Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Aralık 2012, 00:00
#11501
cacique adlı üyeden alıntı
Beyler cuma gunu izmire gidiyorum, yeni motorum FZ6N nin satisini alip cumartesi istanbula getiriyorum kismetse
hayırlı olsun, kazasız belasız güzel günlerde kullan, fotoğraflarını bekliyoruz
ASPANDA BÜRKÜT, JERDE KÖKBÖRÜ BOL
Reklamlar
-
05 Aralık 2012, 00:03
#11502
cacique adlı üyeden alıntı
Beyler cuma gunu izmire gidiyorum, yeni motorum FZ6N nin satisini alip cumartesi istanbula getiriyorum kismetse
hadi hayırlı olsun şimdiden..cbr dan sonra izlenimlerini çok merak ediyorum...hele cbr ilk motorunsa daha da merak ediyorum...muhakkak yaz buraya...
-
05 Aralık 2012, 01:59
#11503
avcagatay adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun, kazasız belasız güzel günlerde kullan, fotoğraflarını bekliyoruz
Insallah! tesekkurler!!
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:56 ----------
erro adlı üyeden alıntı
hadi hayırlı olsun şimdiden..cbr dan sonra izlenimlerini çok merak ediyorum...hele cbr ilk motorunsa daha da merak ediyorum...muhakkak yaz buraya...
baya farkedecek gibi, cbr vitesli ilk motorumdu. ilerleyen gunlerd gelismleri iletirim. tsk!
-
05 Aralık 2012, 02:00
#11504
cacique adlı üyeden alıntı
:
baya farkedecek gibi, cbr vitesli ilk motorumdu. ilerleyen gunlerd gelismleri iletirim. tsk!
ben de düşünüyorum fz6 ama tırsmaktayım mütemadiyen...
-
05 Aralık 2012, 13:04
#11505
Arkadaşlar 6.viteste iken durmanız gerekirse nasıl duruyorsunuz? Şöyle açıklayayım 6. viteste 100 ve 110 km ile giderken 500 metre ilerde lambalar var durmanız gerekiyor.Lambalara gelip durup debriyajı sıkıp 6 dan 1'e mi indiriyorsunuz yoksa 500 metre içinde kısım kısım 6 dan 5 e,5ten 4'e kademeli olarak vites düşürüp mü duruyorsunuz. Hangisi daha sağlıklı motor için?
-
05 Aralık 2012, 13:09
#11506
not_so_fast adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar 6.viteste iken durmanız gerekirse nasıl duruyorsunuz? Şöyle açıklayayım 6. viteste 100 ve 110 km ile giderken 500 metre ilerde lambalar var durmanız gerekiyor.Lambalara gelip durup debriyajı sıkıp 6 dan 1'e mi indiriyorsunuz yoksa 500 metre içinde kısım kısım 6 dan 5 e,5ten 4'e kademeli olarak vites düşürüp mü duruyorsunuz. Hangisi daha sağlıklı motor için?
mesafe çok yoksa yani duracağıma kanaat getirmişsem debriyajı sıkıp çatır çatır 1 e iniyorum genelde..mesafe varsa uygun hıza düştükten sonra motoru kompresyona sokmayacak şekilde küçülterek bir e iniyorum...
-
05 Aralık 2012, 16:58
#11507
racing 3 farklı motor kullandım bunlardan biri aktif olarak cbr250 . ender olarak abimin canavar : suzuki gsv1000 bir kez de abimin arkadaşı gelmişti cbr600f onu kullandım . direk 1000le kıyaslayınca 600 bisiklet gibi kalıyor :D abartmayım , şöyle söyleyim şehir içinde kullanılabilir düzeyde. ama 250 den tabiki çok farklı. temkinli olduktan ve gaza gelmedikten sonra korkulacak bir şey yok. fz6 ile 600f in arasında nasıl bir fark vardır bilemem ama benim fikrim budur .
-
05 Aralık 2012, 17:30
#11508
petra adlı üyeden alıntı
racing 3 farklı motor kullandım bunlardan biri aktif olarak cbr250 . ender olarak abimin canavar : suzuki gsv1000 bir kez de abimin arkadaşı gelmişti cbr600f onu kullandım . direk 1000le kıyaslayınca 600 bisiklet gibi kalıyor :D abartmayım , şöyle söyleyim şehir içinde kullanılabilir düzeyde. ama 250 den tabiki çok farklı. temkinli olduktan ve gaza gelmedikten sonra korkulacak bir şey yok. fz6 ile 600f in arasında nasıl bir fark vardır bilemem ama benim fikrim budur .
temkinli olduktan sonra genelde bişey olmuyo...ama önemli olan panik anında nasıl tepkiler veriyo...frenajı nasıl, alışma süreci uzun, ağır mı, rahat kontrol edilebilir mi gibi etmenler düşündüro insanı işte..
-
05 Aralık 2012, 18:56
#11509
@erro:aynı endişeleri paylaşıyoruz,zaten seni fazer topiğinde de takip ediyorum.fazeri deneme şansm oldu,ve bana fazlaca ağır ve hırçın geldi.hakim olması çok kolay bi makine değil.ayrıca debriyajı rahatsız edici derecede sert.bu sebeple 600 lük için erken olduğuna karar verdim.sanırım bu yazda cıbırla takılıcaz.
HERKESİN BİRGÜN ÖLÜMÜ TADACAĞINI,BAZILARININ HAYATI TADACAĞINI ÖĞRENDİM...
-
05 Aralık 2012, 19:05
#11510
sungurmete adlı üyeden alıntı
@erro:aynı endişeleri paylaşıyoruz,zaten seni fazer topiğinde de takip ediyorum.fazeri deneme şansm oldu,ve bana fazlaca ağır ve hırçın geldi.hakim olması çok kolay bi makine değil.ayrıca debriyajı rahatsız edici derecede sert.bu sebeple 600 lük için erken olduğuna karar verdim.sanırım bu yazda cıbırla takılıcaz.
debriyaj sertliğini okudum...arka frenleri ile ilgili de şikayet vardı çabuk kitlediği ile ilgili ama bunun sürüşle ilgili olabileceğini düşünüyorum...ben de cıbırla kitliyodum ilk başlarda...cıbırla 4000 km tecrübem var sadece...benim henüz deneme şansım olmadı...motoru da sattığım için illaki bi 600 lük alıcam artık...er6 da seçeneklerim arasında ama fiyat/performans ve piyasa açısından mantıklı olan fazer..ama düşeş ve temiz er6 ya da yok demem...
başlarda enduro touring düşünüyodum ama zor satılıyo...seçenekler de kısıtlı..ya transalp ya da f650 gs..ikisi arasında da transalp önde ama onun da handikapları var...yakıt, güç, piyasa vs...
şu an benim için ideal motor er6 ya da fazer...
-
05 Aralık 2012, 19:17
#11511
erro adlı üyeden alıntı
debriyaj sertliğini okudum...arka frenleri ile ilgili de şikayet vardı çabuk kitlediği ile ilgili ama bunun sürüşle ilgili olabileceğini düşünüyorum...ben de cıbırla kitliyodum ilk başlarda...cıbırla 4000 km tecrübem var sadece...benim henüz deneme şansım olmadı...motoru da sattığım için illaki bi 600 lük alıcam artık...er6 da seçeneklerim arasında ama fiyat/performans ve piyasa açısından mantıklı olan fazer..ama düşeş ve temiz er6 ya da yok demem...
başlarda enduro touring düşünüyodum ama zor satılıyo...seçenekler de kısıtlı..ya transalp ya da f650 gs..ikisi arasında da transalp önde ama onun da handikapları var...yakıt, güç, piyasa vs...
şu an benim için ideal motor er6 ya da fazer...
bende bugünlerde 600 f lere bakar oldum ama,dediğim gibi henüz benim için erken.cıbırımla daha 1000 km yeni doldurduk zaten.bi süre beraberiz yani kısmetse..
HERKESİN BİRGÜN ÖLÜMÜ TADACAĞINI,BAZILARININ HAYATI TADACAĞINI ÖĞRENDİM...
-
05 Aralık 2012, 19:19
#11512
sungurmete adlı üyeden alıntı
bende bugünlerde 600 f lere bakar oldum ama,dediğim gibi henüz benim için erken.cıbırımla daha 1000 km yeni doldurduk zaten.bi süre beraberiz yani kısmetse..
ohoo sen da çözmez mişin yaa
şaka bi yana haddime değil ama biraz daha km yapmakta fayda var...
-
05 Aralık 2012, 19:35
#11513
evet bende fazer ın üzerinde anladım bunu.cıbır hata örten bi motor,fazer birazda yüksek geldi bana,kısacası biraz itti beni. en ufak dengesizliği yüzüne vuruyo.şakası yok aletin mazallah..
HERKESİN BİRGÜN ÖLÜMÜ TADACAĞINI,BAZILARININ HAYATI TADACAĞINI ÖĞRENDİM...
-
05 Aralık 2012, 19:57
#11514
Arkadaşlar ben de bu yaz uzun süre fazer alma düşüncesindeydim. En hafif tabirle yemedi diyebilirim. Henüz 7 bin küsürlerde tecrübem var. Sonra aklıma cıbır düştü ve nasip oldu onu aldık. Her fırsatta söylüyorum ben çok memnnun kaldım, beklentilerimin üzerinde bir motor çıktı CBR (ya da ben beklentilerimi çok alt seviyelerde tuttum) ve bu sebeple en az 1,5 yıl binmeyi düşünüyorum. Daha sonra artık şartlara göre bir 600 cc'ye geçiş sürecimi tamamlarım diyorum.
-
06 Aralık 2012, 17:50
#11515
http://focushaber.com/bakirkoy-de-tr...-h-216262.html
alt geçiti kullanmayan yaya yüzünden motorcu öldü, sivri akıllı kızımız da yoğun bakımda, Allah şifa versin diyelim ama yenecek halt mı bu?
ASPANDA BÜRKÜT, JERDE KÖKBÖRÜ BOL
-
06 Aralık 2012, 18:04
#11516
motosiklet üzerindeyken her ihtimali göz önünde bulundurmak lazım.malesef bizi araçtan saymıyolar malum.yayalar bile çekinmeden önümüze atlayabiliyolar.sanırım üstlerinden atlayabilecek kabiliyete sahip sanıyolar bizi.biri çıkıp öyle bişi olmadığını söylemeli.Allah rahmet eylesin..
HERKESİN BİRGÜN ÖLÜMÜ TADACAĞINI,BAZILARININ HAYATI TADACAĞINI ÖĞRENDİM...
-
06 Aralık 2012, 18:42
#11517
sungurmete adlı üyeden alıntı
motosiklet üzerindeyken her ihtimali göz önünde bulundurmak lazım.malesef bizi araçtan saymıyolar malum.yayalar bile çekinmeden önümüze atlayabiliyolar.sanırım üstlerinden atlayabilecek kabiliyete sahip sanıyolar bizi.biri çıkıp öyle bişi olmadığını söylemeli.Allah rahmet eylesin..
Çok doğru söylemişsin.
Basın express yolunda bile karşıdan karşıya geçmeye çalışan tipler var, yazın bir arkadaş da bu yolda aynı şekilde kaza yaptı, korumaları paramparça oldu,kendi de yaralandı,onunla sadece motorcular ilgilendi, transit yola fırlayan angutun başına toplandı herkes. Ambulans ilk onu aldı.
Haberden okuduğum kadarıyla rahmetli hızlıymış, kaldı ki günlerdir Bakırköy'de yollar ıslak. Kaza geliyorum demiş biraz da...
Bakırköy belediyesi hiç çalışmıyor bu arada , yola insan atlamasa bile sürüler halinde köpekler atlıyor, motorlara saldırıyor,en sevdiğim hayvanlar ama belediye bunların bakımıyla ilgilenmiyor. Kedi-köpek barınakları mezbaha gibi, uzun lafın kısası yavaş gitmekte fayda var.
ASPANDA BÜRKÜT, JERDE KÖKBÖRÜ BOL
-
06 Aralık 2012, 22:34
#11518
Aşk tutkuyu ortaya çıkarmasaydı.O 2 tekerin üzerinde gitmezdim !!!!
-
07 Aralık 2012, 02:37
#11519
arkadaşlar son zamanlarda cbr 250 r ımdan göstergede ses geliyordu neden olabilir acaba cızırtı gibi bir ses aynı sorunu yaşayan varmı
-
07 Aralık 2012, 13:23
#11520
cbr_007 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar son zamanlarda cbr 250 r ımdan göstergede ses geliyordu neden olabilir acaba cızırtı gibi bir ses aynı sorunu yaşayan varmı
bendede yapıyor.sol aşağıdaki parça ses yapıyor onu tutunca ses kesiliyor
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 19 kullanıcı var. (0 üye ve 19 misafir)
Bu Konudaki Etiketler