Bir motor problemi daha olmuş demek .
Motoru ilk alırken verilen belgede (EC COC) maksimum hız 140 km/h yazılmış. O yüzden 140'ın üzerine çıkmamakta fayda var .
Bir motor problemi daha olmuş demek .
Motoru ilk alırken verilen belgede (EC COC) maksimum hız 140 km/h yazılmış. O yüzden 140'ın üzerine çıkmamakta fayda var .
Hyosung culara yapılan eziyeti size yapayımmı:D Dedikoduyu başlatıyorum:D:D
- neee cbr 250 krankmı kırıyormuş
-efendim kronik olarak krank mı kırıyormuş
-hadi canım fabrika hatasımıymış
-kanka cbr 250 alınmaz krank kırıyormuş
-cbr 250r mı,geç onu krank kırıyor o
daha da uzatabilirim:D forumu ilk kez okuyanların kanı donsun:D
işlem garanti kapsamındamı yapıldı.. her araç marka model fark etmez zorlandımı sıkıntıılar yaratır... bu konuda ybr normalin üstünde bile zorlasan sağlam motor onun haricinde hepsi aynı tas aynı hamam... fazla zorlamamak lazım... piston silindir değişimi oldumu yoksa sadece krank mı değişti...
dayımdada var bir 1000rr ve cbr250 ama 250 liğin şanzumanı hiç hoşuma gitmedi...çok sesli ve kütür kütür...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Arkadaşlar motorda uygun şartlarda tam 180 yaptım, İstanbul- Ankara gittim geldim dönüşte 140'ın altına düşmedim, Maşallah bir sorunumuz yok, Ayrıca motor garanti dahilinde bir sorun olduğunda hemen gidip servise hakkınızı arayın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:50 ----------
Duyurmadı demeyin şimdiden Pazar gününe kimseye söz vermeyin
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:19 ----------
Not: Cbr125 kullananlar ve farklı motor kullananlarda katılabilir arkadaşlar, Lütfen katılım durumunuzu linkte katılmak istiyorum'a tıklayarak belirtin.
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
Arkadaş 1 kişi kuyuya taş atıyor hepimiz ardından düşüyoruz.
Şu ana kadar kaç kişi krank kırdı?
Şu ana kaç kişinin yağ eksiltmeden direk problemi oldu?
Bu motordan kaç tane satıldı?
Motorun ciğeri belli, ödediğin para belli olur böyle şeyler güvenin motora ama aradada kontrol edin.
Kafayı sürüş tekniklerine falan takın motordansa, motorun arıza yapma olasılığı sizin trafikte hata yapma olasılığınızdan daha az.
Bu mantık bana ters, memlekette ki yollar asfaltlardan bahsediyorum 90 km üzeri icin güvenli değil ikincisi en kötü motorlu aracın bile kadranı 120 km hızı görüyor ve devlet olarak bu tür üretilen araçlara tescil veriliyor yani güvenli deniyor sana ve bana pazarlanıyor satın alıyoruz ve sende bende ondan sonra motora güvenmekten ödedeğimiz bedelden bahsediyoruz çok saçma değil mi ? olur böyle şeyler diyoruz olan sana bana oluyor ve seninde benimde bir bedelimiz ederimiz değerimiz yok çok komik değil mi ?
Dediğin doğru ama her aldığın malzemenin piyasada bir kullanım şekli var ve limitleri belirtilmiş. Memleketteki asfalt sorunu 100 yıl uğraşsak çözülmez. Bu motorların aynılarına avrupada, amerikada onay verilmiş ama limitleride yazılmış. Sen kalkıp durmadan son devirde kullanırsan motoru kırarsında krankı. Aldığın malın kullanım koşullarını gözden kaçırmayacaksın. Sizin arabalarda neler yaşandığından haberiniz var mı?
