Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Mart 2013, 14:43
#12701
wolrath adlı üyeden alıntı
guzel fekat ben de duz sıyah kumas var.bıraz daha alengırlı deri almak ıstıyorum bu sefer . + muhtemelen gomulcem ben :D daınese ya da revıt ıstıyorum. kampanya vs 750 cıvarı bısey alabılırım.
Barış deri ceket alıcaksan full deri alma. Kol içleri ve koltuk altları kumaş olsun genelde goretex yaparlar. full deri olunca hareketin kısıtlı oluyor kullandıkça kollarda potluk oluyor vücudu sarmıyor. Diğer önemli konu ise kesimi mümkünse dar italyan kesim tercih et sürüşüne çok etki edicek. Ben daha önce dainese kullandım çok güzel montları var. Ben şuan berik kullanıyorum dainese ve alpinstar ayarında ancak türkiyede yok italyan malı sadece redline motor getiriyor fuarada geldi babam içinde 1 tane daha aldım ankaralı bir abimiz euro etiketi üzerinden tl olarak satıyor yurt dışında 450euro olan ceketi 450 tl ye alıyosun. Ben geçen senede bu senede 1 adet aldım sert korumaları var yumuşak korumalardan değil derisi kesimi 10 numara kesinlikle tavsiye ederim revit ten daha kaliteli alpin ve dainese ayarında ben mgp racing kullanıyorum sende race kullanıyosun tavsiye ederim biraz pazarlıkla uygun fiyata alabilirisin. 1 cekete vereceğin parayla 2 ceket sahibi olursun.
benim kullandığım mgp
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
Reklamlar
-
03 Mart 2013, 15:17
#12702
avcagatay adlı üyeden alıntı
2-3 hafta önce aldım bunu , gayet hoş bi ürün , tavsiye ederim
http://www.motomaxonlineshop.com/Urun/4Riders-Armor-Deri-Ceket-pmu2204.html
parayı ayarlayınca benimde aklımda olan bir mont çeşidi.Sadece adanada yaşadığım için havalandırmanın iyi olması konusunda tereddütlerim var öğrenci paramı biriktirip alacağım ondan bir tane
-
03 Mart 2013, 15:58
#12703
Merhaba arkadaşlar size bir sorum olacak ilk motorum olarak nisanda cbrı alacağım size bir şeydanışmak istedim malum sürücü kurslarımız pek bilgilendiricideğil sorum ise şu yüksek viteste giderken mesela 5. vites durmanız gerekti ister kademeli olarak durabilirsiniz isterseniz durunca vites küçültürsünüz mesafe ertürlü müsait yani en sağlıklısı hangisi motor için siz nasıl yapıyorsunuz bide 5 vitesteyken debriyaja basıp motoru tamamen durdurabilirmiyiz yoksa illa kademelimi olcek ? BANA BU KONUDA LÜTFEN YARDIM EDİN İLK MOTORUMU EN İYİ ŞEKİLDE ZARAR VERMEDEN KULLANMAK İSTİYORUM SADECE ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER FORUM DA BU KONU VAR ASLINDA AMA PEK SORUMUN CEVABINI ALAMADIM O YÜZDEN SİZE DANIŞMAK İSTEDİM
-
03 Mart 2013, 16:03
#12704
furkan111 adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar size bir sorum olacak ilk motorum olarak nisanda cbrı alacağım size bir şeydanışmak istedim malum sürücü kurslarımız pek bilgilendiricideğil sorum ise şu yüksek viteste giderken mesela 5. vites durmanız gerekti ister kademeli olarak durabilirsiniz isterseniz durunca vites küçültürsünüz mesafe ertürlü müsait yani en sağlıklısı hangisi motor için siz nasıl yapıyorsunuz bide 5 vitesteyken debriyaja basıp motoru tamamen durdurabilirmiyiz yoksa illa kademelimi olcek ? BANA BU KONUDA LÜTFEN YARDIM EDİN İLK MOTORUMU EN İYİ ŞEKİLDE ZARAR VERMEDEN KULLANMAK İSTİYORUM SADECE ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER FORUM DA BU KONU VAR ASLINDA AMA PEK SORUMUN CEVABINI ALAMADIM O YÜZDEN SİZE DANIŞMAK İSTEDİM
Otomobiller gibi 5'den direk Boş'a atamadığın için 5.vitesde giderken debriyaja basıp durup sonra vitesi düşmek istersen sıralı şanzumanda çok uğraşırsın yanı olduğu yerde 5'den 1e her bastıgında vites düşmeyebilir hafif debriyajı salarsın daha çok uğraşırsın.
Sürüş konforu ve motorun için yavaşlarken hafif aragazı eşliğinde (Aragazı bir artislik değildir sarsıntısız bir geçiş için aragazına her zaman ihtiyac vardır.) hemde motoru freni kullanmış olursun.
