gecmez mı
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.387757223421.173989.651973421&type=3
bu da 159
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150230349063422.332267.651973421&type=3
gecmez mı
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.387757223421.173989.651973421&type=3
bu da 159
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150230349063422.332267.651973421&type=3
şu ifadeni biraz daha açar mısın?
ben üzerine oturdum, pozisyon cbr a çok benziyodu, gidonu da hafif yükselmişler...durduğu yerde çok ağır gelmiyo ama gemi gibi alet..ankara da anlaştım motora ama sıkıntısı çıktı...şimdi vfr, hornet fazer bakıyorum...
senin linkteki güzel bi fırsat ama yatmış motor da çok iyi değil, bu vfr nin egzoslar değişince görüntü cazibesini yitiriyo bence...orjinali süper
katılacak kac kişi oldu ark.lar ? Yanımda Burgman-400 ve pcx ile gelen ark.larda olacaktır Sıkıntı olmayacaktır inş. buluşmalar ve saatlerin son durumu nedir onu da bildirirseniz haftas sonu katılmak isteriz
asırı agır geldı abı alısmısım hep zx-rr-r6 lara oturmaya.arada 40-50kılo olunca gemı gıbı geldı tırstım acıkcası.herkes kullanırsın dıyor ama dusuncelıyım ya.lojmanda-gemıde ya da trafıkte dar alanlarda manevra vs zorluk cıkartmasını ıstemıyorum.cok alıstım cbr a tuy sıklet hehe 150kg.gercı o da sattıgım gun dusundum de.kus gıbı kalmıstı altımda.hanı ısın o.pusu olursun dıyorlarya o sekıl.belkı vıraj vs cok ıyı degılımdır ama kesınlıkle hakımıyet olarak motoru yonettıgımı hıssetmıstım.
oturus pozısyonu zaten rr la felan alakası yok zaten
bu arada lınkını koydugum vfr dun satılmış.
Bende kısa bir süre kullandım,hakkaten ağır.Ne zaman hissediyorsun dersen: ayağın yerde dönüş yaparken hakkaten bacağına yükleniyor, ani duruşlarda da etkiler.Ama öyle sürülmeyecek ağır birşey değil,sizin gibi tecrübesi olan insanlar kısa sürede kavrar,sıkınıtı değil.
@Wolrath Abi neden vfr Tamamen şahsi fikrim(baştan söylüyorum renkler ve zevkler tartışılmaz,sadece soruyorum) gereksiz ağır ve yüksek performans vermiyor hani ben o cc de motordan daha fazla güç beklerim.Ekstra bir konforu mu var? Bir de tercrübeli bir arkadaşım zevksiz bir motor ve viraj kabiliyeti de düşük dedi. Motoru iyice yerin dibine soktuğuma göre tartışabiliriz Şaka bir yana kişisel bir durum tabi, biri de gelir bana dragstar varken neden r6 alıyorsun demesi gibi birşey.Benim sorum neden sen vfr yi seçtin?
Abi sende hangi motora baksan satılıyor nasıl iş bu
http://www.sahibinden.com/115093253
http://www.sahibinden.com/115027526
http://www.sahibinden.com/115100006
http://www.sahibinden.com/115070873
http://www.sahibinden.com/115078347
http://www.sahibinden.com/114949830
http://www.sahibinden.com/114962317
http://www.sahibinden.com/114980543
http://www.sahibinden.com/114974666
cbr1000rr sorunları
Sağ gidon tarafındaki şase nosunun oraya bak, alttan 2. 3. harfin altında sonradan atılma noktalama çeltik yoksa en yakın servise giderek debyraj kasnağının komple değişmesi gerektiğini söyle(bu çeltik fabrikada kasnağı onarılan 1000RR'larda var), eski kasnakla çok km yapılmışsa volan dişlisinde çatlak olabilir, onunda değişmesi gerekir aklında olsun.
Bunlar ses sorunuyla ilgili olan kısım.
Yağ yakma konusunda suçlumuz alt sekmanların arasındaki yay vazifesi gören çember.
İmalat hatası bu parçada, piston aşağı indiğinde alt sekmanlardan birisi açılmıyor, dolayısıyla sekmanlar piston yatağından yanma odasına yağ kaçırıyor, sorunun çözülmesi için 4 pistonunda sekmanlarının değişmesi gerekiyor.
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
Barış öncelikle hayırlı olsun,motorun satışını nihayet gerçekleştirmişsin..Gözünün önünde olması da hem senin için ama daha çok alan arkadaşın yararına olmuştur..
Umarım gönlündeki motosikleti de temiz,kazasız belasız olarak bulursun..
