Debriyajı tam sıkmayıp hafif bırakırsan geçiyor birinci vitese. Veya tamamen bırakıp tekrar sıkarakta geçirebilirsin yine. Birde senin dediğin motoru hafif ilerletme var tabi.
Ben motorsikleti alalı 10 gün gibi oldu. Çok sık kullanmadım henüz 100-150 km de ama şimdilik en büyük iki sıkıntım şunlar: Motorsikletin ebatlarından dolayı ayak bileklerim çok ağrıyor ve özellikle sol ayağımı devamlı vites üzerinde tutamıyorum (Boyum 1.90 cm ). Bu konuda yapılabilecek bişey yok muhtemelen maalesef İkinci büyük sıkıntım ise arka görüşün çok yetersiz olması, bu tüm motorlarda böylemidir bilmiyorum fazla bi tecrübem yok ama acaba daha uzun ayna kolları gibi bi çözüm olabilirmi önerisi olan varmıdır?
P.S. Sarı jant çirkin olur bence hiç bulaşma be abi
Vites üzerinde ayağının durmaması lazım zaten. Geride ayaklığa ayağının öndeki kemikli kısmıyla basman gerekiyor, parmak ucuyla da değil.
Aynayla ilgili olarak da bence durup 5-10 dk'nı verip ideal ayarını bulmaya çalış. Arkayı gösterecek şekilde ayarlanabiliyor, bende o şekilde. Kollarını görebileceğin şekilde ayarla mesela. Kör nokta büyüyor gerçi ama şerit değiştirmeden önce kafayı çevirip kontrol etmek lazım zaten.
hocam zaten ayağının sürekli vites kolunun üzerinde durmaması gerekiyo...seyir halinde ayak peglerine ayak topuzu ile basman gerekiyo...
fotoğrafta kokan yazan yyer...böylece dizlerinle depoyu sıkmak için extra güç harcamamış oluyosun..bir de malafatı depoya dayamadan biraz geriye oturursan oldu bu iş...
Honda nın güvenli sürüş kitabında ayak vites üzerinde diye belirtiyodu sanki. Benmi yanlış hatırlıyorum acaba, hatta ayağın yan yatmada veya kaza durumunda vitesin altında sıkışma riski nedeniyle vitesin altında değil üzerinde durmalı gibi bişiler diyodu sanki. Sallmıyomuyum acaba bende bilemedim tam şimdi???
(Malafatı dayamıyorum ya yinede ağrıyo ayak )
Bence Aynaların Açısını iyi ayarlarsan sıkıntı olmaz ilk bi kaç gün bende çok zorluk çektim sürekli kafayı çevirip bakıyodum şimdi Sorun yok
Honda'nın verdiği kitapta debriyaj ve fren kolunun hemen üzerinde yazıyormuş. Yorulma olması halinde geriye alınabilir demiş. Son gittiğim eğitimde geride durması gerektiğini söylemişlerdi. Açıkçası ben debriyaj ayağımı hep geride tutuyorum, fren ayağımsa düz yol harici hep ileride. Bu sayede virajda hız kontrolü kolay oluyor (Viraj içerisinde beklenmedik durumlarda hızımı arka frenle azaltıyorum, örneğin önümdeki aracın frenlemesi) ve frenleme tepki süresi azalıyor. 15-16 sı GS3'e gideceğim, bu sefer sorarım .
http://www.youtube.com/watch?v=MH0wkCZNAHI
alın bakalım...
cbr250, ktm 200 , r15 karşılaştırma linki
cuma günü izmir yükseliş'ten cbr 250R aldım, işlemler vs nedeniyle bu akşam teslim alarak aranıza katılıyorum. herkese selamlar
olabilir aslında
airbag motorcycle jacket
http://www.youtube.com/watch?v=TX_YIr5CkDM
ASPANDA BÜRKÜT, JERDE KÖKBÖRÜ BOL
Sleeping Dogs oyunun live action videosunda cbr250r kullanmışlar.Çokda güzel yapmışlar motoru.Özell,kle sese dikkat.
http://www.youtube.com/watch?v=3WgWMgGrZDY
2000 öncesi cbr 250 ler 4 silindirdi,,ahh olsada binsek.
http://www.youtube.com/watch?v=ukWTl...eature=related
http://www.youtube.com/watch?v=PoIEF...eature=related
Adam adamdır, olmasa da pulu; Eşek eşektir,olsada hint kumaşından çulu.[COLOR="#B22222"][/COLOR]
cbr'ın sesi böyle olsa can kurban
bu kadar rahat tekere geliyor mu bizim aletler yaw..
http://www.facebook.com/photo.php?v=151306281611917
Youtube: YOL AVCISI
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)