Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Ağustos 2012, 23:47
#9601
Tüm motorcular birbirini kollamazsa biteriz birçok hırsızlık motorcularin dikkatiyle çözüldü yolda giderken kask kullanmayan kaçarak gidermiş gibi olan insanları iyi motorlarda gördüğünüzde aksam forumda bir mesaj atın Akdeniz bölgesinde bir hırsızlık oldugunda dikkat eden arkadas nereye gittiğini söyledi 3 gün sonra bulundu
Reklamlar
-
06 Ağustos 2012, 00:00
#9602
hadi ya.. babamın tek tatil günü pazar günüydü artık bakalım hafta içi umarım gidicez alıcazz :D İNŞALLAAHH
-
06 Ağustos 2012, 00:02
#9603
beyler serviste artçı için amortisör ayarına gerek yok dediler, siz nedersiniz? sonra patlatmayalım amortisörü
ASPANDA BÜRKÜT, JERDE KÖKBÖRÜ BOL
-
06 Ağustos 2012, 00:07
#9604
avcagatay adlı üyeden alıntı
beyler serviste artçı için amortisör ayarına gerek yok dediler, siz nedersiniz? sonra patlatmayalım amortisörü
ben yanlış hatırlamıyosam hondanın güvenli sürüş eğitimindeki hocamız bu ayarın yaptırılması daha iyi olur demişti... daha çok 2 kişi kullanıyorsan motoru yaptır bence yine de ...
-
06 Ağustos 2012, 00:27
#9605
Sagol Wolrath
Bekledigimden de Güzel bir motor çıktı..
-
06 Ağustos 2012, 00:48
#9606
avcagatay adlı üyeden alıntı
beyler serviste artçı için amortisör ayarına gerek yok dediler, siz nedersiniz? sonra patlatmayalım amortisörü
valla 5 basamaklı benım bıldıgım. ve fabrıka cıkısı 2.sevıyede olması lazım.yani tek kısıden 2kısıye bır yelpaze ayarı var.artcınızın kılosuna gore bunu 1-2 tık arttırmakta fayda var.he tabı kı devamlı artcıyla bınmeyeceksenız sorun olmaz belkı ama rısk almaya degmez kanımca.benımkı tam ortada mesela.
-
06 Ağustos 2012, 02:14
#9607
Hiç servisine cbr250r ın zincir dişli setinin fiyatını soran oldumu ?
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
06 Ağustos 2012, 13:15
#9608
daha önceki yazıları okurken ktm duke 125 ile ilgili fikirlerim değişti... ktm duke 125 ve honda cbr arasında karşılaştırma yapabilecek biri varsa sevinirim... gerçi duke ''naked'' , cbr ''ss''
-
06 Ağustos 2012, 13:21
#9609
Arkadaşlar,
1500 km kullandığım Raid 2 - medium kaskımı ve Revit air ceketimi satıyorum. Detaylar için 0 555 236 45 97
Babama söylemeyin. O, benim motorum yok sanıyor.
-
06 Ağustos 2012, 14:54
#9610
kakare adlı üyeden alıntı
daha önceki yazıları okurken ktm duke 125 ile ilgili fikirlerim değişti... ktm duke 125 ve honda cbr arasında karşılaştırma yapabilecek biri varsa sevinirim... gerçi duke ''naked'' , cbr ''ss''
Duke125'i ben de düşünmüştüm ama 125cc olması itibariyle çabuk sıkılacağımı düşündüm ki iyi karar vermişim. Duke200'ün de 5000euro gibi bir fiyatı vardı yanılmıyorsam. Pahalı.
KTM'i seven gidip gözünü kırpmadan alıp kullanıyor KTM ayrı bir dünya. Zevk ve bütçe meselesi.
-
06 Ağustos 2012, 15:16
#9611
Babama söylemeyin. O, benim motorum yok sanıyor.
-
06 Ağustos 2012, 16:40
#9612
tugfox adlı üyeden alıntı
Duke125'i ben de düşünmüştüm ama 125cc olması itibariyle çabuk sıkılacağımı düşündüm ki iyi karar vermişim. Duke200'ün de 5000euro gibi bir fiyatı vardı yanılmıyorsam. Pahalı.
KTM'i seven gidip gözünü kırpmadan alıp kullanıyor KTM ayrı bir dünya. Zevk ve bütçe meselesi.
şimdi aynı şeyleri bende düşünüyorum ktm'in dış görünüşü tekerleri daha iyi duruyo ama pahalı evet 125... bide duke 200 var oda yaklaşık 10.000 civarıydı ...
-
06 Ağustos 2012, 17:05
#9613
arkadaşlar otomatik zincir yağlama kullananlar var mı.nasıl oluyor o sistem zinciri yağlamaya gerek kalmıyo tamamda temizlemek gerekmiyor mu
-
06 Ağustos 2012, 17:46
#9614
tuc adlı üyeden alıntı
arkadaşlar otomatik zincir yağlama kullananlar var mı.nasıl oluyor o sistem zinciri yağlamaya gerek kalmıyo tamamda temizlemek gerekmiyor mu
Scottoiler marka bir sistem kullanılıyor. Sistem motosiklete monte edildikten sonra motosiklet çalıştığında devreye girip hassaslık ayarlarına göre değişse de ortalama dakikada 1damla olarak yağlama yapıyor. Kullananlar memnun.
Sistem sadece yağlama yaptığı için kullanım koşullarına göre arasıra zinciri temizlemek mantıklı olur tabi.
-
06 Ağustos 2012, 17:53
#9615
arkadaşlar bu motora orjinal gidon sökülüp boru tipi kavisli gidon takılabilirmi,
yada orjinal gidon yükseltmeye müsaitmi.
Adam adamdır, olmasa da pulu; Eşek eşektir,olsada hint kumaşından çulu.[COLOR="#B22222"][/COLOR]
-
06 Ağustos 2012, 18:15
#9616
İLYAS41 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bu motora orjinal gidon sökülüp boru tipi kavisli gidon takılabilirmi,
yada orjinal gidon yükseltmeye müsaitmi.
ebaydan falan araştırıp şu şekilde yüksek barlar var...
-
06 Ağustos 2012, 18:42
#9617
"Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)
-
07 Ağustos 2012, 00:54
#9618
Arkadaşlar 2 Vitese Atarken Taaaak Diye Bir Ses Çıkıyor acaba normal midir..?
-
07 Ağustos 2012, 00:58
#9619
Emrevrl adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar 2 Vitese Atarken Taaaak Diye Bir Ses Çıkıyor acaba normal midir..?
sanırım evet..bende de oluyo..daha önce burda okudum diye hatırlıyorum..
-
07 Ağustos 2012, 01:02
#9620
erro adlı üyeden alıntı
sanırım evet..bende de oluyo..daha önce burda okudum diye hatırlıyorum..
Herkezde Aynı Sanırım.. Birde birinci vitese atarken bazen zor geçiyor az ileri alınca atıyor normal ozamn bunlar bi bende aynı problem yk sanırım
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 25 kullanıcı var. (0 üye ve 25 misafir)
Bu Konudaki Etiketler