Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Kasım 2012, 12:09
#11221
-unnamed- adlı üyeden alıntı
ilk motorum olmadığı için çabuk sıkıldım yalan yok...
büyük motor almaktan son anda vazgeçip bunu aldım, yanlış karar vermişim demek ki...
benimde cbr250r dördüncü motorum, kullandığım motorlar içinde en kalitelisi bu bi süre daha devam etmeyi düşünüyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:05 ----------
kadir962 adlı üyeden alıntı
meraba arkadaşlar bende de cbr 250. 6 bin deviri geçmeme rağmen 20 kuruş yakıyor anormal bı durum varmı acaba normalmı.birde rizoma elcik ve topuz taktım topuzlar sabıt durmuyor el ile donuyor.cbr 250 lerde bole doner sabıt durmaz dıyorlar dogrumudur acaba cevaplarsanız cok sevınırım teşekkurler
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:54 ----------
ewet bunun nedeni nedir acaba.yada normalde yedek depoya duşmeden nekadar benzin alması lazım ve kaç km yapmam lazımdır acaba
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:56 ----------
ewet bunun nedeni nedir acaba.yada normalde yedek depoya duşmeden nekadar benzin alması lazım ve kaç km yapmam lazımdır acaba
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:00 ----------
Yardımcı olursan çok sevınırım topuz ve yakıt durumu ile ilgili
Evet topuzlar sabit değil dönüyor, 6.000 deviri geçmeyipte 20 krş yakan ve bunu dile getiren bir sen çıktın forumdan. Eğer ölçümü doğru yaptıysan servise gitmende fayda var çünkü bizim motorların yakıtı bu kadar yüksek değil.
Reklamlar
-
11 Kasım 2012, 13:06
#11222
Ilanima arayanlar oldu ama genelde meraktan ariyorlar.
Bir tek ciddi dusunen bir arkadas geldi bakti. Baska birisi 7000 TL vereyim mi dedi
Sormak istedigim trafik sigortamiz 156 TL gozukuyor bende. satis yapacaksam, yeni alan arkadas trafik sigortasini ne kadara yapacak? tam bilmedigim icin konuyu bakmaya gelen arkadasima net birsey soyleyemedim. 400 500 TL lerden bahsediyordu ki benm arabanin bile o kadar degil trafik sigortasi.
Birkac kisi de aradi goreyim diye ama geri aramadilar
-
11 Kasım 2012, 14:08
#11223
cacique adlı üyeden alıntı
Ilanima arayanlar oldu ama genelde meraktan ariyorlar.
Bir tek ciddi dusunen bir arkadas geldi bakti. Baska birisi 7000 TL vereyim mi dedi
Sormak istedigim trafik sigortamiz 156 TL gozukuyor bende. satis yapacaksam, yeni alan arkadas trafik sigortasini ne kadara yapacak? tam bilmedigim icin konuyu bakmaya gelen arkadasima net birsey soyleyemedim. 400 500 TL lerden bahsediyordu ki benm arabanin bile o kadar degil trafik sigortasi.
Birkac kisi de aradi goreyim diye ama geri aramadilar
Ben Temmuz 2012 de yaptırdım trafik sigortasını. 50 tl
Barbaros- Ankara 1981
2015-Halen: Harley Davidson Sportster FortyEight XL1200 X
2012-2013 : Honda CBR 250R
-
11 Kasım 2012, 14:36
#11224
Sormak istedigim trafik sigortamiz 156 TL gozukuyor bende. satis yapacaksam, yeni alan arkadas trafik sigortasini ne kadara yapacak? tam bilmedigim icin konuyu bakmaya gelen arkadasima net birsey soyleyemedim.400 500 TL lerden bahsediyordu ki benm arabanin bile o kadar degil trafik sigortasi.
O arkadaş kasko'dan falan söz etmiş olabilir mi acaba? Daha geçen ay arkadaşa CBR 125 aldık, sigortasını yanılmıyorsam 130 TL gibi bir fiyata yaptırmıştı. Sizin 156 TL gözüküyorsa tamamen tahmine dayalı söylüyorum yeni yapılacak olan trafik sigortası 180 ila 200 TL civarında olacaktır.
Daha önce de dediğim gibi motorunuzla ciddi ciddi ilgileniyorum ama iş güç şu bu derken ancak haftaya İstanbul'da olabilirim. Sizi arayıp konuşamadım da bu nedenle, yoksa motoru çoktan alıp gitmiştim Neyse kısmetse olur.
-
11 Kasım 2012, 15:13
#11225
dun yıne bıraz pıyasaya bakalım dedık bı de haber saldık makına alcaz dıye.
tek bı tane cıddı 636 vardı takasa gırılebılecek. 11istedi ustune. satıp almak daha mantıklı dıye vazgectım. gercı ayak ustu 11 pazarlıkla 10a felan alınırdı
ahanda bu
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...04514917/detay
-
11 Kasım 2012, 15:19
#11226
oznkrçm adlı üyeden alıntı
Sormak istedigim trafik sigortamiz 156 TL gozukuyor bende. satis yapacaksam, yeni alan arkadas trafik sigortasini ne kadara yapacak? tam bilmedigim icin konuyu bakmaya gelen arkadasima net birsey soyleyemedim.400 500 TL lerden bahsediyordu ki benm arabanin bile o kadar degil trafik sigortasi.
O arkadaş kasko'dan falan söz etmiş olabilir mi acaba? Daha geçen ay arkadaşa CBR 125 aldık, sigortasını yanılmıyorsam 130 TL gibi bir fiyata yaptırmıştı. Sizin 156 TL gözüküyorsa tamamen tahmine dayalı söylüyorum yeni yapılacak olan trafik sigortası 180 ila 200 TL civarında olacaktır.
Daha önce de dediğim gibi motorunuzla ciddi ciddi ilgileniyorum ama iş güç şu bu derken ancak haftaya İstanbul'da olabilirim. Sizi arayıp konuşamadım da bu nedenle, yoksa motoru çoktan alıp gitmiştim
Neyse kısmetse olur.
Ozan selam, acelem yok, kimse on odeme yapip 3 5 birsey birakmadikca motoru kimseye baglamam onun icin su anda sahibi benim halen istersen geldiginde arayabilirsin, forum icinde bir arkadasa birakmak bnm icin daha iyi olurdu tabi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:17 ----------
wolrath adlı üyeden alıntı
dun yıne bıraz pıyasaya bakalım dedık bı de haber saldık makına alcaz dıye.
tek bı tane cıddı 636 vardı takasa gırılebılecek. 11istedi ustune. satıp almak daha mantıklı dıye vazgectım. gercı ayak ustu 11 pazarlıkla 10a felan alınırdı
ahanda bu
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...04514917/detay
Baris illa racing alacaksin yani?
-
11 Kasım 2012, 15:52
#11227
4silindir sport touring de olabılır. vfr mesela
-
11 Kasım 2012, 18:56
#11228
bununla da h.ıcı cıddı grusecegız.takası kabul eden ender CClerden 636dan daha ıyı bır teklıf olacak hersekılde.tek sorun yag yakma vs olayı hakkında pek bılgı sahıbı degılım
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...2657564/detay/
-
11 Kasım 2012, 19:24
#11229
Zippo's adlı üyeden alıntı
Hayırlısı olsun abi.Ne almayı düşünüyosun kısmetse ?
kardeşim gönlümdeki aslan fazer...nasipse fazer alacağım....
benimde cbr250r dördüncü motorum, kullandığım motorlar içinde en kalitelisi bu bi süre daha devam etmeyi düşünüyorum
uzun yıllar gönlüne göre binersin inşaAllah, kazasız belasız...
bide resim koyalım ortalık şenlensin biraz...
-
11 Kasım 2012, 19:26
#11230
wolrath adlı üyeden alıntı
Hacı sen cbr ile viraja yatamıyorum derken bu motorlara hiç bakma bence...alacaksan da eğitimi cbr ile al ve öyle sat bence...
-
11 Kasım 2012, 19:40
#11231
-
11 Kasım 2012, 20:38
#11232
cbr250r için koruma takozunu alan ve kullanan varmış aramızda vaktim vardı forumu bayaa bi geçmişten gelerek inceledim tekrar.
sorum şu ki koruma takozunu taktığımızda motor yatarsa falan toptan koruyor mu yoksa gidon topuzları falan hala sıkıntı yaratır mı önerir misiniz?
-
11 Kasım 2012, 21:01
#11233
Koruma takozları motoru ve şasiyi koruyor, koruma demirleri gibi yan devrildiğinde üzerinde durmuyor. Gidon ve başka noktalardan yine yere değer. Düşük hızda düşüp asfaltta sürüklenirsen yine yan grenajları da koruyabilir ama daha fazla birşey beklememek lazım.
