de 175 felan yapar bence http://www.youtube.com/watch?v=JGThfB2a_u4
    http://www.youtube.com/watch?v=EUEceGCRjc8

    O değilde öyle çok hız karşılaştırması yaptım pekte sevmem halbuki bir an aklıma altın elbiseli adamın videosunda cbr için en hızlısı değil o kesin demişti kafam karıştı bir bakayım dedimde diğerleride aşırı gitmiyor varsa varsa 10 km olsun hadi
    barodi bunu beğendi.

  7. #13147

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    @chemical
    Gearing commander'dan bakınca redline'ı 170 km/h'de.
    http://www.gearingcommander.com/ Burada maks. rpm'i 10500 yapınca görülebiliyor.
    Göstergede 176 gördüğümde bile ibre kırmızıda değildi. Göstergenin 10% hatasını da düşünürsek üst hızlarda stock haliyle redline'a girmek mümkün değil. Rüzgar direncini yenip 10500 rpm'e çıkamıyor.

    Ama devir kesiciye sinirlenip 2 kere girdiğim oldu , en azından çalıştığını gördüm.
    wolrath bunu beğendi.

  8. #13148
    tuc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2012
    Şehir
    adana/kozan
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Motorumuzun dyno testi.185 km de normalde kesicide.Ama motorla oynama yapmışlar egzoz felan devir kesici iptali ile neler görmüşler testte

    http://www.youtube.com/watch?v=sNjirux8rI0

  9. #13149
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Abi ne gerek var, yazık günah, resmen acıdım ya

    250cc alet, sınıfında birsürüde pozitif yönü var, varsın bikaç km daha yavaş gitsin işte, bunu yapmasa neolur ki

    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  10. #13150
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    ne gerek var olur mu?
    standardından fark yaratmak en buyuk zevktır...
    buradakı zaten standalone beyın ıle hava yakıt karısımı ellenmıs,devır kesıcısı ıptal edılmıs egzoz ve muhtemelen fıltre ıle guclendırılmıs bı cbr.
    ısın guzel tarafı sadece dyno uzerınde ayar yapmamıslar motora zarar vermemek ıcın afr yı de(aır-fuel ratıo-hava yakıt karısımı) kontrol etmek ıcın wıdeband bıle baglamıslar
    merak etmeyın bu sekılde profosyonel modlar stock halde cok zorlamadıkca motora zarar vermez

  11. #13151

    Üyelik
    03 Aralık 2012
    Motosikleti
    mash 5000 km/cbr 250 6500 km /xj6 f 49000 km
    gece vardiyasında canım sıkıldı bi resim çektirim dedim
    belki burayı bilirler istanbulda oturanlar:D


    Uploaded with ImageShack.us
    wolrath ve ormankebabi bunu beğendiler.

  12. #13152
    ali taş - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2012
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    Kawasaki ER6F
    herkese iyi günler, cbr 250 r a yan çanta takmak istiyorum

    kappa k40 gibi ancak yan çanta demirlerini hiçbir yerde bulamadım

    böyle bir projesi veya bilgisi olan varsa beni de bilgilendirebilir mi acaba?

    bir de DURO 140 70 17 lastik kullanan varsa performansı nasıldır acaba fiyatı cidden uygun çünkü bi de

    motora zarar vermeyecek bir xenon kaça mal olur bize ?

    şimdiden teşekkürler

  13. #13153

    Üyelik
    13 Şubat 2013
    arkadaslar branda ile motoru orterken nelere dikkat ediyorsunuz?
    Tesekkurler

  14. #13154
    Pistolero_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2011
    Şehir
    Balıkesir Burhaniye
    Motosikleti
    2012 Hyosung GT 250 R & '08 Honda CBR 600RR
    arkadaşlar youtube da gördüğüm bir videoyu sizlerle paylaşmak isterim;

    2012 cbr 250r 0-100 5.2 sn

    '78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR

  15. #13155
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    on dıslı degıstırmıs ve egzoz takmıs sadece.
    sonra kadran sapıtması ıcın gereklı olan alet-edavatla desteklemedıgı ıcın 100kmh yapmıs gıbı sevınmıs
    takdır ettım,ehhee

    cbr 250'nın atmosferık olarak 5.2 sn yapması ımkansız gıbı bısey. 350-400cc stroke yapmak lazım vs vs. ya da daha az para harcayıp turbo yapmak lazım kı bu da 35-40bg lere tekabul eder en ıyı ıhtımal.o gucte bıle 5.2 zor. zira standartı 8-8.5sn de 100kmh goren bı aletın 3sn hızlanması ıcın OLDUKCA guclenmesı ya da hafıflemesı gerek.e zaten 150kg dry weıghtı olan bı aletın 10kg bıle (sası degısımı harıcı) zayıflaması mumkun degılken,bu vıdeo bıraz IBRETLIK paylasım (!) olmuş
    Pistolero_10 ve Ufuk İnkaya bunu beğendiler.

  16. #13156
    Ufuk İnkaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2011
    Şehir
    Bursa/Osmangazi
    Motosikleti
    Repsol 2006 / Cbr 125 R ( 2011 ) Hyosung Gt 250 R.
    Alıntı Pistolero_10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar youtube da gördüğüm bir videoyu sizlerle paylaşmak isterim;

    2012 cbr 250r 0-100 5.2 sn

    http://www.youtube.com/watch?v=dFg_7NDiJmo
    Bu MAL bir harika dostum !
    4 Teker bedenimi, 2 Teker ruhumu taşır
    Yanlamak biz de ata sporu!

  17. #13157

    Üyelik
    13 Şubat 2013
    arkadaslar biraz fazla soruyla geliyorum bu aralar ama acemi hevesi iste kusuruma bakmayin 2.el aldgm motorumla arkadasm 1-2 tur atarken zincir sesinin biraz fazla oldgnu hissettm. sizlerde yasadinizmi bunu? ayrica motorum 9000kmde. en son 6000 bakimi yapilmis. sizce 12000 i beklemeden yag zincir vs kontrolleri icin servise gotureyimmi?
    Tesekkurler

  18. #13158
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Alıntı onoank adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar biraz fazla soruyla geliyorum bu aralar ama acemi hevesi iste kusuruma bakmayin 2.el aldgm motorumla arkadasm 1-2 tur atarken zincir sesinin biraz fazla oldgnu hissettm. sizlerde yasadinizmi bunu? ayrica motorum 9000kmde. en son 6000 bakimi yapilmis. sizce 12000 i beklemeden yag zincir vs kontrolleri icin servise gotureyimmi?
    Tesekkurler
    Zincirden gelen ses yeni kasa cbr 250 ve 125 te hep var fazla takma kafana sıkıntı çıkarmıyo

  19. #13159
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    zıncır gergı ayarını arada bır yaptırmakta fayda var,bakım vs zamanları gelmeden.
    2.5cm cıvarı olması lazım dıye hatırlıyorum cbr 250de.elınızle kontrol ettıgınızde cok fark varsa bu degerden kesınlıkle zaman gecırmeden ayarını duzelttırın.

    cekıs-yakıt herseyı etkılıyor...

  20. #13160

    Üyelik
    10 Ekim 2008
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Fazer
    Arkadaşlar zincir yağı/temizleyici sprey ararken nette bir ürüne denk geldim fiyatı uygun geldi ikili set için.Gözümden kaçırdığım bişey mi var acaba

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-wurth-motosiklet-zincir-temizleme-sivi-ikili-yag-seti-114960445/detay/


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)

Bu Konudaki Etiketler