Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #11881
    tuc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2012
    Şehir
    adana/kozan
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı Twin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cümleten Selamın Aleyküm.

    Abilerim, arkadaşlarım

    Sizlere 1-2 sorum olucak. CBR250R'lar daha 1.000-2.000 km'de neden hemen 2.ele düşüyorlar? Yani uzun km yapmış olan kimseler yok. Motosiklette bir problem felan mı var acaba? Yada kronik bir sorun?

    Bir bu motosikletin en çok tutulan rengi hangisidir acaba? Çift renk diye geçen mavi, beyaz, kırmızı cbr250r 2012 model 1.000-5000 km aralığında olan motosikletlerin fiyat aralığı nedir? Mesela 2012 model 2.000 km'de bir cbr250r'ın fiyatı ne olmalıdır? Motosikleti orjinal, kazasız, yatmasız, servis bakımlı olarak kabul edelim.

    Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. Sağlıcakla kalmanız dileğiyle... Tekeriniz düz bassın.

    aynen katılıyorum ikinci eldeki cbrlerin km'sinin düşük olmasının sebebine.ben ayda 700 km civarı gidiyorum yani, millette geliyor 2000 km de motoru satışa çıkarıyor sonra biz geriliyoruz.Binin iyice 10000-20000 km ondan sonra satın arkadaşım nedir aceleniz sonra bizde de istediğimiz zaman satamama korkusu oluyor.Kardeşim renk konusunda da kendi zevkindir motora önce bak sonra hangisini istiyorsan al herkes kendi malını övmek ister ben siyah aldım siyah seviyorum adam tricolor almıştır tricolor sever yani önemli olan senin istediğin
    Twin bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #11882
    Twin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 300 / MT-07-09 / 600RR
    Alıntı tuc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aynen katılıyorum ikinci eldeki cbrlerin km'sinin düşük olmasının sebebine.ben ayda 700 km civarı gidiyorum yani, millette geliyor 2000 km de motoru satışa çıkarıyor sonra biz geriliyoruz.Binin iyice 10000-20000 km ondan sonra satın arkadaşım nedir aceleniz sonra bizde de istediğimiz zaman satamama korkusu oluyor.Kardeşim renk konusunda da kendi zevkindir motora önce bak sonra hangisini istiyorsan al herkes kendi malını övmek ister ben siyah aldım siyah seviyorum adam tricolor almıştır tricolor sever yani önemli olan senin istediğin
    Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim. Bir forum sitesinde cbr250r kullanıcısının yaptığı şu yorumları gördüm. O kişinin yorumlarını buraya kopyalıyorum. Sizin düşünceleriniz nedir?

    cbr250 r sahibi olarak yazmayı uygun gördüm.
    cbr 250 r yakıt konusunda ortalama 100 km de 4 litre
    5000 km kendime göre yorum yapacak olursam.eski motorum cbf150 gibi konforlu değil. sert süspansiyon ve iki kişi binmesi rahatsız. son hız 145 km. daha da gider ama hızını sabit koruyamıyor.
    birde motorun tek silindirli sesine alışmak gerek cbf 150 nin gibi sessiz değil. birde motor 6 bin devir civarında bir miktar vibrasyon var. aynı devirde tam çözemediğim motor içinden zincir sesi gibi iki malzeme birbirine vuruyor. servis normal kullan sorun olursa garantisi var dedi. ama benim gibi motorda hassas kişiler için kabul edilebilir bir cevap gelmiyor doğrusu.

    motordelisinde yazmıştım.
    (engintim) niki ile
    10 temmuzda aldığım motordan sesler geldi.
    Servise götürdüm anlamadılar boşunada debriyazj vs takımını söküp boş yere motoruma anahtar vurdular.Honda Fabrikaya gitim bişi olmaz garantili motor bişi olursa garintiden parça değişir diyorlar.İlgi ve alaka Sıfır Şirinevlerde Otosever var honda bayi. Adamlara değişim istediğimi yazdım umurlarında degil.21 ocak 2012 mahkemeye hondayı dava ettim bilir kişi geldi . garanti kapsamında motora bakılacağını gerekli işlemler şöyle
    bir yıl içinde aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların 4 den fazla tekrarlanması arızaların toplamı 6dan fazla olması bu unsurların maldan yararlanamamayı sürekli kılması durumunda değişim talep edilebilirmiş. değişim haricinde motor kobay gibi sağı solu kurcalanacaktı.bu yüzden hakımdan vazgeçip satma kararı aldım. ve sattım.
    bir şey daha paylaşmak istiyorum sizinle Bir kaç arkadaştan daha duydum titreşim sorunu ve motordan hafif ses geliyor bu cbr 250r lardan ve daha çok balonsör ve krank mili tarafından diyor arkadaşım bu ilk serilerde biraz sıkıntı var gibi 4 silindirli makina kullanan arkadaşlar hemen fark ediyorlar sorunu yeni başlıyan arkadaşlar için ise bu baya zor.Eğer honda CBR250R Alacaksanız bence yanınızda mutlaka 4 silindirli en 600 cc motor kullanmış motordan anlıyan biriyle gidin ve mümkünse sesini dinletin.
    Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!

  3. #11883

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Steteskop takıp motoru dinlemiş herhalde . 5500 devirdeki sesin sebebi subap ayarsızlığı. Shim (ayar pulu) var bu motorlarda. Ayar pulu değiştirilerek düzeltiliyor. Ama sorun değil, yorumu yapan arkadaş takıntı yapmış. Kendisinin de yazdığı gibi arıza değil bu, hafif ayarsızlıktan kaynaklı ses. Servisler de sorun yokken değiştirmeye gerek görmemiş sanırım veya farklı bir teşhis koymuşlar ve düzelmemiş.

    Motorun bir tek yağ eksiltme sorunu var, hepsinde değil bazılarında, onu da baştan teşhis edersen başka sıkıntısı yok. Yağını kontrol etmezsen veya yağ azken zorlarsan kötü, neyse ki garantiden düzeltiyorlar.

    Düşük km satanlar arasında, başlangıç motoru olarak alıp birkaç ay sonra yükseltmek isteyenler çoğunluktadır. Benim 22 bin'de, bir çok düşme veya kaza geçirdim ama motor hala ilk günkü gibi gidiyor. Kozmetik hasarlarının dışında . 2013 sonu, 50 bin civarı satmayı düşünüyorum mesela, her ihtiyacımı görüyor çünkü.
    Twin ve wolrath bunu beğendiler.

  4. #11884
    Twin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 300 / MT-07-09 / 600RR
    Alıntı seigen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Steteskop takıp motoru dinlemiş herhalde . 5500 devirdeki sesin sebebi subap ayarsızlığı. Shim (ayar pulu) var bu motorlarda. Ayar pulu değiştirilerek düzeltiliyor. Ama sorun değil, yorumu yapan arkadaş takıntı yapmış. Kendisinin de yazdığı gibi arıza değil bu, hafif ayarsızlıktan kaynaklı ses. Servisler de sorun yokken değiştirmeye gerek görmemiş sanırım veya farklı bir teşhis koymuşlar ve düzelmemiş.

    Motorun bir tek yağ eksiltme sorunu var, hepsinde değil bazılarında, onu da baştan teşhis edersen başka sıkıntısı yok. Yağını kontrol etmezsen veya yağ azken zorlarsan kötü, neyse ki garantiden düzeltiyorlar.

    Düşük km satanlar arasında, başlangıç motoru olarak alıp birkaç ay sonra yükseltmek isteyenler çoğunluktadır. Benim 22 bin'de, bir çok düşme veya kaza geçirdim ama motor hala ilk günkü gibi gidiyor. Kozmetik hasarlarının dışında . 2013 sonu, 50 bin civarı satmayı düşünüyorum mesela, her ihtiyacımı görüyor çünkü.
    Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin.

    Peki hocam yağ eksiltmeden kasıt, 1.000 km'de ne kadar yağ eksiltiyor? Birde bilginiz varsa 2012 1.000-3.000 km aralığındaki cbr250r'ların fiyatları nedir aşağı yukarı?
    Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!

  5. #11885

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Yağ değişimlerini her 3 binde yaptım. Değişimlerde 1.5 l yağ ekleniyor. Yağ yaktığı zamanlar 500 ml'den fazlası gidiyormuş 3 bin km'de. 12 binde motor hasar aldığında 700 ml eksik çıktı.

    Garantiden düzeltildikten sonra 15 - 18 ve 18 - 21 bin arası 100 ml'den fazla eksilmemiş ve yağ tertemiz çıkıyor .

    İkinci el fiyatlarını ne yazık ki bilmiyorum :(.