Benim mantığım sallayın değil, orana vurduğunda olmuş olan hadiseler çok az. Olan arkadaşların problemleri fabrika hatasıda olabilir. Aldığınız hiç bir ürün için bu garanti yok piyasada. Bu yüzden garanti diye bişey ortaya çıkmış. Ben kompresör satıyorum, hemde dünyanın en bilinen markasını. Karşımıza çıkan sorunları bilseniz gülersiniz. BMW alsanız sorunsuzmu olacak zannediyorsunuz motorunuz. Hepsinin kronik problemleri var. Ne kadar çok para verebilirsen o kadar az sorun yaşarsın diye de birşey yok. Taylandaki fabrikada montaj yapan işçinin dün gecesi kötü geçmiştir. Kaliteci yanındaki karıya bakıyordur derken milyonda birlik oranda oluşacak sorun senin motorda çıkabilir. Bunu garantisini kimse veremez. Devlet onayları belli şartlar altında veriyor. Yukarda bir arkadaşımız normal kullanım hızını 140km/saat yazmış. Bu hız denemeler soncu ortaya çıkmıştır. 140dan daha yüksek hızlarda bu motoru sürekli kullanırsam motor normal yorulma zamanından çok daha erken yorulur. Yorulma eğriside logaritmiktir malzemeler için.
Motorunuzun yağını kontrol edin. Yakıt göstergeniz yandımı kesinlikle yakıt alın. Gereksiz yere 250cc motoru sıkıştırmayın. Sorun oluşuyorsa gidin malı başlarına çalın. Bu arada tam koruma giyinin dikkatli sürün.
daha yeni alınan motorumdan ayrı kaldım çok özledim be :D işin kötüsü daha 4 gün daha ayrıyım :D yazarlardı bekleyemiyo mu derdim demekki beklenemiyo kalan günler ... gidince ilk planım tuzla sahile gitmek :D gene gitmeden önceki gün yazarım ama benle beraber gelmek isteyen olursa güzel olur :D ama ben daha yeniyim normal seyir etmek lazım sabırlı birilerine ihtiyacım olabilir :D
ne güzel ama görüntü var mz 20 yıllık motor ninjalara yol vermiyor ve ayakta 9000 lira nerde 1000 lira nerde.....
aman hocam aman,sakın bulaşma eline alırsın krankı:D:D:D
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:26 ----------
Lastiklere laf edenlere,yatamıyorum,lastik kayıyor diyenlere gelsin:D Anıl Durmaz'ın sanatsal çalışmaları da cabası:D
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
kapalı alanlarda devam.....................
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
Islak zeminde bunları yapacak kadar bilgisiz olamazsın herhalde,sorman bile çok saçma.Hangi lastik,ıslak zeminde bunları yapmaya izin veriyor acaba.Piyasada daha iyi lastik var ama,çok daha iyi;yok öyle birşey.Yiine lastik konusunu tartışmayacağım,eski tartışmaları oku canın istiyorsa,defalarca kez kanıtladık işte;sizin bu lastiklerle olmaz dediklerinizi.Sen o daha iyi lastikleri bul,yağmurda yap dediklerini;tamam haklısın diyelim.Ama şuan sana kabullenmek düşüyor.
Yatmayi, kalkmayi , gaz acip kapamayids bilmek lazim tabii, butun sorumluluklari altinizdaki makineye yuklerseniz olmaz... Peg leri yere degdirdik defalarca, ama ordaki asfaltin kalitesiyle memleketimin keskül asfalti tabiiki ayni degil ama bunlar sahsi kanaatimizdir lastikler cok iyi degil, ama motoru bayiiden cikarmadan michelin takacak kadar kotu de degil... Ama tabi nacizane tavsiyem motor olsun, araba olsun boyle bos biyerde butun sinirlarini zorlayin ogrenin son noktalarini, inanmayan arkadaslarlada beraber gidip deneyebiliriz.
Bu forumu gunde belki 1000 kisi okuyor genci yaslisi var cahili var, her yazana inanani var, maksat dogru yonlendirmek...
Kazasiz belasiz surusler...
Counter-Steering Always Works !..
http://www.youtube.com/watch?v=HMtYXULGWKM
Şuna bir bakın bence. Video'nun açıklamasına yağmur lastiği kullanılmamıştır yazılmış. Yerlerin ıslak olmasının tekerleklerdeki ağırlığı rahatça kontrol edebilen sürücüler için problem olmadığını söylemişler. Kısacası gymkhana, kullanım tekniğiyle alakalı. Lastik berbat, o yüzden yapamıyorum diyen kişinin en iyi lastikle de yapabileceğini düşünmüyorum.
ıyı asfaltta yatmak problem degıl
normal bakıldıgında bile parlayan asfaltta yatmak deneyim ister isterse en kral lastik olsun motorda
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)