Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
03 Kasım 2012, 20:04
#11101
gün itibariyle motorumu satmış bulunuyorum..darısı satanların ve almayı düşünenlerin başına...honda nın çabuk elden çıkarılabilirliği, belki ankara piyasasından belki sezon sonu olduğundan belki fiyatından (8750-8500-8250) dolayı 10 eylülden bu yana ilandaydı....kısmet bugüneymiş...
Reklamlar
-
03 Kasım 2012, 22:22
#11102
erro adlı üyeden alıntı
gün itibariyle motorumu satmış bulunuyorum..darısı satanların ve almayı düşünenlerin başına...honda nın çabuk elden çıkarılabilirliği, belki ankara piyasasından belki sezon sonu olduğundan belki fiyatından (8750-8500-8250) dolayı 10 eylülden bu yana ilandaydı....kısmet bugüneymiş...
Hadi ya çok üzüldüm gerçekten... Tam da eşime sizin motorunuzu gösterecektim, almayı düşündüğüm motor diye, başlığa girince şok oldum
Ama sizin adınıza sevindim... Hayırlı olsun...
”Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre hürmet ederiz. Fikirler, şiddetle, top ve tüfekle öldürülemez.” M.Kemal Atatürk...
-
03 Kasım 2012, 23:18
#11103
yukarıdaki lambaları bi uyduramadım , ya mavi ampul ya beyaz var baktığım yerde. benim farın rengiyle ikisi de sırıtıyor , karışımını bulamaz mıyız , farla aynı renk olsa.
resimde tam olduğu gibi çıkmamış , mavi daha belirgin gündüzleri. biraz ucuz motorlara takılan farlar gibi geliyo bana ne yazık ki
mavinin iyi durduğunu söylüyorlar ama beyaz felaket beyazlı resim çekmemişim maalesef.
-
04 Kasım 2012, 02:15
#11104
metci adlı üyeden alıntı
Hadi ya çok üzüldüm gerçekten... Tam da eşime sizin motorunuzu gösterecektim, almayı düşündüğüm motor diye, başlığa girince şok oldum
Ama sizin adınıza sevindim...
Hayırlı olsun...
kısmet hocam...sizle mesajlaşmıştık sanırım...buralardan bakmaya devam ederseniz elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım. alan arkadaş honda servisinde expertiz yaptırdı. gerçekten detaylı inceleyip herşeyine bakıyolar..öyle bir durum olursa ilgilenebilirim sanırım.
-
04 Kasım 2012, 03:53
#11105
forza46 adlı üyeden alıntı
yukarıdaki lambaları bi uyduramadım , ya mavi ampul ya beyaz var baktığım yerde. benim farın rengiyle ikisi de sırıtıyor , karışımını bulamaz mıyız , farla aynı renk olsa.
http://d1211.hizliresim.com/13/3/flkxt.jpg
resimde tam olduğu gibi çıkmamış , mavi daha belirgin gündüzleri. biraz ucuz motorlara takılan farlar gibi geliyo bana ne yazık ki
mavinin iyi durduğunu söylüyorlar ama beyaz felaket
beyazlı resim çekmemişim maalesef.
dostum farın xenon galıba. sana tavsiyem parkları turuncu yapman amerıkan park gibi bence gayet yakışır xenonla bırlıkte.bende elımdekı motoru cıkarmaya bakıyorum suan cbr250r alıcam en son kafaya yatan o. aldıgımda ılk ış xenon artı dedım sekılde yapmak parkları bu motora cok guzel gıder bence bı dene.
-
04 Kasım 2012, 11:31
#11106
bendeki
ASPANDA BÜRKÜT, JERDE KÖKBÖRÜ BOL
-
04 Kasım 2012, 12:47
#11107
erro adlı üyeden alıntı
sebebini bilmiyorum ama debriyajı hafifçe bırakıp tekrar sıkarsan rahatlıkla geçiyo bu olay sonrasında...
