Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #9061

    Üyelik
    09 Temmuz 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    CBR 250R
    Eren kardeş motorun çok güzel duruyor kazasız belasız kullan. Hiç de sonradan uydurulmuş gibi değil çünkü givi nin bu motora özel ürettiği orjinal demiri takmışsın demircide bişeyler kestirip yaptırsaydın derdim güzel gözükmüyor diye. Bence gayet hoş. Kör nokta aynaları vs. motor belli ediyor kendini ufak detaylar ama artçının ve kendi güvenliğine verdiğin önem gözüküyor. Bu arada benimki de 59 plaka özellikle değiştirmedim sigorta 92 lira tuttu. Hatta önceki sahibi 65tl yaptırmış kendisi orta yaşlıydı , yaştan da farkediyor anlayacağınız gibi......... 125lik scooterımın bile masrafı daha fazlaydı
    erreeen bunu beğendi.
    Araba kendini , motor sahibini öldürür demişler... O yüzden motorunuzu iyi tanıyın ve bakımlarını aksatmayın.....


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #9062
    ufukerkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Temmuz 2012
    Şehir
    İSTANBUL-KADIKÖY
    Motosikleti
    HONDA CBR 600F 2012
    Sanırım şu an kullandığımız cbr250r makina ss olarak kullanmayı düşündüğümüz son makina olursa bu kesinlikle büyük rahatlık.ama ss olarak ileride hacim büyütmek düşüncemiz varsa bagajsız kullanıma alışmak lazım biraz bence .

  3. #9063

    Üyelik
    09 Temmuz 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    CBR 250R
    Alıntı ufukerkut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sanırım şu an kullandığımız cbr250r makina ss olarak kullanmayı düşündüğümüz son makina olursa bu kesinlikle büyük rahatlık.ama ss olarak ileride hacim büyütmek düşüncemiz varsa bagajsız kullanıma alışmak lazım biraz bence .
    Doğru teşhis hocam...Zaten cbr250nin en önemli özelliği alçak sele yüksek gidon , dik oturuş pozisyonu. O yüzden ss den ziyade vfr gibi bir motor benim gözümde. Yoksa yamaha r125 bile daha racing ama bilmem üstüne binen var mı ben hiç bu kadar rahatsız bir motor görmedim iki büklüm Ben bunu satım 600rr almayacağım zaten , ilerde 600rr , gsxr isterim diyorsanız , evet çanta takmayın alışın bencede. Gerçi çanta araştırması yaparken gördüm internette zx6r ye bile bildiğin simsiyah çanta takan var.yuhh dedim insan yeşil takar
    ufukerkut bunu beğendi.
    Araba kendini , motor sahibini öldürür demişler... O yüzden motorunuzu iyi tanıyın ve bakımlarını aksatmayın.....

  4. #9064
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    @Ereen,kör nokta aynalarıyla ilgili rapor verecektin:D yazdıysan görmemişim.

  5. #9065
    erreeen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 250R Tricolor
    Gel gelelim birazcık İstanbul Ankara ve Ankara Samsun yolculuğundan bahsedeyim. En azından RuzgarSA kesinlikle ilgileniyor.

    Maalesef yol boyunca hiç fotoğraf çekmedim. Sadece yola çıkmadan önce 1 tane çektim o da yükümü gösteren foto.




