aynen öyle uygulamalı olarak gördüm , kaskın içinden geçirip (çene kısmından) sol taraftaki kancaya takıyoruz ve seleyi kapatıyoruz. Bazı arkadaşların dediği gibi selenin üzerinde değil genelde solda sallanıyor kask , hiç kullanışlı değil. Zaten çanta demiri uygulayan arkadaşlar bilir seleyi takmak için bastırmak gerekiyor , bir de onu takarsak hiç kapanmaz herhalde
Araba kendini , motor sahibini öldürür demişler... O yüzden motorunuzu iyi tanıyın ve bakımlarını aksatmayın.....
Castrol zincir yağı ve temizleme spreyi var bende temizlemeden memnun degilim
uygun model derken trı oval ve yuvarlak modeller bıze uyuyor dıye bılıyorum.trı oval guzeldır.2 cesıdı var.bırının sadece son kısmı dıgerının komple govdesı karbon.aralarında agırlık ve ısınma farkları var ama ses aynı ses.250tl de fıyat farkı var.
ses cok cıkıyor.tek sılındır oldugu ıcın de gaza oturmalarda ve rolantıde helıkopter sesıne alıstır kendını.8000 sonrası spor motor sesine ulasıyorsun.ara gazlar guzel + gazdan elını cekınce cıkan patırdılar da cok hos bence
dbkıller lar markalar gore degısıyor.tıger ıcınden cıkmıyor .benım yaptırdıgım ıcıne cakma seklınde.vıda vs delınmeden takılıyor.kotu yanı zor cıkacak olması.he cıkaracakmısın dersen? asla standart bınemedım cunku. tırın yanından gecerken kendı sesınden rahatsız oluyorsun o derece yanı dıger markalarda tup vs seklınde de dbkıller lar mevcut.muayene ıcın orjınalını sakla kesınlıkle.gecme ımkanın yok cunku dbkıller ıle bıle 2000devır sonrası cıgırtır kapalı alanı slıp-on lar.
garantı olarak ben yukselısle konustum.garantıyı etkılemez dedıler.dıger servısler ne uygular ya da krız anlarında nasıl tepkı verırler bılmıyorum ama slıp on egzoz yuzunden arıza cıkar mı ? dusunmek lazım zaten egzoz olmasa da kotu nıyetlıyse servısınız,sızın sucunuz olmasa da kullanıcı hatasına getırır olayı.
bu benım cok hosuma gıdıyor.devrı yakalarsan sanıyelerce surdurebılıyorsun.+ bu ozellık db kıllerdan sonra oldu muhtemelen ani cap kuculmesınden dolayı dıfuzor etkısıyle cıkıyor bu patırtı seslerı.(gaz kesılınce ortaya cıkan zengın karısımla beraber elbette )
hayırlı olsun kardesım benım de cok begendıgım ve merak ettıgım bır motor yenı kasa F.
Bazen ani hızlanmalarda 1.vitesten 2.ciye geçmiyor bende geçti sanıp gazı verince anırıo benim karaoğlan =))Acaba o ataklıkta benmi güçlü basmıyorum vitese anlamadım.Varmı böyle birşey yaşayan acaba?
temızlemeden memnun degılım derken? tum yagı pıslıgı akıtıyor alet daha ne yapsın nasıl kullanıyorsunuz cleaner'ı ?
---------- Post added at 19:31 ---------- Previous post was at 19:28 ----------
ayagınızı ısıklarda ya da kalkıslarda 1.vıtese attıktan sonra ıyıce gomun vıtes kolunun altına.
baslarda ben de N'de asılıyordum gaza anlamayıp ;)
1-2 sert davranın bıraz ozet olarak
bana da arada oluyo...ve sen d,y,nce farkettim ani kalkışlarda oluyo olursa..
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:07 ----------
würth üzerine yağlayıcı yok valla...motul kullanan arkadaş hiç sıçratmadığını söyledi ama zinciri beyaz yapıyodu...
sıcratma yapmıyor derken pıslıgı ve kendısını ıseme seklınde yere mı bırakıyor sız tazyıklı puskurtsenız bıle ?
radyatörü taş ve benzeri şeylerden korumak için ızgara tarzı bişey yapan yapmayı düşünen varmı ezilmesinden falan nefret ediyorumda.
Gaza gelme. Gaza getirme. TriColor
würth en iyi zincir yağlama markasıdır
su an castrol kullanıyorum yokluktan ama würth olsa yüzüne bakmam
75 dolar cıvarı buldum ben.daha uygun bulursan beraber alabılırız ;)
Güzel olmuş gibi
http://www.xbhp.com/talkies/do-yours...tor-guard.html
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
Arkadaşlar benimde henüz bitmemiş bir kutu wurth yağım var.Evet çok iyi,sonra ipone kullandım daha iyi.Motul kullanın hepsinden iyi olduğunu göreceksiniz.Wurth yağı aldım sıktım(bilindiği üzere en yapışkan yağlardan),yavaşça kayıyaordu zincir üzerinde;normal.Tekeri çevirdim,biraz ilerisine motul sıktım 1mm dahi kaymadı,sıkmamla yapıştı. Beyaz olması sadece görsellik diye biliyorum,hem tertemiz zincirin üzerine sıkınca çok şık oluyor:D Yağın azaldığını anlamakta daha kolay.
beyaz bırakıyor demek? bıtınce motul o halde
Würth kullanmıştık en son, yağlamayalı 800 km oldu, zincir gayet iyi kondisyonda, servisten geçerken sordum gerek yok dediler 800 km'dir yağsız zincire
Zaten motoru sürdüğünüz ortama göre çok değişiyor,benimde binlerce km hiç temizlememe geerek olmadı.Kimi zaman 600 km şehir içinde sürüyorum,hiç yağlama istemiyor.Kimi zaman geziye çıkıyoruz dönünce 250 km de yağ istiyor.Zinciri tanımaya başladıktan sonra ille 500 km yağla 1000 de temizle diye birşey yok aslında.
4000 bakımı için honda bora ya gittim sabah...
1,5 litre yağ...mobil litresi 20, motul un litresi 27 lira...
42 lira işçilik
hava filtresi vs...90 küsür olacak...
zinciri motul ile yağlarlarsa 7 lira balata spreyi 10 lira da yağlama, mobil ile yağlarlarsa 7 nin üzerine 5 lira alıyolardı...
zinciri yağmak ile uğraşmak istemezsek
servis sadece zincir yağlamak için ne kadar ister sizce ?
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)