Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #11021
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Alıntı vlknsyrn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende simdiye kadar pek görmedim kimse ya fotolamıo yada paylaşmıo

    1 vites 20 km ile giderken gazı yedir 8bin - 9bin devire kadar cıkar, debriyajı tatlı bırak kalkınca dizlerinle sıkabilirsin depoyu ayaga kalkıp kucaklayabilirsinde bu ileri derecede olacak bişi tabiki..teraziye alman önemli..inerkende patates cuvalı gibi inmemen icin gazı hafiflet ayaga kalkarak ta gidonu kendine cekebilirsin hafiften stn bu dediklerimi yaparken motor inior olucak ...ama sen sen ol tedbiri elden bırakma guvenliğini sagla..yapamıosan zorlama

    sen nasıl yapıosun ?
    bende ki cbr 125 8-10 ile giderken redline sokup,debiyajı birden bırakıyorum 2-3 sn anca havada kalıyor:D.Birisi ninjalar tekere gelmiyor demişti diye hatırlıyorum hem de hiç görmemiştim,o yüzden merak ettim.9000 devir yetiyorsa iyiymiş,hem de 30-40 la giderken.Arkadaşın cbr 250 de kolayca tekere geliyor ama ne zorladı ne de hareket halindeyken denedi.
    vlknsyrn bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #11022
    uthec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ocak 2009
    Şehir
    Trabzon
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700 Youtube: /yolavcisi
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0382015/detay/

    arkadaşın motoru..kazasız, boyasız, değişensiz temiz motordur..8,350 demiş ama indirir daha..
    metci bunu beğendi.
    Youtube: YOL AVCISI

  3. #11023
    metci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2009
    Şehir
    Afyonkarahisar
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı uthec adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0382015/detay/

    arkadaşın motoru..kazasız, boyasız, değişensiz temiz motordur..8,350 demiş ama indirir daha..
    Az yakınlarda olaydı iyiydi
    ”Samimi ve meşru olmak şartıyla her fikre hürmet ederiz. Fikirler, şiddetle, top ve tüfekle öldürülemez.” M.Kemal Atatürk...

  4. #11024
    tugfox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2012
    Herkese merhaba, motosikletimle 5400km'yi geride buraktım. Geçen hafta Beykoz'u sel götüren yağmurda Beykoz'daydım Bering Deri Ceketim sayesinde üst kısmım hiç ıslanmadı. Altımda da günlük kotumun altında bisikletimde kullandığım termal kışlık uzun askılı taytım vardı. Kotum sırılsıklam olsa da tayt sayesinde ıslaklık hissetmedim. Ama ayakkabım, ayaklarım sırılsıklam oldu resmen yüzdü Bir ara paraya kıyıp Dainese Torque Pro Bot almam lazım.

    Yazlık eldivenlerim halen idare ediyor problem yaşamıyorum ama kış ayları için mümkünse rüzgar ve soğuk geçirmeyen bir eldiven almam gerekiyor. Kışlık, üşütmeyen eldiven kullanan ve tavsiyede bulunabilecek biri var mı aramızda?

  5. #11025

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Dainese Scout Gore-tex eldiven kullanıyorum ben. Bazı yastık eldivenler gibi değil, ince sayılır, o yüzden kontrolde falan zorluk yaratmıyor. Koruma olarak da iyi. Geçen 4 saatten fazla yol yaptım, bunun yarısı sağanak yağmurdu. Benzin almak dışında durmadım, pompacı bu havada motora mı binilir dedi . Ama gore-tex giysi kesinlikle su almıyor ve üşütmüyor. Buradaki mağazalardan da gore-tex malzemeli yine uygun fiyatlı eldiven bulunabilir.

  6. #11026
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    fıyat az uygun olsa ıyıydı
    ıse gıreyım dedıgını alacagım dostum

  7. #11027
    yns_cbn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2011
    Şehir
    salihli manisa
    Motosikleti
    HONDA CBR 250R, Lifan PONY
    Alıntı seigen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rölanti 1500 rpm'de olması lazım. Ama ilk çalıştığında yüksek oluyor, ısındıkça 1500'e iniyor. İlk çalıştığında bakmış olmayasınız? Ayrıca servis doğru söylemiş, ayarlama yapılmıyor .
    teşekkürler ama 90 km sonra bile hala 1700'lerde. Neyse honda nasıl ayarlamışsa öyle kalsın ne yapalım ;)

    ---------- Post added at 21:37 ---------- Previous post was at 21:04 ----------

    [QUOTE=Jies;2845038]ilgilenen, şifa dileyen, referans paylaşan mesja atan herkese teşekkürler. Daha iyi hissettim desteğinizi görünce. sağolun. acil kapısından girdiğim okmeydanı eğitim ve araştırma hastanesinde geçirdiğim ameliyatın üzerinden 16 gün geçti.

