Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Ekim 2012, 12:53
#10821
Bu tarz aynalar tamamen sıkıntı,bizim motora bu kısa kollu aynalar olmuyor.Görsellikle güvenlik arasında bir çizgi var ve bu ayna güvenliği tehdit ediyor.Ekrem kendisi de söylemiş ben de onun motorunda görmüştüm,görüş diye birşey yok,Allah'a emanet yani.Hiç masraf yapmayın,aynasız gezin daha şık zaten.Size bir fikir vereyim,onu deneyin hem olursa bende yaparım:D Aynaları tamamen karbon kaplatın bence güzel olacaktır.
Reklamlar
-
13 Ekim 2012, 13:59
#10822
o aynalar çok şık ama denildiği üzere görüş yoksa hiç düşünülmez bile. karbon da kaplasak aynalar çok büyük hocam aşırı şekilsiz :D değiştirmek istiyorum 600rr aynası bakıcam bi
-
13 Ekim 2012, 16:24
#10823
14168 Kmde bakimimi yaptirdim Dogu Bati motor hondada.
Parca fiyatlari asagida (fiyatlara bir de KDV eklenecek):
Arka fren balatalari degisti: 66.55 TL
On fren balatalari degisti: 54.62 TL
Yag filtresi degisti: 15.09 TL
IPONE 10-40 yag 1.6 litre: 33.89 TL
Balatalarin degismesini beklemiyordum extra masraf cikti
Ustanin dedigine gore zincirimde biraz yipranmis bir kac baklada o-ringler kopmustu gosterdi. 30 binlere gelmeden zincir mekanizmasi degismeli dedi. Komple zincir ve carklar degisecekmis 300 lira civari imis sanirim fiyatlari.
Balatalari ve zincir takimi degisen arkadas oldu mu hic acaba? Acaba ben biraz sert mi kullaniyorum yoksa bu kmler makul mu?
-
13 Ekim 2012, 16:34
#10824
@i.güven Zincir mevzuu nu anlamadım,benim zincirim de kötü durumda ama fazla beklemeden yeni zincir takarsan dişlini korursun,sonuçta şu an zincirin dişliyi yiyecek kadar da kötü değildir diye tahmin ediyorum yani dişlin sağlam olmalı.
@forza46 SOnuçta kolları kısa olduktan sonra hiç biri işimize yaramaz fakat kaliteli ve düzgün bir karbon kaplamanın güzel duracağına inanıyorum:D
-
13 Ekim 2012, 16:47
#10825
Pain adlı üyeden alıntı
@i.güven Zincir mevzuu nu anlamadım,benim zincirim de kötü durumda ama fazla beklemeden yeni zincir takarsan dişlini korursun,sonuçta şu an zincirin dişliyi yiyecek kadar da kötü değildir diye tahmin ediyorum yani dişlin sağlam olmalı.
Simdi biraz arastirdim da zincir degisince mutlaka komple carklarla beraber degistirin falan diyorlar bizim forumlarda. Ben bi bu kadar daha kullanip komple takimi degistirmekten yanayim. Zincirlerde o kadar da ucuz degil gibi sanki zaten.
-
13 Ekim 2012, 16:50
#10826
RR aynası takarsanız görüş açısından çokta bişey kaybetmessiniz.600rr aynasını 2 kez taktım denedim,ebayden sinyallileride denedim.sinyalli aynalarla görüş açısı kayboluyo tamamen
-
13 Ekim 2012, 19:31
#10827
-
13 Ekim 2012, 22:39
#10828
-
13 Ekim 2012, 23:47
#10829
forza46 adlı üyeden alıntı
tekerine sağlık çok güzel bi gezi olmuş
o masum çocuklarla samimiyet kurmak ne kadar güzel bişey etkilendim , imrendim , bizler için basit gözükse bile o çocuğun çocukların imkanları dahilinde ne kadar mutlu olacağını unutmamak lazım , belki yıllar boyunca motosiklet hayalleri kurmasına neden bile olur
güzel dileklerin için teşekkür ederim..dediğin gibi bizim için küçücük, önemsemediğimiz bir şey onlar için bir ilk olabiliyor. mesela oradaki çocuklardan bir tanesi hiç fotoğraf makinesi almamış eline, fotoğraf çekmemiş..verdim makineyi ona merakını giderdi, birşeyler çekmeye çalıştı..en güzeli ise ben ayrılırken dikiz aynama baktığımda arkamdan sallanan minik eller )
-
13 Ekim 2012, 23:57
#10830
uthec adlı üyeden alıntı
müthiş bir gezi olmuş abi.tek kötü yan tek gitmen bence ne kadar manzaralı bir yer olsada tek başına bir yerden sonra sıkılırsın ama güzel yerler hepimize görmek nasip olur umarım
-
14 Ekim 2012, 00:25
#10831
tuc adlı üyeden alıntı
müthiş bir gezi olmuş abi.tek kötü yan tek gitmen bence ne kadar manzaralı bir yer olsada tek başına bir yerden sonra sıkılırsın ama güzel yerler hepimize görmek nasip olur umarım
tek gitmenin de avantajları var..çeker bir dere kenarında kafa dinlersin..istediğin yerde durup istediğin kadar zaman harcarsın..kimse sana hadi yeter dönelim demez..arada tek de gitmek lazım ;)
-
14 Ekim 2012, 01:10
#10832
iguven adlı üyeden alıntı
Simdi biraz arastirdim da zincir degisince mutlaka komple carklarla beraber degistirin falan diyorlar bizim forumlarda. Ben bi bu kadar daha kullanip komple takimi degistirmekten yanayim. Zincirlerde o kadar da ucuz degil gibi sanki zaten.
Karar size kalmış,ben uyarayım dedim.Bu yazı da sonuçta o forumdaki yazılardan biri.
-
14 Ekim 2012, 01:48
#10833
uthec adlı üyeden alıntı
tek gitmenin de avantajları var..çeker bir dere kenarında kafa dinlersin..istediğin yerde durup istediğin kadar zaman harcarsın..kimse sana hadi yeter dönelim demez..arada tek de gitmek lazım ;)
ben hep tek gitmek durumunda olacağım için kalabalık gitme taraftarıyım.bizim yerde öyle uzun yola gezmeye gideceğin motosiklet yokta.hepsi çin malı motorlar uzun yola gelmiyolar o yüzden de kalabalık her zaman ilgimi çeker
-
14 Ekim 2012, 02:39
#10834
Bugün Fenerbahçe dolaylarında tri-color cbr250r'a denk geldim egzozluydu. Yanlış hatırlamıyorsam küçük plaka vardı 34HE... olabilir.
Fazla bağırmıyordu ilk kez bir egzozu beğendim. Gri renkte bir egzozdu trafikte markasına bakmadım. Egzozun markası neydi acaba.. Kendisi aramızdan biri mi?
-
14 Ekim 2012, 09:33
#10835
Kardeşlerim , Abilerim aranıza yeni katıldım merhaba. Bir motor alıcaktım. Yaklaşık 3-4 hafta araştırdım özellikle bu siteden sonra cbr 250 R almaya karar verdim. Baktım arkadaşlık kuruluyor burada bende motoru alınca üye oldum. 34HZ2559.
Arkadaşlar motorla ilgili merak ettiğim birşey var. Suyunu nerden koyuyoruz ?
Zincirini kaç kmde bir yağlıyım.
Büyükçekmece çevresinden takılan olursa her türlü gelirim.
-
14 Ekim 2012, 12:43
#10836
hz2559enver adlı üyeden alıntı
Kardeşlerim , Abilerim aranıza yeni katıldım merhaba. Bir motor alıcaktım. Yaklaşık 3-4 hafta araştırdım özellikle bu siteden sonra cbr 250 R almaya karar verdim. Baktım arkadaşlık kuruluyor burada bende motoru alınca üye oldum. 34HZ2559.
Arkadaşlar motorla ilgili merak ettiğim birşey var. Suyunu nerden koyuyoruz ?
Zincirini kaç kmde bir yağlıyım.
Büyükçekmece çevresinden takılan olursa her türlü gelirim.
Hayırlı olsun.
Zinciri asfalt şehir kullanımında 400-500kilometrede bir yağlasanız yeterli olur. Tozlu topraklı ya da bol yağışlı yollara girerseniz bu periyot kısalabilir.
Başlarda kaç kilometrede bir yağlayayım diye ben de soruyordum. Şimdi zincirin durumuna göre bakarak karar verebiliyorum insan zamanla alışıyor.
-
14 Ekim 2012, 13:58
#10837
Arkadaşlar ducati monster 696 hakkında bilgisi olan varmı acaba ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:56 ----------
hz2559enver adlı üyeden alıntı
Kardeşlerim , Abilerim aranıza yeni katıldım merhaba. Bir motor alıcaktım. Yaklaşık 3-4 hafta araştırdım özellikle bu siteden sonra cbr 250 R almaya karar verdim. Baktım arkadaşlık kuruluyor burada bende motoru alınca üye oldum. 34HZ2559.
Arkadaşlar motorla ilgili merak ettiğim birşey var. Suyunu nerden koyuyoruz ?
Zincirini kaç kmde bir yağlıyım.
Büyükçekmece çevresinden takılan olursa her türlü gelirim.
Hayırlı olsun aramıza hoşgeldin tekerin düz bassın kazasız belasız sürüşler.:
-
14 Ekim 2012, 15:21
#10838
mertgoren1 adlı üyeden alıntı
arkadaslar babamı ikna edersem Cbr 250R alıcam otoseverde 10300 dedi adam plaka falan hersey dahilmis nakitde 10bin falan diyo ama indirirler yani alıcagım gun benim sorucagim sey sizce hangi renk daha iyidir 2. elde en hızlı giden renk Genelde siyah görüyorum tercihlerinizi Sölerseniz sevinirim
birde plastik parçaları degiştirererk renk degişrmi
10300 ne yaa kardeşim. sezon kapanıyor. aldığın motor bir yıl daha eskiyor. modeli düşüyor. ama bu bayilerinde da satış yapması gerekiyor. alırken bastırın be kardeşim. yazık valla paranıza. 9200 civarı adamların maliyeti.düşer daha onlar. "zarar ediyoruz" diyenlere inanmayın.
siyah motorlar bana göre kurye motoru gibi görünüyor. uzaktan pek ayırt edilemiyor. spor makina renkli olur
-
14 Ekim 2012, 17:27
#10839
Bir kaza haberi de benden...
geçen cuma 5 ekimde 1700 kmde ilk ve talihsizliklerle dolu kazamı yaptım. Ben hastaneye, motor otoparka. Sezon benim için erken kapandı. En az mart nisan 2013 e kadar motor yok artık, sonrasında binip binemeyeceğim muamma.
Acı dolu 9 gün sonunda bu satırları tek elle yazıyorum, yazıyorum ki okuyun risk almadan önce 2 kere düşünün. boşuna şeytan icadı demiyorlarmış bu alete. sağ dirseğimden 2 gün önce 5 saat süren bir ameliyat oldum. kıkırdak diye bişey kalmamış doktorların söylediğine göre kıkırdağa ek olarak kemik tuz buz olmuş. Kırık sayısı diye bir rakam veremediler. Platin takıldı falan bundan sonra ne kadar hareket edeceği muamma doktorlar kötü konuşuyor bakalım fizik tedaviye başlayacağım işte. günlerdir acılar içindeydim ameliyat sonrası acı kavramını yeniden öğrendiğim kabus gibi bir gündü. vidaların sızlattığı kemikler ayrı, 30cm lik ameliyat dikişi ayrı.. 3 gün oldu işte neyse toparlamaya başladım.
