arkadaşın cbf 1000 motorunu kullanıncaya kadar bende çok memnundum şimdi 4 silindir motor bakmaya başladım siz siz olun başkasının motoruna binmeyin
arkadaşın cbf 1000 motorunu kullanıncaya kadar bende çok memnundum şimdi 4 silindir motor bakmaya başladım siz siz olun başkasının motoruna binmeyin
İkincilik kaybedenler içindir...
saat 730da bogazicinde egzos takmis 250 burdan mi firtina gibi esti gitti arkasindan denedim yetisemedim aralara giremedim cok
Şu cbr250r a konforsuz rahatsız bel ağrıtıyor bilek ağrıtıyor diyorsunuz ya yemin ediyorum gülüyorum hyosungtan inip ne zmn cbr250r binsem commuter a binmiş gibi oluyorum o denli rahat geliyor :D DİPNOT:hysonug ta bile bel ve bilek ağrısı çekmiyorum :D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
Yarın sabah Honda servisine gideceğim. İnşallah hayırlısı olur
6000 bakımı için d b hondaya gidicem daha önce d b hondada bakım yaptıran var mı ne kadar ücret alacaklar?
İkincilik kaybedenler içindir...
Merhaba arkadaşlar,
Bugün otoparkta farkettim ki motorumun göstergeyi kapatan şeffaf plastiği üzerinde yarım parmak çatlak oluşmuş. Nasıl olduğu hakkında hiçbir fikrim yok, hemen üzerine ducktape yapıştırdım ama aklıma takıldı, değiştirmek istersek nasıl olur sizce?
aslında oturuş pozisyonunun bana sağladığı avantaj, yükü bele değil de kollara ve bacaklara bindirmesi. önceki motorum cbf 150'de dik oturulduğu için bütün yük bele biniyodu ve uzun süreli kullanımlarda bel ağrısı kaçınılmaz oluyodu. benim cbr'ın konforsuzluğundan şikayetim daha çok amortisörlerin ve selenin sertliği ile alakalı. yoldaki her türlü girinti ve çıkıntıyı hissettiriyo mübarek
hyosung'tan inip cbr'a binersen tabi rahat gelir ama ben cbf 150'den inip cbr'a bindiğim için özellikle bozuk yollarda çin işkencesi gibi geliyo zaten bel ağrım hiç olmadı, bilek ağrısını da 1 haftada atlattım ama yukarıdaki mesajda dediğim gibi, beni sarsıntılar çok yıpratıyor
2011 Honda CBF 600
evet senin pozisyonda yük tamamen bileklerde görünüyo...peglere ayak parmaklarının bittiği yer ile basıp ayak uçlarında tam karşıyı değilde biraz daha ön tekeri gösterir şekilde uçları iç kısma çevirirsen aslında o kadar da yük binmediğini göreceksin...
sarsıntı konusunda sana katılıyorum. benim de en çok şikayetçi olduğum şey...enduroların kırmızı ışıkta yanında dururken ki yaylanmaları beni benden alıyo seyir halide ise adamların sadece lastikler yukarı aşağı inip çıkıyo bizim tüm motor etkilenirken...
ARKADAŞLAR AVRUPA YAKASINDA BULUŞMA DÜZENLEYEN YOKMU YA HEP ANADOLU YAKASINDAN KATILIM VAR
Ozamn Bu Cuma günü Buluşalım Avrupa yakasında
cuma akşam motorcular kulubü isimli grubun buluşması var sarıyerde ben orada olucam
İkincilik kaybedenler içindir...
İlk benzin ölçümümü yaptım. Tamamen sehir ici vitesi ancak 3 e atabiliyorum ise gidip gelirken. Yakıt tüketimim 100 km. de 3.8 lt
Barbaros- Ankara 1981
2015-Halen: Harley Davidson Sportster FortyEight XL1200 X
2012-2013 : Honda CBR 250R
https://www.facebook.com/groups/120136518020030/
grubun linki bu üye olursan yönlendirirler seni akşam iftardan sonra 9 gibi sarıyerde olacak
İkincilik kaybedenler içindir...
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)