    Bildiğiniz üzere temelli Samsun'a dönecek olmam sebebi ile motosikletimi nasıl götüreceğimi düşünmekte idim. Ailem sürerek gitmeme izin vermiyordu. Ancak ne olduysa bir akşam konuşurken önce Ankara'ya giderim (470km), 2-3 gün orada arkadaşlarda kalır oradan da Samsun'a geçerim (450km) diyerekten ikna oldular. Tabiki de nasihatlar başladı. Hızlı gitme, bol bol mola ver ve her molada bizi ara diye. Bunun üzerine 1 Temmuz pazar sabahı yola çıkma kararı aldım. Sabah 6.30 da kalktım, duşumu alıp yolluğumu hazırladıktan sonra yaklaşık 8.30 civarında yola koyuldum. Öncelikle benzinliğe uğrayarak depoyu doldurdum ve lastik hava kontrollerini yaptıktan sonra yola koyuldum. Bildiğiniz üzere İstanbul Ankara yolunun tamamı otoban. İstanbul Ankara boyunca ilk bu kadar uzun yolculuğum olması sebebi ile yaklaşık 100km de bir 3 kere mola verdim. Sürüş kısmına gelirsek hızlı gitmeyeceğime dair verdiğim sözlere dayanarak genelde 110-120 km/sa arası gittim. 400 km boyunca hiç frene basmadığımı ve vitese dokunmadığımı düşünürsek motorun çok güzel bir özelliğini keşfettim. Birçok kişinin gereksiz olarak gördüğü koruma takozları bu uzun yolda sevgili CBR'ımı adeta bir chooper'a dönüştürerek, zaman zaman arkamdaki çantaya yaslanarak ve ayaklarımı koruma takozuna koyarak gayet rahat bir şekilde kullandım. 20dk bu şekilde kullandıysam sıkılıp 2-3 dk normal moda geçerek 130 140 150 km/sa hızlarda kullanarak kendimi tatmin ettim. Ayrıca İstanbul Ankara yolunda hafif eğimli bir yolda maksimum hız deneyerek, topcase ve arkamdaki çantam olmasına rağmen komple motorun üzerine yatarak 172 km/sa hızı gördüm. Yol boyunca o müthiş rüzgar beni yine yalnız bırakmadı. Gelelim İstanbul Ankara arası yakıt tüketimine. Normalde umrumda olmamasına rağmen sürekli burda yazılanlar üzerine gaza gelip bir hesap yapim ancak genelde 120km/sa hıza rağmen rüzgarında büyük etkisiyle 100km de ancak 3.99 lt ulaşabildim. Rüzgar olmasaydı ne olurdu diye düşünüyorum 3.5 düşeceğini hiç zannetmiyorum. 100 km de 3lt yakalayan arkadaşlara madalya takmak isterim gerçekten büyük başarı. Rüzgarsız bir yolda bütün yolu 110 120 ile belki ancak bu değer yakalanabilir ama ben aralarda gazı açmayı sevdiğim için sanırım ömrü hayatım boyunca bu değeri yakalayamayacağım. Zaten pek de umrumda değil, varsın 4 lt olsun ben zevkimi alim yeter. Sonuç olarak 8.30 da çıktığım yolumu yaklaşık 14.15 gibi tamamladım. Herhangi bir tehlike atlatmamakla birlikte radar vs de yakalanmadım. Hatta yolun büyük çoğunluğu sıkıcı geçti diyebilirim.

    3 gece Ankara'da kaldıktan sonra, malum Samsun'da sel vs oldu o yüzden de yolu birazcık erteledim. 4 Temmuz sabahı Ankara'dan yola çıkmaya karar verdim. Güzelce zincirimi yağladıktan sonra, nazar göz ne derseniz, sabit dururken motor birden sağa ağırlığını verince yavaşça yere bıraktım. Bu 2. oldu normalde biri ittirse bile bu hale gelmezken arada insanın boşluğuna geliyor demek ki. Neyse koruma takozunun üzerine yavaşça bırakınca herhangi bir sorun olmadı. Yaklaşık saat 11.00 civarında Ankara Samsun yolu için hazırlıklarımı tamamladıktan sonra yola çıktım. Ankara Samsun arası otoban olmamasına rağmen bir çok yerde 2 veya 3 şerit duble yollar mevcut. Sadece Samsun içinde bir yerde 7-8 km kadar yol çalışması vardı onun dışında çok rahat bir yoldu. İstanbul Ankara yolculuğuna nazaran daha rahat bir sürüş oldu Ankara Samsun benim için. 450 km yolu sadece 2 mola vererek tamamladım. Ankara Samsun yolunda ise İstanbul Ankara'nın aksine ortalama 125 135 km/sa hızlarda kullandım. Arada yine canım sıkıldıkça gazı açmaktan kaçınmadım tabiki de . Ayrıca Ankara Samsun yolunda rüzgar da İstanbul Ankara'ya göre daha az olması sebebi ile daha rahat bir yolculuk oldu. Yaklaşık saat 17.30 civarında da Samsun'a varmıştım. Hiç yağmura yakalanmamam da ayrıca şansımdı herhalde.

