Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
04 Haziran 2012, 15:10
#8221
casillas00 adlı üyeden alıntı
gt250'ninde 600'lerde bi farkı yok hele o 2010lara kadar boşa geçme sorunu vardı sol kolumu hıssetmezdim artık çözmüşler yeni kasalarında o problemi.
Benim aklımda NC700 serisi var hep şehiriçi hemde ufak uzun yola gelcek şekilde ve şehiriçi 3.5 litre yakıt miss bizle aynı yakıyo adamlar hemde torkun dibine vuruyorlar
Casillias senin motorun egzozunu MC de kalabalık içinde 10-15 metreden duydum. Arkadaşlarınla çalıştırıp aragaz veriyordun. ben kafamı çevirmeden ortada çeşit çesit 125 lik tuhaf motorlar olduğundan bir tane cub motora sanayi işi egzoz takmışlar sandım kafamı çevirdim. Senin 250 ile gaz veriyosunuz.
Ses seviyesi etrafı isyan ettirecek derecede değildi karar olmuş çift odalı Tiger o bakımdan iyi ama nedense duyunca hiç beğenmedim. Ben de TR-780 belki takarım diyordum ama racing görünüşlü motorda tek silindir ses çok itici oluyor(apache)...Biraz hayal kırıklığı oldu. O ses tonu duke 200 de sırıtmaz hafif super moto görünüşlü cadde motoru sonuçta CBR 250 de trafikte fark edilmek için takılır bence estetik için değil..
Reklamlar
-
04 Haziran 2012, 15:15
#8222
GP500-1st adlı üyeden alıntı
Casillias senin motorun egzozunu MC de kalabalık içinde 10-15 metreden duydum. Arkadaşlarınla çalıştırıp aragaz veriyordun. ben kafamı çevirmeden ortada çeşit çesit 125 lik tuhaf motorlar olduğundan bir tane cub motora sanayi işi egzoz takmışlar sandım kafamı çevirdim. Senin 250 ile gaz veriyosunuz.
Ses seviyesi etrafı isyan ettirecek derecede değildi karar olmuş çift odalı Tiger o bakımdan iyi ama nedense duyunca hiç beğenmedim. Ben de TR-780 belki takarım diyordum ama racing görünüşlü motorda tek silindir ses çok itici oluyor(apache
)...Biraz hayal kırıklığı oldu. O ses tonu duke 200 de sırıtmaz hafif super moto görünüşlü cadde motoru sonuçta
CBR 250 de trafikte fark edilmek için takılır bence estetik için değil..
Bu konuda sana kesinlikle katılıyorum.O yüzden düşük cc de performans egzosa karşıyım.
-
04 Haziran 2012, 15:27
#8223
GP500-1st adlı üyeden alıntı
Casillias senin motorun egzozunu MC de kalabalık içinde 10-15 metreden duydum. Arkadaşlarınla çalıştırıp aragaz veriyordun. ben kafamı çevirmeden ortada çeşit çesit 125 lik tuhaf motorlar olduğundan bir tane cub motora sanayi işi egzoz takmışlar sandım kafamı çevirdim. Senin 250 ile gaz veriyosunuz.
Ses seviyesi etrafı isyan ettirecek derecede değildi karar olmuş çift odalı Tiger o bakımdan iyi ama nedense duyunca hiç beğenmedim. Ben de TR-780 belki takarım diyordum ama racing görünüşlü motorda tek silindir ses çok itici oluyor(apache
)...Biraz hayal kırıklığı oldu. O ses tonu duke 200 de sırıtmaz hafif super moto görünüşlü cadde motoru sonuçta
CBR 250 de trafikte fark edilmek için takılır bence estetik için değil..