Neden vfr konusuna gelince;
VFR 800 V4 silindiri ve motor teknolojisi ile(vtec var,varsın sen düşün gerisini) Honda'nın amiral gemisidir.Sıralı 4 silindirli motorların biraz nazlı olduğu(bu göreceli bir kavram,bakımını tutumunu düzenli yapar özenerek kullanırsan naz ne kelime!) söylenir.Bu sebepledir ki BMW boxer(konumuz bu da değil,o yüzden bunu da geçiyorum) ve V4 motorları öve öve bitiremezler.
Yurt dışındaki forumlarda ne kadar başarılı olduğu ile ilgili bir dünya yazı bulabilirsin(ki bunda km.ler arttıkça bile olumsuz şeylerin olmayışının da altını çizmek isterim)
Tek sorun olarak gördükleri, iki bacağının arasında ısıyı biraz fazla hissediyor olmanmış(kullanmadım,ama genel yorum bu)
E varsın sorun bu olsun,kaldı ki BMW'nin R 1150 serilerinde de bu konudan oldukça şikayet var.
Benim için Honda'nın otomobildeki S2000 ne ise;motosikletteki karşılığıdır VFR800.. (2.0lt atmosferik basınç 240hp,bu ayrı bir tartışma konusu detaya girmeyelim )
Özetle;keşke sıfırı hala üretiliyor olsa da,alıp evladiyelik bir motosiklet sahibi olsak dedirten,saygı duyulası bir modelidir.
Hayko Cepkin'in de sahip olduğu(füme),güzelim motosiklettir.Varsın üretimi durdurulmuş olsun,temiz ikinci el bulunsa da alınasıdır..
Yine zevkler ve renkler tartışılmaz,ama kimi ağır der,kimi zevksiz sürüşü var der;hepsi görecelidir..
Lakin mühendisliğine laf ettirmem :p
Sevgiler..
ben de senin dediklerinin tam tersini duydum..güç desen 109 beygir, az mı?
tork desen gayet güzel dağılmış şekilde...
VTEC motoru anlatmaya zaten lüzum yok, 7000 devir sonrası değişen karakter...
motor sorunusuzluğu herkesin bildiği bişey...
kronik sorunlar yok...
viraj konusu kabiliyete bağlı, göreceli
ağır sa evet ağır, şehir içinde sıkıntı olur yavaş dönüşlerde motoru taşımak zorunda kalabilirsin ki motor zaten touring...
benim edindiğim izlenimlere ve objektif, nicel kriterlere göre motor üst sıralarda...el üstünde tutulması gereken bi motor ama ülkede pek tutulmuyo...
İlandaki dükkanı tanıyorum, abimiz kendisi ve arkadaş çevresi neredeyse komple motosiklet kullanıcısı MT-01, MT-03, Ybr den R1 e sınıf gözetmeksizin hepsi takıntılılar
Bir gün dükkanın önünde herhangi bi motosiklete bal dökerken görürsem şaşırmam o derece titizler
İlandaki R1' i çok çok ender sadece ilkbahar ve yaz kullanılırken gördüm, sürekli dükkanın içinde Alet sanat eseri zaten, herhalde heykel tadında seyretmeyi seviyor
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Şu vtec i bizim ülkemiz kadar abartan başka yer varmıdır aceba
Vtec tarih oldu kardeşler. Hyundai de bile var artık. s2000 de tarih oldu artık 180 lik vti da.
Vtec dediğiniz olay değişken subap zamanlamasıdır ki motosikletler zaten çok yüksek devir çevirdiği için son derece gereksizdir.
Sanırım pc dükkanı orası Alet kendini belli ediyor
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
Arkadaşlar s2000 ni abartmaya gerek yok zamanında çok iyi,harika,olağın üstü bir araçtı sanki gelecekten gelmişti. Artık devir daha az yakıt performans deviri şuan o araçlar pistte yanlamak hobi amaçlı olarak kullanılabilir başka bir espirisi yok. WV grubunun ürettiği motorlara bir bakın heleki passat cc nin motorunu bir inceleyin derim Şu an sıradan bir otomobil üreticisi bile 100kmde 10-12lt sarfiyat yaptıktan sonra vtecten daha performanslı motor üretebilir. zaten son bir kaç yılda özellikle civic vtec ler apaçi kardeşliğin eline geçtiği için tutuldu duyar oldu millet yoksa 2000-2001 senelerinde vtec ne millet bilmezdi.