    Genel olarak 2 yolculuğuda değerlendirmek gerekirse en ufak bir sıkıntı yaşamadım. Gayet rahat bir yolculuk geçirdim. Yüksek hızlara rağmen herhangi bir yerimde rahatsızlık veya uyuşma olmadı. Hatta İstanbul Samsun'a tek seferde bile gelinebileceği kanaatine vardım. 2 olumsuz durum vardı. 1. si tek gitmenin verdiği can sıkıntısı. Bunu gidermek içinde artçı veya 2. bir motorlu ve de tabiki de intercom bağlantısı. Diğer olumsuz durum ise 120km/sa ve üzeri hızlarda oluşan rüzgar uğultusu biraz canımı yaktı açıkcası. Bir dahaki uzun yolculuğumdan önce kesinlikle bir tıkaç temin edeceğim. Gel gelelim motorun performansına. Tek kelime ile muhteşem. Tek silindirmiş varsın tek silindir olsun. 450 km yolu ortalama 130km/sa hızlarda hiç yormadan götürüyorsa, yeri geldiğinde 150 160 km/sa sıkıntı yaşamadan en ufak güvensizlik vermeden götürüyorsa, herhangi bir parçasından en ufak sıkıntı yaşatmıyorsa, topcase ile 172 görebiliyorsa () ben bu motordan daha ne beklerim ki. Şu uzun yolculuktan sonra motoru büyütmenin gereksiz olduğuna karar verdim ancak eğerki artçı ile uzun yol yapmayı düşünüyorsanız (ki ben ilerde hep artçılı kullanacağım) ancak bu sebeple motoru büyütürüm.

    Benden bu kadar. Sevgiler saygılar...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:45 ----------

    @totocan

    Teşekkür ederim, hepimize kazasız belasız sürmeyi nasip etsin. Bundan sonra herhangi bir racing beklentim yok. Keyif için sürüyorum. İçecek suyumu yanımda taşıyamadıktan sonra ne anladım ben bu işten. Ben gayet mutluyum, varsın beğenmesinler . Ayrıca gördüğünüz üzere istediğim zaman çıkarabiliyorum. Uzun yola veya markete gidiyorsam takıyorum veya artçı alacaksam. Gerisi çanta olmadan devam.

    @Pain

    Lütfi zaten ben bunu SS diye almadım. Görüntü olarakta tatmin ettiği için tercih ettim . Hatta arkadaşın dediği gibi oturuş pozisyonu da herşeyi açıklıyor. Aynayla ile ilgili de arkada birşeyler yazdım, üşenmede oku biraz . Sonra aklında kalan olursa sor söyliyim.
    ufukerkut, arifcell, SonpoL ve 5 diğerleri bunu beğendiler..

  6. #9066

    Üyelik
    26 Nisan 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    şahsi görüşüm givi çanta gitmemiş haa ihtiyaç mı kesinlikle , çünkü sırt çantası takınca sırtım sucuk gibi terliyor bu aşikar ama bu motora çanta takınca kuryeden ne farkı kalıyor :D

  7. #9067
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    @ereen ne kızıyosun hemen,bütünlemelerden takip edemiyorum kaç gündür,ama gördüm tamam alıyorum:D

    Bu akşam dışarı çıkalım diyen varmı,ben koydum kafaya gideceğim bir yerlere:D

  8. #9068
    RuzgarSA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER6F
    Alıntı erreeen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gel gelelim birazcık İstanbul Ankara ve Ankara Samsun yolculuğundan bahsedeyim. En azından RuzgarSA kesinlikle ilgileniyor.

