Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #8221
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı casillas00 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gt250'ninde 600'lerde bi farkı yok hele o 2010lara kadar boşa geçme sorunu vardı sol kolumu hıssetmezdim artık çözmüşler yeni kasalarında o problemi.

    Benim aklımda NC700 serisi var hep şehiriçi hemde ufak uzun yola gelcek şekilde ve şehiriçi 3.5 litre yakıt miss bizle aynı yakıyo adamlar hemde torkun dibine vuruyorlar
    Casillias senin motorun egzozunu MC de kalabalık içinde 10-15 metreden duydum. Arkadaşlarınla çalıştırıp aragaz veriyordun. ben kafamı çevirmeden ortada çeşit çesit 125 lik tuhaf motorlar olduğundan bir tane cub motora sanayi işi egzoz takmışlar sandım kafamı çevirdim. Senin 250 ile gaz veriyosunuz.

    Ses seviyesi etrafı isyan ettirecek derecede değildi karar olmuş çift odalı Tiger o bakımdan iyi ama nedense duyunca hiç beğenmedim. Ben de TR-780 belki takarım diyordum ama racing görünüşlü motorda tek silindir ses çok itici oluyor(apache)...Biraz hayal kırıklığı oldu. O ses tonu duke 200 de sırıtmaz hafif super moto görünüşlü cadde motoru sonuçta CBR 250 de trafikte fark edilmek için takılır bence estetik için değil..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #8222
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Casillias senin motorun egzozunu MC de kalabalık içinde 10-15 metreden duydum. Arkadaşlarınla çalıştırıp aragaz veriyordun. ben kafamı çevirmeden ortada çeşit çesit 125 lik tuhaf motorlar olduğundan bir tane cub motora sanayi işi egzoz takmışlar sandım kafamı çevirdim. Senin 250 ile gaz veriyosunuz.

    Ses seviyesi etrafı isyan ettirecek derecede değildi karar olmuş çift odalı Tiger o bakımdan iyi ama nedense duyunca hiç beğenmedim. Ben de TR-780 belki takarım diyordum ama racing görünüşlü motorda tek silindir ses çok itici oluyor(apache)...Biraz hayal kırıklığı oldu. O ses tonu duke 200 de sırıtmaz hafif super moto görünüşlü cadde motoru sonuçta CBR 250 de trafikte fark edilmek için takılır bence estetik için değil..
    Bu konuda sana kesinlikle katılıyorum.O yüzden düşük cc de performans egzosa karşıyım.

  3. #8223
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Casillias senin motorun egzozunu MC de kalabalık içinde 10-15 metreden duydum. Arkadaşlarınla çalıştırıp aragaz veriyordun. ben kafamı çevirmeden ortada çeşit çesit 125 lik tuhaf motorlar olduğundan bir tane cub motora sanayi işi egzoz takmışlar sandım kafamı çevirdim. Senin 250 ile gaz veriyosunuz.

    Ses seviyesi etrafı isyan ettirecek derecede değildi karar olmuş çift odalı Tiger o bakımdan iyi ama nedense duyunca hiç beğenmedim. Ben de TR-780 belki takarım diyordum ama racing görünüşlü motorda tek silindir ses çok itici oluyor(apache)...Biraz hayal kırıklığı oldu. O ses tonu duke 200 de sırıtmaz hafif super moto görünüşlü cadde motoru sonuçta CBR 250 de trafikte fark edilmek için takılır bence estetik için değil..
    Tek silindir aynen öyle sen öbür cıbırı çalıştırsalardı göreydin oyy oyy o çok fena rahatsız edici

    İlk egzoz dediğin gibi çok kötüydüde bunu sevdim ben ya alıştımda eğlenceli oluyo

  4. #8224
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı casillas00 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tek silindir aynen öyle sen öbür cıbırı çalıştırsalardı göreydin oyy oyy o çok fena rahatsız edici

    İlk egzoz dediğin gibi çok kötüydüde bunu sevdim ben ya alıştımda eğlenceli oluyo
    Sakin bir ortamda dinlesem eminim tonlaması daha iyidir marka egzozun.. Zaten sen aralardan yeterince hızlı geçiyosun orada baya işlevsel oluyor. Ben sıkışık trafikte aralardan sokulup ani geçerken sıkıştıranlar olunca motor bağırsın da ne sesi çıkarırsa çıkarsın dediğim çok oluyor

