CBR 250'yi alalı yaklaşık 6-7 ay oldu. İlk göz ağrım, henüz 2000 km yol yapabildim. Gerek görüntüsü, gerek konforu, gerekse performansından oldukça memnunum. Başlangıç motoru olarak çok başarılı bir tercih olduğunu düşünüyorum.
CBR 250'yi alalı yaklaşık 6-7 ay oldu. İlk göz ağrım, henüz 2000 km yol yapabildim. Gerek görüntüsü, gerek konforu, gerekse performansından oldukça memnunum. Başlangıç motoru olarak çok başarılı bir tercih olduğunu düşünüyorum.
Aynen öyle Alicim. Ben de arkadaşlara söylediklerini ifade etmek istemiştim. Şimdi aşağıda ki testlere bakalım.
Biri 200.000 Tl civarların da ki Jaguar; http://www.euroncap.com/results/jaguar/xf/2011/464.aspx
Diğeri 30.000 TL civarların da satılan Gelly Emgrand modeli; http://www.euroncap.com/results/geel.../2011/462.aspx
İkisi de 4 yıldız elde atmış fakat Gelly elbette ki ne konfor, ne performans, ne yalıtım ne de sürüş dinamizmi konuların da Jaguarla boy ölçüşemez.
Önce emniyet, sonra hareket...
Bu kadar kask muhabbeti geçmişken bende Nolan N43 Air kaskımı nihayet sattım ve onun yerine bugün Shark S700s aldım. Sonunda kendimi güvende hissedebildim. (Nolanda güvende hissetmememin sebebi L beden olmasıydı, şimdi S beden aldım. ) Sonuç olarak güzel oldu mutluyum Ahanda renk olarakta bu
http://www.anesmotor.com/?urun-1500-...s-Stipple.html
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:13 ----------
He bu arada ilk zincir yağlama deneyimimi de yaptım bugün ama bu Würth marka yağ zaten üzerinde de kuru yazıyor da hiç yağlanmış hissi vermedi sorun yok değil mi arkadaşlar
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:16 ----------
Ben gelmek isterdim ancak finallerim var, hem zaman hem de yorgunluk açısından malesef, belki İstanbul içinde ufak bir gezi yapabilirim.
Merhaba.
Kismetse bir hafta icinde CBR250R ile hem araniza hem de motosiklet alemine katilacagim.
Kask olarak Scorpion EXO1000 dusunuyorum. Gittim denedim. Tavsiye eder misiniz? Yoksa 500TL'yi gecmeyecek sekilde baska bir onerileriniz olur mu?
Motosikletim siyah oldugu icin kaski da siyah almayi dusunuyorum.
Simdiden tesekkurler.
cbr 600rr lı bı arkadasım valvolıne yagı da tavsıye ettı.hem katılasıp zıncır ustunde tabaka bırakıyormus hem de zıncırı beyaz renkte (hos gozukuyor) bırakıyormus. var mı deneyen?
+gecen motorun yerını degıstırmek ıcın 200m kadar kasksız kullandım.oldukca sesı geldı zıncırın. o kadar temkınlı davranmama ragmen (yagmur gormedı motor-300km de bır zıncırı temızledım&yagladım) bu kadar ses cıkması uzmustu benı. cumartesı bunu da soracagım.
Arkadaşlar motorum 4200 kmde oldu forumdada bir kaç arkadaş yazmıstı 4000 bin bakımı diye bende kızıltopraga esengüle götürdüm.Birde ne görim
ben zannediyorum yagı, hava filitresi yag filitresi değişecek hiç birsey değişmemiş
faturada yazalar:
zincir temizlendi ve yaglandı
lastik havaları kontrol edildi
fren balataları kontorl edildi
motor yagı suyu kontrol edildi
elektronik kontolu yapıldı
1 saat mekanık İŞÇİLİĞİ 100 TL
arkadaşlar dedim nzmana yagı değişiyor 6000 de değişiyormuş
ilk ve son oldu işçilik fiyuatı çok pahalı servisin benim bildigim 50 lira civarındaydı hiç yoktan 100 lira bakıma verdik
1 saati 50-60lıra cıvarında olması lazım yahu ?
Arkadaşlar,
Motorumu satıyorum. İlgilenenler olursa aşağıdaki linkten detaylarına erişebilirler.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...7405346/detay/
Babama söylemeyin. O, benim motorum yok sanıyor.
bende daha önce honda 125 r kullandım dava açıp kazandım hıle ile elımdekı motordan oldum 3 yıl motorsuz kaldım bu yıl ninja 250 aldım cbr ile arasında dağ kadar fark var honda türk parasıyla 5 kuruş etmez övenlerin yazısını okudum hepsı yalan kawasakiyi geciyormus10 km fark varmıs kalıte ıyıymıs hepsi yalan inanmayın kawasakinin yanından bile gecemez.
kawasakide servis ihtiyacı yok denecek kadar az daha dogrusu bakıma gıdersınız hondada akraba olursunuz servısle
iyi akşamlar,forumunuzu bi süredir takip ediyorum,cbr 250 r bütün o tıkırtı hikayelerine rağmen görüntü olarak çok hoşuma giden bi motosiklet.fakat daha önce skutırdan başka motor kullanmadım.başlangıç motoru olarak almak istiyorum.acaba altından kalkabilirmiyim,tavsiye edermisiniz,teşekkürler...
benım de neredeyse yok denecek kadar az bır scooter tecrubem ve 3-5 km lık vıteslı tecrubem vardı. 1 hafta ıcerısınde adapte olursun, merak etme ;)
sayın spamlar , cevap-goruntulenme sayısını arttırdıgınız ıcın tesekkurler. suan forumda 2005-6 da acılan bıle cogu baslıktan daha aktıfız ve bunda sızın gıbılerın de payı buyuk...
ben de ilk motor olarak aldım...daha önce hiç tecrübem yoktu...kalıbına ve cüssene bağlı olarak sorduğun soru değişir ama ben bi problem olacağını düşünmüyorum...ama vitesli motorla biraz dur kalk, yuvarlak, slalom, yürüme hızında sürüş falan çalışsan çok faydasını görürsün..motor o kadar hafif bi motor değil...160 kilo yaklaşık boş ağırlığı...
33 yaşındayım ve 176 boyunda 88 kiloyum..
o zaman problem olmaz ama sen yine de bi sürücü kursundan vitesli motorla ders al bence eğer daha önce vitesli kullanmadıysan...ya da arkadaşından rica et 1 saat için...çok faydasını görürsün..cüsseyi motoru stop etmede ani gaz vermede vs güç kullanarak kontrol edebilir misin diye sordum...
bence honda güvenli sürüş eğitimi 1'e katılabilirsiniz, 2 gün boyunca toplam 10-12 saat vitesli cbf 150 kullanıyorsunuz, kalkış, vites değiştirme , slalom, dönüşler , dar dönüş/geniş dönüş, rampada kalkış falan aklınıza gelecek herşeyi en az 7-8 tekrar yapıyorsunuz ve olayı 2 gün içinde çözüyorsunuz, benim gibi hiç motor tecrübesi olmayan biri bile 2 günde slalom yapar hale geliyor kesinlikle gitmenizi tavsiye ederim ;)
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)