evet arkadaslar fren manetı ve tıger egzoz da gıttı
debrıyaj manetı
sol sınyaller-on/arka
on cam
sag ayna
ısteyen var mı
yedek parça şubesi gibisin ön camı birisi istiyordu ne oldu
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:38 ----------
korumalı kışlık eldiveni kullanmak gerçekten zor ama eksikliğini kaza anında hissetmek kötü oluyor :( birde montu endro tipi almışsın keşke daha spor tarzı bişey baksaydın
Yok benim kırılan puig ön camdı . Çıkardığım orjinali geri taktırdım, fiyat sormadım o yüzden.
İndirimde olduğu için yazlık yarış botu aldım. Kalın çorapla şu an da giyebilirim gerçi . Oldukça başarılı ve korumalı bir model ama yarış motorlarında arka fren ayaklığa göre oldukça altta. Botun yapısı da buna göre yapılmış. Topuğu yüksek, resimdeki gibi. Şu an ayağım ayaklıktayken arka frene basıyorum her türlü, arka frene basmadan ayaklıkta tutmak çin işkencesi gibi .
Arka fren neyse ki ayarlanabiliyormuş, önceki motosiklet ayakkabımın tabanı daha düz, ona rağmen onda bile ayağımı zorluyordum. Bir ara arka fren pedalı değişmişti (gereksiz yere değişti, neyse o servise gitmiyorum artık), o zaman çok yukarıda ayarlamışlar, ben de ayarı sabit diye bunca zamandır kullanıyordum . Neyse yarın 1-2 cm aşağıya alıp rahat edeceğim. Aynı sıkıntıyı yaşayan varsa http://www.cbr250.net/forum/cbr250-s...a-cbr250r.html 'da göstermişler nasıl ayarlanacağını, sonrasında fren lambası ayarını tekrar yapmak gerekiyormuş, o da kullanım kılavuzunda yazıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:16 ----------
Bu sefer güzergah senden , sırayla.
Tamam :( c.tesi ye kadar bi yol bulacağım.
Hepsi ne tuttu? Ben de alacam, CBR kışın da benim olacak, vurucam kırbacı.
Motorcu olacaksak Altınoluk yazlıkçısı gibi kışın kaybolacak değiliz ya, yandığı yere kadar, yandığı yerden çekecem, pizzacı yoldaş karda kayısı kadar tekerle gidiyor valla, ben de kaldırmıyorum motoru falan. Zaten arabanın da bakımı geldi hiç binesim yok.
Sürekli nerede duracağı konusuna girmeden, şöyle izah edeyim. Fren yapmak için ayaklığın üzerine getirmemle arka frene basmış oluyorum, aynı şekilde geriye götürmemle arka freni ani bırakmış oluyorum. Çok yukarıda kaldığı için, arada boşluk yok. Bütün arka fren hassasiyeti kayboldu, yolda perişan oldum bugün . Neyse yarın halledeceğim, hava çok erken kararıyor, el feneriyle uğraşmak istemedim şimdi.
Konusu açılmışken, benim de arka fren ile fren lambam arasında bi gariplik var, arkayı kilitlercesine basmadan fren lambasını yakmıyor, genelde çok kullanırım arka freni, virajlarda falan da arka fren+gaz yaptığım oluyor ama arka fren lambam yanmıyor. Özellikle de sıkışık trafikte el hep gazla meşgul olduğundan sürekli arka kullanırım ama lamba yakmaması tehlike arz ediyor.
Müşirini bi elleşmek lazım.
düz hesap 500 tl diyelim, mont ve pantolonu kartla aldım, değilse daha da düşük olabilirdi fiyat,yağmurluk ve içlik haricindekileri denedim bu akşam, gayet iyiydi,
tabi eldivenin biraz daha açması ve benim alışmam gerekiyor zamanla, onun haricinde gazı açıp da soğuk hissetmemek güzel bir olay,gittiği yere kadar binerim, vurucam kırbacı ben de
ASPANDA BÜRKÜT, JERDE KÖKBÖRÜ BOL
Bu arada hayırlı olsun Çağatay. Güle güle kullan yeni ürünlerini.
Önce emniyet, sonra hareket...
sonunda bende hayalini kurduğum cıbıra kavuştum,şunu söyleyebilirim ki beklediğimden iyi gidiyo
HERKESİN BİRGÜN ÖLÜMÜ TADACAĞINI,BAZILARININ HAYATI TADACAĞINI ÖĞRENDİM...
sağolun,eksik olmayın hep beraber inşallah..ilk motosikletim ve 3 gündür kullanıyorum ama izmirde girmediğim yol kalmadı nerdeyse...bide lastiklere güvenebilsem...
bu arada bu cıbırın yağına suyuna nerden bakıyoruz kısa bi tarif alabilirmiyim acaba
HERKESİN BİRGÜN ÖLÜMÜ TADACAĞINI,BAZILARININ HAYATI TADACAĞINI ÖĞRENDİM...
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)