Worlatın konusuna gelince bence şuan vfr alma çünkü sen performans ve ss makine alıyosun en güzeli r6 yada gsx-r600 al 1-2 sezon bin 4 silindir ss makinanın keyfini al sonra önüne bak vfr gibi uzun yıllar sorunsuz seni üzmeyecek bir makina alırsın. Çünkü ne marka model ss alsan 5-6 senede tarih oluyor sonuçta ömürlük makineler değiller ve çok çabuk kasa değişip makyajlanıyolar ve hiç bir zaman clasic olmuyolarlar o yüzden alıp bir ton masraf edip sonra çok zararına satıcaksın buda adama koyuyor. mesela cbr250 yi verirken ettiğin zarar onun yanında hiç olucak o yüzden ben senin yerinde olsam böcek kasa r6 alırdım keyifini sürüp sportouring motor alır evladiyelik kullanırdım tüm yapmak istediklerimide o motora yapardım nacizane fikrim bu
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
1000lıklerı kafadan eledım hele 1000rr cok cok kelepır bulmadıkca asla kapalı kutu.yag yakarsa motor degısırse 2011 felan degılse (garantı yoksa) sctın. gecmıs olsun.
gsx-r6 guzel 2sıde guneyde :( pef.
ıspartadakı RR ıle takas olabılırmıs.ıskıllendım acıkcası
neden vfr derken? vfr almayacagım zaten , belkı cok aksesuarlı ve duses olursa. RR suan en mantıklısı benım ıcın, 156kg zx - gsx - r6 da 2.sırada durumlarına gore.
vfr secenlerın sebeplerı oturus pozısyonu-uzun motor omru-VTEC olması -gucune gore dusuk devır dusuk yakıt tuketımı (vıdeoları ızleyın anlarsınız ne demek ıstedıgımı) felandır
tesekkurler.
ısı sebebı yanal koyulmus radyator ve fan.sag grenaj arasından hayvan gıbı sıcak gelıyor yazın trafıkte.
bu arada sesi de ayrı bir soru ısaretı. corvette v8 sesı var 4sılındır ıle alakası yok sesin.cok hosuna gıden de var.boyle 4sılındır sesı mı olur dıyen de
abartmaya gerek yok derken kult bır arabadır kendısı . suan 2009 lar 2009 da satıldıkları fıyatın 1.5 katı 100.000lıradan bıle satılan var.
passat cc motor derken tsi lardan mı bahsedıyorsun? vw tamemen ısımden satılıyor. yoksa tsi olsun dsg olsun bınlerce sorun cıkardı ona bakarsan he mukemmel 2.el stratejıler orası baska.0 ıle aynı paraya satılıyor tum urun gamı.
ne alacagım konusu tamamen muamma
vtec tarıh olmaz zira ferrari egale edene kadar lıtre basına uretılen gucte honda hep lıderdı. 1.6 160 ya da 2.0 240 az buz rakam degıller zıra hala 96-2009 tum hondalar turbolanıyor yuklenıyor vs.cok dayanıklılar.
motorun tamamen karakter degıstırmesı ve anıden neredeyse 2kat guc uretmesı her gencın hosuna gıder bence.
Sevincini heyecanını kırmak istemem Ama buradaki bilgi sadece kısmen doğru. 155 kg CBR 600RR'nin farlar, sinyaller, plakalık, yan ayaklık ve bütün sıvılar çıkarıldıktan sonraki ağırlığıdır. Yani pist için hazırlanan bir 600RR'ın kuru ağırlığıdır diyelim. Yolda gitmeye hazır bir CBR 600RR'nin ıslak ağırlığı ~184-185 kilodur. 600'lük bir motor için yine de çok iyi tabii ki.
Ek: Bu arada CBR 250R'nin ıslak ağırlığı da 161-162 kg civarı. 600RR'a geçersen 20 kg civarı bir artış beklemen doğru olur. Eh, çok fazla değil yine de. Her iki motorun ağırlığını Honda'nın sitesinden (hem Türkiye hem Amerika) teyit etmek mümkün.
"Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana
yok bılıyorum dry weıght oldugunu zaten. sıvılar vs 250den fazla oldugu ıcın de wet weıghtlerı arasında 20-25kg fark var.ama bu 1/6 oranında bır artıs olacagı ıcın ayaklarıma ya da vucuduma fazladan bır yuk gıbı gelmedı
bu arada 151kg cbr 250. 14lıtre depo 2-3kg da dıger sıvılar, totalde 167 cıvarı dıye bılıyorum ıslak agırlıgını.
orada belırtmek ıstedıgım kuru agırlıgı en az 210 cıvarında olan tourıng-nakedlardan sonra tuy sıklet olduguydu ;);)
wikiden:
153 kg (337 lb) (non-ABS)[1] (dry)
161 kg (355 lb) (non-ABS), 165 kg (364 lb) (ABS) (claimed)
166 kg (366 lb) (ABS)[2] (wet)
En son böyle anlaşıldı... Gelen baya bi insan var bu arada
ferdinandd adlı üyeden alıntı
Köprüye caddeden daha yakın olanlar boşuna geri yol gitmesin bence
Önerim::
1 -) Anadlu Yakası : Kuzguncuk Durağı - Park + çay, beklemek için müsait ve köprüye çok yakın trafiksiz temiz yol.
