447. sayfada ki fikir yaratıcı olmuş ama sadece tek kelimeyle açıklamak gerekirse olayı "yuh" diyorum başka bişey demiyorum
ve sonunda plakayı da çıkarttım. Tek korkum her zamanki gibi eksozum
pzt günü sakarya üniversitesinin içinde siyah cbr 250 gördüm 777 plakalı siyah jantlı..buradan mı arkadaş..
Youtube: YOL AVCISI
Selam arkadaşlar nasılsınız ?
ben 13.000km yi devirdim, 12bin bakımında da oldukça hesaplı tuttu.
Yağ ve Yağ filtresi dışında bir şey değişmedi ayrıca hava filtresi temizlendi.
Motorda ilk başlarda gelen sesten eserde yok.. Sizde nasıl ?
Bu arada nacizane bir inceleme yazısı yazdım. Okumak isterseniz buyrun
http://motojektif.com/blog/deryali/6...12)-incelemesi
hoşça-dostça
"Özgür yaşayanların bakış açısı" Motojektif
Ooo selamlar, hayırlı olsun.
Ben de benzer bir yola girdim, önce öğreneyim, sonra CBF düşünüyorum. Memnunsun herhalde...
arkadaşım cbr 250 krank kitlemişti demiştim. buyrun resimleri -)
garanti dahilinde yapıldı...
08 Mondial 100 UKH(44.000) > 11 CBR 125R(3500) >11 CBR 125R( 24.000) >11Ninja 250R (15.000)>Spacy 110 (11.000)>XT660R(10.000)>CBR600RR(8.000)>CBR250R(5. 000)>Suzuki GSR 600(5.000) >Yamaha RS (500)>Tudey50 (2.000) >Honda PCX 125(150 KM)
ne olmuş bu krank a....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
08 Mondial 100 UKH(44.000) > 11 CBR 125R(3500) >11 CBR 125R( 24.000) >11Ninja 250R (15.000)>Spacy 110 (11.000)>XT660R(10.000)>CBR600RR(8.000)>CBR250R(5. 000)>Suzuki GSR 600(5.000) >Yamaha RS (500)>Tudey50 (2.000) >Honda PCX 125(150 KM)
krank neden kitlemiş..........
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
08 Mondial 100 UKH(44.000) > 11 CBR 125R(3500) >11 CBR 125R( 24.000) >11Ninja 250R (15.000)>Spacy 110 (11.000)>XT660R(10.000)>CBR600RR(8.000)>CBR250R(5. 000)>Suzuki GSR 600(5.000) >Yamaha RS (500)>Tudey50 (2.000) >Honda PCX 125(150 KM)
Bence ani frende kaymanın sebebi sıcakta erimiş asfalt üzerinde giderken frene normalde biraz daha panikle sert basman. Buna önlem olarak tozlu (parlak) asfaltta fren mesafeni daha iyi ayarlamalısın. Her zaman önce arka fren, ön frenden önce basılır. Motoru durduran ise ön frendir.
Bu söylediklerim BMW rider Academy eğitmeni Mustafa USLU'dan alıntıdır.
Barbaros- Ankara 1981
2015-Halen: Harley Davidson Sportster FortyEight XL1200 X
2012-2013 : Honda CBR 250R
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)