Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Haziran 2012, 22:27
#8621
Gecen hafta 250r ile yaptigim rotanin aynisini bu hafta 1000rr ile yaptim,şu anda hissettigim tek sey boyun ve bel agrisi 430 km yol yaptim 105 tl yakit ile az yakti bence,250 sanirim 50 tl harcardi,sehir icnde hareretinn 115 i gordugu oldu.cbr 250 daha rahat ve konforlu yol sunmustu bana ama keske biraz daha kuvvetli olsaydi sollamalrda biraz sikinti yasadim,cbr 250 ye bi yan ve arka canta taktikmi tamamdir,4. silindire gecmk isteyenler ben iki defa dusunsunler
Reklamlar
-
17 Haziran 2012, 22:40
#8622
eyz adlı üyeden alıntı
Gecen hafta 250r ile yaptigim rotanin aynisini bu hafta 1000rr ile yaptim,şu anda hissettigim tek sey boyun ve bel agrisi
430 km yol yaptim 105 tl yakit ile az yakti bence,250 sanirim 50 tl harcardi,sehir icnde hareretinn 115 i gordugu oldu.cbr 250 daha rahat ve konforlu yol sunmustu bana ama keske biraz daha kuvvetli olsaydi sollamalrda biraz sikinti yasadim,cbr 250 ye bi yan ve arka canta taktikmi tamamdir,4. silindire gecmk isteyenler ben iki defa dusunsunler
50 tl mi, biraz abarttık sanki?? Ha 6.vites 70-80 ile gidersen olabilir
'92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200
-
17 Haziran 2012, 22:56
#8623
eyz adlı üyeden alıntı
Gecen hafta 250r ile yaptigim rotanin aynisini bu hafta 1000rr ile yaptim,şu anda hissettigim tek sey boyun ve bel agrisi
430 km yol yaptim 105 tl yakit ile az yakti bence,250 sanirim 50 tl harcardi,sehir icnde hareretinn 115 i gordugu oldu.cbr 250 daha rahat ve konforlu yol sunmustu bana ama keske biraz daha kuvvetli olsaydi sollamalrda biraz sikinti yasadim,cbr 250 ye bi yan ve arka canta taktikmi tamamdir,4. silindire gecmk isteyenler ben iki defa dusunsunler
Dediklerinize katılıyorum. Bir kaç gündür şehir dışına gezilere gidiyorum. Kuşadası, Çeşme. Hatta dün yine Çeşme deydim, bugün geldim. Cbr250r öncelikle gerçekten çok rahat bir motosiklet. Hani ben artçımı alayım, onunla her yere seyahat edeyim diyebileceğiniz, size her türlü yolda yeterli bir performans sunabilen bir motosiklet. Motosikletime aldığım her arkadaşım, kesinlikle çok rahat dedi. Bunu sürerken anlıyorsunuz zaten. Süspansiyonları çok yumuşak. Ben aslında bu kadar yumuşak bir süspansiyon beklemiyordum. Bu sebepten dolayı, bazen yüksek hızda virajlara girerken çekiniyorum. Kuşadasına ve dünkü Çeşme gezimi tek başıma tamamladım. Diğer arkadaşlarım araçları ile eşlik ettiler bana. Motoru açmak adına gazla oynuyorum otobanda ve limit denemelerim elbette ki oluyor. Şu ana kadar gördüğüm en yüksek hız, Kuşadasına gittiğim sırada 172 idi. Şu son yolculuklarım da 158 gördüm en fazla. Yanlız yollar bu günler inanılmaz rüzgarlı. Aracı kullanan kardeşim de rüzgar yüzünden bir hayli sarsıldıklarını dile getirdi. Diyeceğim şu ki; Ben bir tek otobanda performans eksiliği yaşıyorum o kadar. Yanlız bu dert edilecek bir şey değil. Çünkü bu makinanın limitleri belli. Canını çıkarmaya gerek yok . Seneye veya en fazla 2 sene sonra zaten büyüteceğim. Kısacası, race makinam olsun, yakışıklı olsun, performansı tatmin etsin, markası bilindik olsun, fiyatı hesaplı olsun, benzini içmesin, ikinci elde de elimden rahat çıkartayım diyorsanız, Honda bu dediklerimi çok güzel karşılayacak bir motor sunmuş bizlere..