    Elimde biri ekran kartı kutusu büyüklüğünde olmak üzere 3 kutu ilaç yazan reçete ile taburcu oldum. Dikişler alındı bayram arefesinde, elimle yumruk yapabiliyor, parmaklarımı büyük oranda kukullanabiliyorum artık ama uyuşma var tabi. Dirsek yaklaşık 30-40 derece açılıp kapanıyor ama o 170 leri geçtim de 150 derecelere kadar nasıl açılacak, açılacak mı belirsiz, fizik tedavi sürecine gireceğim bayram sonrası.

    Motoru kaza sonrası sağolsun kurye arkadaşlar evinin garajına koyup anahtarı da hastaneye getirip kardeşim dert etme istediğin zaman gel al demişlerdi. sağolsunlar çok yardımcı oldular. çok saygı duydum gösterdikleri ilgiye.

    Eve getirdiğimde şöyle bi bakınmıştım sağına soluna, sol takoz, sağ elcik, ön çamurluk, sağ büyük grenajda ve bittiği yerde başlayan gösterge panelinin gömülü olduğu plastik kısımda ufak kırıklar, sol büyük grenajda çizik.. vites pedalı.. değişecek parçalar kabaca bunlar. pasta cila ile uğraşmadan değiştireceğim, masraf 300-500 lirayı geçmez gibi görünüyor. Bir de getiren arkadaş (ben eve arabayla yolcu olarak döndüm) gaz kesince bir takırtı geliyor tak diye vuruyor bişey nereden geldiğini anlamadım dedi, şasiden mi ön amortisörden mi şanzımandan mı bilememiş. Korkmuş sorun vardır diye 1. viteste gelmiş yavaş yavaş. Ona da bakılır artık serviste bi gün..

    getirdik arkadaşla eve, motor kapının önünde, üstü örtülü, diskte kilit var. Gelip geçerken bakıyorum öyle. Açmak gelmiyo pek içimden brandayı. kol açılsın hele, gerisi olur gider. hasarı motor değil biz almışız. çarpışma anında sanırım insan refleksif olarak iç organları korumak üzere dirsekleri istemsiz çıkarıyor sağa sola.

    virajın ne demek olduğunu zor yoldan öğrendim. kolum tekrar motosiklet üzerine çıkmama izin verecek kadar iyileşince ilk iş honda'nın güvenli sürüş eğitimi 2 programına gideceğim. Gitmemiş olanlar mutlaka eğitim alın, bana olmaz demeyin. olduktan sonra keşke demenin anlamı olmuyor.

    karartmasın yazdıklarım içinizi, önümüzdeki bahara kol iyileşir, gelirim bi geziye öyle bakıyorum..
    Çok geçmiş allah beterinden korusun. Bu benim 6. Senedeki 4. Motorum ve gözünden bile sakındıgın motorunla kaza etmek ve yaralanmak nasıl bir duygu emin ol çok çok iyi bilirim. Emin ol allah korumuş seni sen iyi ol da gerisi kendiliginden oluyor zaten. Ama çok dramatik bir şey yazmışsın hani kalkmaya çalıştım ama kalkamadım sonra yolda kalmamın tehlikeli olacagını söylediler beni asfalt kenarına oturttular motoruma baktım yerde yatıyordu... Demişsin ya, aklıma ilk kazam geldi hemde ilk motorumu aldıgım ilk gün. Sag kolum omzum sag gögsüm sag kalçam mahvolmuştu asfalta sürtünmekten vücudumun bilmeigim daha dogrusu bakmadıgım bi yerlerinden kan sızıyordu asfaltın ortsında ayaga kalkıp motoruma bakmak istiyordum. Arkadan gelen kamyonun önünden motorumu almak istiyordum, kendimin neyi var umrumda degildi o an için tek düşündügüm motordu. tam 6 yıl önce. mOtorda neydi biliyor musun 100'lük ramzey cup modeliydi yani altı üstü 2000 lira. Yani maddi degeri 0'a yakın bişey. O gün anladım motorcunun en degerli şeyin motoru oldugunu. Ondan sonra daha 3 motor sayısız kaza.... vE yaz kış motor üzerinde geçen yaklaşık 90.000 km. Arabam da var ama herşeye ragmen motorsuz olmaz yapamam. Arkadaşlar ne dersiniz belkide aşk böyle bişeydir, en sevdigin şeyin senin sebebin olacagını, onun üzerinde ölecegini bile bile yine onunla olmak yine onu sevmektir...