Tek silindir aynen öyle sen öbür cıbırı çalıştırsalardı göreydin oyy oyy o çok fena rahatsız edici
İlk egzoz dediğin gibi çok kötüydüde bunu sevdim ben ya alıştımda eğlenceli oluyo
-
04 Haziran 2012, 15:57
#8224
casillas00 adlı üyeden alıntı
Tek silindir aynen öyle sen öbür cıbırı çalıştırsalardı göreydin oyy oyy o çok fena rahatsız edici
İlk egzoz dediğin gibi çok kötüydüde bunu sevdim ben ya alıştımda eğlenceli oluyo
Sakin bir ortamda dinlesem eminim tonlaması daha iyidir marka egzozun.. Zaten sen aralardan yeterince hızlı geçiyosun orada baya işlevsel oluyor. Ben sıkışık trafikte aralardan sokulup ani geçerken sıkıştıranlar olunca motor bağırsın da ne sesi çıkarırsa çıkarsın dediğim çok oluyor
-
04 Haziran 2012, 16:09
#8225
-
04 Haziran 2012, 16:22
#8226
Sercan video'da smooth riding yazmışsın ama pek smooth olmamış sanki
Birde otobüsler var tabii, tam haraket edecekken bile bir yolcu aniden atlayabiliyor yola.
Geçen bende tahmin ettim biri şimdi atlarsa diye, bir baktım bir abla uçuyor kapıdan.
Az kalsın gelişine patlatıyordum havadayken.
R6'nın o sesi nedir öyle yahu. Ama dediğin gibi istanbul trafiğinde bu zevk işkenceye dönüşebilir.
Hele işe gelip giderken sabah trafiğinde çok eğlenceli olur. Vay arkadaş paran olsa bile bu motorları sürmek için başka yerlerde yaşamak lazım.
İstanbul trafiğinde olacak iş değil. Bende NC700 yada XJ arasından bir tercih yapacağım gibi gözüküyor.
"Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)
-
04 Haziran 2012, 16:27
#8227
-
04 Haziran 2012, 16:36
#8228
stepfunk adlı üyeden alıntı
Sercan video'da smooth riding yazmışsın ama pek smooth olmamış sanki
Birde otobüsler var tabii, tam haraket edecekken bile bir yolcu aniden atlayabiliyor yola.
Geçen bende tahmin ettim biri şimdi atlarsa diye, bir baktım bir abla uçuyor kapıdan.
Az kalsın gelişine patlatıyordum havadayken.
R6'nın o sesi nedir öyle yahu. Ama dediğin gibi istanbul trafiğinde bu zevk işkenceye dönüşebilir.
Hele işe gelip giderken sabah trafiğinde çok eğlenceli olur. Vay arkadaş paran olsa bile bu motorları sürmek için başka yerlerde yaşamak lazım.
İstanbul trafiğinde olacak iş değil. Bende NC700 yada XJ arasından bir tercih yapacağım gibi gözüküyor.
NC700 de eksik bişeyler var gibi geliyo bana görsel olarak..yani motorun ön kısmı gayet hacimli falan ama arkası çok cılız kalmış gibi duruyo...hani bu açık çantalarla falan kapatılabilir ama ne bileyim tam olarak ısınamadım alete...XJ daha bi haylaz daha bi zıpır...
-
04 Haziran 2012, 16:41
#8229
erro adlı üyeden alıntı
NC700 de eksik bişeyler var gibi geliyo bana görsel olarak..yani motorun ön kısmı gayet hacimli falan ama arkası çok cılız kalmış gibi duruyo...hani bu açık çantalarla falan kapatılabilir ama ne bileyim tam olarak ısınamadım alete...XJ daha bi haylaz daha bi zıpır...
arkadaşım geçen hafta nc700s aldı rodajı bitsinde bi alıcam nasılmış bakalım
-
04 Haziran 2012, 16:59
#8230
yanlaya yanlaya gelin çocuklar ; R6 muhteşem
-
04 Haziran 2012, 16:59
#8231
erro adlı üyeden alıntı
NC700 de eksik bişeyler var gibi geliyo bana görsel olarak..yani motorun ön kısmı gayet hacimli falan ama arkası çok cılız kalmış gibi duruyo...hani bu açık çantalarla falan kapatılabilir ama ne bileyim tam olarak ısınamadım alete...XJ daha bi haylaz daha bi zıpır...
Ben görüntü olarak radyatör kısmına takıldım. Radyatör kapağı çok ortada duruyor. Sankı o kısmı tamamlayamışlar gibi.
Yarım kalmışta, ''Amaaan böyle gönderin gitsin'' demişler gibi. Yana yatsa motor ilk temas edeceği yer orası.
Üst devirlerde fena çıldırıyor XJ Ona görede yakıyor ama..
casillas00 adlı üyeden alıntı
arkadaşım geçen hafta nc700s aldı rodajı bitsinde bi alıcam nasılmış bakalım
Reşit'i diyorsun değil mi? O topiği de takip ediyorum.
"Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)
-
04 Haziran 2012, 17:08
#8232
stepfunk adlı üyeden alıntı
Ben görüntü olarak radyatör kısmına takıldım. Radyatör kapağı çok ortada duruyor. Sankı o kısmı tamamlayamışlar gibi.
Yarım kalmışta, ''Amaaan böyle gönderin gitsin'' demişler gibi. Yana yatsa motor ilk temas edeceği yer orası.
http://img65.resimup.net/di/9KLY.jpg
Üst devirlerde fena çıldırıyor XJ
Ona görede yakıyor ama..
Reşit'i diyorsun değil mi? O topiği de takip ediyorum.
Evet Reşit aldı 250 mı alsam nc mi derken aldı bakalım 550 km yapmış şehiriçi 3.8 yaktı diyor.
spawn1984 adlı üyeden alıntı
yanlaya yanlaya gelin çocuklar ; R6 muhteşem
Virajda varsa bariyer,aldırma çaça yanı ver ;)
Geçtigimiz haftaki CSS'de 250 varmış yav :D
-
04 Haziran 2012, 17:10
#8233
casillas00 adlı üyeden alıntı
Yakıt değerleri muhteşem gerçekten, son hızı ne olur acaba bunun biliyormusun?
"Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)
-
04 Haziran 2012, 17:12
#8234
stepfunk adlı üyeden alıntı
Yakıt değerleri muhteşem gerçekten, son hızı ne olur acaba bunun biliyormusun?
192 6200rpmde oluyo 6500 kesici.
-
04 Haziran 2012, 17:14
#8235
casillas00 adlı üyeden alıntı
192 6200rpmde oluyo 6500 kesici.
Eyvallah, 200'e gerek yok zaten
Ama 6500'de kesiciye girmesi çok enteresan.
"Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)
-
04 Haziran 2012, 17:25
#8236
-
04 Haziran 2012, 17:41
#8237
Eldivenler knox handroid :D, hangi çılgın bunları giyer diye merak etmiştim ilk görünce.
-
04 Haziran 2012, 17:46
#8238
"Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)
-
04 Haziran 2012, 18:25
#8239
Drift yapmak en kötü şeylerden birisi izlediğim MotoGP yarışlarından anladığım kadarıyla. Şu anki haliyle lastiğini en iyi muhafaza eden birinci bitiriyor. Çünkü lastiklerin ideal sıcaklığı var, drift gibi işler lastiğin orantısız ısınmasına sebep oluyor, aynı virajda yol tutuşunda kayıp olmasına sebep oluyor bu yüzden.
Tabi kaskı 10 cm yere yaklaşacak kadar sarkıyor adam, biz ölümlüler için hayal bu .
-
04 Haziran 2012, 19:00
#8240
Alttaki Listede cbr 250 ye uyumlu oldugunu okudum bir arkadaşım getirtti kendi motosikletine bende denemek istiyorum bakalım uyacakmı bizim motora
http://www.ebay.com/itm/Clutch-Brake...ff57fd&vxp=mtr
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler