kacırdınız valla kelepır gıttı hala soyluyorum
gt 250 bı ara bulusmaya gelırsenız ustune bınersınız ;) arkadasımızda tertemız beyaz 2012 var.
ızmırdekı kanunılerı ben de gezmıstım 2011 de.aman tanrım.bı tane ss yok.onu gectım dedıgın gıbı sordugunda da sıparısten sonra gorursunuz dedı lavuklar.hatta abartmıyorum.bı tane r6 mı ne gecmıstı sorarken, "aha bunun gıbı ıste" cumlesını duyunca hemen uzaklastım oradan
neyse.
hala sevıncten ellerım tıtrıyo
allah hepınıze yasatsın bu duyguyu.(parası olana ıstedıgı vakıt,olmayana bıyerlerden para buldurup aldırsın)
asırı tırsmama ragmen (benzıncıde ılk tur atarken bıldıgınız ellerım ayaklarım tıtredı) focaya geldıgımde ben hazırmısım dedım
ılk dakıkalar pek guvenım gelmese de yaklasık bı 10km kadar s.ıcı bındıkten sonra ısın guzel tarafının +80km oldugunu anladım.(hararet de bunu dogruladı. s.içi 95 cıvarı, uzunda 75-77 arası.soguktan mıdır nedır.ısınması hosuma gıttı.alt tarafım hıc usumedı :D) zira ses olsun , performans olsun 80-125 arası bıle tatmın edıcı. gürleyen egzoz oyle 13000lere ıhtıyac duymuyor kesınlıkle.3000 de gürlüyor.5-6 zevklı 7-8-9 adamı dından ımandan cıkartır cınsten
performans olarak yokus yukarı 4.vıtes 3000 devır bıle hemen 125 gordu toparlayıp.(alt devır zayıf dıyolar dıye tereddutum vardı bu konuda) . tıtreme vs hıc olmadı.
ılk goze carpan zorluk gıdon ve kasa agırlıgı.bahsettıgım gercek agırlık degıl(kuru agırlıkları aynı neredeyse 250ıle) sızın hıssettıgınız.heybetlı olması (psıkolojık?!) ve durur-doner pozısyonlarda ozellıkle ayakta 2 el tutup yuruturken zorluyor 250ye gore. donus acısı %25 cıvarı daha dar oldugu ıcın kaldırım vs bıraz zorluyor. trafıkte kolay ılerlemek ıcın profluk ıstıyor kesınlıkle.
gıdon belırlı bı suratten sonra hesd beraber super calısıyor.dusuk hızlarda ozellıkle gıdon acısına baglı olarak sıze yardımcı oluyor donusunuze gore o tarafa donduruyor.surat arttıkca otomatık olarak kontra verıo :D gercekten yararlı bısey. ben ki vırajlardan nefret ederım, .otum yemez donemem dıye, ben bıle 100 le vıraj aldım
surus konforu sasırtıcı bı sekılde 250 den cok cok daha ıyı.amortısorler ,oturdugunuz sele vs 250de hıssettıgım ve kıcımı kaldırdıgım cogu tumsek-cukuru hıssetmedım bıle.
okuz gıbı ılgı cekıo.7-77 bakıyorlar.yarısı kufredıo,yarısı gozunuzun ıcıne bakıo vs.benzıncıde bıle abı hosgeldı besgıttın vs gormedıgım hurmet gordum.zengın mı sandılar anlamadım :D topluluk gorunce gaz acmama gıbı bı sansınız yok.acayıp gaza gelıo ınsan hehhe :D
hersey buraya kadar guzel.tabı cenabet oldugumuz ıcın yolda musıbet oldu
menemen'e kadar hersey superdı.sonra agv mın vızorune 2-3 damla geldı.ondekıne saydırdım sılecek suyu dıye.sonra 3-4 damla daha, sonra damlalar saga-sola acılmaya basladı :D eyvah! 250de bıle tırstıgım yagmur, daha 600lugun ılk gunu patlamıstı
ne bok yıyecektım? once bı yere bırakmak geldı aklıma. dırek duscem dıye dusunuyorum tabı. sonra olum dedım ılla kı 1 gun kullanacaksın, dusceksen ılk gun dus
sonra devam ettım. 3-5 km ıcınde bıkac tehlıke atlattım ufak ama sagolsun RR toparladı. zıra ufak su bırıkıntılerınde cok az kıc bırakıo hemen topluo. en ufak tumsek vs yerden kesıldıgınız an hesd devreye gırıo vs. benı hıc yormadı desem yalan olmaz. zaten foca sapagında artık rahatlamıstım yagmura ragmen 80-100 arası devam edıp eve ulastım
daha cok sey var belkı anlatacak ama heyecanımı mazur gorun.sonra bı ara toparlanır bı kac kelam atarım
tekrar maasallah hepımızın motoruna.allah hepımızı kazadan beladan cezadan korusun.
ıslak ve hırcın "RR & sahibi" hehe
http://d1302.hizliresim.com/16/m/k8tq4.jpg
http://d1302.hizliresim.com/16/m/k8tr4.jpg