Önce emniyet, sonra hareket...
-
17 Haziran 2012, 23:04
#8624
50 60 tl arasi diyelim;) ben en fazla 142 gordum sonra pek hizlanmadi.bu arada cbr 250 ye sattim tekrar cbr 250 bakiyorum piyasada o paraya alinacak bask motor yok :( ya kl500 alicam 2004 model yada drz 400 ,drz de at gibi ayaklarim yere yetismiyor tam birr oyuncak ama uzun yola glmez oda:( ktm 200 de cok yakisiklii
-
17 Haziran 2012, 23:56
#8625
Dün daha önce bahsettiğim gibi Çeşme deydim. 1 günlük muhteşem bir tatil oldu benim için. Doktor abimizin evine, Ildır'a gittik. Aslında günü birlik bir gezi düşünürken, akşam orada kalma kararı alıyoruz. Konuya bir kaç resim eklemek istedim..
İlk resmimizi İzmir'den, Çeşme Ildır'a vardığımız da çekildik.
Bu şahıs ben oluyorum arkadaşlar . Bu fotoğraftan sonra mayolarımız giyip, evin karşısanda ki siteye ait havuza atıyoruz kendimizi.
Akşam yemeğimizi Ali'nin yerinde yiyoruz. Mezelerden, ara sıcaklara, ara sıcaklardan, ana yemeklere kadar oldukça başarılı bulduğumuz bir balık restorantı oldu kendisi. Yolunuz Çeşme Ildır'a düşerse eğer, Ali'nin yerini denemeye değer ...
Çeşme içinde ki gezilerimizi otomobil ile tamamladığımız için, motorum beni İzmir'e dönene kadar orada bekledi .
Daha bir çok fotoğraf mevcut çekildiğimiz. Onları da bir ara atar, forumu renklendiririm .
Saygılarımla.
Önce emniyet, sonra hareket...
-
18 Haziran 2012, 01:15
#8626
benim motor bir kaç kere stop etti bu aralar sebebini anlamadım 1000 bakımında servise soracağım. stop ettikten sonra çalışmama gibi bir sorun yok ama insanın canını sıkan bir durum benzini değiştirdim bugün bakalım yine edicekmi...
Gaza gelme. Gaza getirme. TriColor
-
18 Haziran 2012, 03:34
#8627
Evet Beyler Çakar Lamba İçin Açılan Konuyu Buldum İncelemek İsteyen Bakabilir
High Power Led animatör( Sis farı ) tasarımı
İşi Yapan Adamın Direk Site Linki:
http://www.mekatroworld.com/
site içince videolar var nasıl bir şey olduğu konusunda fikir edinebilirsiniz.
selamlar..
-
18 Haziran 2012, 21:18
#8628
cacique adlı üyeden alıntı
http://www.ebay.com/itm/HOTBODIES-FL...r#ht_807wt_956
Arkadaslar selam, elimde yukaridaki urun var, takmadim motora, almak isteyen olursa ozelden ulassin..
72 TL + navlun odedim.
Istedigim fiyat 70 TL. istanbul disina da kargo yapabilirim.
Ilgilenen ozelden ulasabilir.
Tsk.
Cihancan
pm attım
-
19 Haziran 2012, 19:59
#8629
wolrath adlı üyeden alıntı
pm attım
cvp attim : )
-
19 Haziran 2012, 20:27
#8630
dip not; benzini değiştirdikten sonra hiç stop etmedi
Gaza gelme. Gaza getirme. TriColor
-
19 Haziran 2012, 21:08
#8631
Ben 95 oktan kullanıyorum. Motorum 1.000 km'ye dayandı. Stop etme sorunu ile karşılaşmadım...
Önce emniyet, sonra hareket...
-
19 Haziran 2012, 22:01
#8632
önceki motorum regal raptor 250 modeliydi ve titreşim vardı. 97 oktan alınca titreşimin azaldığını ve motorun daha rahat çalıştığını fark ettim
honda aldığımdan beri 97 alıyorum ne stop etme ne tekleme hiç bir sorun yaşamadım aldığımdan itibaren 4 gün içinde 750 km yol yaptım
aynı şartlarda 95 oktanıda test edicem
İkincilik kaybedenler içindir...
