Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
29 Ağustos 2012, 05:10
#10021
aaa saat geç olmuş,yanlış algılamışım:D000
Reklamlar
-
29 Ağustos 2012, 05:13
#10022
vay be havalandım he :D bişey hakkında güzel bi noktaya parmak basmışım arkadaş :D bakın beyler bi yazı buldum ilgili kısımda burda ;
Ön, tekerden gelen darbeleri dengelemeye çalışırken sizin elciklere baskı yapmanız motor geometrisinin durumu düzeltmeye çalışma hareketini olumsuz etkileyecektir. Salınmanın önlenmesi, başlamaması için en iyi davranış gaz verdiğinizde elcikleri baskısız tutmanızdır. Üzerlerine baskı yapmayınız. Ağırlığınız pedallarda olsun. Tankı dizlerinizle sıkıca tutun, ağırlığınız olabildiğince önde olsun. Pedallara ağırlığınızı vermek sizi öne alacaktır. Tankı dizlerinizle tutmakta motorun dengede kalmasını sağlayacaktır.
Kafa salınması başladığı zaman elciklere yük bindirmeyin, bastırmayın yada salınmayı durdurmak için herhangi bir şekilde gidona baskı uygulamayın. Bu salınmayı daha da artırır. Yapacağınız şey elcikleri gevşek tutarak motorun bu salınmayı dengelemesine izin vermektir. Siz gidon amortisörünün görevini yapmaya kalkarsanız durum daha da kötüleşecektir.
-
29 Ağustos 2012, 05:19
#10023
kakare adlı üyeden alıntı
vay be havalandım he :D bişey hakkında güzel bi noktaya parmak basmışım arkadaş :D bakın beyler bi yazı buldum ilgili kısımda burda ;
Ön, tekerden gelen darbeleri dengelemeye çalışırken sizin elciklere baskı yapmanız motor geometrisinin durumu düzeltmeye çalışma hareketini olumsuz etkileyecektir. Salınmanın önlenmesi, başlamaması için en iyi davranış gaz verdiğinizde elcikleri baskısız tutmanızdır. Üzerlerine baskı yapmayınız. Ağırlığınız pedallarda olsun. Tankı dizlerinizle sıkıca tutun, ağırlığınız olabildiğince önde olsun. Pedallara ağırlığınızı vermek sizi öne alacaktır. Tankı dizlerinizle tutmakta motorun dengede kalmasını sağlayacaktır.
Kafa salınması başladığı zaman elciklere yük bindirmeyin, bastırmayın yada salınmayı durdurmak için herhangi bir şekilde gidona baskı uygulamayın. Bu salınmayı daha da artırır. Yapacağınız şey elcikleri gevşek tutarak motorun bu salınmayı dengelemesine izin vermektir. Siz gidon amortisörünün görevini yapmaya kalkarsanız durum daha da kötüleşecektir.
Açıkçası dediğinin bana mantıklı gelme sebebi buydu,ama dayanağım olmadığı için boş konuşuyor gibi görünmek istemedim.O zaman Anılın durum 1e1 örtüşüyor.Gidonu yakalayamadı,doğru oturuş pozisyonundan dolayı depoyu sıkıyordu ve nedense deponun üzerine yattığını söylemişti.Çözdük olayı:D,hadi herkese geçmiş olsun:D
Anıl bırak video izlemeyi,rahat uyuyabilirsin artık:D
-
29 Ağustos 2012, 05:24
#10024
Pain adlı üyeden alıntı
Açıkçası dediğinin bana mantıklı gelme sebebi buydu,ama dayanağım olmadığı için boş konuşuyor gibi görünmek istemedim.O zaman Anılın durum 1e1 örtüşüyor.Gidonu yakalayamadı,doğru oturuş pozisyonundan dolayı depoyu sıkıyordu ve nedense deponun üzerine yattığını söylemişti.Çözdük olayı:D,hadi herkese geçmiş olsun:D
Anıl bırak video izlemeyi,rahat uyuyabilirsin artık:D
aynen sorun çözüldü rahat uykular umarım bende artık kavuşucam cbr250r'ıma babam erteledikçe duruyo ama baskılarım sonuç vericek eminim bu hafta
-
29 Ağustos 2012, 06:38
#10025
-
29 Ağustos 2012, 10:32
#10026
anildurmaz adlı üyeden alıntı
Beyler bu aksam Pain ile beraber tuzladan donerken basima oyle bir olay geldiki...
Sag seritten 90 km ile seyrederken sol elimi kaskin camini cok az aralamak amaciyla gidondan cektigim anda farkedemedigim bi cukura girmemle beraber (tankslap) denilen olayi yasadim.
Yaklasik 1.5 2 saniye boyunca cok siddetli bir sekilde gidon 90km hiz ile giderken yaklasik 60 , 70 derece saga ve sola sallandi.