    Maalesef yol boyunca hiç fotoğraf çekmedim. Sadece yola çıkmadan önce 1 tane çektim o da yükümü gösteren foto.

    http://img525.imageshack.us/img525/9712/img2918i.jpg


    Bildiğiniz üzere temelli Samsun'a dönecek olmam sebebi ile motosikletimi nasıl götüreceğimi düşünmekte idim. Ailem sürerek gitmeme izin vermiyordu. Ancak ne olduysa bir akşam konuşurken önce Ankara'ya giderim (470km), 2-3 gün orada arkadaşlarda kalır oradan da Samsun'a geçerim (450km) diyerekten ikna oldular. Tabiki de nasihatlar başladı. Hızlı gitme, bol bol mola ver ve her molada bizi ara diye. Bunun üzerine 1 Temmuz pazar sabahı yola çıkma kararı aldım. Sabah 6.30 da kalktım, duşumu alıp yolluğumu hazırladıktan sonra yaklaşık 8.30 civarında yola koyuldum. Öncelikle benzinliğe uğrayarak depoyu doldurdum ve lastik hava kontrollerini yaptıktan sonra yola koyuldum. Bildiğiniz üzere İstanbul Ankara yolunun tamamı otoban. İstanbul Ankara boyunca ilk bu kadar uzun yolculuğum olması sebebi ile yaklaşık 100km de bir 3 kere mola verdim. Sürüş kısmına gelirsek hızlı gitmeyeceğime dair verdiğim sözlere dayanarak genelde 110-120 km/sa arası gittim. 400 km boyunca hiç frene basmadığımı ve vitese dokunmadığımı düşünürsek motorun çok güzel bir özelliğini keşfettim. Birçok kişinin gereksiz olarak gördüğü koruma takozları bu uzun yolda sevgili CBR'ımı adeta bir chooper'a dönüştürerek, zaman zaman arkamdaki çantaya yaslanarak ve ayaklarımı koruma takozuna koyarak gayet rahat bir şekilde kullandım. 20dk bu şekilde kullandıysam sıkılıp 2-3 dk normal moda geçerek 130 140 150 km/sa hızlarda kullanarak kendimi tatmin ettim. Ayrıca İstanbul Ankara yolunda hafif eğimli bir yolda maksimum hız deneyerek, topcase ve arkamdaki çantam olmasına rağmen komple motorun üzerine yatarak 172 km/sa hızı gördüm. Yol boyunca o müthiş rüzgar beni yine yalnız bırakmadı. Gelelim İstanbul Ankara arası yakıt tüketimine. Normalde umrumda olmamasına rağmen sürekli burda yazılanlar üzerine gaza gelip bir hesap yapim ancak genelde 120km/sa hıza rağmen rüzgarında büyük etkisiyle 100km de ancak 3.99 lt ulaşabildim. Rüzgar olmasaydı ne olurdu diye düşünüyorum 3.5 düşeceğini hiç zannetmiyorum. 100 km de 3lt yakalayan arkadaşlara madalya takmak isterim gerçekten büyük başarı. Rüzgarsız bir yolda bütün yolu 110 120 ile belki ancak bu değer yakalanabilir ama ben aralarda gazı açmayı sevdiğim için sanırım ömrü hayatım boyunca bu değeri yakalayamayacağım. Zaten pek de umrumda değil, varsın 4 lt olsun ben zevkimi alim yeter. Sonuç olarak 8.30 da çıktığım yolumu yaklaşık 14.15 gibi tamamladım. Herhangi bir tehlike atlatmamakla birlikte radar vs de yakalanmadım. Hatta yolun büyük çoğunluğu sıkıcı geçti diyebilirim.

    3 gece Ankara'da kaldıktan sonra, malum Samsun'da sel vs oldu o yüzden de yolu birazcık erteledim. 4 Temmuz sabahı Ankara'dan yola çıkmaya karar verdim. Güzelce zincirimi yağladıktan sonra, nazar göz ne derseniz, sabit dururken motor birden sağa ağırlığını verince yavaşça yere bıraktım. Bu 2. oldu normalde biri ittirse bile bu hale gelmezken arada insanın boşluğuna geliyor demek ki. Neyse koruma takozunun üzerine yavaşça bırakınca herhangi bir sorun olmadı. Yaklaşık saat 11.00 civarında Ankara Samsun yolu için hazırlıklarımı tamamladıktan sonra yola çıktım. Ankara Samsun arası otoban olmamasına rağmen bir çok yerde 2 veya 3 şerit duble yollar mevcut. Sadece Samsun içinde bir yerde 7-8 km kadar yol çalışması vardı onun dışında çok rahat bir yoldu. İstanbul Ankara yolculuğuna nazaran daha rahat bir sürüş oldu Ankara Samsun benim için. 450 km yolu sadece 2 mola vererek tamamladım. Ankara Samsun yolunda ise İstanbul Ankara'nın aksine ortalama 125 135 km/sa hızlarda kullandım. Arada yine canım sıkıldıkça gazı açmaktan kaçınmadım tabiki de . Ayrıca Ankara Samsun yolunda rüzgar da İstanbul Ankara'ya göre daha az olması sebebi ile daha rahat bir yolculuk oldu. Yaklaşık saat 17.30 civarında da Samsun'a varmıştım. Hiç yağmura yakalanmamam da ayrıca şansımdı herhalde.

    Genel olarak 2 yolculuğuda değerlendirmek gerekirse en ufak bir sıkıntı yaşamadım. Gayet rahat bir yolculuk geçirdim. Yüksek hızlara rağmen herhangi bir yerimde rahatsızlık veya uyuşma olmadı. Hatta İstanbul Samsun'a tek seferde bile gelinebileceği kanaatine vardım. 2 olumsuz durum vardı. 1. si tek gitmenin verdiği can sıkıntısı. Bunu gidermek içinde artçı veya 2. bir motorlu ve de tabiki de intercom bağlantısı. Diğer olumsuz durum ise 120km/sa ve üzeri hızlarda oluşan rüzgar uğultusu biraz canımı yaktı açıkcası. Bir dahaki uzun yolculuğumdan önce kesinlikle bir tıkaç temin edeceğim. Gel gelelim motorun performansına. Tek kelime ile muhteşem. Tek silindirmiş varsın tek silindir olsun. 450 km yolu ortalama 130km/sa hızlarda hiç yormadan götürüyorsa, yeri geldiğinde 150 160 km/sa sıkıntı yaşamadan en ufak güvensizlik vermeden götürüyorsa, herhangi bir parçasından en ufak sıkıntı yaşatmıyorsa, topcase ile 172 görebiliyorsa () ben bu motordan daha ne beklerim ki. Şu uzun yolculuktan sonra motoru büyütmenin gereksiz olduğuna karar verdim ancak eğerki artçı ile uzun yol yapmayı düşünüyorsanız (ki ben ilerde hep artçılı kullanacağım) ancak bu sebeple motoru büyütürüm.

    Benden bu kadar. Sevgiler saygılar...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:45 ----------

    @totocan

    Teşekkür ederim, hepimize kazasız belasız sürmeyi nasip etsin. Bundan sonra herhangi bir racing beklentim yok. Keyif için sürüyorum. İçecek suyumu yanımda taşıyamadıktan sonra ne anladım ben bu işten. Ben gayet mutluyum, varsın beğenmesinler . Ayrıca gördüğünüz üzere istediğim zaman çıkarabiliyorum. Uzun yola veya markete gidiyorsam takıyorum veya artçı alacaksam. Gerisi çanta olmadan devam.

    @Pain

    Lütfi zaten ben bunu SS diye almadım. Görüntü olarakta tatmin ettiği için tercih ettim . Hatta arkadaşın dediği gibi oturuş pozisyonu da herşeyi açıklıyor. Aynayla ile ilgili de arkada birşeyler yazdım, üşenmede oku biraz . Sonra aklında kalan olursa sor söyliyim.
    öncelikle tşkr bayağı bi yazmışsın sanırım yan çanta işinden vazgeçmişsin o iyi olmuş. Çanta içinde fena durmuyor diye bilirim. Beni bilirsin fazladan para almasalar bende taktırabilirim ama çok para istiyorlar daha önce ki motorlarımda hep çanta kullandım belirli bir süreçten sonra sallanmaya ve ses yapmaya başlıyor ve kask çıkart tak yıpranıyor, tabii yine benim çantalar ucuzundan sanırım ondan oluyordu Ama benim motora yakıştıramadım mağazada alırken fullu vardı çanta zenon koruma takozu jant şerit elcikler falan çok baktım hatta pazarlık yaptım sonra gene çıplak olarak aldım yine kral yollarda çıplak geziyor Hafta sonu Ağvadaki koydaydım fena bulutlu ve rüzgar yağmur korkusu ve stresi yaşadım bide motoru bıraktığımız yerde öküzün biri arabasını park etmek için motorun pozisyonunu değiştirip çevirmiş uyuz oldum adamada epey bi söylendim Allahtan bi zarar vermeden iki kişi çevirmişler. Evet tek kişi uzun yolcukluklar sarmıyor insan önünde yada arkasında bi arkadaş görmek istiyor. Keşke resim çekseydin K.i.b

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:52 ----------

    Alıntı Pain adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @ereen ne kızıyosun hemen,bütünlemelerden takip edemiyorum kaç gündür,ama gördüm tamam alıyorum:D

    Bu akşam dışarı çıkalım diyen varmı,ben koydum kafaya gideceğim bir yerlere:D
    Lütfü 23 de vardiya alıyorum üzgünüm valla bende gezmek istiyorum ama karşı köprü muhabbeti çekilmez manyak trafik var. Ben Ağva dönüşü Ufuk Erkutla tanıştım. İyi bir arkdaş isterseniz buluşup gezin seni buraya davet ediyorum sende k.i.b başarılar
    Pain bunu beğendi.

  9. #9069
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    @RüzgarSa Abi bir programım yok,bir arkadaştan haber bekliyorum,ayrıca buradanda katılan olursa birşeyler ayarlarız.(farketmez ben gelebilirim oraya da bakalım ne çıkacak:D)

  10. #9070
    RuzgarSA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER6F
    Alıntı Pain adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @RüzgarSa Abi bir programım yok,bir arkadaştan haber bekliyorum,ayrıca buradanda katılan olursa birşeyler ayarlarız.(farketmez ben gelebilirim oraya da bakalım ne çıkacak:D)
    benim vardiyam uygun olduğu zaman karşıya gececeğim gezeriz beraber ok telefonla arar haber veririm.

  11. #9071
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    @RüzgarSa tamam,herzaman beklerim,buradanda ses yok gibi,ufaktan motorumun yanına gideceğim birazdan.

  12. #9072
    ufukerkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Temmuz 2012
    Şehir
    İSTANBUL-KADIKÖY
    Motosikleti
    HONDA CBR 600F 2012
    bu arada kimler anadolu yakasında kimler avrupa yakasında çok belli değil. ben tesadüfen şehir bölümüne istanbul-kadıköy yazmıştım genel olarak bu şekilde olsa birbirimize ulaşmak daha kolay olabilir belki.

