cumartesi günü motul yağımı ve filtremi aldım servise gittim yağ değişimi için..dışardan yağ koyamayız yoksa garantiden düşer dediler...biz buradan castrol koyacağız, motorunuz 1,5 litre yağ alıyor fakat 2lt parası vermeniz gerekecek, geri kalan yarım litreyi de götürebilirsiniz dediler bende iyi dedim çıktım..akşamında honda türkiyeye durumu anlatan bir mail attım..bugün aynı servis aradı beni; Alper bey 10-50 olmak şartıyla yağınızı alıp gelebilirsiniz..iyide ben 10-40 koyacağım dedim..bilmiyorum Alper bey fabrikadan öyle söylediler bize, 10-50 getirirse değiştirin dediler...bu servisçi zihniyetinin insanı uğraştırmaktan baska yaptığı iş yok )
Youtube: YOL AVCISI
bugun de 2kısı 8000tl verdı.yahu mıllet amma olucu akü vermıyorum ulan vermıyorum :D 8500den asagı ınenı ....ler delı ettıler adamı ya.
hocam boş motorları 8bine vermiyor millet. 8500 bile iyi fiyat sizin motor için o kadar emek var parçaların hepside yan sanayi şeyler değil orijinal parçalar. Merak etmeyin yakında satılır istediğiniz fiyata. ölücüler için son 1-2 hafta kış bitiyor sonra istediğiniz fiyata rahat gideceğini düşünüyorum hayırlısı olsun.
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
Hayırlı işler sana zamanında sormuştum motora çok modifiye yaptın satarken nasıl olacak diye yok ben satmam demiştin ben bu yüzden motora hic bi aksesuar yapmıyorum şimdi daha da altına fiyat verseler umursamam ama bana en çok koyan ne alacağız kardeşim benzin olmuş 5 lira er6-f 2012 modelleri 18 bin lira bi dünyada ek masraf cbr göre nc700x alsam oda keza üst vergi dilimi. bi balata değişimi 250 tl kalsın kardeşim ben gezen adamım motorum 12 bin km yi geçti. 5 binde yağ yakmıştı o zaman ciddi ciddi çok satmayı düşündüm ama yerine koyacak 250cc bulamadım devam ediyorum olaydan sonra sorunsuz kullandım. iki üç yıl sonra bi er6-f gider
esımın bu kadar ılımlı yaklasacagını dusunmuyordum acıkcası 250lıgı bıel zor bela aldım.almısken doldurayım dedım.ızın cıkınca degerlendırcez tabı 4 sılındır yasamak lazım.gürül gürül
nc700 650cc ustu oldugu ıcın ısterse 4yaksın bana mantıksız gelıyor o vergi.
er-6f cok guzel ama 2 sılındır :(
diversin f dusunmez mısın andac? hem az yakar hem 4 sılındır hem de naked ama f lerı cok guzel-grenajlı
kanuniyi sattım bidahaki aya nasipse bende cbr lara talip olucam katılcam aranıza :D
2 Teker bir başka !
Vergiyi bence gözünüzde fazla büyütüyorsunuz,120TL fazla yani nelere para veriliyor kaldıkı aldığınız 4 silindir bir motorun 4 bujisi 150Lira yağ+yağ filtresi+işçilikle nerden baksanız nc'nin 6 aylık vergisinden fazla para cebinizden çıkıyor. Yakıt konusuna hiç girmiyorum o zaten hesaplamaya kalkınca insanın beyni almıyor ne paralar gidiyo benzine
Bide nc 4 de yakmıyor 4'unde altında ortalaması var
Bir yılda 314 TL vergi farkı var, litresi 4.84'ten 4 lt/100 km'den 1622 km'lik olası bir gezi yerine vergi ödüyor oluyorsun .
kı 600luk 8 yakacagı ıcın ortalama bu fark da kalmaz hehhe
120tl degıl abı 317 lıra fark var 600luklerle arasında zx-12 ıle aynı vergıyı vermek bana garıp gelıyo, ne bılım memurluktan mıdır nedır
nc4 naked-2sılındır zaten abı , 1lt de yaksa pek cazıbesı yok benım ıcın
yıllık ortalamam 5000ın altında hatta 3500dıyelım.hobı amaclı kullanacagım motor ozel olsun ıstıyorum bıraz. gundelık kullansam nc en ıyı secımlerden bırı olurdu.
NC ile 15.000Km 3.7/100km =2686TL + 517.00 TL Toplam:3203TL
Vstrom 650 15.000Km 5/100km=3630TL + 204.00 TL Toplam:3834
NC ile Kazancım sadece vergi ve benzin ile 631 Lira Yani bir sonraki yılın vergisini ben hem 15.000 km daha ucuza gidip hemde sonraki yılın vergisini çıkartıyorum üstüne paramda kalıyor
Bunu Vstrom ile karşılaştırdım ki birbirine yakın ama vergi dilimleri farklı motorlardır.
Ve almak istediğim 2 motor arasındalar şuan.
tabi bu kadar motor üstünde bulunmayı bırakırsam bi Z750 almakta istemiyor değilim
P.S:NC ile 4 litre yakmak için baya bir sıkmak gerekiyor onuda söyliyim ben kendim uzun süre NCS kullandım benim cbr'dan az yaktıgı anlar oldu 3.2 ile 3.5 arası ortalama yaptım karışıkta gene 3.7den hesapladım.VStromda 5'in üstünede çıkıyor 5ın altı anca uzunda oluyor.
NC gerçekten az yakıyormuş Sercan kardeş. Ama bu hesaplarla bile NC almak mantıksız, çünkü o üst vergi diliminde. er6 daha avantajlı. o 70 küsur beygir çünkü. Yaşasın beygir üstünlüğü
Başka motosikletle karşılaştırma yapmadım, sadece 20cc yüzünden 1622 km'lik gezi çöpe gidiyor, ona dikkat çektim . Hele 3.7 lt / 100 km demişsin, 1753 km çöpe gitti . Onu da belirtme sebebim 120 TL olarak yanlış yazman. Şimdi bütün nc'cileri topic'e getirmeyelim, kullanan güle güle kullansın .
Aynen o 120'yi yanlış yazmışım
Bak ama hem 15.000km biniyorsun hemde yıl sonunda öbür yılın vergisini ödüycek kadar kar ediyorsun he
Aman NC'cileri gorunce zaten morelim bozuluyor benle aynı yakıyorlar diye kıskanıyorum
Abi benim gözlemlediğim NC sahipleri neden NC aldıklarının %100 bilincindeler zaten NC başlığına giripte atıp tutanların sözleri sizin aklınızda yer edenler
Bunlar yüzünden bu güzel muhabbeti sonlandırmayın, detay değerlendirmelerin hastası olarak bi dip not geçiyim dedim
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Şu aralar cbr'ı değiştirmiycem ama her türden her tarz motor araştırması yapıyorum ediyorum 600cc'den 1200'e kadar yok abi dönüp dolasıp NC'ye geliyorum ben
Tabi zevkler ve renkler tartışılmaz benim kriterlerime uygun o düşüyo hep başkasına farklı olabilir wolrath fazla km yapmıyor o yüzden onun için ne yaktıgı onemli olmaz bense üstünden inmiyorum garibanların
arkadaşlar nette dolaşırken bu siteyi buldum ve ilginizi çeker diye linkini ekliyorum
http://kinbo.en.alibaba.com/product/...cycle_eec.html
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)