jies abi yeniden çok geçmiş olsun kendine dikkat et doktorlar ne diyorsa harfi harfine yapmaya çalış mutlaka ki senin iyiliğin içindir en kısa zamanda iyileşmen dileğiyle abi.
jies abi yeniden çok geçmiş olsun kendine dikkat et doktorlar ne diyorsa harfi harfine yapmaya çalış mutlaka ki senin iyiliğin içindir en kısa zamanda iyileşmen dileğiyle abi.
Arkadaslar bugun itibariyle cbr'm yeni sahibine kavustu. Alan kardesime de hayirlisi olsun. Yeni sezonda yeni motorla sahalardayim insallah.. İyi haftasonlari herkese...
forum bayağı durgunlaştı bende biraz resim atayımda ortalık şenlensin
Uploaded with ImageShack.us
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
harbiden biz motor aldık forum öldü ya
HERKESİN BİRGÜN ÖLÜMÜ TADACAĞINI,BAZILARININ HAYATI TADACAĞINI ÖĞRENDİM...
Merhaba gardaşlar.
Sizden bir öneri alasım var
Şuan kullandıgım motor Honda PCX scooter.
Neden bunu kullanıyorum? Şehirici ekonomik, kıvrak bir sürüş sağladıgı icin.
Ancak yazın edindiğim birkac uzunyol tecrübesinde hız olarak yetmediğini gördüm. Fakat meretin yakıtı cok dusuk.. 5 lt kadar yakıt alıyor ve bununla 200-210 km arasında gidiyor.
Bir üst cc de tercih edebilceğim tek motor sym gts 250 evo. yedek parça sıkıntısından yamahayı geçiyorum.. Fakat honda dan vazgeçmek de istemiyorum.
Bu durumda SW-T600 geliyor seçeneklere.. Buda yakıt olarak beni yorcak gibi.. Aylık ortalama 1000 km yol yapiyorum.
Hani diyorum CBR250R a geçiyim.. Gördüğüm kadari ile bu aletinde yakıtı düşük ve uzun yolda 120-130 km hız arasında beni tatmin eder?
Bagajı yok ama topcase düşünürüm belki.
Şuan MT nin en yogun baslıgı burası olsa gerek.. Bu motordan sonra bir üst cc ye geçmem.. Geçince yakıtım artıyor.. yakıt artınca kapımdaki civic imi kullanırım diyorum.
Nacizane yorumlarınızı bekliyorum.
Iyi geceler..
CBR 250 hem şehir içinde hem de şehirler arası yollarda sizi üzmez. Şehir trafiğinde gerçekten çok kıvrak. Uzun yolda sizi yormaz, 120 - 130 km. hızlarda rahat rahat seyahat edebilirsiniz. Bu gün hiç durmadan 150 km. yol yaptık, indiğimde bi 150 daha yaparım hissi vardı, hiç yormadı CBR beni. Yakıta gelince ben 3,5 4 lt. arası yakıyorum 100 km.'de. Şu an rodajda, 800 km.'yi devirdik, sanırım 3 ila 3,5 lt.'lere düşer diye umuyorum ilerleyen zamanlarda. Ama çoğu kullanıcının değerleri 100 km.'de 3 ila 3,5 lt. arasında.
Şayet bir Zongshen GY 125 kullanan arkadaşınızla Ankara'dan depoyu fulleyip, azami hızı 70 km/s olan sürati ile arkadaşınızın peşine takılıp, Çankırı'ya giderseniz, Çankırı'da (130 km sonra) tekrar depoyu fullediğinizde 14 TL yakıt alacaktır 100 kilometrede 2.34 litre civarı bir şey yapar. Şaka değil, denenmiş, yaşanmış ve görülmüştür. Ama 6. vites 4500 rpm sabit, sürekli (GY 125 ile giden arkadaş sürekli tapa gaz olduğundan tam iki katım tüketti )
Ankara içinde 160 km'de 8 litre bitirdiğim oluyor (yani 5 lt/100km gördüğüm pek sık oluyor, direk x2) O bakımdan yakıt konusu motorsiklette otomobil gibi düşük standart sapmalarla olmuyor, kestire kestire gezince hesabını yapamadan bitiyor Dokunarak gidince de bi türlü bitmiyor, gösterge bozuldu sandığım oluyor.