Olaya gelince, mecidiyeköyden taksime giderken cevahiri geçince sağa dönen dar bi soak var o sokak sizi burger king ve türkiye petrolleri vs. nin olduğu caddeye bağlıyor, abidei hürriyetin sonuna, oradaki benzinciden benzin alıp e-5 e bağlanıp zeytinburnu tarafına gideceğim ki yeni aldığım ve daha 50 km binmediğim michelin pilot activ'ler ile biraz yol yapayım rodaj olsun niyetindeyim.
Benzini aldım çağlayan adliyesinin altında yeni bir tünel var şişli yönünden gelirken, o tünelden ilk kez geçip e5 e bağlanacağım. Tünelden önce ışıklarda durdum. Ortadayım sağımda solumda araçlar hava süper. Yeşil yandı biraz hızlı çıktım tünele kadar 1-2 km bomboş yol, tünele yaklaştım yaklaşık 100 km gibi bir hızla.
Tepe gibi yapmışlar tepeye ulaşıp tünele inmeye başlayınca görünüyor ki tünelin içinde hafiften viraj dönüyor sola kestim gazı virajı görünce, motoru da lastikler yeni diye çok yatırmadım. yaklaşık 75-80 km gibi virajı ilk gördüğüme göre yeterli olduğunu düşündüğüm bir hızla girdim. artçım yok (iyi ki!) 2 şerit tünel içi, sağ şeridin sol tarafından girdim ki hızım bir tık fazla olabilir hissediyorum, şerit kaçıracak olursam pay kalsın (hata: viraja yanlış girmek). Meğer nalet viraj tıpkı salyangoz kabuğu gibi gittikçe keskinleşiyormuş. Virajın keskinleştiğini anlayınca birden fren yapmak istemediğimden sol dizimi çıkardım dışarı, ağırlığımı biraz daha verdim sola (viraj sola dönüyor) öyle şansımı denedim. bunun da yetmediğini ve artık hızımı kesmem gerektiğini anladığımda artık refüje 1 metre kalmış ve son çizgi üzerindeydim. Herkes "-sakın o çizgilerin üzerinde gaz fren yapma buz pisti gibi kayarsın" diye sıkı sıkı tembih ettiğinden (1), lastikler zaten yeni ve mumlu olduğundan (2) ve son çizgi ile refüj arası mıcır toprak çer çöp olduğundan bir an tereddüt ettim frene basmakta ama bastım çizgiden çıkınca, (viraj hala keskinleşmeye devam ediyor)
Biraz daha sert bassam belki arka frene motor çıkacak altımdan kayıp kurtulacağım ama kaymadı, o sertlikte basınca da ancak 45-60 arası olduğunu tahmin ettiğim bir hıza düşürebildi beni ama ben hala ısrarla o virajı alacağımı belki hafif sürtünüp çıkacağıma inanıyorum nalet viraj keskinleşmeye devam ediyor.
Girdim refüje.. sağdan ilk çarpmayla kurtuldum motordan refüj demirleri üstünde 4-5 metre taka tuka çarparak kaydıktan sonra yola düştüm 8 metre kadar da asfaltta sürüklendim sürüklenirken kalkmaya çalışmadım söylenenleri uyguladım faydası da oldu. kayma biterken 2 tur takla attım ve sırtüstü yattım vizörde asfalt var gittiğim yöne bakıyorum. bilincim yerinde biliyorum ki kötü düştüm. 10 metre ötemde cıbırım yerde.. ağlayacak gibi oldum. kafayı çevirdim kalkmaya yeltendim ama sağ kolum tutmadı geri düştüm yola sırtüstü. gözleri kapayıp tekrar yüklendim ve oturabildim yola. artık yatmıyorum en azından.