  6. #11886
    Twin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 300 / MT-07-09 / 600RR
    Alıntı seigen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yağ değişimlerini her 3 binde yaptım. Değişimlerde 1.5 l yağ ekleniyor. Yağ yaktığı zamanlar 500 ml'den fazlası gidiyormuş 3 bin km'de. 12 binde motor hasar aldığında 700 ml eksik çıktı.

    Garantiden düzeltildikten sonra 15 - 18 ve 18 - 21 bin arası 100 ml'den fazla eksilmemiş ve yağ tertemiz çıkıyor .

    İkinci el fiyatlarını ne yazık ki bilmiyorum :(.
    Hocam nedir bu böyle cbf150 daha az yağ eksiltiyor.
    Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!

  7. #11887
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    @twin o yazıyı yazan abartmış, sonuç olarak herkesin ilk motoru olduğu için en ufak şey problem sanılıyor.Zaten burada da geçmişi okursan herkes ayrı bir problemden dert yakınıyordu fakat şimdi bakarsan herkes bunlara sorun denemeyeceğini gördü. 2. el 8 küsura güzel motorlar bulunuyor. Ama tavsiyem beklemen çünkü bazı dedikodulara göre abs li versiyon normal fiyatlara Türkiye ye gelecek öyle olursa şuan cbr250 sahipleri için kötür bir haber ama:s piyasa ciddi anlamda düşecek. Tabi benim ipimle de kuyuya inilmez Kefil değilim,bildiğini yap

  8. #11888
    omerta - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2006
    Şehir
    Adana | Cihan ABUL
    Motosikleti
    We_R1
    600 rr kısa ayna takımını nerden bulabiliriz

  9. #11889
    tugfox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2012
    Alıntı omerta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    600 rr kısa ayna takımını nerden bulabiliriz
    Dis gorunum iyilesecek diye ayna gorusunu daraltmaya gerek yok tavsiye etmem.
    Pain bunu beğendi.

  10. #11890
    tuc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Temmuz 2012
    Şehir
    adana/kozan
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı Twin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim. Bir forum sitesinde cbr250r kullanıcısının yaptığı şu yorumları gördüm. O kişinin yorumlarını buraya kopyalıyorum. Sizin düşünceleriniz nedir?

    cbr250 r sahibi olarak yazmayı uygun gördüm.
    cbr 250 r yakıt konusunda ortalama 100 km de 4 litre
    5000 km kendime göre yorum yapacak olursam.eski motorum cbf150 gibi konforlu değil. sert süspansiyon ve iki kişi binmesi rahatsız. son hız 145 km. daha da gider ama hızını sabit koruyamıyor.
    birde motorun tek silindirli sesine alışmak gerek cbf 150 nin gibi sessiz değil. birde motor 6 bin devir civarında bir miktar vibrasyon var. aynı devirde tam çözemediğim motor içinden zincir sesi gibi iki malzeme birbirine vuruyor. servis normal kullan sorun olursa garantisi var dedi. ama benim gibi motorda hassas kişiler için kabul edilebilir bir cevap gelmiyor doğrusu.