Sürat konusuna gelince çok yazılıp çizilmiş, sürücüyü derde salmadan uzun yolda gideceği en kıral sabit hızı çok aradım ben ve 118 km/s olarak tespit ettim. (kadran dijital ya artistik olsun ) Vallahi bakın, ne zaman hem akıcı hem de huşu içinde olsam kadranı kesince 118 görüyorum, 7 bin km oldu, her seferinde tesadüf olamaz ya, üstündeki hızlarda kafayı eğecen...
Düzde soluksuz 155'e çıkıyor, sonrası ıkınma sıkınma ıggh 164 falan görüyorum, yokuş aşağı yol varsa 178 dayar(dım). Ama durmaz Bi de balans yapan Nolan N62'niz varsa oh oh oh cümbüş. Sağlıksız hızlar hep.
Arkadaşlar yurt dışında cbrın special editionları çıkmış mugen gibi umarım bizim ülkemizede gelir. Şahsen çok beğendim buyrun linki
http://motorcycles.honda.com.au/Supe...pecial_Edition
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
ya beyler arkaya ahtapot file aldım ama,kancaların geçebileceği sağlıklı bi yer bulamadım.file kullanan arkadaşlar varsa forumda kancaları nereye tutturuyosunuz,öğrenebilirmiyim..teşekkürler..
HERKESİN BİRGÜN ÖLÜMÜ TADACAĞINI,BAZILARININ HAYATI TADACAĞINI ÖĞRENDİM...
hocam 4 kancasını çıkar kalan iki kancasını artçı peglerinin olduğu demire tak,geri kalanı tutturmak içinde filenin diğer 2 başını artçı tutunma barlarından geçir.Valla anlatması zor yapması kolay bişey.Kendi cümleme bakıyorum nasıl anlayacağını merak ediyorum:D Bende başta acemilik işte tüm kancaları kullanmaya kalktım fakat kuyruk grenajı çizdim sonra bunu buldum
bende kuyruk grenejlarını çizmekten korktuğumdan takamadım zaten.dediğiini bi deniyim ama,boşkende gergide kalıyomu bu şekilde?
HERKESİN BİRGÜN ÖLÜMÜ TADACAĞINI,BAZILARININ HAYATI TADACAĞINI ÖĞRENDİM...
Öndeki iki kancayı artçı ayaklığındaki boşluklara takıyorsun. Geri kalan kancaları alttan karşılıklı olarak birbirlerine takacaksın. Fileyle sardığın nesne büyükse hepsini alttan takabilirsin.
Gerçekten harikalar ve siz de çok iyimsersiniz kısa bir sür öncesine kadar ben de öyleydim. Ama repsol renginin bile (ki o special sayılmıyor normal listede de var ) gelmeyeceğini öğrenince tamamen kötümserim artık , modeller ve gelecek olan çeşitleri konusunda Ama inşallah bir mucize olur da gelir ve ben yanılırım.
*** Ekleme yapayım. Repsol de artık special a geçmiş yeni farkettim. Ama hala kötümserim
Yola çıktığında değil vardığında övün ....
Bazen öylede olabiliyor bazı fileler gereksiz büyük oluyor benim dediğim gibi takınca sıkı tutmuyor ama yinede benim yöntem daha sağlıklı:D Grenajı çizdikten sonra:D
@sungurmete Genelde ucuz fileler büyük ve fazla esnek oluyor onlar için seigen in söylediği yöntem daha iyi.Bendeki fila baya kalın gereksiz esnek değil dediğim şekilde laptop taşıyorum,laptop um hala sağlam:D
Beyler cuma gunu izmire gidiyorum, yeni motorum FZ6N nin satisini alip cumartesi istanbula getiriyorum kismetse
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)