  5. #8225
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sakin bir ortamda dinlesem eminim tonlaması daha iyidir marka egzozun.. Zaten sen aralardan yeterince hızlı geçiyosun orada baya işlevsel oluyor. Ben sıkışık trafikte aralardan sokulup ani geçerken sıkıştıranlar olunca motor bağırsın da ne sesi çıkarırsa çıkarsın dediğim çok oluyor
    Bi süre sonra alışıyo insan mesela o arabanın öyle bişey yapıcağını anlıyosun geçen Okuldan çıktım gene Şişli trafiğindeyim sağdan 2 araba geçtim dedim şimdi şu taksici kapıyı açar ordan girmedim tak kapı acıldı

    Taksicilerin sağı solu sakat yerler müşteriler birden açıyo kapıyı

  6. #8226
    stepfunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    GSR600 K9
    Sercan video'da smooth riding yazmışsın ama pek smooth olmamış sanki

    Birde otobüsler var tabii, tam haraket edecekken bile bir yolcu aniden atlayabiliyor yola.
    Geçen bende tahmin ettim biri şimdi atlarsa diye, bir baktım bir abla uçuyor kapıdan.
    Az kalsın gelişine patlatıyordum havadayken.

    R6'nın o sesi nedir öyle yahu. Ama dediğin gibi istanbul trafiğinde bu zevk işkenceye dönüşebilir.
    Hele işe gelip giderken sabah trafiğinde çok eğlenceli olur. Vay arkadaş paran olsa bile bu motorları sürmek için başka yerlerde yaşamak lazım.
    İstanbul trafiğinde olacak iş değil. Bende NC700 yada XJ arasından bir tercih yapacağım gibi gözüküyor.
    "Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
    İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)

  7. #8227
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Smooth Riding işi bindikten sonra 30 saniye kadar sürdü
    r6'de Akrapovic vardı ötüyo alet Arkadaş r125'den buna geçti gaz açamıyo pek videoyu izledi ağlıycaktı

    İstanbul'da motor sakat iş ne kadar hodük var bizde

  8. #8228
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    Alıntı stepfunk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sercan video'da smooth riding yazmışsın ama pek smooth olmamış sanki

    Birde otobüsler var tabii, tam haraket edecekken bile bir yolcu aniden atlayabiliyor yola.
    Geçen bende tahmin ettim biri şimdi atlarsa diye, bir baktım bir abla uçuyor kapıdan.
    Az kalsın gelişine patlatıyordum havadayken.

    R6'nın o sesi nedir öyle yahu. Ama dediğin gibi istanbul trafiğinde bu zevk işkenceye dönüşebilir.
    Hele işe gelip giderken sabah trafiğinde çok eğlenceli olur. Vay arkadaş paran olsa bile bu motorları sürmek için başka yerlerde yaşamak lazım.
    İstanbul trafiğinde olacak iş değil. Bende NC700 yada XJ arasından bir tercih yapacağım gibi gözüküyor.
    NC700 de eksik bişeyler var gibi geliyo bana görsel olarak..yani motorun ön kısmı gayet hacimli falan ama arkası çok cılız kalmış gibi duruyo...hani bu açık çantalarla falan kapatılabilir ama ne bileyim tam olarak ısınamadım alete...XJ daha bi haylaz daha bi zıpır...

  9. #8229
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı erro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    NC700 de eksik bişeyler var gibi geliyo bana görsel olarak..yani motorun ön kısmı gayet hacimli falan ama arkası çok cılız kalmış gibi duruyo...hani bu açık çantalarla falan kapatılabilir ama ne bileyim tam olarak ısınamadım alete...XJ daha bi haylaz daha bi zıpır...
    arkadaşım geçen hafta nc700s aldı rodajı bitsinde bi alıcam nasılmış bakalım

  10. #8230

    Üyelik
    26 Nisan 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    yanlaya yanlaya gelin çocuklar ; R6 muhteşem

  11. #8231
    stepfunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    GSR600 K9
    Alıntı erro adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    NC700 de eksik bişeyler var gibi geliyo bana görsel olarak..yani motorun ön kısmı gayet hacimli falan ama arkası çok cılız kalmış gibi duruyo...hani bu açık çantalarla falan kapatılabilir ama ne bileyim tam olarak ısınamadım alete...XJ daha bi haylaz daha bi zıpır...
    Ben görüntü olarak radyatör kısmına takıldım. Radyatör kapağı çok ortada duruyor. Sankı o kısmı tamamlayamışlar gibi.
    Yarım kalmışta, ''Amaaan böyle gönderin gitsin'' demişler gibi. Yana yatsa motor ilk temas edeceği yer orası.



    Üst devirlerde fena çıldırıyor XJ Ona görede yakıyor ama..



    Alıntı casillas00 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım geçen hafta nc700s aldı rodajı bitsinde bi alıcam nasılmış bakalım
    Reşit'i diyorsun değil mi? O topiği de takip ediyorum.
    "Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
    İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)

  12. #8232
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı stepfunk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben görüntü olarak radyatör kısmına takıldım. Radyatör kapağı çok ortada duruyor. Sankı o kısmı tamamlayamışlar gibi.
    Yarım kalmışta, ''Amaaan böyle gönderin gitsin'' demişler gibi. Yana yatsa motor ilk temas edeceği yer orası.

    http://img65.resimup.net/di/9KLY.jpg

    Üst devirlerde fena çıldırıyor XJ Ona görede yakıyor ama..





    Reşit'i diyorsun değil mi? O topiği de takip ediyorum.
    Evet Reşit aldı 250 mı alsam nc mi derken aldı bakalım 550 km yapmış şehiriçi 3.8 yaktı diyor.
    Alıntı spawn1984 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yanlaya yanlaya gelin çocuklar ; R6 muhteşem
    Virajda varsa bariyer,aldırma çaça yanı ver ;)

    Geçtigimiz haftaki CSS'de 250 varmış yav :D


  13. #8233
    stepfunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    GSR600 K9
    Alıntı casillas00 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet Reşit aldı 250 mı alsam nc mi derken aldı bakalım 550 km yapmış şehiriçi 3.8 yaktı diyor.

    Virajda varsa bariyer,aldırma çaça yanı ver ;)

    Geçtigimiz haftaki CSS'de 250 varmış yav :D

    http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...74249550_o.jpg
    Yakıt değerleri muhteşem gerçekten, son hızı ne olur acaba bunun biliyormusun?
    "Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
    İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)

  14. #8234
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı stepfunk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yakıt değerleri muhteşem gerçekten, son hızı ne olur acaba bunun biliyormusun?
    192 6200rpmde oluyo 6500 kesici.

  15. #8235
    stepfunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    GSR600 K9
    Alıntı casillas00 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    192 6200rpmde oluyo 6500 kesici.
    Eyvallah, 200'e gerek yok zaten
    Ama 6500'de kesiciye girmesi çok enteresan.
    "Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
    İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)

  16. #8236
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı stepfunk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eyvallah, 200'e gerek yok zaten
    Ama 6500'de kesiciye girmesi çok enteresan.
    200den sonra işler değişiyor abi

    torklu motorlar hep böyle endurolar felanda azdır devir bantları ama serilerdir 1.vitesin nasıl bittiğini anlayamassın 660'da 7000'de kesiyordu

    max. torku 5000rpmde veriyo ztn gerisi yalan dolan

    ---------- Post added at 16:25 ---------- Previous post was at 16:16 ----------



    İşte bunlarada insan diyoruz

  17. #8237

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Eldivenler knox handroid :D, hangi çılgın bunları giyer diye merak etmiştim ilk görünce.

  18. #8238
    stepfunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    GSR600 K9
    Ya bu nedir böyle..

    yashukawa ve teocan94 bunu beğendiler.
    "Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
    İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)

  19. #8239

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    Drift yapmak en kötü şeylerden birisi izlediğim MotoGP yarışlarından anladığım kadarıyla. Şu anki haliyle lastiğini en iyi muhafaza eden birinci bitiriyor. Çünkü lastiklerin ideal sıcaklığı var, drift gibi işler lastiğin orantısız ısınmasına sebep oluyor, aynı virajda yol tutuşunda kayıp olmasına sebep oluyor bu yüzden.

    Tabi kaskı 10 cm yere yaklaşacak kadar sarkıyor adam, biz ölümlüler için hayal bu .
    stepfunk bunu beğendi.

  20. #8240
    yashukawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2011
    Şehir
    gaziantep
    Motosikleti
    Honda CBR 250r
    Alttaki Listede cbr 250 ye uyumlu oldugunu okudum bir arkadaşım getirtti kendi motosikletine bende denemek istiyorum bakalım uyacakmı bizim motora
    http://www.ebay.com/itm/Clutch-Brake...ff57fd&vxp=mtr


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler