@forza46 Yanlış anlama ama yazından anladığım kadarıyla bir sürü sürüş hatası yapıyorsun,mümkünse kısa zamanda eğitim almanı tavsiye ediyorum.Bahsettiğin 2 motor aynı kasaya sahip sadece lastik ebatları farklı denilebilir,cbr250 aynı lastiğin daha genişiyken nasıl daha kötü viraj yapıyor.Bu işin matematiği,teoride konuşuyorsun dersen,2 motoruda sürüyorum,ikisinde de yapmadığımız şey kalmadı.
Arkadaşlar bu arada geçen gün 2012 ninja deneme fırsatım oldu,kısa bir süre bindim ama teoride taş attığım bu motor neden bu kadar ağır,gerek yok sorumun cevabını şuan kendime verebiliyorum.Dengeli makine derler ya cbr250 den sonra anlıyorsun bunu.Kalkışlar ilk 2 vitesi cbr250 kadar atarlı gelmedi ama sizi sarsmadan hızlanabiliyor.Bir de yolda giderken birden debriyaja bastığınızdaki sarsma var ya;o yok
Ayrıca frenleri ilk sıktığınızda farkı bariz görüyorsunuz,daha kolay ve dengeli duruyor,son durduğunda geri tepme minimum ve frenleri aniden sıktığınızda,kontrolü sağlamak çok daha kolay.Bu duruma laf söyleyeceklere ; bu motorda da ırc lastikler var.Aklımda kalan bariz farklar bunlar,kısacası daha oturaklı,dengeli,ani bir durumda kontrolü kaybetmemek daha kolay.Yakında ninja vs cbr250 tarzı şeyler de deneyeceğiz.Kalkış,gidiş falan filan.Yine yazarım.