Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
07 Haziran 2012, 16:49
#8321
erro adlı üyeden alıntı
dostum o yol şartlarında o sürat bu lastiklerle gerçekten iyi cesaret
arka tekerin kitlenmeyeceğini düşünmen ise büyük iyimserlik...
benimki çok sık kitleniyo düşük hızlarda bile..ben mi fazla basıyorum ama abandığımı da düşünmüyorum...
imkanın varsa değiştirmek için beklemek anlamsız olur tabi...
Sol şerit dediğim hızda akıyordu zaten ama arabanın bu kadar kötü bir hamle yapmasını bekledim açıkçası. Ben arabayla takip ediyor olsam yine aynı sıkıntıyı yaşatırdı, ABS devreye girerdi kesin. Adama feci sövdüm, aynadan görmüştür. Aslında kenara çektirmek lazımdı ama uğraşamadım.
Arka tekerin kitlenmesi büyük sorun değil ama dediğim gibi beklemediğim anda ve yüksek hızda olunca korktum.
Reklamlar
-
07 Haziran 2012, 16:50
#8322
Lastiklerim biraz önce elime ulaştı.
Önce emniyet, sonra hareket...
-
07 Haziran 2012, 16:52
#8323
seigen adlı üyeden alıntı
Sol şerit dediğim hızda akıyordu zaten ama arabanın bu kadar kötü bir hamle yapmasını bekledim açıkçası. Ben arabayla takip ediyor olsam yine aynı sıkıntıyı yaşatırdı, ABS devreye girerdi kesin. Adama feci sövdüm, aynadan görmüştür. Aslında kenara çektirmek lazımdı ama uğraşamadım.
Arka tekerin kitlenmesi büyük sorun değil ama dediğim gibi beklemediğim anda ve yüksek hızda olunca korktum.
neyseki kazasız atlatmışsın...geçmiş olsun...
-
07 Haziran 2012, 16:52
#8324
@SonpoL, Hayırlı olsun. Kaç km'de değiştirmiş olacaksın?
Önceki postlarda varmış, sıfırkenmiş şimdi gördüm, en iyisini yapmışsın .
-
07 Haziran 2012, 17:01
#8325
seigen adlı üyeden alıntı
@SonpoL, Hayırlı olsun. Kaç km'de değiştirmiş olacaksın?
Teşekkür ederim. 0 km. değiştirmiş olacağım..
Önce emniyet, sonra hareket...
-
07 Haziran 2012, 17:21
#8326
Pain adlı üyeden alıntı
Direk muhalefet olmamak için önce soruyorum,frenin kitlemesinin iyi ve olumlu olduğu yerler nereler:D
Selamlar
Kendi tecrübenle daha doğrusunu edinirsin sanırım
Geçmiş olsun bu arada
SonpoL adlı üyeden alıntı
Motorunda gelir hayırlısıyla
Güle güle kullan inşallah kazasız belasız
Bir kez daha izledim Altın Elbiseli Adam'ın CBR 250 R hakkında videosunu sizlerle de paylaşayım izlemeyen varsa
-
07 Haziran 2012, 17:23
#8327
Devriм adlı üyeden alıntı
Motorunda gelir hayırlısıyla
Güle güle kullan inşallah kazasız belasız
Teşekkür ederim iyi dilekleriniz için.
Önce emniyet, sonra hareket...
-
07 Haziran 2012, 17:26
#8328
Keşke açıklasaydın da,öğrenseydik;malum motorda deneme yanılma yöntemi çok tavsiye edilmez.
Bu arada kaza atlatan ben değilim:D
-
07 Haziran 2012, 18:23
#8329
Pain adlı üyeden alıntı
Keşke açıklasaydın da,öğrenseydik;malum motorda deneme yanılma yöntemi çok tavsiye edilmez.
Bu arada kaza atlatan ben değilim:D
fren kitlenmesi motor kontrolünün kaybedilmesi demek...arka kitlendiğinde sağa sola atmaya başlar...ön kitlendiğinde ise kitlendiğini düştükten sonra farkedersin...
-
07 Haziran 2012, 18:30
#8330
erro adlı üyeden alıntı
fren kitlenmesi motor kontrolünün kaybedilmesi demek...arka kitlendiğinde sağa sola atmaya başlar...ön kitlendiğinde ise kitlendiğini düştükten sonra farkedersin...