Yoshimura koruma takozuyla kaza yapmıştım, daha önceki mesajlarımda var. Kaldırıma düştüğü için ön grenaj perişan oldu ama yanları korudu. Metal kısmı düzeltilip eski haline geliyormuş ama servisteki eleman daha önce gelen kazalı bir motorda takoz yamulurken şasiyi de bükmüş gibi birşey dedi. O yüzden şu an kullanmıyorum.
-
11 Kasım 2012, 21:43
#11234
-
11 Kasım 2012, 21:59
#11235
Bakırköy de 48 sk... plakalı siyah cbr 250 gördüm bugün...
Neyse , konuya geleyim,
Arkadaşlar motoru kış uykusuna yatırmak için neler yapmak gerekiyor,motor brandayla bi balkon çıkmasının altında bağlı duruyor, (güvenlik kamerası mevcut)
Kanada da yaşayan motorcu bi arkadaşıma sordum bunları yazdı:
Ustu kapaliysa birsey olmaz ancak benzin deposunu agzina kadar doldurup fuel stabilizer ekle ki benzin hava alip bozulmasin. Aku yu de cikarip eve koy yoksa bosalir ayrica battery charger alip akuyu sarjda tutsan daha da iyi olur. (Honda otomatik sarj satiyor surekli olarak sarj ediyor)
Motoru durdugu yerde sogukken calistirmak motorun omrunu kisaltiyor. Ayrica tekerleklerin havasini 50 psi a cikarki tekerler ucgen olmasin agirliktan yada lifte kaldir. Ben jack aldim motoru askiya aliyorum ki yuk teker ve amortisorden kalksin
Bu arada motoru iyice temizle ve cila at . Birde tum vida ve ek yerlerine wd-40(ince yag) spray le
fuel stabilizer i (su giderici) 2-3 benzinciye sordum, bulamadım, o bi şekilde bulunur da , hangi oranda karıştırmalıyız, bilen kullanan var mı?
ayrıca, aküyü çıkarmak zor mu, grenaj sökmemiz gerekir mi? , bahsi geçen şarj aletinden veya benzerinden kullanan var mı?
ASPANDA BÜRKÜT, JERDE KÖKBÖRÜ BOL
-
11 Kasım 2012, 22:01
#11236
aku sokmek basıt.arka koltugu on koltugu sok.cıvataları sok.cıkıyor
-
11 Kasım 2012, 22:02
#11237
Soğukta çalıştırmak zarar vermez. Tekerleklerin altına tahta koyman yeterli. Benzin 1 senede anca bozuluyor. Biraz benzin olsa yeterli. Fullemeye gerek yok.
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
11 Kasım 2012, 22:11
#11238
wolrath adlı üyeden alıntı
aku sokmek basıt.arka koltugu on koltugu sok.cıvataları sok.cıkıyor
eyvallah
viper17 adlı üyeden alıntı
Soğukta çalıştırmak zarar vermez. Tekerleklerin altına tahta koyman yeterli. Benzin 1 senede anca bozuluyor. Biraz benzin olsa yeterli. Fullemeye gerek yok.
peki yine de soğuğa karşı herhangi bir madde karıştırmalı mıyız benzine? tahta meselesi tamam , yine de lastik basınçlarını yükseltmeli miyim olduğu yerde bekleyeceği için?
aküyü çıkarttık diyelim şarjda bekletmek zorunda mıyız? Veya hiç çıkartmasam 10-15 günde bir max 30 dakikalığına çalıştırsam daha mı iyi olur, ne dersiniz?
ASPANDA BÜRKÜT, JERDE KÖKBÖRÜ BOL
-
11 Kasım 2012, 22:17
#11239
2 haftada 1 kere çalıştırmak, mümkünse turlamak daha sağlıklı Benzine bişey yapmanıza gerek yok. Lastiğin basınçları normal seviyede olsun. Ayda 1 kere sarj edebilirsiniz aküyü.
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
11 Kasım 2012, 22:24
#11240
oldugu yerde sarj olmuyor aku, ılerı takat lazım dıye bılıyorum??
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 11 kullanıcı var. (0 üye ve 11 misafir)
Bu Konudaki Etiketler