Muhtemelen o an tek elimi birakmis olmam gidonun dengesini bozdu ve kafayi okadar siddetli salladiki dusunun durdugumda 2 aynada ayarindan cok disari tasmisti ve on fren hava yapti ve tutmadi...
Nasil toparladigimi inanin bilmiyorum, ama inanin o an doga ustu biseyler oldu ve gidon duzeldi cunku bisey yapmadim, yapamadim. Sol elimi kaldirmam cukuru farketmemem ve kafayi sallamasiyla sag elimide gidondan firlatti ve one dogru ivmeli oturus pozisyonu oldugu icin motorun yer cekimi sayesinde gogsumle deponun uzerine yatmis bulundum. Oturus pozisyonu parmak ucu basma ,depoyu bacaklarla kavrama ve deponun ustune ister istemez yapisinca dogal olarak butun sistem ile motora siki sikiya tutunmus bulundum ve bu nedenle motorun toparlandigimi dusunuyorum...
Sag elimin bas parmaginin basladigi yer sismis ve morarmis vaziyette, tankslap e baslayip sag elimide gidondan firlattigi an on fren hidroliginin kutusu okadar siddetli elime vurmuski elim mor, kafa okadar sert sallanmiski aynalarin ikiside disari acilmisti...
Sonuc olarak boyle bir deneyimim oldu sizinlede paylasmak istedim herhangi bir fikri olan varsa lutfen soylesin..
Akil erdiremedigim tek olay, durmaya calistigimda on fren maneti elcige kadar geldi ve cok cok az fren tuttu, tamirci arkadasimizi arayip ne yapalim diye sordugumuzda, hava yapmistir pompalayin duzelir cevabini aldik denedik ve duzeldi fakat yinede eskisi gibi degil fren hissiyati yarin bir gostericem servise...
Lutfen dikkat edelim arkadaslar onum bombos olmasina ragmen farkedemedim yoldaki bozuklugu, ozellikle gece far aydinlatmamiz arabadaki gibi deil heran ne cikacagi belli olmuyor..
Ben ucuz atlattim Allah yardimci oldu umarim kimsenin basina gelmez...
Geçmiş olsun Anıl, bu tür olayların sonuçunda hep bir motordan soğuma ve sonucunda seninde yazdığın gibi gene ayakta kaldım , başına gelen belayı yenip atlatmanın korku dolu bir mutluluğu oluyor sadistce ama bu motor işi böyle
-
29 Ağustos 2012, 16:06
#10027
Eyvallah abi saolasin Allah'a sukur atlattik, asfaltin tadina bakmadik..
O an aklimfan gecen ilk seyde teni kamyon sollamistim hemrn arkamdaydi flas gibi beynimr cakti resmen yasadim ustumden gecmesini o kamyonun :s
Abartiyosun diyrbilirsiniz ama hala etkisindeyim yani olayin
Counter-Steering Always Works !..
-
29 Ağustos 2012, 16:13
#10028
En korktuğum şey trafikte düşersem üstümden araç geçmesi. Banketler bile bu kadar korkutmuyor. Haa bide fren ayarı olmayan bayan sürücülerin önünde yada arkasında olmak. Haa bide aynı bayanların yanından gitmek. :D
-
29 Ağustos 2012, 16:37
#10029
anildurmaz adlı üyeden alıntı
Eyvallah abi saolasin Allah'a sukur atlattik, asfaltin tadina bakmadik..
O an aklimfan gecen ilk seyde teni kamyon sollamistim hemrn arkamdaydi flas gibi beynimr cakti resmen yasadim ustumden gecmesini o kamyonun :s
Abartiyosun diyrbilirsiniz ama hala etkisindeyim yani olayin
Anıl geçmiş olsun kardeşim.
Bu arada 6.000 bakımını 5.350 km deyken yaptırdım.Servis çok erken dedi ama ben yinede yaptırmak istedim kaymak gibi oldu motor.Ümraniye D&B Honda da yaptırıyorum bakımlarını şiddetle öneririm size,güleryüzlülük ilgi alaka hepsi mevcut.
-
29 Ağustos 2012, 19:39
#10030
uthec adlı üyeden alıntı
nasıl yani anahtar üzerindeyken akü bitiyor muymuş ve neden?.
ben de anahtarı hep üzerinde bırakırım ama sorun olmadı hiç..