-
19 Haziran 2012, 22:21
#8633
Üstte stop etme sorunuyla ilgili mesaj atmıştım, sonra düzeltip oktanla alakası olmadığını belirttim ama oktanla ilgili kısmı silsem daha iyimiş galiba . Ordaki asıl mesele bazı benzin istasyonlarının sattığı benzinde pislik falan olabileceği, bunun da stop etme problemi çıkarabileceği ile ilgiliydi.
Neyse 97 oktan meselesine gelince, son 2400 km'dir 97 kullanıyorum, gözlemim motorun ürettiği güçte ve kullanımında hissedilir bir iyileşme olduğu. Hafif makineler olduğu için benzin kalitesindeki fark kendini belli ediyor. Zaten fiyat farkı da çok değil, o yüzden cbr'cığım iyisinden içsin diye kullanmaya devam edeceğim .
-
19 Haziran 2012, 22:34
#8634
Bir zararı olmasın 97 oktan kullanmanın? Bana bayim 95 oktan kullanmamı söyledi. Bir arıza durumun da bahane edebilirler bence. Dikkatli olmak lazım.
Önce emniyet, sonra hareket...
-
19 Haziran 2012, 23:01
#8635
Bunlar özel motorlar değil oktan farkı ile değişiklik olsun. Oktan farkı ile motorun ne gidişinde ne çekişinde hiç bir şeyinde fark olmaz olması imkansızdır çünkü standart seri üretim motorlardır. Görmüş olduğunuz sadece psikolojktir boşuna fazla para vermeyin her zaman 95 oktan kullanın.
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
-
19 Haziran 2012, 23:14
#8636
Zararı olmaz, yüksek oktanlı benzini patlatmadan yakabilmek için sıkıştırma oranının yüksek olması lazımmış, cbr250r'da 10.7:1, bu iş için yeterli. Asıl düşük oktan kullanmanın zararı oluyor. Gerçi zaten Türkiye'de 95 ve 97 var sadece, o yüzden sorun yok. Onun harici benim kullandığım shell v-power ethanol içeriyor, performans artışı bu sayede oluyor zaten. Sadece oktanı arttırılmış benzin, daha zor yanacağı için performansı düşürebilir bile. Ama soruyu güzel sormuşsun, birkaç yeri araştırıp bu sonuçları elde ettim .
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:04 ----------
Gerçi üstteki yorum kimya mühendisine ait olunca önem vermek gerekir diye düşünüyorum. Birkaç siteyi araştırıp yazdım, derinlemesine konuyla ilgili bilgim yok. Belki gerçekten de hissettiğim değişiklik placebo olabilir .
-
20 Haziran 2012, 14:39
#8637
Beyler CBR250Rilan sitelerinde baya bi ikinci el oluşmuş gibi bu motor tutmadımı neden herkes aldığı gibi satmaya çalışıyor? Güç-ses yönündenmi eksik acaba?
-
20 Haziran 2012, 14:51
#8638
blacklord adlı üyeden alıntı
Beyler CBR250Rilan sitelerinde baya bi ikinci el oluşmuş gibi bu motor tutmadımı neden herkes aldığı gibi satmaya çalışıyor? Güç-ses yönündenmi eksik acaba?
o ilan sitelerine bi bak bakalım durum sadece cbr250 için mi geçerli
-
20 Haziran 2012, 14:56
#8639
fazer s2 ye bakıyorum mesela 4-5 tane ilan var yıllar oldu motor çıkalı. CBR250R daha geçen yıl çıktı 69 ilan var :D 19 tanesi sıfır km desem 50 tane ikinci el var
-
20 Haziran 2012, 15:14
#8640
Bunun sebebleri 1.motorun çok sayıdakı satış rakamları ve çogu kişinin başlangıç motoru çogu 3-5bin km yapınca tamamdır ben uçak bile kullanırım artık deyip satımde bi 600 alıyım diyor. nedir bu 4 silindire merak onuda anlamış değilim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)
Bu Konudaki Etiketler