İlkte biraz karışık gelir hem fren hem vites düş debriyajı sık felan nasıl yapcam diye düşünürsün ama pek düşünme onu alışıyorsun ve refleks olarak yapmaya başlıyorsun
-
03 Mart 2013, 16:12
#12705
casillas00 adlı üyeden alıntı
Otomobiller gibi 5'den direk Boş'a atamadığın için 5.vitesde giderken debriyaja basıp durup sonra vitesi düşmek istersen sıralı şanzumanda çok uğraşırsın yanı olduğu yerde 5'den 1e her bastıgında vites düşmeyebilir hafif debriyajı salarsın daha çok uğraşırsın.
Sürüş konforu ve motorun için yavaşlarken hafif aragazı eşliğinde (Aragazı bir artislik değildir sarsıntısız bir geçiş için aragazına her zaman ihtiyac vardır.) hemde motoru freni kullanmış olursun.
İlkte biraz karışık gelir hem fren hem vites düş debriyajı sık felan nasıl yapcam diye düşünürsün ama pek düşünme onu alışıyorsun ve refleks olarak yapmaya başlıyorsun
Yani öyle 5. vitesten debriyajı sıktıktan sonra durup dururken vites küçültemiyoruz en sağlıklısı yavaş yavaş 5 ten 4 e 4ten 3e 3ten 2ye düşürüp duruyoruz dimi kusura b akmayın çok acemiyim daha
-
03 Mart 2013, 16:15
#12706
furkan111 adlı üyeden alıntı
Yani öyle 5. vitesten debriyajı sıktıktan sonra durup dururken vites küçültemiyoruz en sağlıklısı yavaş yavaş 5 ten 4 e 4ten 3e 3ten 2ye düşürüp duruyoruz dimi kusura b akmayın çok acemiyim daha
Küçültemessin değil küçültürsün 1 e kadar inebilirsin ama uğraştırır bazen tık tık tık 1 e kadar bazen geçmez bi alt vitese en sağlıklısı hızına göre dediğin gibi 5-4-3-2-1 diye gidersin. Motoruna alıştıkca 2.den boşa atarsın.Biraz zordur 2.den boşa atmak arası kısadır o yüzden ilkte 1 e kadar inip hafif yukarı boşa alırsın.
-
03 Mart 2013, 16:18
#12707
casillas00 adlı üyeden alıntı
Küçültemessin değil küçültürsün 1 e kadar inebilirsin ama uğraştırır bazen tık tık tık 1 e kadar bazen geçmez bi alt vitese en sağlıklısı hızına göre dediğin gibi 5-4-3-2-1 diye gidersin. Motoruna alıştıkca 2.den boşa atarsın.Biraz zordur 2.den boşa atmak arası kısadır o yüzden ilkte 1 e kadar inip hafif yukarı boşa alırsın.
Size gerçekten çok teşekkür ederim sonunda biri beni tam olarak anlayıp tam cevabı verdi çok teşekküt ederim inşallah en yakın zamanda şu viteslere alıştıktan sonra aranızda olmayı çok isterim
-
03 Mart 2013, 16:21
#12708
furkan111 adlı üyeden alıntı
Size gerçekten çok teşekkür ederim sonunda biri beni tam olarak anlayıp tam cevabı verdi
çok teşekküt ederim inşallah en yakın zamanda şu viteslere alıştıktan sonra aranızda olmayı çok isterim
Rica ederim
-
03 Mart 2013, 16:40
#12709
casillas00 adlı üyeden alıntı
Güzel bir C.tesi günü mangala giderken
video güzel ama şu ilk 40 küsür saniye boyunca sallanma efekti biraz yoruyo yav
'' hayat ancak ölümle yüzyüze gelince anlam kazanır. ''
-
03 Mart 2013, 16:41
#12710
kakare adlı üyeden alıntı
video güzel ama şu ilk 40 küsür saniye boyunca sallanma efekti biraz yoruyo yav
Yeni efekt buldum,biraz abartmışım onun hevesiyle hehehe
-
03 Mart 2013, 17:02
#12711
Egzos koruma demirini siyaha boyayan-boyatan arkadaşlar nasıl bir boya kullanıyorsunuz? Boyada ısıdan kabarma veya renk değişimi oluyor mu?
-
03 Mart 2013, 17:16
#12712
-
03 Mart 2013, 20:22
#12713
bugün gene fuara gittim. gene tıklım tıklımdı çok kalabalık pazar yeri gibi adım atcak yer yoktu saat 5. 6 civarı.yamaha nın parçaları hondadan daha ucuzmuş doğrumu racing olarak cbr 250r ile yamaha yzf 125 in arasındaki yedek parça olarak hondadan katbekat daha ucuzmuş doğrumu?.mesela cbr ile yzf nin karenajları kaç tl bilen varmı veya diğer parçaları örnek verebilcek varmı?
-
03 Mart 2013, 20:24
#12714
Çok kere yazıldı, artık yazmaktan sıkıldık. Bir zahmet konuda arama yap.