  13. #9073
    RuzgarSA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER6F
    Alıntı ufukerkut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu arada kimler anadolu yakasında kimler avrupa yakasında çok belli değil. ben tesadüfen şehir bölümüne istanbul-kadıköy yazmıştım genel olarak bu şekilde olsa birbirimize ulaşmak daha kolay olabilir belki.
    Slm Ufuk, Lütfü sana yakın isterseniz özelden msjlaşıp buluşun k.i.b

  14. #9074
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Bende kadıköy

  15. #9075

    Üyelik
    04 Mayıs 2011
    Şehir
    GAZİANTEP
    Motosikleti
    CBR 250
    bende yaklaşık bir aydır burayı takip ediyorum. neredeyse sayfaların tamamını okudum. son zamanlardaki paylaşımları çok faydalı buluyorum. benim ise cbr yok daha en kısa zamanda alacağım. arkadaşlarımın yorumlarına katılıyorum. en ideal motor. her düzene ayak uyduruyor. diğer motorları sadece kendi sınıfında kullanabiliyorsun. ama cbr her ortama ayak uyduruyor.
    nasıl kullanmak istenirse ona cevap veriyor.
    motorcu olmakta en önemli kural SONPOL arkadaşımızın bahsettiği gibi trafiği ve trafikteki insanları iyi okumak.
    ben kaç kişinin motorcumu gebersinler allah bunların belalarını versin gibi sözleri söyleyenleri de gördüm.
    burada sıkıntı motorcunun bütün trafikte en öne geçmesidir.
    geçmek isterse geçer. kimsede bişey diyemez.
    araba olarak sende geçebiliyorsan sende geç sen geçtin de ben mi tuttum seni.
    öncelikle trafikteki insanların psikolojilerini iyi okumak gerekir. onun ne yapabileceğini iyi tahmin etmek gerekir.
    trafikte öncelik daima küçük olandadır birde yanlışım varsa düzeltin. hatırladığım kadarıyla.
    motorsuzlar da geçiş önceliği motorlularda
    yaya geçitlerinde yayalarda
    normal yollarda yayalara karşı araçlarda.
    motorluların kendi aralarında da küçüklerin büyüklere göre geçiş önceliği vardır.
    sırasıyla
    motosiklet
    araba
    minibüs
    otobüs
    tır
    bunu söylememdeki amaç ilk fırsatta bi hak varsa bi yol varsa o yol motosikletlinindir. ama kazaya mahal vermeyecek şekilde o hakkını kullanmalıdır.
    bakıyorum adam kılığından kıyafetinden duruşundan bakışından kendisini eğitimini belli ediyor zaten.
    birde araç sürücülerinin çoğunun görmemek gibi bi hastalığı var.
    bakması gereken bi noktaya bakmayarak hareket ederek aracını sürüyor.
    vurunca da ben seni görmedim. diyor.
    gerçekten de görmüyor bakmayınca görmüyor. bu şekilde kaç sürücüyü bakmadan sürdüğünü gördüm.
    teocan94, trucido ve İmportant bunu beğendiler.

  16. #9076
    ufukerkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Temmuz 2012
    Şehir
    İSTANBUL-KADIKÖY
    Motosikleti
    HONDA CBR 600F 2012
    Alıntı RuzgarSA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Slm Ufuk, Lütfü sana yakın isterseniz özelden msjlaşıp buluşun k.i.b
    selam Andaç, burada buluşup olmadı hep beraber karşıya

  17. #9077
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Alıntı ufukerkut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam Andaç, burada buluşup olmadı hep beraber karşıya
    dostum mesajım geldimi?

  18. #9078
    RuzgarSA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER6F
    Alıntı ufukerkut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam Andaç, burada buluşup olmadı hep beraber karşıya
    ok ben karışıya gectiğim zaman buluşuruz k.i.b

  19. #9079
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Arkadaşlar ben çıkıyorum,takip etmeye çalışırım telefondan.

  20. #9080
    RuzgarSA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER6F
    Alıntı Pain adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar ben çıkıyorum,takip etmeye çalışırım telefondan.
    yolun açık olsun Lütfü keyifli sürüşler gez bakalım.


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 254 kullanıcı var. (0 üye ve 254 misafir)

Bu Konudaki Etiketler