160-60-17 kullaniyorum. Virajlar, kontralar, cok dengeli. Frenler de olumlu etkilendi. Islak asfalt performansi da cok iyi. Gorunus tamamen degisti. Arkadan 600cc gibi gorunuyor. 150-60-17de problem yasayacaginizi sanmiyorum ben lastigi buyuttugum icin cok memnunum. Disaridayim simdi gonderemem ama kisa zamanda ozel mesaj atarim fotografi.
Hadi bakalım 181 görecek olacak mı aranızda çok merak ediyorum.
Ben tam 180 gördüm 1 kere. Göstergede en fazla 188 var dikkat ettiyseniz.
Motordaki herşey orjinal hiç bir ekstra yok. Hafif yokuş aşağı otobanda görmüştüm bir kaç ay evvel ( Tem Kartal Çıkışı )
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
Sizin yolunuz yol değil arkadaşlar, başınıza iş alacaksınız !!
yapıştıran yapıltırıyor valla kullandıgınız kaskı yazar mısın rica etsem özelden ve şu fotoğrafı 160/60*17 yapan beyfendi bizimlede paylaşın lütfen
Dikkat, Can Kurtarır . Sonra Kafanızı Çok Vurursunuz Duvarlara ..
B.RAGA
-Alpinestars mont
-Nolan N62 Marco Melandri
-Prohell dizlik
-Revit Comet eldiven
Doğru bir şey değil elbette lakin TEM Ankara tarafı dümdüz ve boş olunca bazen insan kendini durduramıyor. Hem kaskı boşverin, IRC'lerle bile bu hıza çıkmak aptalca.
Sürat konusunda bir iddiam yok, sanırım vücut ölçülerim de pek izin verecek durumda değil
daha ehliyeti alamadık.bir alaydıkta bizde cbr ile gezmeye başlasaydık iyidik.kaç haftadır garajda öyle yatıyor. :(
bu arada deryali abi gösterge 199'a kadar çıkabilir ama rekor sende galiba 180 gören başka biri yok sanırım
bu motor 180 görse titreşimden eller kopar herhalde...
size bişey sorayım 120 160kmh arası ivmelenmesi nasıl motorun? örneğin 80 den 120 çıktığı gibi 120den 160a çıkabiliyormu? yoksa 120den sonra tin tin mi? şimdiden teşekkürler cvplarınız için
Motorlu araçlar son süratlerine yakın hızlarda çok zor hızlanırlar buna cbr 250 de dahil. 160 km cbr 250 nin yaklaşık son hızı bu yüzden 140-160 arası tın tın diyebilirsin.
Ama 120 km ile sollamaya çıkabilirsin yani 120-140 ta ani olmayan bi akselelrasyon sözkonusu.
Aynı şekil son hızı 190 civarı olan 1.6 arabalarda 150-190 arası hızlanma bekleyemessin çok keyifsiz hızlanır
mehmet yürük diye bir arkadaş face den paylaşmış bu fotoğrafı
http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphoto...14469728_n.jpg
Kardeşim hayırlısı olsun. Yazık olmuş biraz bi sürü masraf da yapmışsındır üst baş v.s. 3000 km de çiçek gibi de motor.
Bu arada forum sandığımdan daha sessiz sakinmiş, hareketlenir diye umuyorum.
@hakanerdogan, teşekkür ederim yanıtın için. İzmirden karadenize giden bi abi var forumda ara sayfalarda baktım da bulamadım, istemekle alakalı galiba biraz bu iş. Birkaç arkadaş daha dedi benzer şeyler ama 150-200 kmde bir dinlene dinlene giderim diye düşünüyorum. Güvenlik için kuralları ihlal etmeden, dikkati dağıtmadan gidilir o yol, 600 km aşağı yukarı. Bir de, tecrübe denen şey eninde sonunda kilometre yapılarak ediniliyor, çok da elimi korkak alıştırmak istemiyorum. Gün içinde trafikte 20-30 km ile tadı çıkmıyor motorun, kısa geziler v.s. yapmak lazım o da zaman istiyor. 15 km gidiyosun motor tam ısınıyor gideceğin yere varıyosun falan.
Bugün Michelin Pilot Active lastik taktım ben ön arka takım. 600 lira montaj dahil. Az mı çok mu demedim artık uğraşmadım, e-bay'den gelirse nasıl geleceği belli değil koca lastik, gümrüğü de biner onun. İnternetten al gelsin eve, götür yükle git montaj yaptır derdi var, araştırdım biraz yerli yabancı forumları herkes aşağı yukarı benzer şeyler söylüyor. Pirellicisi var Michelin'cisi var, Dunlop diyen var, orjinali de iyi diyenler de var. Her kafadan ses çıkmış. 15 bin km binenler var orjinal IRC'lere, kaza bela da yaşamadan. Saygı duyuyorum onlara da. Nasıl kullanıldığıyla alakalı anladım kı bu iş. Ne yapacaksan ona göre lastik bakmak lazım anladığım kadarıyla.
Orjinal IRC'lerle 1700km sonuda hislerim ise lastiklerin hayatı asfaltla rüzgar arasında tutan önemli bir donanım olduğu yönünde. Birkaç kez ani fren yapmak ve gazı biraz fazla açmak durumunda kaldığımda motosikletin tepkisi bana güven vermedi, araştırınca bunun daha çok lastikle alakalı olduğu sonucuna vardım. Şu cümle yeterince açık benim için : "-150-200 liranın hesabını yapma, bir gün olmadık bir durum olur, az yatarsın çok yatarsın suya hızlı girersin, lastiğin kalitesine kalır işin, o gün öder bedelini lastik için rahat olsun".
Istoç Anes Pirelli Sport Demon'a 570 lira istedi montaj dahil ön arka. Arkadaş tavsiyesiyle Buz motorda Ferhat abiyle tanıştım, çok düzgün bi izlenim bıraktı bende. 3 tip lastik var, 1000 küsur fiyatı varmış Michelin Power Pure'ün. 750 ye takalım dedi kampanya varmış. 600 e de Pilot Active var, 460 küsura da bir michelin daha vardı, param yok diyorsan da bunu vereyim dedi. Çok gidip gelsem düşünsem de Pilot Active'i seçtim. Bütçemi o bile aştı üstelik yarışmıycam. Extreme sürücüler için üretilmiş gibi geldi bana. 750 yi de veremezdim. Taktılar 20 dakikada. Sirkeciye'de baktım karar vermeden önce. Seçenekler belli 3 aşağı beş yukarı. Motor leş gibi yıkayıp resmini çeker gönderirim bi ara.
Kafama takıldı, izmirde fiyatlar nasıldır acaba?
teşekkürler bilgiler için. yakın tarihte motorumu satıp cbr bakacağım. arkadaşın linkini attığı motorda iyiymiş motorumu satmış olsaydım bi görüşürdüm arkadaşla.nasip
sedat sendemi cbr bakıyosun?. ben galiba haftaya alıcam benim motora müşteri var hafta içi satarsam satar satmaz alıcam bi cıbır.
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)