2- ) Avrupa yakası : Mecidiyeköyden çağlayana döner dönmez sağdaki benzinlik veya civarı - Karşıdan geleceklerin yolunun üstü ve yol birleşimine çok yakın.
3- ) Avcılar / B.Düzü : Avcılar Hilton Doubletree karşısı - farkedilmesi kolay, direk yol üstü ve direk devam etmeye müsait
'' hayat ancak ölümle yüzyüze gelince anlam kazanır. ''
Hafif olsun güçlü olsun 600 leri trafikte ışıklarda madara ediyim diyorsan ; http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...96792952/detay
mermi
---------- Post added at 18:24 ---------- Previous post was at 18:19 ----------
Son buluşma yeri Mahmutbey Gişelere gelmeden sağ taraf Saat:10:00
o zaman ben kendi adıma konuşiyim bağdatcaddesinden yada minibüs yolundan geçicek arkadaşlarımız varsa arkalarına takılıyım ben yol özürlüyüm googlemapsten baktım ama yinede biri olursa süper olur
'' hayat ancak ölümle yüzyüze gelince anlam kazanır. ''
Polemik olmasın ama;vtec i bizim ülkemiz kadar abartan yok demişsin ve fakat hiç yurt dışına çıkmamışsın veya yurt dışındaki kıymetini araştırıp okumamışsın..
Volkswagen'in son yıllarda yaptığı başarılı motorlara lafım yok,lakin vtec'i bir de üretildiği zamanın teknolojisiyle değerlendirin derim.
S2000 için: '99 yılının autoshow fuarında lansmanı yapılmış olup 2000 model olarak satışı yapılmaya başlanmıştır.Üretildiği yıldan itibaren de 4 yıl üst üste yılın motoru ödülünü alması(hem de teknolojisini hiç yenilemeden) tesadüf değildir.Ha bu arada o yıllarda vw 1.6 lt 8 subaplı motor üretiyordu ;)
Bu itibarla VFR 800 örneğini de verebiliriz.
Şu anki teknoloji 1.4 lt motordan 160 hp'ler üretmeye müsait olabilir ama dönemin motorlarını incelemenizi öneririm.
Yakıt tüketimi konusundaki yorumunuz da,vtec motorları aşağılamanız da günümüz teknolojisiyle bakıp '90lı yıllara b.k atmak gibi geliyor.
Bir kez daha düşünün derim..
Şu anda hem civic vtecler hem de s2000 bahsettiğiniz gibi sanayii ye düşmüş,bir çoğu pert olmuşken tekrar hayata döndürülmüş özetle apaçi diye tabir edilen(bu tabiri sevmiyorum) daha az gelirli olup da havalı otomobil kullanmak isteyen kesime hitap eder olmuştur.Lakin bu aracın kıymetinden götürmez benim nazarımda..
Aynı örneği BMW markası için de verebiliriz.Bugün E36 kasa (halk arasında uzay kasa) 3 serisinin kullanıcı profilini hayal etmek zor değil.
Herneyse,bu konunun uzaması başlıkla ilişkili olmayacağından burada sonlandıralım..
arkadaşlar selam;
şu anda commuter tarzı motoran 125 kullanıcısıyım.ilk motorum ve çıtayı yükseltme zamanım geliyor sanki.isteğim cbr 250r.
manuel şanzımana alıştım motoranda fakat motoran 12345 aşağı kullanılıyor ve panelde vites göstergesi var.cbr da 1 aşağı 2345 yukarı ve vites maneti motorana göre biraz geride.sizce bu basitlikten sonra cbr ın şanzımanına alışmakta zorluk çekermiyim?
ikincisi boyum 1.90.motoran altımda bisiklet gibi duruyor ama umrumda değil seviyorum iki teker üstünde olmayı ve basamakları teker teker çıkmak istiyorum.yani boyuma göre motorlara geçmeden önce ne olursa olsun tecrübeyi edinmek istiyorum.cbr 250 ye oturduğumda yine biraz küçük kaldı altımda.sizce uzun boylular için cbr da en uygun oturma pozisyonu nasıl olmalıdır?
son olarak almayı planladığım motor bu. http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...04292619/detay
kilometre çok az ve bakımı yapılarak galeriye satılmış.galerici ilk motorumu aldığım yer ve samimiyetimiz biraz indirim yapabilecek konumda.
sizce 8750 bu motor için uygun mu?
fikirlerinizi alma istiyorum.heyecanımı mazur görün.teşekkürler...
Önemli olan neye bindiğin değil,rüzgarı nasıl hissettiğin
Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (0 üye ve 16 misafir)