ışıklarda benden sonra çıkan kuryeler vardı baktım motordan inmişler trafiği durdurdular sağolsunlar çok sakat yerde düşmüşüm beni yerde gören otomobil sürücüsü virajın yapısından dolayı beni görünce frene bassa da duramayabilir. o kadar kör viraj. görüş çok dar. üstümden bir de araç geçme riski yüksek.
Dediler burda oturamazsın kalk yarım ayak kaldırdılar beni kenara oturduk. sırtım refüjlerde, sağ kolumda acı yok ama kıpırdatamıyorum, biri gitti motoru çekti kenara. kaskı çıkardım eldivenleri çıkarırken farkettim ki şıpır şıpır kan akıyor. ala ala kan nerden geliyor elimle kafamı yüzümü sağımı solumu yokladım yok ceketi çıkardık yavaşça sağ dirsek patlamış diresğin 4 parmak altından kemik mi çıkmış metal mi girmiş bilmiyorum ama acımaya başladı o an.
Neyse ambulans çağırdılar kuryeler sağolsun motoru hiç düşünme dediler adres telefon kart verdiler istediğin zaman gel al dediler. Gözlerine bakıp size güveniyorum demekten başka bişey gelmedi elimden. Abi kaza yaptım gel motoru al diyebileceğim en yakın arkadaşım en iyi ihtimalle 20 dakkada gelir.
kenarda 15 dakka ambulans bekledik çağlayan adliyesinin altındaki tünelde. yerde yarIM litre kan kola bastıkça acıtan kirli bir havlu, 100 e yakın otomobil geçti hiçbiri durmadı. Duranlar sonradan gelen motorcular oldu hep. belki inanmyacaksınız içinde 3-4 memur olan bir transit polis minibüsü geçti yavaşlayıp baktılar ve gazladılar. polis dahi durmuyormuş memlekette onu gördüm iyi oldu.
Neyse ambulans geldi gerisi malum.
Ben kazada benim hatamdan çok yolda ciddi bir mühendislik problemi olduğunu hastanede düşünürken farkettim. Kurallara alabildiğine uymama asla korumasız gezmememe rağmen ilk kazam bu kadar sert olmayaydı iyiydi. 200-300 metre önce "dikkat keskin viraj" yada tünel içi hız limiti 30 km gibi ibare olsa belki bunlar olmayacak ileride 30-40 ile ancak dönülecek viraja 70-80 ile girmeyecektim. Belki ibare vardı ben görmedim, olacağı varmış derler ya.
Tam koruma, eldivenler dizlikler, kask hepsi görevini yapsa da en çok 400 lira verdiğim revit marka ceketin 50-60 km bi hızla sağ dirseğimi perte çıkarmasına bozuldum. kuvetle muhtemel hareket kaybı yaşayacağım. nasıl oldu da o ceket doktorların 4-5 saat operasyon sonrası elimizden geleni yaptık ama hareket kaybı olacak bunu kabul et diyeceği, profesörlerin "hastaya böyle şeyler söylenmez ama iyi dinle, bu gördüğüm en kötü eklem kırıklarından biri" diyeceği bir çıkıklı-kırığa meydan verdiğini aklım almıyor. bunada şükür ve olacağı varmış demekten başka bişey gelmiyor elden. bakalım zaman ne gösterecek.
Bir gün kolu tekrar açabilirsem nisan gibi cıbırı çıkararım garajdan.. Aşk dedikleri buymuş meğer. Bu sefer daha temkinli.
Siz siz olun korumasız asla motora binmeyin, dizlikleri eldivenleri takmaya asla üşenmeyin onlar olmasa durum daha kötü olacaktı eminim.
Sevgiler, saygılar.
-
14 Ekim 2012, 17:52
#10840
geçmiş olsun arkadaşım verilmiş sadakan varmiş..kuryelerdende allah razı olsun ayrıca adamlar o kadar ilgilenmiş..En kısa sürede motoruna kavuşursun inşallah..
https://www.youtube.com/watch?v=GGatfgQkPGY
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)
Bu Konudaki Etiketler