GP500-1st adlı üyeden alıntı
Benimde anahtar 2-3 gün üstünde kaldığı oluyo bazen hatta daha fazla aku pek zayıflamadı.. Kontak açık kalmış yada bir işgüzar kontakla oynamış olabilirmi?
anahtar ustunde ama on da bıraktım maalesef
anıl gecmıs olsun. tankslepper olayını cok arastırdım nette.buldugum sonuc olay anında sogukkanlıgı koruyup gıdonu yavasca kendı halıne bırakmak.bırden bırakmak ya da sıkıca tutmak gıdondakı ters momentın tum motor govdesıne kaymasını saglıyor ve sızı motordan atıyor maalesef...
gıdon amortısoru ılerıkı tarıhlerde(1-2 ay ıcınde) almayı dusunuyorum.hemfıkır olan varsa beraber sıparıs verırız
-
29 Ağustos 2012, 20:30
#10031
Can Özcan adlı üyeden alıntı
En korktuğum şey trafikte düşersem üstümden araç geçmesi. Banketler bile bu kadar korkutmuyor. Haa bide fren ayarı olmayan bayan sürücülerin önünde yada arkasında olmak. Haa bide aynı bayanların yanından gitmek. :D
Hocam neresi kaldı başka:D Bayan şoför görünce kenara çekiyorsunuz herhalde:D
-
29 Ağustos 2012, 21:39
#10032
ismettolga adlı üyeden alıntı
Bugün Cbr 250 aldım 0 olaraktan, apartmanın üstü kapalı bir yerinde tutuyorum, güvenlik amacıyla tavsiye edebileceğiniz bir şey var mı ? Kilit ya da alarm, açıkcası alarm ne şekilde oluyor hiçbir fikrim yok onu da açıklar mısınız ?
Bir de rodajını nasıl yapmam gerekli dedim motoru aldıım honda servisine, rodaj gerekli değil bunlar enjeksiyonlu dedi.
İlk defa cbr 250r kullanacak ve ilk defa sfır motor almış olan birisine verebileceğiniz tavsiye var mı
-
29 Ağustos 2012, 21:58
#10033
Tank Slap kötü tecrübe. Sorun olmaması iyi olmuş geçmiş olsun.
-
30 Ağustos 2012, 00:36
#10034
ismettolga adlı üyeden alıntı
Bir de rodajını nasıl yapmam gerekli dedim motoru aldıım honda servisine, rodaj gerekli değil bunlar enjeksiyonlu dedi.
İlk defa cbr 250r kullanacak ve ilk defa sfır motor almış olan birisine verebileceğiniz tavsiye var mı
hahahaha,yoldan geçen amcamı söyledi bunu.Satıştan sorumlu ve motorla alakası olmayan biri filan mı söyledi,yoksa ustamı? Birde hangi bayi?
-
30 Ağustos 2012, 01:03
#10035
ismettolga adlı üyeden alıntı
Bir de rodajını nasıl yapmam gerekli dedim motoru aldıım honda servisine, rodaj gerekli değil bunlar enjeksiyonlu dedi.
İlk defa cbr 250r kullanacak ve ilk defa sfır motor almış olan birisine verebileceğiniz tavsiye var mı
Akşam akşam hiç gülcem yoktu :D Sözde servis diye geçinen yerdeki elemanlar daha yeni ya da işi bilmiyorlar.Öyke şeymi olur rodaj çok önemlidir 0 kilometre motor için.Siz onlara bakmayın güzelce rodajı bitirip tadını çıkarın.Açıkçası honda gibi servis ağı geniş bir markada bu durum şaşırtıcı.
-
30 Ağustos 2012, 12:17
#10036
arkadaşlar bu jantlarınıza ne renk şerit çekiyorsunuz..jantlar siyah olsa kırmızı çekeceğim ama kırmızı sevmedim..oranj deneyesim var nasıl olur bilmiyorum..hiç görmedim motor üzerinde..var mı oranj kullanan?
http://www.anesmotor.com/?urun-1080-...idi-Oranj.html
-
30 Ağustos 2012, 20:19
#10037
Zincirimi tek başıma temizlemek ve yağlamak için Forum sitelerin birinden görerek uyguladığım yöntemi sizinle paylaşıyım dedim. İki ahşap parçayı üst üste koyup çekici ters bir şekilde diktim ve motor yan ayaktayken arka yolcu tutamaklarından kaldırarak çekicin üzerine otutturdum ve tekerin yerle teması kesildi.
By lordbarbaros at 2012-08-30
By lordbarbaros at 2012-08-30
Barbaros- Ankara 1981
2015-Halen: Harley Davidson Sportster FortyEight XL1200 X
2012-2013 : Honda CBR 250R
-
30 Ağustos 2012, 21:50
#10038
Bi sehpa 60tl gerek varmi oyle cekice falan
-
30 Ağustos 2012, 21:55
#10039
motorumu cbf 600 almak için satıyorum, temiz ikinci el motor arayanlara duyurulur: http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7752319/detay/
-
30 Ağustos 2012, 21:58
#10040
cenkkara07 adlı üyeden alıntı
Bi sehpa 60tl gerek varmi oyle cekice falan
Mersin'de sordum. 120 tl dediler. Benimki bedava
Barbaros- Ankara 1981
2015-Halen: Harley Davidson Sportster FortyEight XL1200 X
2012-2013 : Honda CBR 250R
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 28 kullanıcı var. (0 üye ve 28 misafir)
Bu Konudaki Etiketler