Beyler Cuma Gecesi vizyona giren Hobbit: Beklenmedik Yolculuk filmine gidiyoruz gelmek isteyen olursa bekleriz
link ve bilgiler
http://www.facebook.com/events/101256923380718/
Evet arkadaşlar yarın TimeCafe'de bir buluşma var.
Etkinliği buradan takip edebilirsiniz.
Motojektif: http://www.motojektif.com/etkinlik/1...ma-Toplantisi/
Facebook: https://www.facebook.com/events/518850941467518/
Kısaca detaylar:
Genel Tanışma Sohbet toplantısı yapılacak olup,
Üzerine nicklerinizi yazıp arkadaşlarınıza dağıtabileceğiniz Kartvizitlerden hediye edilecektir.
Sıcak bir ortamda yeni arkadaşlıklar edinecek güzel sohbetler edeceğiz.
Buluşma Yeri ve Saati: Time Cafe / 14 Aralık Cuma - Saat 20:00
Time Cafe, Göztepe
Dr.Fahrettin Kerim Gökay Caddesi (Minübüs caddesi) 132/A Göztepe, İstanbul
http://www.bing.com/maps/default.asp...KPL2&mkt=en-US
İletişim: 05324846202
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
hocam cbr 250r ile 125 r arasında egsoz dışındaki farkları yazabilecek olan var mı? yani internette çok yazı okudum ama fazla bilgi kirliliği var doğruya ulaşamıyorum en doğru bilgiyi sizden alırım diye düşünüyorum.
fiziksel farklılıkları soruyorum çünkü arada 30kg var
teşekkürler
125 ile 250 arasında en fazla ne kadar fark verilir sizce?
ne yalan söyleyeyim hiç böyle bi bakış açısı görmemiştim
Yavuz Sultan Selim Han
yani herkes cbr 250 r bi 25 30 km daha çok hızlanıyor diye mi 3000 tl fazla veriyor bu motora? bu son sürati de şehir dışında yapabiliyoruz haliyle sürekli bişi diil.
vardır bir nedeni yoksa tipleri aynı güvenlik olarak neredeyse aynı bi santime yakın daha geniş lastiği var filan.
uzun yolda artısı dışında bişiler daha olmalı gibi geldi bana ben de almayı düşünüyorum işte ondan yazıyorum belki grenajları metaldir filan dedim de aynıymış plastik yine gerçi plastik olması bi
yandan da avantaj tabi.
bence, ben cbr 250 ye sadece biraz daha hızlı diye 3000 fazladan vermedim. şu, şu, şu nedenler de etkili oldu diyecek birileri vardır
Abi ilk önce cbr 125'i almayı düşünüyordum çünkü motosiklet kullanmayı bilmiyordum ama bakarsan son sürati 140 civarında cbr 125'in ve 140 km gibi bir hız çok kısa bir süre içinde yetmeyeye başlicak diye düşündüm.bunun rampası var rüzgarı var artçısı var
yolda da araba geçmeye çalışırken hızının 120-130'u geçmemesi ayrı bir sinir olacak diye düşündüm.son sürat diyorsun yine diyeceksinde şehiriçinde de makinenin atik olması önemli benim için seni bilemem ama.olsun yinede yetersiz dersen abi vallahi ne yalan söyleyim cbr 250'nin gündüz devir saatinin ortasının mavi olmasını çok beğendim
Baştan hız konusu açarsan saçma olur. Benim cbrdan onceki motorumda xt660x di oda 180 yapıyordu 660cc motor 180 yapıyordu ama nasıl 180 yapıyordu nasıl bi tork vardı onu sormak lazım.
Burda önemli olan şey tork cbr125 normal klasik bir 125 cc işte görünüşü ufff motor uçar kaçar diye abartmaya gerek yok.
30-35 kg fark varmış ben dikkat etmedim tabiki olacak cbr125in motorunun büyüklügü ile 250'nin büyüklügü bir değil. Gel gelelim neden 3000lira fazla verdik sen 125 ile 90la giderken gazı çektiginden motorda bir ivlenme olmuycaktır ama 250'de 140'a kadar rahat bir ivmelenme var.
600cc racing ile 1000cc racing arasındada 30-40 km hız farkı var ama 2sinede binip o gaz kolunu çevirince anlarsın neyin farklı olduğunu tarif etmek çok zordur. 600cc tüm motorlarla korkmadan gaz açabiliyorum ama 1000le öyle olmuyor.250 ilede yağmurda suda iste gazla istediğim gibi oynuyorum.ama 660'ım olsaydı yemezdi öyle vites düş çek gazı yapmalar adamı üzerinden sinek gibi yere yapıştırırdı.
anladım hocam,
ivmelenmesinin iyi olması zaten yakıtı da neredeyse aynı bi de satarken zaten o 3000 liranın çoğunu geri alacağım mantığı da var tabi
önce hangisinin temizini uygununu bulursam onu alacağım bakalım
Süratten hiç hoşlanmayan biri olarak yüksek cc bir motosikletin düşük süratler ve devirlerde, torkundan, seriliğinden, sesinden, yol tutuşundan, içinde bulunduğu sınıfından, duruşundan... herşeyinden daha büyük haz duymamı sağlar diye düşünüyorum.
Diğer akla gelmeyen artılarını yok saysam bile yinede tercih sebebi olur. Durum haz değilde ihtiyaç, başlangıç veya maddi sorunlarsa iş değişir tabi ki, bu durumda sınıflar arası (cc) kıyaslama yapmak pek doğru değil bence
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
+ olarak bir 125cc 'nin 120ile viraja girmesiyle 250ccnin viraja girmesi arasında dağlar kadar fark vardır.
O anki denge, ağırlık ve torkla yola yapışma diyelim biz ona
Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...
Yav izmir de bi gezi bi etkinlik filan yokmu haftasonu.bu guzel havalari kacirmayalim beyler..
Şu an bu konu içerisinde 15 kullanıcı var. (0 üye ve 15 misafir)