    motordelisinde yazmıştım.
    (engintim) niki ile
    10 temmuzda aldığım motordan sesler geldi.
    Servise götürdüm anlamadılar boşunada debriyazj vs takımını söküp boş yere motoruma anahtar vurdular.Honda Fabrikaya gitim bişi olmaz garantili motor bişi olursa garintiden parça değişir diyorlar.İlgi ve alaka Sıfır Şirinevlerde Otosever var honda bayi. Adamlara değişim istediğimi yazdım umurlarında degil.21 ocak 2012 mahkemeye hondayı dava ettim bilir kişi geldi . garanti kapsamında motora bakılacağını gerekli işlemler şöyle
    bir yıl içinde aynı arızanın ikiden fazla tekrarlanması veya farklı arızaların 4 den fazla tekrarlanması arızaların toplamı 6dan fazla olması bu unsurların maldan yararlanamamayı sürekli kılması durumunda değişim talep edilebilirmiş. değişim haricinde motor kobay gibi sağı solu kurcalanacaktı.bu yüzden hakımdan vazgeçip satma kararı aldım. ve sattım.
    bir şey daha paylaşmak istiyorum sizinle Bir kaç arkadaştan daha duydum titreşim sorunu ve motordan hafif ses geliyor bu cbr 250r lardan ve daha çok balonsör ve krank mili tarafından diyor arkadaşım bu ilk serilerde biraz sıkıntı var gibi 4 silindirli makina kullanan arkadaşlar hemen fark ediyorlar sorunu yeni başlıyan arkadaşlar için ise bu baya zor.Eğer honda CBR250R Alacaksanız bence yanınızda mutlaka 4 silindirli en 600 cc motor kullanmış motordan anlıyan biriyle gidin ve mümkünse sesini dinletin.
    kardeşim bende senin gibiydim eylül ayına kadar.Nedir işte 5500 rpm'de şıngırtı sesi geliyormuşta bilmem şöylemişte böyleymişte kafamı çok takmıştım hatta bu yazıyı yazanın yazısınıda daha önce okumuştum hatırlıyorum Ama 2450 küsür km'deyim şuanda 10.10.2012 tarihinden beri aralıksız kullanmaktayım öyle rahatsız eden birşey olmadı şimdi sen hatırlatmadan önce ne şıngırtı sesi duyuyorum ne başka bir ses duyuyorum basınca gidiyor zaten motorun üstüne binince olağanüstü bir durum yoksa(yağmurda çamur olmasın diye gazlamıyorsan ) gazlıyorsun zaten 5500 devirde aralıksız gitme durumu olmuyor merak etme motor ver gazı ver gazı diye yalvarıyor.Ben birkaç bilgi daha vereyim sana.Rodaj hakkında daha önceki sayfalarda bayağı bilgi verildi onları oku ve uygulamaya çalış sonrasında motoru kullandıkça iki kişiyle motoru biraz hızlı kaldırayım derken hiçbir çaba harcamadan kendi kendine ön kaldırabilen ve motor yüksek devirde kendini bulduğunda kalkışlarında patinaj yapabiliyorsun öyle güzel ve güçlü bir motor.Benim ilk motorumdu yinede başka motorlardada tecrübe edinmiş arkadaşların bilgileri benden daha iyidir arada yanıldığım şeyler olabilir.Motoru 0 alacaksan zaten öyle çalıştırtıp denetmezler o yazıyı yazan arkadaş biraz bombalamış çünkü motoru satın alıyorsun motorun akü suyunu alınca koyuyorlar çalıştırma imkanın yok yani ama 2. el alacağım dersen tabii ki iyice araştır ustana sor arkadaşlarına tanış milletin hor kullandığı cbr 250'yi alıpta sonra cbr 250r beş para etmezmiş diye bir görüşe girmeni ve mağdur olmanı hiçbirimiz istemeyiz.Hız konusunda da motorun 5. vitesi 150 km de bitiyor kesiciye giriyor.En kötü asfaltta bile 150-155 görüyor kafanı yorma kardeşim otobana felan girersen dahada artıyor 160 dan aşağı indirmezsin güzel yolda eğimi ve rüzgarıda bulursan 180'a kadar yolu var.Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana saygılarımla
    Pasali1921 bunu beğendi.

  11. #11891
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı omerta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    600 rr kısa ayna takımını nerden bulabiliriz
    Burda var

    http://merkezyedekparca.com/detay.as...RR%20Ayna%20Tk


    bu daha ucuz

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7763618/detay/
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  12. #11892
    Twin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Ninja 300 / MT-07-09 / 600RR
    Alıntı tuc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeşim bende senin gibiydim eylül ayına kadar.Nedir işte 5500 rpm'de şıngırtı sesi geliyormuşta bilmem şöylemişte böyleymişte kafamı çok takmıştım hatta bu yazıyı yazanın yazısınıda daha önce okumuştum hatırlıyorum Ama 2450 küsür km'deyim şuanda 10.10.2012 tarihinden beri aralıksız kullanmaktayım öyle rahatsız eden birşey olmadı şimdi sen hatırlatmadan önce ne şıngırtı sesi duyuyorum ne başka bir ses duyuyorum basınca gidiyor zaten motorun üstüne binince olağanüstü bir durum yoksa(yağmurda çamur olmasın diye gazlamıyorsan ) gazlıyorsun zaten 5500 devirde aralıksız gitme durumu olmuyor merak etme motor ver gazı ver gazı diye yalvarıyor.Ben birkaç bilgi daha vereyim sana.Rodaj hakkında daha önceki sayfalarda bayağı bilgi verildi onları oku ve uygulamaya çalış sonrasında motoru kullandıkça iki kişiyle motoru biraz hızlı kaldırayım derken hiçbir çaba harcamadan kendi kendine ön kaldırabilen ve motor yüksek devirde kendini bulduğunda kalkışlarında patinaj yapabiliyorsun öyle güzel ve güçlü bir motor.Benim ilk motorumdu yinede başka motorlardada tecrübe edinmiş arkadaşların bilgileri benden daha iyidir arada yanıldığım şeyler olabilir.Motoru 0 alacaksan zaten öyle çalıştırtıp denetmezler o yazıyı yazan arkadaş biraz bombalamış çünkü motoru satın alıyorsun motorun akü suyunu alınca koyuyorlar çalıştırma imkanın yok yani ama 2. el alacağım dersen tabii ki iyice araştır ustana sor arkadaşlarına tanış milletin hor kullandığı cbr 250'yi alıpta sonra cbr 250r beş para etmezmiş diye bir görüşe girmeni ve mağdur olmanı hiçbirimiz istemeyiz.Hız konusunda da motorun 5. vitesi 150 km de bitiyor kesiciye giriyor.En kötü asfaltta bile 150-155 görüyor kafanı yorma kardeşim otobana felan girersen dahada artıyor 160 dan aşağı indirmezsin güzel yolda eğimi ve rüzgarıda bulursan 180'a kadar yolu var.Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana saygılarımla
    Çok teşekkür ederim güzel bilgileriniz için. Hız benim için o kadar da önemli değil, niye değil diceksiniz; 250cc sınıfında SS olan tek makine 2 zamanlı aprilla rs125 ve derbi gpr125. Onlarda exup'lu deli makinalar zaten. Onun harici 4 zamanlı klasmanında birde GT250R var. ninja olsun, cbr olsun bunlar daha çok St tarzında yana spor touring gibi kaldığından yüksek hızlar insanı rahatsız ediyor. Benim cbr düşünmemedeki sebeb 2 kişi binip uzun yol yapmaya çıktığımda yolda güçten yoksun olmayıp, istediğim zaman gaz açıp araba sollaya bilmek. Onun hari cbr250r'ın benim için yeterli olacağına inanıyorum. 600cc düşünmüyorum. Sebebi benzin fiyatları ve parçaların pahalı olması. Öğrenciyiz haliyle cebimize giren, çıkanın büyük önemi var. Cbr ekonomik ve güzel bir alet. Şuan ybr esd kullanıyorum. Nasip kısmet yarın ilan vericem satılırsa Cbr250 almayı düşünüyorum. Olmazsada böbürlenicek değilim. Her zaman kendi kendime söylediğim bir söz vardır. "Hakkımda hayırlı olan neyse o olsun" diye. Hayırlı değilse varsın olmasın o kadar da önemli değil.

    Yardımlarınız, ilgi alakanız ve bu denli sıcak yaklaşımınız için hepinize teşekkür ederim. İmkan buldukça sayfaya uğrayıp yazdıklarınızı okuyacağım. Bilgim doğrultusunda, doğru ve objektif paylaşımlar yapmaya çalışıcağım.

    Sağlıcakla kalmanız dileğiyle...
    Koydunmu bir kere seleye TOTOYU, asla bırakamazsın MOTO'YU!!!

