Arkadaşlar bu arada motorlu taşıtlar vergisini unutmayın son 5 gün...
Arkadaşlar bu arada motorlu taşıtlar vergisini unutmayın son 5 gün...
Daha öncede defalarca kez açıkladığım peglere nasıl basılır konusunu tekrar düzenledim toplardım ve yayınladım umarım beğenirsiniz:http://www.motosikletmacerasi.com/peglere-nasil-basilir/
Honda Güvenli Sürüş 2 eğitiminde iki gün boyunca sınırlarını zorlayarak CBF150 kullandım. CBR250r ile kıyaslamak saçma. Tamamen farklı tarzlarda ve farklı performanslarda motorlar. CBF150'den sonra tekrar kendi motoruma bindiğimde aradaki farkı çok net anladım. Çok daha iyi frenler, çok daha iyi bir performans ve çok daha kaliteli bir sürüş hissi var cbr250de. CBF150nin oturuş pozüsyonu, dar dönme açısı ve kolay kullanımını da çok sevdim yeri gelmişken söyleyeyim Ama bana yetmezmiş iyi ki cbr250r ile başlamışım.
2000kilometreye yakındır cbr250r kullanıyorum bir dakika pişman olmadım. Şehiriçinde 38TL ya da 40TL'ye fulluyorum 300kilometre civarlarında yol yapıyorum. Seri, 250cc'nin hakkını veren bir motosiklet. Daha ne olsun
Bu arada zincir yağı için GKN Motors'a yönlendirenlere tekrar teşekkürler. Bugün gittim MOTUL zincir yağı aldım. Aklımdaki tüm soruları sorup faydalı cevaplar aldım. Dükkan sahibi kırmızı renkteki zincirime bakıp nerde yağladılar bunu dedi Serviste tabi Yağı aldıktan sonra eve geldim önce gazyağıya eski yağı temizledim. Biraz bekledikten sonra yeni yağı uyguladım. Az mı çok mu uyguladım bilmiyorum bir kutunun 5 kere yağlama yapması gerekiyormuş oradan anlayacağım artık
Arkadaşlar perşembe gecesi canımız sıkıldı motosikletle dolaşmaya çıktık. Hastaneden doktor amca 4 gün izin verdi bize. 2 CBR düştük yola nereye gideceğimizi bilmeden kendimizi Bartın/Amasra'da bulduk. Sessiz sakin yeşil ve mavili Amasra CBR'lerle daha bi guzel oldu. Yarın burdan çıkıp Karabük/Safranbolu ve Bolu'yu gezip pazartesi günü Sakarya, Düzce ve Kocaeli turuyla İstanbul'a dönmeyi planlıyoruz. Fotoğraflarla pazartesi gece İstanbul'dayız inşallah
Anil durmaz bugun sendin degil mi caddede gezen saat 20;00 civari?
Merhaba arkadaşlar,cbr 250 almak istediğim bir motor fakat oturuş pozisyonu beni düşündürüyor.Acaba gidonu biraz yükseltmenin imkanı var mı? biraz daha dik bir şekilde oturmak istiyorum.
İyi geceler arkadaşlar ben aslında yeni değilim ama yenit kayıt oldum diyelim ) bir sorun yaşıyorum sizlerdede varmı boştayken vitesi 1 e indirirken çok zorlanıyorum nedeni ne olabilir ?
Objektifimden birkaç kare ekleyeyim topicikinize ;)
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
@Kaan88 Motoru ileri geri oynat bir adım kadar tekrar dene, ya da bire at sonra debriyajı hafiçe bırak,geçtiğini hissedince hemen tekrar geri çek.
Bu olay canımı çok sıkıyor ama daha yeni 90 km de düzelicektir belki zamanla ama boştayken 1 e geçirmek imkansız gibi çok ugrastırıyor
Aslında bu sorunu hepimiz yaşıyormuşuz az veya çok ama ışıklarda boşa alıyorum 1 e geçiremiyorum olmuyor neyse biraz zaman gecsın gece eralde ileri iteyim motoru vites atarken gecer inş. anadolu yakasında bir gezi yapalım bu aksam
Soner'in de söylediği gibi, debriyajı tamamen bırak, tekrar sık. Sonra vites değiştir. Bütün motorlarda olur mu bilmiyorum ama cbf 150'de de oluyordu eğitimde kullanırken. Sorun değil bu kısacası, eğitmenin söylediği çözümü buydu.
Işıklar da beklerken vitesi boşa almamanızı öneririm. Ani kaçmak istediğiniz bir anda zaman kaybı yaşayabilirsiniz. Işıklar da beklerken en ön taraflara geçmeye çalışın. Geçemiyorsanız araçların sol veya sağ tekerlek izinde bekleme yaparken, vites takılı vaziyette sürekli arkanızı gözetleyin. Bazı kişiler maalesef durmayı bilmiyor çünkü .
Önce emniyet, sonra hareket...
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)