Doğru olan bu,benim merak ettiğim fren kitlenmesinin,arka tekerin kızaklamasının yararlı olduğu durumlar varmış,ilk defa duydum varsa bir açıklaması öğrenmek isterim...
-
07 Haziran 2012, 18:35
#8331
Pain adlı üyeden alıntı
Doğru olan bu,benim merak ettiğim fren kitlenmesinin,arka tekerin kızaklamasının yararlı olduğu durumlar varmış,ilk defa duydum varsa bir açıklaması öğrenmek isterim...
yok üstad ya ne yararı olsun..panikten başka bir olayı yok...kızaklamasa yola yapışıp fren mesafesini kısaltır...yani bi yararı varsa bile başka bi kötü durumun iyisidir...ben de acemi olduğum için olaya o kadar geniş bakamıyom...
-
07 Haziran 2012, 18:39
#8332
Arkadaşlar, bakım yaptıranlar
1. Nerede yaptırdığını,
2. Nelerin değiştiğini ve kmsini,
3. Ne kadar tuttuğunu,
4. Servisten memnun kalıp kalmadığını
yazabilirlerse hepimiz için iyi bir referans olur diye düşünüyorum.
Burası Türkiye malum, yalan dolan iş çok oluyor....
http://www.facebook.com/CBR250RFANCLUB
Tüm CBR kullanıcı dostlarım davetlidirler...
-
07 Haziran 2012, 18:48
#8333
Dostum işte böyle kuyuya taş atıp kaçanlara sinir oluyorum.Tamam öyle bir tecrübeli bir motorcu değilim ama çok ilgiliyim,kitaplar okuyorum,internetten takip ediyorum,sürüş teknikleri ve motosikletle ilgili pek çok şeyi,videoları inceliyorum sonra gidip bunları deniyorum ve motorla aynı zamanda işimi gördüğüm için günde 60km kullanmam gerekiyor.Ayrıca çevremde birçok bu olaya gönül vermiş insanda tavsiye alıyor ve beraber takılıyorum.Şimdi birisi geliyor kulaktan dolma yanlış bilgisini ortaya atıyor ve açıklama bile yapmadan gidiyor.Özellikle bu 125 cc ve 250 cc topiclerinde birçok yeni başlayan insan var,böyle böyle yanlış öğreniyoruz.Bu iddiaları atan arkadaşları Moto Bilgiler başlığı altındada görmek isteriz,anlatsınlar ki öğrenelim.Kaç tane şey paylaştım,bir tane bakan yok,daha dün Keith Code un altyazılı bir viraj tekniği videosunu paylaştım,yine bakan olmadı.Sonra gelip buralarda kulaktan dolma bilgilerini satıyorlar,doğrusunu söyleyince de aksini iddia ediyorlar.Ben bu yazılara önem veriyorum,sonuçta insanlar buralarda okuyup öğreniyorlar(ben de bunlara dahilim.).Şimdi istermiyiz birisi burada okuyupta yarın ani bir durumda arkaya asılıp,öndekine girsin,virajda ön fren sıksın.
-
07 Haziran 2012, 19:21
#8334
enginozan adlı üyeden alıntı
o arkadaşa geçmiş olsun ama bizler cbr250r daha açıkçası motorsikletliler olarak yolda böyle bir olayla karşılaştığımızda hemen yardımına kosmaliyiz bizler böyle yapmaliyiz
Kesinlikle haklısınız,ama bir açıklama yapmak istiyorum.
Ben oradan otomobilimle geçerken ambulans olay yerine gelmiş,hatta kapısı kapanmış harekete geçiyordu.
Yapılabilecek bir şey kalmadığı için,yol da tek şerit olduğundan arkamda bekleyen araçlar kornaya basınca devam ettim.
Ama birlik olup,birbirini kollamak yardım etmek konusunda kesinlikle katılıyorum.
Hepimizin başına gelebilecek bir olay.Tekrar büyük geçmiş olsun arkadaşımıza.Umarım ciddi bir şeyi yoktur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------
casillas00 adlı üyeden alıntı
en en sert kullanımlarımda bile 250 kmnın altında yedeğe düşmedim onda bi terslik var diger depoda tekrar bi denemek lazım benimde 3.depomda çok yakmıştı 200de fln bitmişti sonra gene fulledim düzeldi.[COLOR="Silver"]
Bizim yakıt göstergesi 5 tırnaktan oluşuyor sanırım.
Yedeğe geçtiğini nasıl anlıyoruz? Gösterge tek tırnağa düşünce mi yedek depoya geçmiş oluyor.
Bir de Polaris nickli arkadaş 2 dir soruyor,cevap gelecek diye ben de tekrar yapmayıp bekliyorum.
Bakım yapan arkadaşlar(1000 veya sonraki bakımlar) hangi servise ne kadar ödediklerini söylemiyorlarsa bile;
en azından nelerin değiştiğini ve ne kadar tuttuğunu yazarlarsa tüm kullanıcılara faydası olur.
-
07 Haziran 2012, 19:37
#8335
sercan eğer müsaitsen ben şu anda istinye parktayım musait olan butun arkadaşları bekliyorum oturup konuşuruz cebim 05065883381
-
07 Haziran 2012, 19:37
#8336
rummenigge adlı üyeden alıntı
Kesinlikle haklısınız,ama bir açıklama yapmak istiyorum.
Ben oradan otomobilimle geçerken ambulans olay yerine gelmiş,hatta kapısı kapanmış harekete geçiyordu.
Yapılabilecek bir şey kalmadığı için,yol da tek şerit olduğundan arkamda bekleyen araçlar kornaya basınca devam ettim.
Ama birlik olup,birbirini kollamak yardım etmek konusunda kesinlikle katılıyorum.
Hepimizin başına gelebilecek bir olay.Tekrar büyük geçmiş olsun arkadaşımıza.Umarım ciddi bir şeyi yoktur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:15 ----------
Bizim yakıt göstergesi 5 tırnaktan oluşuyor sanırım.
Yedeğe geçtiğini nasıl anlıyoruz? Gösterge tek tırnağa düşünce mi yedek depoya geçmiş oluyor.
Bir de Polaris nickli arkadaş 2 dir soruyor,cevap gelecek diye ben de tekrar yapmayıp bekliyorum.
Bakım yapan arkadaşlar(1000 veya sonraki bakımlar) hangi servise ne kadar ödediklerini söylemiyorlarsa bile;
en azından nelerin değiştiğini ve ne kadar tuttuğunu yazarlarsa tüm kullanıcılara faydası olur.
6 dişten oluşuyor,son diş yanıp sönmeye başlayınca;yedek depoya geçti demektir.O dişlere bakılarakta sağlıklı hesaplama yapılamıyor.Çünkü depo doluyken dişler yavaş eksilliyor ama 3 dişten sonrada hemen azalıyor diş sayısı.Ama son dişin yanıp sönmesi yedek depoya geçildiğidir ve bunda hata olmuyor.
-
07 Haziran 2012, 19:59
#8337
Zippo's adlı üyeden alıntı
Tuzla'da oturuyorum bende Barış abi.Görüşme filan olursa gelirim
anildurmaz adlı üyeden alıntı
@wolrath yarın aksam bir planlama yaparsanız bende katılırım 125 cilerden zippo's diye bir arkadas var tuzlada da gelir...
yarın aksam kalkıyor gemi.planlarım alt ust oldu :(
bugun var mı kadkoy yakasında aksam cıkabılecek? saat muhım degıl,ıstedıgınız-saat & yere gelırım. karsısı olmaz cunku ogs m yok :(
-
07 Haziran 2012, 20:09
#8338
Anadolu yakası olabilir:D
-
07 Haziran 2012, 20:11
#8339
arkadaslar.
543 220 32 7sekiz
numaram.Barış
bu tarafa gececek olan olursa arasın benı.bugun tumgun freeyim ısteyenle ıstedıgı kadar takılır*yer ıcer muhabbet ederız
yemege cıkıyorum sımdı.maltepe sahıldeyım.
-
07 Haziran 2012, 20:14
#8340
Valla bende orada sayılırım ama daha yeni yemek yedim.Müsaitsen geleyim sıkılıdım evde:D
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)
Bu Konudaki Etiketler