  13. #11893
    theplatoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Nisan 2008
    Alıntı tuc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeşim bende senin gibiydim eylül ayına kadar.Nedir işte 5500 rpm'de şıngırtı sesi geliyormuşta bilmem şöylemişte böyleymişte kafamı çok takmıştım hatta bu yazıyı yazanın yazısınıda daha önce okumuştum hatırlıyorum Ama 2450 küsür km'deyim şuanda 10.10.2012 tarihinden beri aralıksız kullanmaktayım öyle rahatsız eden birşey olmadı şimdi sen hatırlatmadan önce ne şıngırtı sesi duyuyorum ne başka bir ses duyuyorum basınca gidiyor zaten motorun üstüne binince olağanüstü bir durum yoksa(yağmurda çamur olmasın diye gazlamıyorsan ) gazlıyorsun zaten 5500 devirde aralıksız gitme durumu olmuyor merak etme motor ver gazı ver gazı diye yalvarıyor.Ben birkaç bilgi daha vereyim sana.Rodaj hakkında daha önceki sayfalarda bayağı bilgi verildi onları oku ve uygulamaya çalış sonrasında motoru kullandıkça iki kişiyle motoru biraz hızlı kaldırayım derken hiçbir çaba harcamadan kendi kendine ön kaldırabilen ve motor yüksek devirde kendini bulduğunda kalkışlarında patinaj yapabiliyorsun öyle güzel ve güçlü bir motor.Benim ilk motorumdu yinede başka motorlardada tecrübe edinmiş arkadaşların bilgileri benden daha iyidir arada yanıldığım şeyler olabilir.Motoru 0 alacaksan zaten öyle çalıştırtıp denetmezler o yazıyı yazan arkadaş biraz bombalamış çünkü motoru satın alıyorsun motorun akü suyunu alınca koyuyorlar çalıştırma imkanın yok yani ama 2. el alacağım dersen tabii ki iyice araştır ustana sor arkadaşlarına tanış milletin hor kullandığı cbr 250'yi alıpta sonra cbr 250r beş para etmezmiş diye bir görüşe girmeni ve mağdur olmanı hiçbirimiz istemeyiz.Hız konusunda da motorun 5. vitesi 150 km de bitiyor kesiciye giriyor.En kötü asfaltta bile 150-155 görüyor kafanı yorma kardeşim otobana felan girersen dahada artıyor 160 dan aşağı indirmezsin güzel yolda eğimi ve rüzgarıda bulursan 180'a kadar yolu var.Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana saygılarımla
    çok güzel açıklamışsın,çok faydalı oldu

  14. #11894

    Üyelik
    16 Aralık 2012
    Şehir
    İstanbul Bayrampaşa-
    Motosikleti
    -BMW F650 GS -CBR 600 F
    Alıntı Twin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok teşekkür ederim güzel bilgileriniz için. Hız benim için o kadar da önemli değil, niye değil diceksiniz; 250cc sınıfında SS olan tek makine 2 zamanlı aprilla rs125 ve derbi gpr125. Onlarda exup'lu deli makinalar zaten. Onun harici 4 zamanlı klasmanında birde GT250R var. ninja olsun, cbr olsun bunlar daha çok St tarzında yana spor touring gibi kaldığından yüksek hızlar insanı rahatsız ediyor. Benim cbr düşünmemedeki sebeb 2 kişi binip uzun yol yapmaya çıktığımda yolda güçten yoksun olmayıp, istediğim zaman gaz açıp araba sollaya bilmek. Onun hari cbr250r'ın benim için yeterli olacağına inanıyorum. 600cc düşünmüyorum. Sebebi benzin fiyatları ve parçaların pahalı olması. Öğrenciyiz haliyle cebimize giren, çıkanın büyük önemi var. Cbr ekonomik ve güzel bir alet. Şuan ybr esd kullanıyorum. Nasip kısmet yarın ilan vericem satılırsa Cbr250 almayı düşünüyorum. Olmazsada böbürlenicek değilim. Her zaman kendi kendime söylediğim bir söz vardır. "Hakkımda hayırlı olan neyse o olsun" diye. Hayırlı değilse varsın olmasın o kadar da önemli değil.

    Yardımlarınız, ilgi alakanız ve bu denli sıcak yaklaşımınız için hepinize teşekkür ederim. İmkan buldukça sayfaya uğrayıp yazdıklarınızı okuyacağım. Bilgim doğrultusunda, doğru ve objektif paylaşımlar yapmaya çalışıcağım.

    Sağlıcakla kalmanız dileğiyle...
    CBR 250R tavsiye ederim doğru seçim olur.Sürate gelince zaten 150-160 rahatlıla yaparsın oda yeter sanırım.

  15. #11895

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    15 dakika önce hıyarın teki arka soldan çarptı . Sola dönüş var, sinyalim yanıyor. Tam dönüyorum, arkamdaki araç sollamaya çalışıyor ve gitti vurdu. Neyse ki düşmeden toparladım, dümdüz gidip durdum.

    Farı kırılmış, kaporta hasar almış, bende hiçbir şey yok , artçı ayaklığına ve zinciri ayarlamak için kullanılan vida ve somuna gelmiş.

    Araçtan inmiş laf söylüyor, sinyal vermeden dönüyordun vs. diyor, dedim arkadan vurdun, istediğini yap, suçlu çıkarsın, ben de senin sigortanla aracı bakıma sokmuş olurum dedim. Hala laf ediyor, bunun üzerine düşsem seni sikerdim, yürü git işine dedim. Bu lafa şaşırdı ama anca böyle anlıyorlar. Esnaf geldi hemen, arkadan vurmuşsun kardeşim, devam et diyorlar buna. Neyse 10 dakika durdu, polisi aradı vs, sonra vazgeçip gitti. Araçtaki kadınlar para ver diyor, yok ya, hem çarp, hem de ödettir, akıllılara bak.