  8. #11028
    anildurmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ocak 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Beyler bir sorum olacak; 4000 bakimi icin mototal ile konustum sizin bakim 5000 de dediler siz kacta spktunuz bakima dogrusu nedir bunu yapan arkadaslar cevaplarsa sevinirim...
    Counter-Steering Always Works !..

  9. #11029
    yns_cbn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2011
    Şehir
    salihli manisa
    Motosikleti
    HONDA CBR 250R, Lifan PONY
    Alıntı anildurmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler bir sorum olacak; 4000 bakimi icin mototal ile konustum sizin bakim 5000 de dediler siz kacta spktunuz bakima dogrusu nedir bunu yapan arkadaslar cevaplarsa sevinirim...
    anıl kardeş banada manisa yükseliş 4000 dedi

  10. #11030
    hakanerdogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2012
    Motosikleti
    DL1000A
    İlk uzun yolculuğuma çıktım CBR 250R ile, bu anı gerçekleştirebilmek için 6 bin km tecrübeye ihtiyacım varmış

    Uzun yoldan kastım benim için uzun tabi, Ankara Eryaman Çevreyolundan Havalimanı yolu, oradan Çankırı istikameti, Çankırı Merkez, Ayan mevkii, ve Ilgaz yolundan köy yoluna giriş. Dönüş ise Köyden Çankırı merkez, Eldivan, Şabanözü, Çubuk, Bağlum, Eryaman Ank.

    Toplamda 400 km civarı yapıyor.

    Uzun yol izlenimlerim CBR için oldukça olumlu, gerçek bi SBK olmadığı için büyük avantajları var. Honda her ne kadar supersport olarak tanımlasa da motorunu bence ağır bir mini-touring.

    Rampalarda falan yeri geldi yüksek devirli seyrettim, hararet sorunu şişme falan vs... herkesin sorduğu saçma sorunsallar yok. Ortalama 70 km/s civarı seyrettim, aralarda bastım tabi ama az. İki motorduk zaten, temkinli seyrettik. Arkadaşın motoru 125 cc bir cross olduğundan olacak ki Ankara'dan Çankırı merkez'e 14 TL'lik benzinle indim Şaka gibi farkındayım, Fakat genel seyrim 6. vites 4000 dev-dak dolaylarında idi. Biraz sabır işi ama, ettim.


    erro ve Lütfücüğüm bunu beğendiler.

  11. #11031
    inanck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2008
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    honda cbr 250r
    Alıntı hakanerdogan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlk uzun yolculuğuma çıktım CBR 250R ile, bu anı gerçekleştirebilmek için 6 bin km tecrübeye ihtiyacım varmış

    Uzun yoldan kastım benim için uzun tabi, Ankara Eryaman Çevreyolundan Havalimanı yolu, oradan Çankırı istikameti, Çankırı Merkez, Ayan mevkii, ve Ilgaz yolundan köy yoluna giriş. Dönüş ise Köyden Çankırı merkez, Eldivan, Şabanözü, Çubuk, Bağlum, Eryaman Ank.

    Toplamda 400 km civarı yapıyor.

    Uzun yol izlenimlerim CBR için oldukça olumlu, gerçek bi SBK olmadığı için büyük avantajları var. Honda her ne kadar supersport olarak tanımlasa da motorunu bence ağır bir mini-touring.

    Rampalarda falan yeri geldi yüksek devirli seyrettim, hararet sorunu şişme falan vs... herkesin sorduğu saçma sorunsallar yok. Ortalama 70 km/s civarı seyrettim, aralarda bastım tabi ama az. İki motorduk zaten, temkinli seyrettik. Arkadaşın motoru 125 cc bir cross olduğundan olacak ki Ankara'dan Çankırı merkez'e 14 TL'lik benzinle indim Şaka gibi farkındayım, Fakat genel seyrim 6. vites 4000 dev-dak dolaylarında idi. Biraz sabır işi ama, ettim.


    http://i938.photobucket.com/albums/a...n/DSC03454.jpg



    Ben de uzun yolda (İzmir-Aydın otoban) 6. viteste ~5000-5000 arası devirle kullanıyorum. Bu motorla 80-95 km arası hızlar inanılmaz rahat katediliyor. 70-90 arası 6. vites düşük/orta devir çok çok az yakıyor.
    hakanerdogan bunu beğendi.

  12. #11032

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Alıntı anildurmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler bir sorum olacak; 4000 bakimi icin mototal ile konustum sizin bakim 5000 de dediler siz kacta spktunuz bakima dogrusu nedir bunu yapan arkadaslar cevaplarsa sevinirim...
    3 binde yağ değiştirdim. İkinci bakımı için Mototal 6 binde demişti, o km'deyken gittim . Sonra 9 binde yağ değişimi, 12 binde bakım oldu yine.
    Şimdi 15 binde yağ değişti, 18 binde bakıma giriyorum bu hafta. (12 bin'deyken motor garantiden değişti 12-13 bin arası rodaj yaptım, yani 13 binde tekrar bakım oldu, ikinci bir bin bakımı gibi.) Zırt pırt bakıma giriyoruz, çıkıyoruz işte .

    Çok acayip 4 bin, 5 bin, 6 bin, her servis farklı.

  13. #11033
    hakanerdogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2012
    Motosikleti
    DL1000A
    Alıntı seigen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3 binde yağ değiştirdim. İkinci bakımı için Mototal 6 binde demişti, o km'deyken gittim . Sonra 9 binde yağ değişimi, 12 binde bakım oldu yine.
    Şimdi 15 binde yağ değişti, 18 binde bakıma giriyorum bu hafta. (12 bin'deyken motor garantiden değişti 12-13 bin arası rodaj yaptım, yani 13 binde tekrar bakım oldu, ikinci bir bin bakımı gibi.) Zırt pırt bakıma giriyoruz, çıkıyoruz işte .

    Çok acayip 4 bin, 5 bin, 6 bin, her servis farklı.
    Makineniz neden garantiden değişti acaba?

  14. #11034

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Daha önceki sayfalarda yazmıştım. 1-3-6-9 bin km'lerde yağ değişmesine rağmen ve her sürüşten önce yağı kontrol edip lower'ın üzerinde olmasına rağmen 11970 civarındayken motor kilitledi, hasar aldı. Neyse ki garantiden değiştirdiler. Yalnız yüksek devir kullanmıştım ve two bros egzoz vardı, onların etkisi de olabilir. Yine de yağ eksiltmesin, dikkat edin.
    hakanerdogan ve wolrath bunu beğendiler.

  15. #11035
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    Alıntı Lütfücüğüm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O fiyata satamazsınız zaten;
    İlk olarak sıfırına çok yakın bir fiyat istiyorsunuz, ikinci olarak da motora takılan aksesuar ne olursa olsun satılırken fiyata eklenmez, o sizin zevkiniz çünkü; parça araştırıp montajını yapmak, önceki ve sonraki halini karşılaştırmak vs dir aksesuardaki olay, ikinci el alıcı da aksesuarlı motor istiyorsa gider kendi alır zevkine göre aksesuar. Bir de şu boyutu var, ikinci el alıcısı oynanmamış orijinal araç ister dolayısı ile o fiyattan sonradan harcadığınız meblağı çıkarmanızı tavsiye ederim.

    Benim bir arkadaşım motor bakıyor, cbr düşünmüyor ama hafta sonu buluşursak çağırayım aklına gireriz belki.
    3.000tl masraf yaptım ben, cıkarayım o halde 5000e vereyım. pekı neremle guleyım onu dusunuyorum

    Biri de demıskı canta olsa neyse, egzoz fıyata mı eklenır? Motosıklete egzoz mu takılır beyler? Takın 10 tane canta, gazlayın 15e hahah

    Her aracın bır alıcısı vardır.Ben mesela sımdı alırsam, egzozlu & aksesuarı hazır bı motor ısterım.bır daha kendım neden 2000-3000 tl vereyım bi egzoza? Zihni sinir olmak lazım bu dedıgını yapmak ıcın. Orjınalı tamamen bozulmus gerı donusu olmayan ıgrenc seyler neyse, ama fıyatı yuksek olan ve cıkarılıp paraya donusturulebılen malzemeler ıcın cok komık konusmussunuz, sırf sızın zevkınıze uymadıgı ıcın...



    ****



    Bu arada 2 gun evvel esımle yaptıgım uzun bır munazaradan sonra hacım yukseltme ıznı aldım

    Bu da ilanım

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...3681861/detay/
    SonpoL ve seigen bunu beğendiler.

  16. #11036
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Barışım öncelikle hayırlı, uğurlu olsun inşallah. Ne geliyor bundan sonra? Karar verildi mi acaba ?

    @Lütfücüğüm

    Dedikleriniz de hakılılık payı var. O da aksesuar kısmı. Fakat, burada ufak tefek (tank pad, sticker vs.) gibi ufak tefek aksesuarlardan bahsetmiyoruz. Barış arkadaşımızın motorunu mutlaka beğenen ve alan olacaktır. Siz o şekil de düşünseniz de, ben motoru aldığım da extra bir şey yapmamı gerektirecek bir şey yok deyip, almak isteyenler de olacaktır.

    Örneğin ben cbr 250'yi 9.700 TL'ye aldım, 9.500 TL'ye sattım. Üstün de extra olarak michealin pilot activ lastik, philips xenon, tank pad ve jant sticker'ı vardı. Motoru alan arkadaş, rodaj işleriyle uğraşmamak ve motorumu gerçekten temiz olduğu için aldı. Kendi deneyimlerimden yola çıkarak, Barışın motorunun bir hayli daha yüksek fiyata satılması gerekli.

    Kısacası fiyat gayet makul.
    wolrath ve Lütfücüğüm bunu beğendiler.
    Önce emniyet, sonra hareket...

  17. #11037
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    ılanda da yazdım cbr 600f yenı kasa ya da 2008 veya daha yenı RR ya da vfr 800... ama tabı her an baska bıseylere kayabılırım de

  18. #11038
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Alıntı wolrath adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ılanda da yazdım cbr 600f yenı kasa ya da 2008 veya daha yenı RR ya da vfr 800... ama tabı her an baska bıseylere kayabılırım de
    Hepsi gayet güzel modeller. Hayırlısı olsun. Eee ben de alıyorum 636'yı nisan-mayıs gibi. Güzel güzel gazlarız artık. Bazen gönlüm 1.000'liğe kayıyor . Benim de sağım, solum belli olmuyor. Korkuyorum bazen kendimden . Ama yeni 636'yı gerçekten çok beğendim .
    Önce emniyet, sonra hareket...

  19. #11039
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    Alıntı wolrath adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3.000tl masraf yaptım ben, cıkarayım o halde 5000e vereyım. pekı neremle guleyım onu dusunuyorum

    Biri de demıskı canta olsa neyse, egzoz fıyata mı eklenır? Motosıklete egzoz mu takılır beyler? Takın 10 tane canta, gazlayın 15e hahah

    Her aracın bır alıcısı vardır.Ben mesela sımdı alırsam, egzozlu & aksesuarı hazır bı motor ısterım.bır daha kendım neden 2000-3000 tl vereyım bi egzoza? Zihni sinir olmak lazım bu dedıgını yapmak ıcın. Orjınalı tamamen bozulmus gerı donusu olmayan ıgrenc seyler neyse, ama fıyatı yuksek olan ve cıkarılıp paraya donusturulebılen malzemeler ıcın cok komık konusmussunuz, sırf sızın zevkınıze uymadıgı ıcın...



    ****



    Bu arada 2 gun evvel esımle yaptıgım uzun bır munazaradan sonra hacım yukseltme ıznı aldım

    Bu da ilanım

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...3681861/detay/
    niye o kadar masraf yaptın diye sordukalrında yıllarca binicem kendi zevkime göre para harcadım diyince verdiğin ilan biraz erken oldu sanki...

    aksesuarlar elbette fiyata eklenir ama aksesuarın normal fiyatını eklemek abestir...yarı fiyatını ekleyebilirsin ancak motora...aksesuar motoru sadece cazip kılar..senin motorun fiyatını normal yazmışsın...işi abartan çok piyasada...

  20. #11040
    RuzgarSA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER6F
    Alıntı wolrath adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ılanda da yazdım cbr 600f yenı kasa ya da 2008 veya daha yenı RR ya da vfr 800... ama tabı her an baska bıseylere kayabılırım de
    er6-f de 2011_12 on numara düşün derim. benim hedefim ama daha var
    wolrath bunu beğendi.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)

Bu Konudaki Etiketler