-
03 Mart 2013, 20:27
#12715
Bu arada aklıma geldi de paylaşıyım dedm hondaya cbr için anlaşmaya gittiğimde bi motor görmüştüm oha bu ne dedim kendi kendime devasa birşeydi sonra araştırdım ki dn-01 modeliymiş 270 kg motorun ağırlığı ve hayvan gibi büyük bi motorun kafa kısmı var.Çok değişik geldi yani forumda bulamadım konusunu ve açıkcası merak ediyorum nasıl kullanması bu kadar ağır ve devasa bir motoru. deneyim eden var mı acaba aranızda?
2 Teker bir başka !
-
03 Mart 2013, 20:57
#12716
slymn93 adlı üyeden alıntı
Bu arada aklıma geldi de paylaşıyım dedm hondaya cbr için anlaşmaya gittiğimde bi motor görmüştüm oha bu ne dedim kendi kendime devasa birşeydi sonra araştırdım ki dn-01 modeliymiş 270 kg motorun ağırlığı ve hayvan gibi büyük bi motorun kafa kısmı var.Çok değişik geldi yani forumda bulamadım konusunu ve açıkcası merak ediyorum nasıl kullanması bu kadar ağır ve devasa bir motoru. deneyim eden var mı acaba aranızda?
Sahibindende görmüştüm bende o motoru o cüsseye göre küçük bir motoru var 2 silindirli 51-75 bg arası triptronik vites var demiş hatta biride bende ordaki ilandan görmüştüm
-
03 Mart 2013, 21:16
#12717
slymn93 adlı üyeden alıntı
Bu arada aklıma geldi de paylaşıyım dedm hondaya cbr için anlaşmaya gittiğimde bi motor görmüştüm oha bu ne dedim kendi kendime devasa birşeydi sonra araştırdım ki dn-01 modeliymiş 270 kg motorun ağırlığı ve hayvan gibi büyük bi motorun kafa kısmı var.Çok değişik geldi yani forumda bulamadım konusunu ve açıkcası merak ediyorum nasıl kullanması bu kadar ağır ve devasa bir motoru. deneyim eden var mı acaba aranızda?
honda'nın tıptronık&tourıng calısması. hacmıne gore asırı hantal ama bı o kadar da konforlu ve teknolojık alet.l akın asırı meraklısı olmak lazım almak-satmak ıcın.ılk cıktıgında bayag olay yaratmıstı.
aprılıa mana da ornek verılebılır bu sekılde fantastık aletlere.
ya da kalıte dusurursek dorado corvus var
-
03 Mart 2013, 23:46
#12718
-
04 Mart 2013, 00:53
#12719
@wolrath Arkandayım abi deri al tulum al hörgücüde olsun dizliğide Alternatif olarak çift parça deri takımlara da bak,birleştirilebiliyorlar tulum gibi oluyorlar.Şahsen inşallah r6 yı aldığımda bende tulum ya da çift parça bir şeyler düşünüyorum.İyisinden al derim,bu ürünlerde iyileri evladiyelik denebilecek düzeyde.Yanı sıra yazlık ya da 4 mevsim bir tekstil montun da bulunsun varsa satma bence,sana alternatif olur.(Bunlar tamamen kendim yapmayı düşündüğüm şeyler)
Ayrıca hazır furara gitmişken birşeyler söylemek istiyorum.Beni bilen bilir önyargılı değilimdir. Bu yeni çıkan çeşit çeşit 250 cc motorlardan ümitliydim, söylendiği kadar kötü değildir,kullanılabilir diye düşünüyordum.Bir tanesimi düzgün olmaz,bu kadar kalitesizlik olurmu. Plastik egzos koruması gördüm(bizde demir egzos koruması dediğimiz),ötesi yok yani.Yuh yahu,hadi taklit ediyorsun,hadi ucuza kaçıyorsun bari renkleri doğru düzgün seç,tek kelimeyle rezalet.Kendim için kısa süreli alternatif olarak binilebilecek motorlar olduğunu düşünüyordum.Öyle 250 cc motor olacağına benim 125 onlara on basar.Garaja gidip motorumu öpesim geldi . Bunların yanı sıra fuarda çin istilası var,kalitesizlikte sınır yok. Benzin deposu kapağı bildiğin pet şişe kapağından kötü(çok ciddiyim).Yazıktır ülkeye sokarken bir prosedürü olmalı,bir kalite sınırlandırması olmalı.Gerçekten çok yazık...
-
04 Mart 2013, 01:01
#12720
Fuardan 5 liralık disk kilidini hatırlatma kordonu aldım, başka da birşey alınmazmış . O da motoplus standında 10 euro dediler başta, şoka girdim...
Bir de Würth zincir yağı alacaktım, 70 lira fiyat yazmışlar. 30-40 lira değil miydi bunlar diye kendimi sorguladım bir an, gerçekten de öyleymiş, fuar için fiyatı şişirmişler...
Geçen senenin aynısı bir fuardı, bu sene biraz daha bilinçli bir şekilde önümüzdeki sene almayı düşündüğüm 600'lükleri inceledim, denedim, o açıdan güzeldi. Gerçi kawasaki olmadığı için almaya en yakın hissettiğim motorlara bakamadım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)
Bu Konudaki Etiketler