    İyi toparladım ama düşsem moral sıfır olacaktı. Eve gidiş yolunda saçmasapan muhitlerden geçiyorum, bu tür bakkaldan ehliyeti almış tipler dolu, hep tehlike . Dönüşlerde arkadaki araca bile(!) dikkat edelim.

  16. #11896
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    @Seigen geçmiş olsun

  17. #11897
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    Alıntı seigen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    15 dakika önce hıyarın teki arka soldan çarptı . Sola dönüş var, sinyalim yanıyor. Tam dönüyorum, arkamdaki araç sollamaya çalışıyor ve gitti vurdu. Neyse ki düşmeden toparladım, dümdüz gidip durdum.

    Farı kırılmış, kaporta hasar almış, bende hiçbir şey yok , artçı ayaklığına ve zinciri ayarlamak için kullanılan vida ve somuna gelmiş.

    Araçtan inmiş laf söylüyor, sinyal vermeden dönüyordun vs. diyor, dedim arkadan vurdun, istediğini yap, suçlu çıkarsın, ben de senin sigortanla aracı bakıma sokmuş olurum dedim. Hala laf ediyor, bunun üzerine düşsem seni ÖPERDİM, yürü git işine dedim. Bu lafa şaşırdı ama anca böyle anlıyorlar. Esnaf geldi hemen, arkadan vurmuşsun kardeşim, devam et diyorlar buna. Neyse 10 dakika durdu, polisi aradı vs, sonra vazgeçip gitti. Araçtaki kadınlar para ver diyor, yok ya, hem çarp, hem de ödettir, akıllılara bak.

    İyi toparladım ama düşsem moral sıfır olacaktı. Eve gidiş yolunda saçmasapan muhitlerden geçiyorum, bu tür bakkaldan ehliyeti almış tipler dolu, hep tehlike . Dönüşlerde arkadaki araca bile(!) dikkat edelim.
    çok geçmiş olsun çağdaş.. dikkatli olmakta fayda var...

    yukarıdaki işaretli alanı silde ban yeme
    Tİme_shİft42 ve yasin_942 bunu beğendiler.

  18. #11898

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Sağol, 10 dakika geçti ya , değiştiremiyorum. Çaktırmayın .

    @Pain
    Sağol .

  19. #11899
    K o r @ y - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2011
    Motosikleti
    ATOM KARINCA
    karşıdan gelen veya arkadan gelenin sürekli acemi olduğunu düşünerek yol hakkını onlara verin..

  20. #11900
    zenon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda nc700xa
    Alıntı seigen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    15 dakika önce hıyarın teki arka soldan çarptı . Sola dönüş var, sinyalim yanıyor. Tam dönüyorum, arkamdaki araç sollamaya çalışıyor ve gitti vurdu. Neyse ki düşmeden toparladım, dümdüz gidip durdum.

    Farı kırılmış, kaporta hasar almış, bende hiçbir şey yok , artçı ayaklığına ve zinciri ayarlamak için kullanılan vida ve somuna gelmiş.

    Araçtan inmiş laf söylüyor, sinyal vermeden dönüyordun vs. diyor, dedim arkadan vurdun, istediğini yap, suçlu çıkarsın, ben de senin sigortanla aracı bakıma sokmuş olurum dedim. Hala laf ediyor, bunun üzerine düşsem seni sikerdim, yürü git işine dedim. Bu lafa şaşırdı ama anca böyle anlıyorlar. Esnaf geldi hemen, arkadan vurmuşsun kardeşim, devam et diyorlar buna. Neyse 10 dakika durdu, polisi aradı vs, sonra vazgeçip gitti. Araçtaki kadınlar para ver diyor, yok ya, hem çarp, hem de ödettir, akıllılara bak.

    İyi toparladım ama düşsem moral sıfır olacaktı. Eve gidiş yolunda saçmasapan muhitlerden geçiyorum, bu tür bakkaldan ehliyeti almış tipler dolu, hep tehlike . Dönüşlerde arkadaki araca bile(!) dikkat edelim.
    Çok geçmiş olsun Çağdaş. üzüldüm :(
    Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
    Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)

Bu Konudaki Etiketler