Mytap adlı üyeden alıntı
CBR şu an bende yok fakat eskiden 125 lik vardı. Onda da aynen çok nadir olurdu. Dediğiniz olay neredeyse her motorda gözlemlenebiliyor. Hatta küçük bir örnek ; Motor çalışmazken durmuş vaziyette bazen boşa almak bile sıkıntı yaratır. Bunun için tekerler biraz döndürülünce atmak daha kolaylaşır. Arkadaşın dediğin gibi debriyajı bırakıp tekrar sıkarsan sıkıntı falan kalmaz ;)
Saolasınız öneriniz işe yaradı
-
04 Kasım 2012, 12:54
#11108
stepfunk adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar selam, bugün itibariyle CBR'ımı satmış bulunuyorum :(
Abi hayırlı olsun
NC700X diyorummm
-
04 Kasım 2012, 16:12
#11109
peh.bızım ıs ıptal bı daha 18 yas altı olanları , dırek telefonu kapatıcam
bu arada dun kahramanları gezdım bayag. cbr 600f , RR , vfr , haya , r1, 636 ,gsx 6 vs bırck motora oturdum.detaylı ınceledım. vfr ye asık olurdum oncelerı lakın yakından ınceleyınce benlık olmadıgını gordum zıra o koltuk ne oyle ya? öf yani.tamam sport tourıng ama mobılet gıbı duruo yakından. uzdu benı acıkcası. cbr 600 f sandımdan daha sportıf oturusa sahıp. yanı rr ıle arasında fecı fark yok bekledıgım kadar.yenı olması-abs olması felan artıları elbette ama rr varken tercıh edermıyım bılmıyorum. rr acayıp hafıf. kendıme guvenım gedı oturunca , hareket ettırınce felan. 636 seklı semalı,motoru mukemmel ama temızı bulmak neredeyse ımkansız. haya evrım gecırmıs gıbı ve muazzam buyuk ya. acıkcası 1000lık alcak olsam bıle dusunmem heralde. r1 cok hos alet , ıvmeden gerı kaymayın dıye depo serıdı bıle dusunmusler felan. asırı teknolojık ama 2.elı bıle 40ın ustunde tabı 2010dan oncesı de suankıne gore bombos sayılır.gsx de guzel alet lakın asırı pahalı hondaya gore.arada en az 5kagıt oynuyor.
fıyatı olsun,kompakt yapısı olsun pıyasada cok olması olsun en uygun suan 600 RR gıbı duruo. bakalım hayırlısı motor suan satılırsa alırım gıbı duruo ama bıraz daha gecıkırse satıs subat gıbı dusunuyorum zıra aralık-ocak dogum ıznım var ıstanbulda
---------- Post added at 14:12 ---------- Previous post was at 14:09 ----------
casillas00 adlı üyeden alıntı
Abi hayırlı olsun
NC700X diyorummm
dun bayıde ben de baktım.bana gore degıl ama hos alet ve cok tuttu dıyor adam.kokluyormus adeta.ıvmesı de cok ıyı dıolar (cbr a gore)
yapılıs amacı sonucta bu.torklu sehrıcı makınası.
vergısı ıste bı sacma geıyor bana.1200 motor ıle aynı...
-
04 Kasım 2012, 16:31
#11110
Herkese Selam,,
Arkadaşlar bir sorum olacak motoru en son cuma günü kullandım ve garaja bıraktım az önce yağ kontrolü aklıma takıldı ve motoru 5 dakika rolantida çalıştırdıktan sonra küçük bir tur attım ve kendime göre motoru düz tutup sağ taraftaki yağ göstergesine baktım fakat yağdan eser görünmüyor. Çok şaşırdım açıkçası (Not : Motor 870 km de). Yorumlarınızı bekliyorum. Motor yağ yakmış olabilir mi? Yoksa farklı bir şekilde mi bakmam gerekiyor.
Şimdiden ilginiz için teşekkür ederim
-
04 Kasım 2012, 17:06
#11111
alone_rider adlı üyeden alıntı
Herkese Selam,,
Arkadaşlar bir sorum olacak motoru en son cuma günü kullandım ve garaja bıraktım az önce yağ kontrolü aklıma takıldı ve motoru 5 dakika rolantida çalıştırdıktan sonra küçük bir tur attım ve kendime göre motoru düz tutup sağ taraftaki yağ göstergesine baktım fakat yağdan eser görünmüyor. Çok şaşırdım açıkçası (Not : Motor 870 km de). Yorumlarınızı bekliyorum. Motor yağ yakmış olabilir mi? Yoksa farklı bir şekilde mi bakmam gerekiyor.
Şimdiden ilginiz için teşekkür ederim
motor dinlenmiş halde bakman gerekiyor...içerideki yağın süzülmesi lazım...bir de motoru kendi başına hem düz tutmaya çalışıp hem yağ göstergesine bakma fazla
-
04 Kasım 2012, 20:01
#11112
Hondanın sitesinde cbr 125 hakkında '' yeni 100/80-17 ön ve 130/70-17 arka tekerleri '' yazıyor yeni motorlarında tekerleklerimi büyütmüşler ?
-
05 Kasım 2012, 00:56
#11113
Arkadaslar,
Motorunu satmis olanlara / satanlara ufak bir sorum var, daha once hic motosiklet satmadigim icin cahilligime verin soracagim soruyu kimseye motorumu satmadan bindirmek istemem test surusu bile olsa belki acemi vs, duser eder..
Motosikletlerinize bakmaya gelenlerle nasil yapiyorsunuz ?
-
05 Kasım 2012, 01:24
#11114
cacique adlı üyeden alıntı
Arkadaslar,
Motorunu satmis olanlara / satanlara ufak bir sorum var, daha once hic motosiklet satmadigim icin cahilligime verin soracagim soruyu
kimseye motorumu satmadan bindirmek istemem test surusu bile olsa belki acemi vs, duser eder..
Motosikletlerinize bakmaya gelenlerle nasil yapiyorsunuz ?
acemi adam zaten binmeye çekiniyo genelde ki anlarsın bilip bilmediğini binişinden duruşundan...ben satareken honda da expertiz yaptırdık, ordaki arkadaşlar test sürüşüne çıkıyolar...dolayısı ile alıcının binmesine gerek kalmıyor...
-
05 Kasım 2012, 03:56
#11115
ya ben cbr'ımı yaklaşık 300 kmdir kullanıyorum 1 depo yaktım benzin ve asıl sorum şu ki;
motoru hangi devirlerde vites arttırırsam daha ekonomik bi sürüş çıkar ortaya? (ben genelde 5-6 arası geçiş yapıyorum)
-
05 Kasım 2012, 10:40
#11116
Dün RüzgarSA nin motorunu kullanma sansım oldu iki kişi cok kısa mesafede ama şunu diyebilirim safkan spor turing bir motor herseyi ile cok sevdim önceden dememe şansım olsa büyük ihtimalle ben bu motoru alırdım tek dez avantajı atom karınca aynaları dar arka teker birde fıtı fıtı cikan sesi onun dışında çok güzel alet...
Bu fikrim benim kendi motorumda ki zincir sorunu nedeni ile yasadığım sarsıntı ve konfor kaybından da kaynaklanıyor olabilir.
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
05 Kasım 2012, 14:32
#11117
kakare adlı üyeden alıntı
ya ben cbr'ımı yaklaşık 300 kmdir kullanıyorum 1 depo yaktım benzin ve asıl sorum şu ki;
motoru hangi devirlerde vites arttırırsam daha ekonomik bi sürüş çıkar ortaya? (ben genelde 5-6 arası geçiş yapıyorum)
5000 devirlerde vites değiştirebilirsiniz. Bir de yakıt ekonomisi için 6. vitesi kullanmanızı tavsiye ederim.
5000 devirde 6. vites 80 yapıyor. 6000 devir 100, 7000 devir 120 yapıyor.
Ben bir depo ile 80-90 hızla 400 kmden fazla yol alabiliyorum şehirlerarası.
-
05 Kasım 2012, 16:16
#11118
cbr 250 nin motoru ninjanin aksine dusuk devirlerde en yuksek torku vermesi icin tasarlanmis. Aceleniz yoksa ve yol musaitse 50 km de bile 6. vitesi kullanmanin bir sakincasi yok. İguvenin dedigi gibi. 3000-5000 rpm arasida amac ekonomiyse en dogru devirler.
-
05 Kasım 2012, 17:34
#11119
cacique adlı üyeden alıntı
Arkadaslar,
Motorunu satmis olanlara / satanlara ufak bir sorum var, daha once hic motosiklet satmadigim icin cahilligime verin soracagim soruyu
kimseye motorumu satmadan bindirmek istemem test surusu bile olsa belki acemi vs, duser eder..
Motosikletlerinize bakmaya gelenlerle nasil yapiyorsunuz ?
hayatta vermem
ustunde baksın.ılerı gerı gıtsın.expertız alsın ama yola cıkarttırmam...duserse nasıl hesap soracaksın?
-
05 Kasım 2012, 17:56
#11120
3000 lerde motorun istop etmesi korkum var açıkçası bi sorun olmuyo mu? yada bu motoru boğmak deyimi bu şekilde olmaz mı? :D acemilik işte ;)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler