9.6 litre benzin aldim sabah, 277.8 kilometre yapmisim. 20000+ kmde suan motor.
Aynen , 11 ay önce videolardan birine yorum yazmışım: "Videolar çok güzel, ilk motosikletim olarak cbr125 alıcam, İstanbul trafiğinde motosiklet kullanmak nasıl olacak merak ediyordum, izlemesi baya iyi oldu :D."
Bayilerde 125 cc kalmadığı için 250 cc almıştım, 17 bin km olmuş. Hey gidi hey .
hangı vıdeolar dıye dusundum gece cekımı kadran temalı vıdeoymus sanırım.benım de nınja'dan cbr'a kaydıgım vıdeodur kendısı :D
bayramınız mubarek olsun kardeslerım
iyi bayramlar. ozaman hondaya yazayim bana beles 600rr versinler satislariniz patlicak diyim :D kazasiz belasiz arkadaslar
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...03357439/detay
arkadaşlarım , abilerim bende üzülerek veda edeceğim sanırım CBR250R'ıma
Herkese iyi bayramlar
Sevgili arkadaşlar motorum 500 km'de oldu. Zaman zaman kontak anahtarını yuvaya sokarken,çıkartırken ve çevirirken zorlanıyorum. Motoru 4 kez yıkadım, bununla bir alakası varmıdır? Çözüm yolunu bilen arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim
WD-40! Çok başarılı bir sıvıymış kendisi, ben de yakın zamanda kullanmaya başladım, bu tür sorunlar için ideal.
Ayrıca herkese iyi bayramlar diliyorum.
hayırlı bayramlar herkese arkadaşlar.
motorum rolantide 1800 devirde çalışıyor. servise gittim 1200-1400 aralığına ayarlayın diye ama servis bunda ayar yapamıyoruz dedi. sizin motorların rolanti ayarı kaç acaba??
Rölanti 1500 rpm'de olması lazım. Ama ilk çalıştığında yüksek oluyor, ısındıkça 1500'e iniyor. İlk çalıştığında bakmış olmayasınız? Ayrıca servis doğru söylemiş, ayarlama yapılmıyor .
ali benim motoru satalım seninkini ben alayım olmaz mı neden bu kadar erken bıraktın üzüldüm valla hakkında hayırlısı olsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:50 ----------
gezide benimde kontak girmiyor açmıyor yada çıkmıyordu dönene kadar idare ettim zor bela ve wd-40 üç dört kere sıktım anahtar deliğine ve anahtara sok çıkar yaptım şimdi yağ gibi
Eyvallah arkadaşlar bu akşam gerekli operasyonu yapıyorum
Motoru soğuk iken ilk çalıştırdığımda 1500-2000 devir arası dalgalanıyor, ısınmaya başladıkça 1500'eyaklaşıyor. Yol yapıp durduğumdada 1500 sabit rölentide kalıyor.
Eski arabamdan alışkanlık, motoru çalıştırıp hemen üzerine atlamam. 2-3 dakika rolantide çalıştırırım, ara gaz vermem. Ondan sonra yola çıkarım. Gerekli parçaların yağlanması için motora biraz zaman verin ki oda ilerleyen kmlerde sizi üzmesin ;)
ilgilenen, şifa dileyen, referans paylaşan mesja atan herkese teşekkürler. Daha iyi hissettim desteğinizi görünce. sağolun. acil kapısından girdiğim okmeydanı eğitim ve araştırma hastanesinde geçirdiğim ameliyatın üzerinden 16 gün geçti.
Elimde biri ekran kartı kutusu büyüklüğünde olmak üzere 3 kutu ilaç yazan reçete ile taburcu oldum. Dikişler alındı bayram arefesinde, elimle yumruk yapabiliyor, parmaklarımı büyük oranda kukullanabiliyorum artık ama uyuşma var tabi. Dirsek yaklaşık 30-40 derece açılıp kapanıyor ama o 170 leri geçtim de 150 derecelere kadar nasıl açılacak, açılacak mı belirsiz, fizik tedavi sürecine gireceğim bayram sonrası.
Motoru kaza sonrası sağolsun kurye arkadaşlar evinin garajına koyup anahtarı da hastaneye getirip kardeşim dert etme istediğin zaman gel al demişlerdi. sağolsunlar çok yardımcı oldular. çok saygı duydum gösterdikleri ilgiye.
Eve getirdiğimde şöyle bi bakınmıştım sağına soluna, sol takoz, sağ elcik, ön çamurluk, sağ büyük grenajda ve bittiği yerde başlayan gösterge panelinin gömülü olduğu plastik kısımda ufak kırıklar, sol büyük grenajda çizik.. vites pedalı.. değişecek parçalar kabaca bunlar. pasta cila ile uğraşmadan değiştireceğim, masraf 300-500 lirayı geçmez gibi görünüyor. Bir de getiren arkadaş (ben eve arabayla yolcu olarak döndüm) gaz kesince bir takırtı geliyor tak diye vuruyor bişey nereden geldiğini anlamadım dedi, şasiden mi ön amortisörden mi şanzımandan mı bilememiş. Korkmuş sorun vardır diye 1. viteste gelmiş yavaş yavaş. Ona da bakılır artık serviste bi gün..
getirdik arkadaşla eve, motor kapının önünde, üstü örtülü, diskte kilit var. Gelip geçerken bakıyorum öyle. Açmak gelmiyo pek içimden brandayı. kol açılsın hele, gerisi olur gider. hasarı motor değil biz almışız. çarpışma anında sanırım insan refleksif olarak iç organları korumak üzere dirsekleri istemsiz çıkarıyor sağa sola.
virajın ne demek olduğunu zor yoldan öğrendim. kolum tekrar motosiklet üzerine çıkmama izin verecek kadar iyileşince ilk iş honda'nın güvenli sürüş eğitimi 2 programına gideceğim. Gitmemiş olanlar mutlaka eğitim alın, bana olmaz demeyin. olduktan sonra keşke demenin anlamı olmuyor.
karartmasın yazdıklarım içinizi, önümüzdeki bahara kol iyileşir, gelirim bi geziye öyle bakıyorum..
sevgiler, saygılar..
ılk yazınızı okudugumda ıcım parcalandı sankı ben yapmısım kazayı gıbı hıssettım
motoru bıraksam mı dıye bıle dusundum ama devam hayırlısıyla
ıns ıyılesır kısa surede eskı gunlere gelırsınız
bır abımın bacagından cıkan platını basta flut sanıp yakından bakınca ne oldugunu anlayınca halınızı psıkolojınızı daha ıyı anlıyorum
o abımın bacagı da kapanmayacakmıs ama tedavı ıle su an benım senın gıbı yuruyor motora bınıyor sıkıntıyok
sakın tedavıyı bırakmayın
gecmıs olsun dıleklerımle
jies, benim sol el bilegimde hareket kisitliligi var. askere bile almadilar bunun yuzunden. yuzdesi falan yok hemde, hic hareket etmiyor.. eskiden cok buyuk bir beze vardi, bilegin tam uzerinde, yanlara falan yayilmaya baslamisti artik, aldirdik, doktorun verdigi fizik terapiyi hic uygulamamistim.. belkide ondan bu sekilde kaldi. bazi parmaklar falan tek basina hareket etmiyor..
yani sana tavsiyem, doktor ne soyluyorsa tam olarak yap :D
cok gecmis olsun tekrardan.
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)